Vedonlyönti 2024

Euroviisut 2024 länsinaapurissa
Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5763
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Rousku kirjoitti: 03 Touko 2024, 22:14
Kasper_ kirjoitti: 03 Touko 2024, 15:50 Irlannista ei kyllä saa voittajaa ihmeelläkään. Finaaliinpääsykään ei ole heidän osalta mikään itsestäänselvyys ja mikäli saattuukin finaaliin menemään niin tekee takuuvarmat Fulennit tai Eaeat.
Kuulostaa enemmän Hatarilta. Ei varsinkaan Eaea.
No tuo nyt lähinnä meinaa yleisesti sellaista outoa ja taiteellista kappaletta, joka etukäteen nauttii fanisuosiota mutta kuitenkin floppaa finaalissa.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2100
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja Possu »

Onko Betstars solid bookkeri vai kannattaako jättää väliin?

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Possu kirjoitti: 03 Touko 2024, 23:07 Onko Betstars solid bookkeri vai kannattaako jättää väliin?
On solid. Pokerstars on maailman suurin pokerisaitti ja tuo on sen "tytäryhtiö"
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2100
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja Possu »

Kiitos. Eipä auttanut, kun eivät anna betsata Viron NQ nelosen kertoimella.

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1143
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

Itse tyydyin pelaamaan Viron NQ:n sijasta San Marinon Q:ta 5:sen kertoimella.
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

Avatar
Käärijä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 211
Liittynyt: 02 Maalis 2023, 21:38

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja Käärijä »

Osaako joku sanoa, että mikä on matalin vedonlyöntisijoitus ennen finaalia miltä on voitettu viisut viimeisen 10 vuoden sisällä?
BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Käärijä kirjoitti: 04 Touko 2024, 09:21 Osaako joku sanoa, että mikä on matalin vedonlyöntisijoitus ennen finaalia miltä on voitettu viisut viimeisen 10 vuoden sisällä?
Riippuu kuinka kauan ennen finaalia sijoituksesta puhutaan. Itävalta 2014 oli ennen harjoitusten alkua joku 15. Finaali-iltana toki jo kakkosena Ruotsin takana.

Jos finaali-illat otetaan vain huomioon, niin Ukraina2016 lähti rankingkolmosena maaliin tullen voittajana linjan yli. Sen kauempaa ei ole tultu.
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5723
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Käärijä kirjoitti: 04 Touko 2024, 09:21 Osaako joku sanoa, että mikä on matalin vedonlyöntisijoitus ennen finaalia miltä on voitettu viisut viimeisen 10 vuoden sisällä?
Ei ole ihan sama kysymys, mutta suosittelen silti lukemaan tästä ketjusta Carbonin aiemman viestin, jossa hän käy läpi voittajavedonlyöntiä viimeisen kymmenen vuoden ajalta. :peukku:

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2040
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja Haksis »

AX + X0 kirjoitti: 04 Touko 2024, 03:22 Itse tyydyin pelaamaan Viron NQ:n sijasta San Marinon Q:ta 5:sen kertoimella.

Tuli itsekin aiemmin pari viikkoa sitten tartuttua San Marinon jatkopaikkaan, mutta parin päivän aikana on hiipinyt ajatus, että
Viro voisi olla "shokki"putoaja. Kappale ei ole herättänyt hirveästi huomiota missään ja harjoitusten perusteella joten "liian tumma" ja tyhjä lavashow. En olisi yllättynyt Viron ja/tai Belgian putoamisesta ja että takaa sniikkaisi Malta tai San Marino.

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2100
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja Possu »

Itse en jaksa uskoa San Marinoon. Ainostaan naapuriäänet voivat pelastaa, mutta onhan tuo muuten todella keskinkertainen paketti.

