Ranska 2024: Slimane – Mon amour

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Slimane – Mon amour

*****
21
18%
****
33
28%
***
38
32%
**
18
15%
*
9
8%
 
Ääniä yhteensä: 119

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Ranska 2024: Slimane – Mon amour

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Valitettavasti on nyt pakko tiputtaa kahteen tähteen Ranska. Ei voi mitään, mutta tää sanoitus tökkii nyt enemmän ja enemmän joka kerta, kun kuulen biisin. Ehkä tulkinta pre-partyissa mennyt myös jotenkin yli & se ei nyt miellytä.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42069
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ranska 2024: Slimane – Mon amour

Viesti Kirjoittaja Rousku »

UFOPOLI kirjoitti: 09 Huhti 2024, 12:54 "Riemukaarilive" on kyllä eiffeltorneilevin sana hetkeen :rofl:
Minkähän takia Ranska muuten näissä sisäisissä valinnoissaan onkin lähtenyt näin eiffeltorneilevalle linjalle? Barbara Pravi, La Zarra ja nyt tämä. Ja sanoituksena ne kaikkein ilmeisimmät ranskan kielen fraasit. Ei kai kulissipelissä ole sormensa pressalla, joka on jo ronkkinut lipunkin väriä? La Zarran tosin tulkitsin camp-versioksi eiffeltorneilusta.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5439
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Ranska 2024: Slimane – Mon amour

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

^ Ranska tekee omaa juttuaan. Heillä ei ole tarvetta taipua sen mukaan mitä muut kisaan lähettävät.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ranska 2024: Slimane – Mon amour

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tämä versio on parempi kuin alkuperäinen! :peukku:

Riskinä seniorilaumat

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1966
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Ranska 2024: Slimane – Mon amour

Viesti Kirjoittaja Hapa »

romualdo kirjoitti: 12 Huhti 2024, 01:43

No höhh... mä mitään sekaisin menis waan wetäisin oitis jätkän sänkyyn kanssani .... ja sitte wois loppusuoralle päästyämme lopuks waikka seota ...

Kuten monikasvoinen ja monimielinen Peter G. Hurjan törkeän hellyyttäwän ihanassa Family Guy sarjassa. Star kanavalla... huh!
.
Mulle ei tullut mikään seksi edes mieleeni, vaan ennemminkin henkevä platoninen rakkaus. Voishan siinä
tosin jotain läheisyyttäkin olla myöhemmin, mutta ei mitään enempää. :rakkaus:
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3373
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Ranska 2024: Slimane – Mon amour

Viesti Kirjoittaja kapineiti »



Ihanaa, kun tuo a cappella -osuus on päätetty pitää. :kups: Se on koko biisin paras hetki ja varmasti todella näyttävä myös Malmössä.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1161
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Ranska 2024: Slimane – Mon amour

Viesti Kirjoittaja pmama »

Ranskan tunnilla ope soitti tän ja annoin heti 8 pistettä. Silloin ei ollut ilmestynyt paljon mitään ehdokkaita vielä. Sävellyksen teho on ihme kyllä säilynyt. Varsinkin kiva ylösmenevä leikittely viehättää mua.

Livelaulu ei suju Slimanelta ihan nappiin aina, varsinkin herkkä kohta on hankala. Biisi on mulla TOP5:ssä. mutta en usko tämän mahdollisuuksiin lainkaan. Sanat on kyllä aika liian tavanomaiset. Luulen, että ne ymmärtää sekin, joka osaa ranskaa vaan ne turistifraasit.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5994
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ranska 2024: Slimane – Mon amour

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Ranskalta jälleen ihan hirvittävän ranskalainen kappale ja melkoisen tylsä ja siirappinen sellainen. Olisi heti huomattavasti kiinnostavampi tuollaisena Peten linkkaamana klubiversiona.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ranska 2024: Slimane – Mon amour

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Tämä on aivan ihana.

5
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1450
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Ranska 2024: Slimane – Mon amour

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Carboni kirjoitti: 08 Marras 2023, 21:54 Sitä luulee taas tietävänsä paremmin kuin muut...

Todella aikaista sanoa kun tiedetään kaikki 1 euroviisua ensi vuodelle ja myöskään säännöt ei oo täysin selviä mut kyllähän tää top10ssa on kirkkaasti. Juryjen top3, jopa mahdollinen voittaja niissä. Telepotentiaali määritetään lavalla.
Tämän noustua voittokeskusteluihin oli pakko etsiä oma ensireaktioni. En muuttaisi sanaakaan.
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Vastaa Viestiin