Australia 2024: Electric Fields – One milkali (One blood)

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Electric Fields – One milkali (One blood)

*****
2
2%
****
19
21%
***
32
36%
**
25
28%
*
12
13%
 
Ääniä yhteensä: 90

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5994
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Australia 2024: Electric Fields – One milkali (One blood)

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Voihan se olla, että yhdeksän vuotta on riittänyt ja alun hienous on jo kadonnut. Etenkin kun viisut tulevat sen verran vaikeaan aikaan Australiassa. Ehkä osallistuvat vielä ensi vuonna kymmenenvuotisjuhlavuoden kunniaksi ja ilmoittavat sitten, että jäävät pois.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Australia 2024: Electric Fields – One milkali (One blood)

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Timoteus kirjoitti: 06 Maalis 2024, 13:15 Tykkään. Kivasti groovaa, mutta aivan erityisesti pidän, siitä miten ilmavalta ja hengittävältä tämä kuulostaa. Tukkoon tuotettua musiikkia on liikaa viisuissa ja muutenkin. Lähden vahvasta neljästä tähdestä.

Saattaa kuitenkin olla enemmän äänimaisema kuin biisi ja sellaisena liian hankalasti hahmottuva viisuihin.
[...]
Viime vuosien viisuista sopivimmaksi vertailukohdaksi tälle tarjoan Portugalia 2019 (Conan Osíris – Telemóveis), joka myös oli enemmän äänimaisema kuin biisi ja visuaalisesti rajumpi kuin musiikillisesti. Conan oli seminsä yleisöäänissä 12./17. Moni voi olla vertauksesta eri mieltä.
Samaa mieltä vaikka en tajua yhtään mikä tässä on vaikeasti hahmottuvaa - Telemoveis (suosijani kyllä myös) oli sellainen, mutta ei tämä. Kiva biisi orgaanisin taustoin. :shock: :shock: :shock: MIKSI AUSTRALIA ON VEDONLYYÖNNIN VIKA?
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Staalo
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 57
Liittynyt: 16 Touko 2023, 12:06

Re: Australia 2024: Electric Fields – One milkali (One blood)

Viesti Kirjoittaja Staalo »

Mintaka kirjoitti: 17 Maalis 2024, 23:02 Lisää kieliä viisuihin, jee. :peukku: Olisi toki minustakin saanut olla vielä enemmän yankunytjatjaraa ja vähemmän englantia. Itse biisihän sitten ei ole mistään kotoisin, ja tuo musavideo on niin vaivaannuttava, että mietin jo, minkä kultin vangeiksi ne on joutuneet ja miten heidät voi pelastaa. :eeek: Kaksi tsemppitähteä nyt kuitenkin.
Musavideo näytti siltä kuin tuo kaksikko seisoisi urinaalin edessä :eiei:
Ensialkuun kappale tuntui toivottoman tylsältä, mutta loppua kohden oli kuitenkin jotain imua havaittavissa. Ensivaikutelma on että tämä tulee jäämään semeihin (koska pakkohan sinnekin on jonkun jäädä), mutta jos lavashow on jotenkin oivaltava ja erikoinen, niin ehkä tällä kuitenkin pieniä mahdollisuuksia etenemiseen voisi olla.

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5439
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Australia 2024: Electric Fields – One milkali (One blood)

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Joo siis olen edelleen sitä mieltä että tämän musiikkivideo on ylivoimaisesti vaivaannuttavin mitä olen ikinä nähnyt. Epämääräistä hillumista ja kiusallista ilmehdintää
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Australia 2024: Electric Fields – One milkali (One blood)

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Tämä on hyvä. Groovaa, diskoaa, soulahtaa ja soiko taustalla jopa didgeridoo?

4
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2971
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Australia 2024: Electric Fields – One milkali (One blood)

Viesti Kirjoittaja Nekku »

^Rakastan sitä didgeridoota tässä. :ihana:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3242
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Australia 2024: Electric Fields – One milkali (One blood)

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Kasper_ kirjoitti: 22 Huhti 2024, 01:06 Joo siis olen edelleen sitä mieltä että tämän musiikkivideo on ylivoimaisesti vaivaannuttavin mitä olen ikinä nähnyt. Epämääräistä hillumista ja kiusallista ilmehdintää
Se video on niin kuvottava etten pysty kuuntelemaan edes tätä biisiä kun saan heti mielikuvan siitä videosta ja lähestulkoon oksennan suuhuni
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8180
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Australia 2024: Electric Fields – One milkali (One blood)

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Itsehän jaksan kuunnella didgeridoon pörinää vaikka tuntikausia, mutta sen soundi riittää yksin vallan hyvin. Ei kaipaa tällaista jumpsutinjumpsunmusiikkia tuekseen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7584
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Australia 2024: Electric Fields – One milkali (One blood)

Viesti Kirjoittaja Requel »

Miksköhän tää on vedonlyönnissä jatkoonmenijöissä Portugalin ja Slovenian edellä ??? en näe tällä juuri mitään mahdollisuuksia jatkoon, eihän aussit nyt muutenkaan yleisöäänissä pärjää. :eiei: Ihmettelen jos ei ole btm-3.
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5439
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Australia 2024: Electric Fields – One milkali (One blood)

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Siis se on kyllä farssi jos tämä jatkoon menee. Ei sillä että Portugalista tai Sloveniasta sen enempää pitäisin, mutta tämä on kyllä sellainen tuhnu että tämän jatkoonpääsy olisi jo mainehaitta Viisuille :eiei:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Vastaa Viestiin