Viron karsiutumista olin jo pelaamassa, mutta annetaan olla. Eiköhän kundit skarppaa sen verran liveen, että vähintään rimaa hipoen pääsevät läpi. Täydellistä suoritusta ei tuossa semifinaalissa tarvita, kun kattaus on niin mössöä. Finaalissa sitten puolestaan voi käydä todella rumasti Eestin miehille.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4998
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja toivo »

Croatia palannut takaisin vedonlyöjien voittajasuosikiksi!

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2728
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Mistähän ihmiset on vetäneet nuo viiskyt prosenttiset tähän jodlaukseen? Pessimismiä, provosointia, trollausta, katkeruutta, jotain muuta? Vai pitääkö tässä alkaa pelkäämään? :eeek:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3548
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ No mä suoraan sanoen toivoisin että Suomi karsiutuisi joten en edes samaistu mihinkään pelkoihin, mutta sanotaan nyt näin että kyllähän moni suomalainen uskoo Suomen tänä vuonna floppaavan (eivätkä usko edes finaalipaikkaan.) Ei näillä ihmisillä ole mitään oikeaa käsitystä todennäköisyyksistä, eikä heidän mielipiteidensä takia kannata yöunia menettää.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Saturnus Psycho kirjoitti: 05 Touko 2024, 11:37 ^ No mä suoraan sanoen toivoisin että Suomi karsiutuisi joten en edes samaistu mihinkään pelkoihin, mutta sanotaan nyt näin että kyllähän moni suomalainen uskoo Suomen tänä vuonna floppaavan (eivätkä usko edes finaalipaikkaan.) Ei näillä ihmisillä ole mitään oikeaa käsitystä todennäköisyyksistä, eikä heidän mielipiteidensä takia kannata yöunia menettää.
Tämä :samaamielta: olin kirjoittamassa about samanlaista viestiä, mutta kerkesit ensin :peukku:

Suomi ei karsiudu ikinä. Jos kaikki menee karmealla tavalla pieleen, Suomi on seminsä seitsemäs
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2100
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja Possu »

OT mutta Jodelia nyt ei muutenkaan kannattaisi ihan liikaa lukea. Ehkäpä ryönäisin somealusta mitä tulee keskustelun tasoon kauttaaltaan.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10942
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Suomalaisissahan on vahva alemmuuskompleksi ja mentaliteetti on, että jos voittoon ei ole mahdollisuutta niin sitten lynkataan jo etukäteen ja "turha edes osallistua" ja "maitojunalla takaisin". Eivät ymmärrä, että Euroviisuissa kilpailee n. 40 maata ja ei siellä joka vuosi voi olla voittotaisteluissa mukana. :heh: Käärijän kannattaminen oli siis täysin poikkeuksellinen ilmiö, vaikka kyllä hänenkin kohdalla oli pieni määrä näitä soraääniä. Sama esimerkki suomalaisten käytöksestä näkyy vaikka Saara Aallon X Factor-matkassa, missä jo alussa haukuttiin, että "ei suomalainen voi pärjätä ja todella noloa": Sitten kun Saara "putosi" yhdestä vaiheesta niin alkoi tämä vahingoniloinen nauru. Vaan, kun Saara sai uuden mahdollisuuden ja hänestä tuli koko kilpailun voittajaehdokkaita niin se sai suomalaisten kannatuksessa jopa fanaattisia piirteitä ja yhtäkkiä kaikki olivat Saara-faneja. Tämä on sitten yleistämistä ja en tarkoita jokaista Suomessa asuvaa ihmistä.

Minulle on se ja sama meneekö Suomi finaaliin, koska biisi ei riitä ja minuun ei uppoa tuollainen junttikalsarihuumori. Mutta koska semifinaalista karsiutuu vain viisi kappaletta ja siellä on Suomea heikompiakin joukossa niin ei minusta Suomi myöskään ryöstäisi kenenkään tärkeän finaalipaikkaa. Minä kannustan Suomea silloin, kun heillä on kappale, mikä sen ansaitsee. Esim Blind Channeliä ja Käärijää kannatin kyllä. Oma mielipide taas tästä irrotettuna on, että uskon kyllä Suomen finaalipaikkaan vahvasti tuolla kokonaisuudella.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2040
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja Haksis »

