Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Euroviisut 2024 länsinaapurissa
Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36885
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »



Ilmeisesti puhut tästä videosta.

Muistakaahan linkata aina puheena oleva asia viestiin mukaan, ettei jokaisen kiinnostuneen tarvitse sitä itse käsiinsä kaivaa. :peukku:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5391
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Milloinhan on viimeksi ollut näin naispainotteinen vuosi? :heh:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2208
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Maksimissaan kahdeksan hyvää biisiä tälle vuodelle siis :peukku: Saatan nukahtaa semien ja finaalin aikana mutta ei se mitään :heh: :kups:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1925
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Itselle tämä on muodostumassa parhaaksi vuodeksi sitten 2021 tai jopa 2019 vuoden, parempi kuin viime ja toissa vuosi yhteensä. Sen voi jo sanoa.

Toivon aina että tulisi 4-5 5 tähden biisiä mitä voi kuunnella ja mitkä nousevat ikonisiksi itselle mieluummin kuin tasaiset 37 tjsp laulua.

Tänä vuonna yksistään Norja, Liettua, Suomi, Kroatia, Alankomaat, Ukraina, Viro, Itävalta mahdollisesti ovat jo pelastaneet viisut ja yhtään yhden tähden kipaletta ei ole itselle muodostunut.

Eniten maistuu kappaleiden variaatio ja erilaisuus✴️

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja hra47 »

En ole (läheskään) kaikkia kuunnellu, mutta mulla ei ole vielä kuin yksi nelitähtinen (Kroatia). Viistähtiset ovat mulla harvinaista herkkua, ei niitä tule läheskään joka vuosi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20479
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

hra47 kirjoitti: 29 Helmi 2024, 19:54Viistähtiset ovat mulla harvinaista herkkua, ei niitä tule läheskään joka vuosi.
Kiinnostuin tasosta, joka vaaditaan viisitähtiseesi. Millaisia sinulla on ollut aiemmin? En muista puntareitasi.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Aikaisempia viisitähtisiä: Cha cha cha, Dark Side (Blind Channel), Euphoria, Is it true (Islanti 2009)... Italia 2017 oli aikaisemmin, mutta kyllästyin siihen ja pudotin neljään tähteen. Menin tuolloin viisuvuonna vähän Italia-hypeen mukaan. Ranska 1991 on kans viisitähtinen ja sit 70-luvulta Ranska 1977, Monako 1971... noin äkkiseltään muisteltuna, kyllä niitä kuitenkin enemmän on. Esim. vuoden 2008 Romanca. :heh:

Edit: Suomen karsinnoista viisitähtisiä toteutumattomia haaveita olis ollut Shanghain valot ja sitä edeltävältä vuodelta Elena Madyn An Actress...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10712
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Minusta tämä vuosi on yleistasolta ihan mukava, mutta sellainen selkeä ykkönen puuttuu ja tosi hyviä-biisejä on tavallista vähemmän. Neljää tähteä on sen sijaan tuutin täydeltä, mikä on toki hyvä arvosana itseltäni, mutta yleensä viiteen tähteen kohdallani yltää sellaiset kymmenisen kappaletta per vuosi. Kroatia ja Ukraina selvästi tällä hetkellä erottuvat parhaimpina ja Luxemburg on kolmas viisitähtinen, vaikkakin heikko sellainen. 2017 oli vähän samanlainen vuosi, että mikään puntarini kärkimaista ei olisi muina 2010-luvun viisuvuosina ollut kahden kärjessäni. Nyt myös 2018 asti ollut uskomaton putki milloin olen oikeasti fanittanut puntariykköstäni, että sinällään vähän tylsää, jos sellainen jää nyt puuttumaan, vaikka Kroatia ihan kelpo ykkönen viisuvuodelle olisikin. Toki esimerkiksi Kaukasuksen maat ovat vielä melkoinen kysymysmerkki ja voivat yllättää. Ruotsilla tähän myös oikealla valinnalla mahdollisuudet, mutta epäilen, että näihin päätyvät.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Rousku »

