Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Eden Golan – Hurricane

*****
13
13%
****
19
18%
***
31
30%
**
14
13%
*
27
26%
 
Ääniä yhteensä: 104

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1880
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Possu »

En ihan ymmärrä tätä, että tälle tulisi poikkeuksellisen kova äänivyöry telessä kaikkialta. Onko Israelin politiikka muka niin hyvää jonkun mielestä, että se aktivoi äänestämään? Johan Suomenkin juutalaiset ovat puhuneet etteivät arvosta Israelin politiikkaa. Miksi hekään äänestäisivät?

Varmaan trollaajia löytyy ja jotain huurupäisiä Israelin tukijoita, joiden mielestä he ovat valtiona pelkkä uhri tilanteessa. Voisi kuitenkin kuvitella, että suurin massa äänestää myötätunnosta pikemmin Ukrainaa kuin Israelia jos poliittisen äänen haluaa välttämättä antaa. Marginaalissa ovat Israelin fanaattiset tukijat.

Asia erikseen sitten Palestiinan ja yleisesti Islamin vihaajat, jotka saattavat priorisoida rasismiaan Israelin äänestämiseen, sillä tietävät tuon triggeröivän ihmisiä.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19799
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Possu kirjoitti: 12 Maalis 2024, 18:04 En ihan ymmärrä tätä, että tälle tulisi poikkeuksellisen kova äänivyöry telessä kaikkialta. Onko Israelin politiikka muka niin hyvää jonkun mielestä, että se aktivoi äänestämään?
Ei kaikkien, mutta kyllä Israelin tukijoita ja sympatisoijiakin löytyy ja he kun aktivoituvat äänestämään, voi se saada ihmeitä aikaan, kun loput äänet finaalissa hajoavat yli 20 eri kappaleen kesken. Negatiivisia ääniä ei voi antaa, joten Israelin toiminnan vastustajat eivät voi miinustaa Israelia.

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7144
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

plus asian tekee vaikeaksi se että moni haluis israelin pois viisuista,mutta pitää tästä laulusta kovasti ja laulajasta .
Viimeksi muokannut ESC_Hullu, 12 Maalis 2024, 19:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42044
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Possu kirjoitti: 12 Maalis 2024, 18:04 En ihan ymmärrä tätä, että tälle tulisi poikkeuksellisen kova äänivyöry telessä kaikkialta. Onko Israelin politiikka muka niin hyvää jonkun mielestä, että se aktivoi äänestämään? Johan Suomenkin juutalaiset ovat puhuneet etteivät arvosta Israelin politiikkaa. Miksi hekään äänestäisivät?

Varmaan trollaajia löytyy ja jotain huurupäisiä Israelin tukijoita, joiden mielestä he ovat valtiona pelkkä uhri tilanteessa. Voisi kuitenkin kuvitella, että suurin massa äänestää myötätunnosta pikemmin Ukrainaa kuin Israelia jos poliittisen äänen haluaa välttämättä antaa. Marginaalissa ovat Israelin fanaattiset tukijat.

Asia erikseen sitten Palestiinan ja yleisesti Islamin vihaajat, jotka saattavat priorisoida rasismiaan Israelin äänestämiseen, sillä tietävät tuon triggeröivän ihmisiä.
Juutalaisia olennaisesti merkittävämpi tukijaryhmä lienee kristillinen oikeisto, jonka mielestä Israel toki on se hyökkäyksen kohde ja uhri.

Tuskin on sellaista äänestäjäsegmenttiä, joka haluaisi äänestää ensisijaisesti poliittisin perustein, ja sitten rupeaisi tutkimaan vuoden tarjontaa ja miettimään, mikä täällä siihen sopisi parhaiten.

Ukrainan tilanne on jatkunut jo liian kauan herättääkseen ihmisissä mitään suuria äänestysintoja enää.
Rise, angel, shine, love!

Juna Turkuun
Maistelija
Maistelija
Viestit: 26
Liittynyt: 29 Helmi 2024, 19:23

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Juna Turkuun »

Okei. Kommentoin videoon Youtubessa, että Israelin ei tulisi osallistua Euroviisuihin samalla kun maa on tutkinnan alla kansanmurhasta. No kikkeliskokkelis, nyt mun YT-tililtä on poistunut kommentointi- ja viestien lukuoikeus. En keksi mitään mitään muuta syytä että se mun kommentti on ilmoitettu häiriköinniksi niin monta kertaa että automaattisesti vaan suljetaan kommentointimahdollisuus. En todellakaan ole mikään nettitrolli ja viestin lisäksi tykkäsin parista muusta kommentista joka kritisoi Israelin osallistumista, that’s it. Ja vastailen niiiin harvoin mihinkään että mistään muusta kommentista ei voi olla kyse kun sellaisia ei ole.

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1880
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Possu »

^ Melkoista hommaa.

