Espanja 2024: Nebulossa – Zorra

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Nebulossa – Zorra

*****
27
29%
****
42
46%
***
12
13%
**
8
9%
*
3
3%
 
Ääniä yhteensä: 92

Juna Turkuun
Maistelija
Maistelija
Viestit: 26
Liittynyt: 29 Helmi 2024, 19:23

Re: Espanja 2024: Nebulossa – Zorra

Viesti Kirjoittaja Juna Turkuun »

Rousku kirjoitti: 29 Helmi 2024, 23:50 Kasarilla nyt oli kaikilla ylileveä vyö!

Näkisin, että nämä tämänkertaiset peffat keskustelevat Chanelin peffan kanssa. Siksi niitä ei saa vaimentaa peittämällä.

(Jotenkin ajattelin, että kuuntelit liven ollessasi matkalla junalla Turkuun, mutta sehän olikin nimimerkki...)
Apua onkohan mun rakkaudella valitsema nimimerkki sittenkään ihan toimiva… 😕

🍑 Mutta peffoista, joo ei sillä että Chanelin asukaan mikään nunnankaapu ois ollut mutta jotenkin mä vierastan tätä suuntaa et Euroviisut ois joku k-18 aikuisten show. Tai hyvin voi olla ne kyljessä mukana mutta itse päätapahtumassa oltais nyt jotakuinkin vaatteet päällä. Myös naiset. Ja mä olen pyörinyt Berliinin tahmaisimmissa homobaareissa, miehet korkkareissa ja paljaat peffat ei ole se mun yskä tässä. Mä olen katsonut isän ja äidin kanssa viisut 70-luvulla, sitten kavereiden kanssa ja myöhemmin oman lapsen kanssa joka nykyään seuraa viisut omien kavereiden kanssa. Mä toivoisin että viisut säilyis sellaisena ihan kaikkia yhdistävänä spektaakkelina.

Avatar
PIPPURI
Maistelija
Maistelija
Viestit: 24
Liittynyt: 13 Maalis 2020, 09:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Espanja 2024: Nebulossa – Zorra

Viesti Kirjoittaja PIPPURI »

Onpa ihana :ihana: tätä olen tykittänyt heti julkaisusta ja ihanaa, että tänä vuonna viisuihin osallistuu normaalia enemmän 40+ vuotiaita!

:espanja: :espanja: :espanja: :espanja: :espanja: :peukku:
Jos sinne UMKiin joskus pääsisi :mrgreen:

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7508
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Espanja 2024: Nebulossa – Zorra

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Tanskan kasariralli ei (valitettavasti) saanut Euroopalta rakkautta tarpeeksi muutama vuosi sitten, jospa tälle kävisi paremmin. Tässäkin meno pysyy yllättävän hillittynä, tasaisena, ei lähde rönsyilemään. Nelisen tähteä.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5597
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Espanja 2024: Nebulossa – Zorra

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Ihan mukava biisi oli kuunnella. Nimestä tuli sen verran valistusta, että kovin positiivista käännöstä sille ei ole.

(Vähän venähti Genreseikkailun spontaanit "jatkot", ja tämä tuli äsken siellä soittolistalla. En ollutkaan kuullut aiemmin.)

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1348
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: Espanja 2024: Nebulossa – Zorra

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

Tämä jätti kyllä kuuntelun jälkeen positiivisen fiiliksen. Tykkäsin tämän melodiasta, mitä ei hirveän monesta viisusta ole toistaiseksi voinut sanoa. Espanjan kieli kuulostaa hyvältä ja mielellään kuulee näitä kypsempiäkin laulajia eikä aina niitä alle parikymppisiä, jotka laulavat aiheista, jotka eivät tunnu heidän ikäisilleen uskottavilta (ja en siis itse ole paljon tuota vanhempi, joten ei ole mitään boomerin valitusta :mrgreen:). Tällähän on ilmeisesti ihan sanomaakin, joten mielenkiintoista nähdä sanoitus. Ilmeisesti tuo liven mieskuoro ihan kuuluu kappaleeseen? Toivottavasti Espanjalle tulisi vähän parempi sijoitus kuin viime vuonna.
Violins playing
Angels crying

Juna Turkuun
Maistelija
Maistelija
Viestit: 26
Liittynyt: 29 Helmi 2024, 19:23

Re: Espanja 2024: Nebulossa – Zorra

Viesti Kirjoittaja Juna Turkuun »

Alun peffa-pöyristyksen jälkeen täytyy myöntää että biisinä tämä on ainoita biisejä joita olen jaksanut kuunnella ihan omaksi iloksi.

Mietin tuota miestanssijoiden esiintymistä vielä ja alkoi ottaa pattiin että joo kun naiset esiintyy persposket paljaana miehille, eikö miehet vois sitten esiintyä persposket paljaana - naisille? Vai kuin moneen heteronaiseen miehet korkokengissä on se juttu? Taas kohdeyleisö peffalle on miehet- vaikkakin homomiehet. Mutta jos tässä lauletaan kypsän naisen voimaantunisesta niin eikö noi miehet vois myös esiintyä naisten silmän iloksi for a change?

Panda
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 19 Tammi 2023, 16:33

Re: Espanja 2024: Nebulossa – Zorra

Viesti Kirjoittaja Panda »

Olen muutaman viikon viisusome/foorumi- jne. taukoa täällä viettänyt. Edustajia on spotifysta tullut kyllä ahkeraan kuunneltua, ja itsekin olen yllättynyt, että tämä on selvästi minun tämän kauden suurin grower :uujee: En aikanaan ensi kuulemalta niin innostunut, en vihannutkaan mutta ei herättänyt tarvetta paneutua enempää. Nyt olen ihan tosi ihastunut tähän kappaleeseen <3 Paljaat kannikat ei minua juuri hätkäytä joten en siitäkään saa syytä tätä dissata. Puolialastomia naisoletettuja keikkuu joka tuutissa musiikin tahtiin, ihan virkistävää jos välillä miesoletettujakin. Enkä jaksa ihan ymmärtää perheohjelma-argumenttejakaan. Puolialastomia vartaloita näin minäkin jo lapsena viihteen kautta ja ihan tasapainoinen ihminen minustakin kasvoi :heh: Puhumattakaan nykynuorista jotka eivät voi moiselta kuvastolta välttyä.
Call me what you may, see if I care, see me slay

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Espanja 2024: Nebulossa – Zorra

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

En pääse ollenkaan espanjalaisten sielunmaisemaan sisään, koska itsestä tämä on kyllä melko tylsä kipale. Tai no, audioversio avasi tätä hieman paremmin, kun ei ollut laumaa espanjalaisia laulamassa päälle. Mutta ei silti oikein uppoa.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Vastaa Viestiin