WildDance kirjoitti: 05 Touko 2024, 11:54 Suomalaisissahan on vahva alemmuuskompleksi ja mentaliteetti on, että jos voittoon ei ole mahdollisuutta niin sitten lynkataan jo etukäteen ja "turha edes osallistua" ja "maitojunalla takaisin". Eivät ymmärrä, että Euroviisuissa kilpailee n. 40 maata ja ei siellä joka vuosi voi olla voittotaisteluissa mukana. :heh: Käärijän kannattaminen oli siis täysin poikkeuksellinen ilmiö, vaikka kyllä hänenkin kohdalla oli pieni määrä näitä soraääniä. Sama esimerkki suomalaisten käytöksestä näkyy vaikka Saara Aallon X Factor-matkassa, missä jo alussa haukuttiin, että "ei suomalainen voi pärjätä ja todella noloa": Sitten kun Saara "putosi" yhdestä vaiheesta niin alkoi tämä vahingoniloinen nauru. Vaan, kun Saara sai uuden mahdollisuuden ja hänestä tuli koko kilpailun voittajaehdokkaita niin se sai suomalaisten kannatuksessa jopa fanaattisia piirteitä ja yhtäkkiä kaikki olivat Saara-faneja. Tämä on sitten yleistämistä ja en tarkoita jokaista Suomessa asuvaa ihmistä.

Minulle on se ja sama meneekö Suomi finaaliin, koska biisi ei riitä ja minuun ei uppoa tuollainen junttikalsarihuumori. Mutta koska semifinaalista karsiutuu vain viisi kappaletta ja siellä on Suomea heikompiakin joukossa niin ei minusta Suomi myöskään ryöstäisi kenenkään tärkeän finaalipaikkaa. Minä kannustan Suomea silloin, kun heillä on kappale, mikä sen ansaitsee. Esim Blind Channeliä ja Käärijää kannatin kyllä. Oma mielipide taas tästä irrotettuna on, että uskon kyllä Suomen finaalipaikkaan vahvasti tuolla kokonaisuudella.
Sama ilmiö on havaittavissa urheilussa ja eritoten jääkiekossa. Maajoukkue on lampaita ja maanpettureita skodacupissa siihen asti kun onkin finaalipeli niin kaikki on omia poikia ja aina rakastettu.
Kun etukäteen negailee ja maalailee piruja seinälle niin se on sitten pehmeämpi lasku ja voikin jälkikäteen sanoa "mitäs minä sanoin" vähän meni OT:ksi mutta nämä on näitä tämän kansakunnan murheenkryynejä.

Vedonlyöntiin palatakseni tutkailin noita top10-vetoja, Irlanti laskenut melkoisesti niissäkin ja saa enää 2.0 luokkaa. Portugalin "raatirunkku" tuntuu olevan melkoinen vähän puheissa joka paikassa, mutta tuntuu pärjäävän yllättävän hyvin monissa äänestyksissä. Tuli laitettua VEIKKAUKSELLA 17 kertoimella top10 haistelu sille. Kunhan nyt semin selvittäisi, niin on tie auki finaalissa.

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Portugali Top10 @17 on kyllä kokeilun arvoinen. Osuu harvoin mutta ei todellakaan noin epätodennäköinen skenaario. Joku 10% yllätysmahdollisuus jolloin kerroin kattaa riskin

Sanoisin että kovan vedonlyönnissäkin oikein olevan top7 takana on erittäin tasainen kisa lopuista top10 sijoista. Omissa papereissa Irlanti, Ruotsi, Belgia, Georgia, Armenia ja Kreikka ovat lähimpänä.