viisuilta kirjoitti: 26 Helmi 2024, 08:50 Noita puntareita kun katsoo niin tavallaan huvittaa miten erilainen musiikkimaku mulla on muihin verrattuna :heh: Hirveen monelta löytyy jopa useampi sellainen biisi kärjestä joka multa löytyy ihan pohjalta.
Koska dataa oli, niin päätin laskea asian, ja oikeassa olet: sinulla on kolmanneksi omituisin maku niistä, joiden puntari hyväksyttiin viime yhteispuntariin. UFOPOLIn ja Requelin maku on vielä omituisempi. (Minulla onkin sitten neljänneksi omituisin.) Kaikkein tavanomaisin maku on nimimerkillä Viisuilija_110.

Edit: Huomatkaa korjaukset kaksi viestiä alempana! viisuiltan (vai -illan?) maku onkin vasta viidenneksi omituisin.
Viimeksi muokannut Rousku, 29 Helmi 2024, 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5391
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Minusta itsestäni tuntuu että mielipiteeni poikkeaa Kuppilan valtavirrasta 70% ajasta. Vähän yllätyin etten ollut erikoisimpien puntareiden kärjessä :heh:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kasper_ kirjoitti: 29 Helmi 2024, 21:09 Minusta itsestäni tuntuu että mielipiteeni poikkeaa Kuppilan valtavirrasta 70% ajasta. Vähän yllätyin etten ollut erikoisimpien puntareiden kärjessä :heh:
Jokainen aina kuvittelee omaa makuaan erikoiseksi.

Nyt en tiedä kyllä, minne olen kämmännyt listalta kaksi puntaria. :raaps: Koska kaikkia kuitenkin kiinnostaa oma sijoituksensa, niin tässä joka tapauksessa ne, jotka ovat mukana, tavanomaisimmasta mausta eriskummallisimpaan. Suluissa oleva luku on Spearmanin jarjestyskorrelaatiokertoimen arvo käyttäjän puntarin ja niistä laskemani yhteistuloksen välillä. (Tämä yhteistulos ei kuitenkaan ole kuppilan yhteispuntari, jonka tulos määräytyy kunkin puntaroitsijan kymppikärjen mukaan vain ja joka suosii polarisoivia kappaleita kädenlämpöisten kustannuksella, vaan vähän toisin määritetty.)

Edit: No niin onko se sitten juuri se Kasper_ joka puuttuu! Lupaan laskea luvun hänellekin.

Edit2: Stop the press! Totta tosiaan, Kasper_:lla on niin eriskummallinen maku, ettei hän edes mahtunut taulukkooni. Menee nimittäin negatiivisen puolelle. :rofl: Toinen samanlainen kummajainen on nimimerkki Marie-Blanche. Tässä korjattu tuloslista:

1. Viisuilija_110 (0,8329), 2. kapineiti (0,8227), 3. Diva_La_Viva_74 (0,8193), 4. CottonJoel (0,7572), 5. bukbu (0,7516), 6. Mari90 (0,7468), 7. granaattiomena (0,7448), 8. haikea (0,729), 9. ratamo1 (0,7233), 10. Silirimpsis (0,7086), 11. akuankka13 (0,694), 12. TomppaJr (0,6928), 13. Miodio (0,6906), 14. ESC93 (0,6849), 15. Creeperqueen (0,6849), 16. Jomard (0,6748), 17. -kaitsu87- (0,6702), 18. Snude (0,6635), 19. figure8 (0,6488), 20. Mintaka (0,6477), 21. Zera (0,6285), 22. Ansarin (0,616), 23. Saturnus Psycho (0,6115), 24. Almanen (0,6115), 25. mmmimo (0,6014), 26. Horvath (0,6), 27. Soppis (0,5957), 28. Samza (0,5865), 29. Happy (0,581), 30. Haksis (0,5789), 31. Teräsbekoni (0,5573), 32. Carboni (0,5471), 33. ESC Addict 98 (0,5449), 34. Blueberry (0,5449), 35. Peterrr92 (0,5415), 36. Viisutietäjä98 (0,5302), 37. Elvis (0,528), 38. kwak (0,5195), 39. Mymmeli (0,5189), 40. Mohno (0,5178), 41. Renaissancefire (0,5173), 42. + Viisut + (0,5098), 43. fishy (0,4941), 44. JokuESC (0,4805), 45. jamira (0,4771), 46. Toni (0,4726), 47. Hage (0,4523), 48. capsLOCK (0,4342), 49. mariah (0,4207), 50. Epe75 (0,3947), 51. sin_rencor (0,3766), 52. WildDance (0,361), 53. Timoteus (0,3371), 54. antsa798 (0,3066), 55. jee euroviisut (0,275), 56. escpoika (0,2298), 57. _chanson_ (0,223), 58. Aleksi (0,214), 59. sziget (0,1903), 60. Rousku (0,1892), 61. viisuilta (0,0751), 62. UFOPOLI (0,0672), 63. Requel (0,0532), 64. Marie-Blanche (-0,057), 65. Kasper_ (-0,2637)

