Australia 2024: Electric Fields – One milkali (One blood)

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Electric Fields – One milkali (One blood)

*****
5
5%
****
25
25%
***
31
30%
**
28
27%
*
13
13%
 
Ääniä yhteensä: 102

Huolestuva
Siemailija
Siemailija
Viestit: 124
Liittynyt: 30 Huhti 2024, 14:44

Re: Australia 2024: Electric Fields – One milkali (One blood)

Viesti Kirjoittaja Huolestuva »

Saisivat poistua vaan viisuista. Tilalle eurooppalaisia maita. :joojoo: Ebu voisi samalla myöntää, että tämä Australiaan laajentuminen ei ollut onnistunut idea. Kiva yritys, mutta ei toimi.

Andorra, Monaco, Bosnia ja Herzegovina, Romania, Bulgaria, Montenegro, Pohjois-Makedonia, Slovakia, Turkki, Unkari... Olisihan noita. Venäjä ja Valko-Venäjäkin, mutta ei nyt ole oikea aika heille.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6613
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Australia 2024: Electric Fields – One milkali (One blood)

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Australian vetäytyminen kyllä kaipaisi sitä, että niitä Euroopan maita sitten ihan oikeasti on myös tulossa tilalle.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

bukbu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 153
Liittynyt: 19 Helmi 2024, 10:08

Re: Australia 2024: Electric Fields – One milkali (One blood)

Viesti Kirjoittaja bukbu »

Huolestuva kirjoitti: 14 Touko 2024, 15:55 Saisivat poistua vaan viisuista. Tilalle eurooppalaisia maita. :joojoo: Ebu voisi samalla myöntää, että tämä Australiaan laajentuminen ei ollut onnistunut idea. Kiva yritys, mutta ei toimi.

Andorra, Monaco, Bosnia ja Herzegovina, Romania, Bulgaria, Montenegro, Pohjois-Makedonia, Slovakia, Turkki, Unkari... Olisihan noita. Venäjä ja Valko-Venäjäkin, mutta ei nyt ole oikea aika heille.
Se vaan ongelmana, ettei noilla mainitsemillasi eurooppalaisilla mailla ole kiinnostusta ja/tai varaa viisuiluun. En nyt muutenkaan oikein ymmärrä miten Australian osallistuminen muka ei toimisi, maa on kuitenkin ollut viidesti kymmenen kärjessä ja karsiutumisiakin ennen tätä vuotta vain yksi. Oikein hyvä viisumaa, kiva kun osallistuvat.
emme (oikeasti) tiedä (näistä) huumeista mitään

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2175
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Australia 2024: Electric Fields – One milkali (One blood)

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Australia on kulttuurillisesti lähempänä Eurooppaa kuin moni muu viisumaa. Itse olisin valmis ottamaan esim Uuden-Seelannin mukaan näihin skaboihin. Sitä en toki tiedä miten paljon viisuja siellä seurataan.
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1241
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Australia 2024: Electric Fields – One milkali (One blood)

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

bukbu kirjoitti: 14 Touko 2024, 16:19Se vaan ongelmana, ettei noilla mainitsemillasi eurooppalaisilla mailla ole kiinnostusta ja/tai varaa viisuiluun. En nyt muutenkaan oikein ymmärrä miten Australian osallistuminen muka ei toimisi, maa on kuitenkin ollut viidesti kymmenen kärjessä ja karsiutumisiakin ennen tätä vuotta vain yksi. Oikein hyvä viisumaa, kiva kun osallistuvat.
Samaa mieltä. Itsekin pidän Australiasta viisumaana ja olen iloinen heidän osallistumisestaan. On heillä ollut sellaisiakin biisejä, joista en ole välittänyt (tämänvuotinen ei kuulunut suosikkeihini, ja minulla on vieläkin aikamoiset antipatiat Isaiahin Don’t Come Easya kohtaan :heh:), mutta yleisesti symppaan Australiaa ja koen maan sopivan viisuihin oikein saumattomasti. Mielelläni näkisin heidät mukana jatkossakin, mutta toki ymmärrän, jos siellä on kiinnostus viisuja kohtaan laantunut.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3606
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Australia 2024: Electric Fields – One milkali (One blood)

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Mä en ymmärrä miksi Australian mukana oleminen ei ole ollut toimiva idea? Australia on tuonut monipuolisuutta viisuihin, eikä osallistujia ole viime vuosina turhan paljon ollut. Alkaa kohta olla turha mitään semejä järjestää jos maita vaan tipahtelee pois mutta juuri mikään maa ei tee paluuta. :mrgreen:

Mä haluaisin että mahdollisimman moni voisi osallistua (paitsi Venäjää valkoisena tai tavallisena en halua mukaan) enkä näe Australiaa epäsopivana osallistujana. Eri asia tietysti jos itse eivät halua olla mukana, mutta jos haluavat niin keneltä se on pois? Menestyskin tosiaan on sen verran hyvää että jos sitä aletaan tuijottaa niin Suomi on paljon heikompi viisumaa – ja kun sekin alkaa tänä päivänä jo olla ihan keskikastia. :mrgreen:
Creeperqueen kirjoitti: 14 Touko 2024, 17:00 Australia on kulttuurillisesti lähempänä Eurooppaa kuin moni muu viisumaa. Itse olisin valmis ottamaan esim Uuden-Seelannin mukaan näihin skaboihin. Sitä en toki tiedä miten paljon viisuja siellä seurataan.
Juuri näin! Edelleen kysyisin että keneltä se on pois jos tällaiset yksinäiset valtiot olisivat mukana. Mutta joo, en tiedä onko Uudessa-Seelannissa kiinnostusta.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3228
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Australia 2024: Electric Fields – One milkali (One blood)

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Australia on ollut mielenkiintoinen viisumaa. Mieluusti minäkin näen sen kilpailussa jatkossa. Varsinkin erilaisten kulttuurien takia. :joojoo:
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30805
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Australia 2024: Electric Fields – One milkali (One blood)

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Saturnus Psycho kirjoitti: 14 Touko 2024, 17:43 Mä haluaisin että mahdollisimman moni voisi osallistua (paitsi Venäjää valkoisena tai tavallisena en halua mukaan) enkä näe Australiaa epäsopivana osallistujana. Eri asia tietysti jos itse eivät halua olla mukana, mutta jos haluavat niin keneltä se on pois?
Se on pois siltä maalta, jonka Australia syrjäyttää finaalista sinne päästessään – ja finalisteilta, jotka saavat sen takia vähemmän näkyvyyttä.

Jos Australia olisi mennyt tänä vuonna finaaliin, se olisi syrjäyttänyt sieltä Serbian, jossa viisuja katsotaan absoluuttisesti ja suhteellisesti enemmän. Karsiutuminen olisi pudottanut finaalin katsojalukua Serbiassa, jatkoonpääsy nostanut sitä Australiassa, mutta Australian lisäkatsojamäärä ei olisi kompensoinut menetystä Serbiassa. Serbia sijaitsee lähellä ja on mielekäs markkina-alue ainakin osalle esiintyjistä, mitä Australia sijaintinsa vuoksi ei ole.

Markkinoinnillisilla syillä perustellaan viiden suuren rahoittajamaan suoraa finaalipaikkaa. Niillä voisi perustella myös osallistujajoukon rajaamista EBU:n täysjäseniin. Mahdollisen kutsuvierasmaan pitäisi lunastaa paikkansa muullakin kuin tyhjällä pöhinällä. Toistaiseksi Australian väitetty viisuinnostus on ollut kupla.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Vastaa Viestiin