Pieni yllätyssauma jätetään myös Liettualle, Norjalle, Serbialle, Portugalille, Virolle ja Suomelle. Lopuilla tuskin riittää top10 taisteluun
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3548
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

WildDance kirjoitti: 05 Touko 2024, 11:54 Suomalaisissahan on vahva alemmuuskompleksi ja mentaliteetti on, että jos voittoon ei ole mahdollisuutta niin sitten lynkataan jo etukäteen ja "turha edes osallistua" ja "maitojunalla takaisin". Eivät ymmärrä, että Euroviisuissa kilpailee n. 40 maata ja ei siellä joka vuosi voi olla voittotaisteluissa mukana. :heh: Käärijän kannattaminen oli siis täysin poikkeuksellinen ilmiö, vaikka kyllä hänenkin kohdalla oli pieni määrä näitä soraääniä.
Suomalaisilla on muutenkin vahvassa se käsitys että omia pitää jotenkin hävetä jos muut eivät pidä. Mä en vielä kertaakaan ole hävennyt omaa edustajaa, koska en oikeastaan koe a) suomalaisen edustajan ja b) edes suomalaisuuden ylipäätään määrittelevän mua tai kertovan musta kovinkaan paljoa.

Facebookissa tuo alemmuuskompleksi näkyi myöskin viime vuonna. Vaikka Käärijä oli ennakkosuosikki, lyttäsivät varsinkin vanhemmat ihmiset jo etukäteen Käärijän menestysmahdollisuudet. Joillekin on jostain syystä jäänyt käsitys että Suomi olisi jotenkin joka vuosi ennakkosuosikki joka sitten floppaa lopulta. Lopultahan Käärijästä sitten tuli suunnilleen kaikkien suosikki kun hype saavutti nuo vanhat jäärätkin.
WildDance kirjoitti: 05 Touko 2024, 11:54
Minä kannustan Suomea silloin, kun heillä on kappale, mikä sen ansaitsee.
Mulla sama! Kannustan ensisijaisesti omia suosikkejani ja jos Suomi kuuluu niihin niin sitten kannustan Suomea. Jos en pidä Suomesta niin kannustan pelkästään oikeita suosikeitani.

Multa varmaan puuttuu tietynlaista kansallismielisyyttä tässä asiassa, kun en koe Suomen edustajan suoraan edustavan mitenkään mua, enkä kannusta Suomea jos en siitä pidä.

Toki UMK:n tason kannalta toivon hyvätasoisia hakijoita sinne + että se hyvistä vaihtoehdoista valittu edustaja sitten menestyisi viisuissakin, koska onhan se kiva kun UMK on tasokas ja suomalaiset artistit haluavat sinne (ja tehdä siellä juttunsa hyvin.)

Mutta joo tosiaan tämähän on pahasti OT. :shock:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

bukbu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 139
Liittynyt: 19 Helmi 2024, 10:08

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja bukbu »

viisuilta kirjoitti: 05 Touko 2024, 10:54 Mistähän ihmiset on vetäneet nuo viiskyt prosenttiset tähän jodlaukseen? Pessimismiä, provosointia, trollausta, katkeruutta, jotain muuta? Vai pitääkö tässä alkaa pelkäämään? :eeek:
Pessimismiä uskoisin tämän olevan. Suomi on Kroatian, Ukrainan ja Liettuan jälkeen varmin finalisti. Finaalissa sijoitus tuskin on mikään huikea, mutta semissä ollaan lähes varmasti kärkiviisikossa.
emme (oikeasti) tiedä (näistä) huumeista mitään

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6596
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Jodelissa hengailee tähän aikaan vuodesta viisu-kanavalla myös paljon sellaisia ihmisiä, joilla ei todellisuudessa ole paljoakaan tietoa Euroviisuista. Tuollaiseen kysymykseen nyt voi kuka vaan heittää mitä vaan ja ihan minkä syyn takia vaan. Varmaan viimeinen paikka, mistä kannattaa kauheasti alkaa mitään päättelemään.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1143
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

Olen pelaillut nyt Puolan finaalin jumbosijaa Betfairissa keskiarvoltaan noin 70:n kertoimella. Jos vain selviää finaaliin (kuten markkina vahvasti olettaa), niin uskoakseni taistelee kyllä vahvasti jumbosijasta tuolla esityksellään.
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2100
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja Possu »

AX + X0 kirjoitti: 06 Touko 2024, 17:59 Olen pelaillut nyt Puolan finaalin jumbosijaa Betfairissa keskiarvoltaan noin 70:n kertoimella. Jos vain selviää finaaliin (kuten markkina vahvasti olettaa), niin uskoakseni taistelee kyllä vahvasti jumbosijasta tuolla esityksellään.
Hyvä haku. Uskon karsiutumiseen, mutta tuolla kertoimella ehdottomasti kokeilun arvoinen.