Eriskummalliseen makuun voi tietenkin olla useita selityksiä. Siksi kiinnostaisikin joskus (eläkepäivinä?) kokeilla näihin faktorianalyysia. Minulla ja nimimerkillä Kasper_ on kyllä iiiihan erilainen maku keskenämme, vaikkei minunkaan makuni näköjään tavanomaisimmasta päästä ole.
Viimeksi muokannut Rousku, 29 Helmi 2024, 21:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3392
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Rousku kirjoitti: 29 Helmi 2024, 21:06 Kaikkein tavanomaisin maku on nimimerkillä Viisuilija_110.
Ääh oon kauheen tylsä. :hihi: Nyt pitäis äkkii kehittää joku outo perversio. Mut tää on kyl outo vuosi siitä, että tykkään oikeestaan lähes kaikista ennakkosuosikeista! Muutenkin tää vaikuttaa ihan huippuvuodelta, mahdollisuuksia nousta jopa itsellä kaikkien aikojen parhaaksi tasoksi biiseissä!
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5391
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

No nyt näyttää lista siltä mitä odotinkin :hihi:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3341
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Ei yllätä, että olen makuni kanssa noinkin "tylsä". :heh: Tämä tuntuu itsellekin melkoiselta viisuvuodelta, kun viisi- ja neljätähtisiin alkaa olla tunkua, mutta sehän on vaan hyvä asia. :surrur:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Oon yllättynyt, että mulla on noinkin "normaali" maku, kun aina noita ESC Top-listoja YouTubessa katsoessani tuntuu aina ettei mun suosikkeja arvosteta, ja samoin joka vuosi on vähintään se kolme kappaletta, joiden suosion saatan ymmärtää, mutta ei vain kolahda itselle.

No, ehkä tämä nyt vain osoittaa sen, että meidän suomalaisten viisufanien keskimääräinen maku ei aina ihan mene yksi yhteen kansainvälisten viisufanaatikkojen kanssa.
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7569
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Requel »

Olen top-3-hipsteryydestä ylpeä. :ihana:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16663
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Rousku kirjoitti: 29 Helmi 2024, 21:06 UFOPOLIn ja Requelin maku on vielä omituisempi.
Hipster kween :kaunis:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7569
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Requel »

Tästä tulee vielä hyvä vuosi. Itävalta, Kroatia & Tsekki bängää ja lujaa 6/5 edestä. Tsekistä toki odottelen uutta versiota jännittynein mielin. :mrgreen:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Requel kirjoitti: 01 Maalis 2024, 16:18 Tsekistä toki odottelen uutta versiota jännittynein mielin. :mrgreen:
miksi ne sellaisen tekee? Biisihän on hyvä just tuollaisena kuin se on! Toivon ettei tule mitään siloiteltua. Asut voisi kyllä pistää vaihtoon.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3217
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Mulla on haasteita puntarini kanssa. Tilanne on siinä mielessä hassu, ettei viiden tähden kappaleita tällä hetkellä ole kuin neljä, eli Norja, Liettua, Irlanti ja Itävalta. Kaikki näistä kuitenkin on erittäin hyviä ja keskenään sen verran tasaisia, etten osaa sanoa suosikkiani. En usko että Irlanti olisi näistä neljästä se ”huonoin”, mutta muuten tuntuu haastavalta laittaa näitä minkäänlaiseen järjestykseen. :shock:

Mulla oli myös viime vuoden puntarissa samanlaisia haasteita suosikkieni kanssa, mutta nyt on jotenkin vaikeampi valita edes puntariykköstä.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2208
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Saapa nähdä mitkä tänä vuonna on nämä viisufanien floppaava suosikki ja odotettua paremman sijoituksen saava inhokki.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 870
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Itävalta floppaa ja Suomi pärjääkin paremmin kuin luullaan :surrur:

Toki toivon eniten Ukrainan floppaamista, mutta siihen en usko :niinpa:
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2959
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Nekku »

En kyllä jotenkin itse ymmärrä miksi Ukraina olisi voittotaistelussa mukana. Varmasti saa edelleen sympatiapisteitä, mutta musta biisi on aika tylsä genressään. No, kai sinä jotain taikaa on joka ei mulle vaan avaudu.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2208
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Portugalilta ei ole tulossa hyvää ja Azerbaidžanilta tuskin myöskään. Eli mahdollisesti vielä Ruotsilta, Georgialta, Kreikalta, Australialta ja Armenialta tulossa jotain hyvää. No onneksi voi mässyttää ranuja ja selata puhelinta jos käy liian tylsäksi viisut :mrgreen:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5391
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Olenko se vain minä, vai onko tämä karsintakausi mennyt muidenkin mielestä hirveän nopeasti? Jotenkin hankala uskoa, että ensi viikonloppuna karsintakausi tulee jo päätökseen. Viime vuonna se oli hieman lyhyempi, mutta silti tuntui kestävän pidempään :sekava:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36885
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Minusta tämä on ollut aika mukava karsintakausi, kun ei ole ollut aivan hillittömiä superlauantaita. :joojoo:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5391
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

^ Tämähän se voi ollakin. Viime vuonna pidin sitä seitsemän finaalin superlauantaita tietynlaisena taitekohtana ja nyt kun sellaista ei tullut niin jäin jotenkin odottamaan sitä ja karsintakausi vilisikin silmien edessä.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2208
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Kuinkakohan kauan tässä joutuu odottamaan Azerbaidžanin, Armenian ja Georgian biisejä? :mitvit: Vai kilpaileeko nää kuka saa julkaista viimeisenä? :heh:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
MuumiAnkka
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 578
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 20:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja MuumiAnkka »

Neljä biisiä kun on enää jäljellä (joilta en odota mitään), niin todetakseni lopullisesti tämän vuoden tason lainaan erästä suurta ajattelijaa: Alkuvuodesta oli hyvä mieli lähteä viisuilemaan, mutta nyt vit*ttaa. Kyllähän tällainen vuosi koettelee motivaatiota koko touhuun. Pettymystä toisensa perään, toki niihin hieman omalaatuisen musiikkimaun omaavana olen viisuympyröissä tottunut. Väkisin vääntämällä saa sen kolme viisitähtistä mikä on vähemmän kuin 20 vuoteen. Voi kettujen kevät. Taidan painaa töitä viisuviikon, jos sitä finaalin jaksaisi sivusilmällä katsoa samalla kun kuuntelee parempaa musiikkia korvilla.
All-time top 3: Era Stupendo 2008, New Tomorrow 2011, Hunter Of Stars 2014

No Rules!

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2959
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Tämä kyllä tuntuu melkoisen heikolta viisuvuodelta tällä vuosikymmennellä! 2021-2023 olivat paljon kova tasoisempia. Toki voi mielipide vielä muuttua.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Vastaa Viestiin