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1143
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

Peesataas Carbonin mainitsema Portugali TOP10, kun BF:n urheilupuolelta saa vielä 17 kertoimen. Panosta en toki ainakaan itse saa paljoakaan sisään. Mah. voitto kattaa kuitenkin omat tappioni, jos Saksa, Armenia tai Serbia eivät kukaan selviydy kympin joukkoon (noita tullut siis myös itse pelattua TOP10).
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2100
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja Possu »

Ennakkosuosikeista top10ssä sanoisin tällä hetkellä eniten riskissä pudota sen ulkopuolelle olevan Israelin, Kreikan ja Armenian. Kreikkaa en ainakaan vielä itse ymmärrä ollenkaan ja Israelinkin telepottia yliarvioidaan. Armenian esitys vaikutti puolestaan vähän liian kömpelöltä, jotta se keräisi tarvittavaa satsia tuohon.

Näiden tilalle laittaisin top kymppiin Irlannin, Itävallan ja Suomen. Ehkä Belgia tai jopa villinä korttina Australia. Joka tapauksessa tiukkaa tulee olemaan ja varmasti puhutaan todella pienistä eroista.

Portugali tuolla kertoimella on myös ihan käypä haku näiden tilalle. Ainakin esitys vaikuttaa tyylikkäältä kokonaisuudelta.

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2674
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja Speed »

Hyppäsin Irlannin hypejunaan aiemmin tällä viikolla sujauttamalla sisään vedon kertoimella 6 Irlannin Top3-sijoitukselle semifinaalissa. Tosin en saanut sisään toivomaani summaa, mutta jotakin kuitenkin.

Olen myös vankasti mukana Georgian hypejunassa. Jatkoon meno nyt ensinnäkin ja Top20 ja Top15 -vedot myös sisässä.

Portugaliin tartun myös Top15 kategoriassa.

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1143
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

Oli pakko lyödä vielä itsekin Irlantia isolla 2.25 kertoimella TOP10:een. Nyt sai olla TOP10-vedot tältä vuodelta tässä.
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5763
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Italia noussut Ukrainan ohi
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2728
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Kasper_ kirjoitti: 06 Touko 2024, 20:00 Italia noussut Ukrainan ohi
Järkyttävää kuten sekin et kohta tiputaan semin vedonlyönnissä kuudenneksi :niinpa:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Vedonlyönti 2024

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Carboni kirjoitti: 03 Touko 2024, 00:39 Irlanti kautta rantain @3 pinnasta top10 kelpaa itselleni varsin hyvin. Voi olla kovan telekuusikon :kroatia: :alankomaat: :ukraina: :sveitsi: :israel: :italia: jälkeen jopa kovin kaikista lopuista sillä puolen äänestystä.

Raatituki iso ongelma, mutta kerroin kattaa riskin. Varsinkin kun lauantai-iltana saanee betfairissa myydä voitolla pois kun irkkupubit aukeavat ja paikalliset lyövät anyprice-mentaliteetilla Irlannille betsejä sisään

Tästä Irkkupubisysteemistä hyvänä muistona vuosi 2018, jolloin Irlanti pääsi yllättävänä finaaliin ja oli lauantai-alkuillasta betfairissa jopa kakkossuosikki VOITTAMAAN viisut... vähän lähti käsistä :heh:
Ei mitään syytä myydä Irlantia pois. Tele top5, jopa top3.
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Vastaa Viestiin