Sitäkin mietin nyt kun tuo äänestys on jo heti finaalin alusta käynnissä. Jos Azerit saivat aikoinaan masinoitua itselleen ääniä telessä, niin mikä estää Israelia tekemästä samoin?

Massiel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1002
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Aivan mahtava kappale. Minulta ainakin saa ääniä.

Avatar
SuzieBanjo
Maistelija
Maistelija
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Tammi 2024, 09:36

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja SuzieBanjo »

Pete kirjoitti: 11 Maalis 2024, 23:46 Moni tullee tosiaan äänestämään Israelia vain poliittisista syistä. Yhtenä selvänä viitteenä on viisujen virallisen Instagram-tilin Israel-julkaisun epänormaali lähes kolminkertainen tykkäysmäärä (yli 140 000) muihin julkaisuihin verrattuna.
En tiedä Instagramista, mutta Eurovisionworld.com-sivulla Hurricanen arvosanaa on botattu räikeästi: 4,6/5 ja 29k ääntä (vertaa esim. Rim Tim Tagi Dim 4/5 23k äänellä).
Ketä Robin?

Massiel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1002
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Koskettava kappale ja Edenillä todella kaunis ääni.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11324
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Ulkomusiikilliset seikat sivuuttaen ihan nätti biisi kyllä. Suoraviivaista melodisuutta, ja kokonaisuus on osattu pitää sopivan ilmavana. Olisikin ollut yhtä paisutteleva kuin joku Million Voices -hirvitys, niin tämän vihaaminen ei olisi ollut temppu eikä mikään, nyt on sen sijaan vaikeampaa. Kolmeen tähteen menee.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Juna Turkuun
Maistelija
Maistelija
Viestit: 26
Liittynyt: 29 Helmi 2024, 19:23

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Juna Turkuun »

Näyttää järjestäen kaikki isoimmat Euroviisu-tubettajat sivuuttavan Israelin. Aikamoista, eipä tällaista vastakkainasettelua ole koskaan aikaisemmin tainnut olla…

Kommenttienluku- ja kirjoitusoikeuteni blokkaus on yhä päällä mutta oikeastaan oon oikeastaan alkanut nauttimaan siitä. Ei hypi silmille turhaa vihaa ja solvauksia. Eli jotain hyvää tästäkin sain ammennettua elämääni 😅 (ilmainen vinkki siis tässä kaikille jotka tällaisen ominaisuuden haluaa Youtubeen 😎😉 wink wink)

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5412
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Itse olen sitä mieltä että mikäli Israelista ei ole mitään hyvää sanottavaa niin parempi on pitää suu kokonaan kiinni kuin levittää negatiivisuutta :joojoo:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7144
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »


Hän on yks jota jo kauvan seurannu ja kertoo miksi ei ole tehny reaktiovideota.Uskon Noosh 101,Balcanboy,Shanes eurovision ja se yks maltalainen ajattelee aikalailla samalla tavalla ja siksi ei tehny reaktiota.(ovat kaikki ystävii keskenään ) On muutama "isoimmista " tubettajistatehny reaktion ja saanu aikalailla lokaa niskaansa. Eurocelso jota aktiivisesti seuraan teki myös ja aikalailla toxista tuli muilta kuin israelilaisilta,koska piti biisistä Oz kirjoitti kommenttikentäänsä kuitenkin rakastavansa biisiä.Itseasiassa harvassa joka ei pitäisi laulusta ja tulkinnasta ,hyvin Ariana Grande tyylinen klassikkohitin kuuloinen biisi. Eli on eri syitä.miksi ihmiset on osa kommentoimatta jä..
Viimeksi muokannut ESC_Hullu, 14 Maalis 2024, 23:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Juna Turkuun
Maistelija
Maistelija
Viestit: 26
Liittynyt: 29 Helmi 2024, 19:23

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Juna Turkuun »

Kasper_ kirjoitti: 14 Maalis 2024, 22:40 Itse olen sitä mieltä että mikäli Israelista ei ole mitään hyvää sanottavaa niin parempi on pitää suu kokonaan kiinni kuin levittää negatiivisuutta :joojoo:
Hah, vähän kyllä naurahdin ajatukselle että Israelin toimien kritisoiminen olisi negatiivisuuden levittämistä :heh: Tulee nopeasti paljon negatiivisempiakin asioita joita levitellään sillä suunnalla. Ja mikäs sen kypsempi tapa keskustella eriävistä mielipiteistä kuin käskeä pitää suu kiinni 👍

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kasper_ kirjoitti: 14 Maalis 2024, 22:40 Itse olen sitä mieltä että mikäli Israelista ei ole mitään hyvää sanottavaa niin parempi on pitää suu kokonaan kiinni kuin levittää negatiivisuutta :joojoo:
Joku viisas on joskus sanonut, että pahuus voi voittaa maailmassa vain silloin kun hyvät ihmiset vaikenevat.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7508
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Musiikillisena teoksena ei sieltä omaperäisemmästä päästä. Hyvin tulkittu toki.
Žvižej fucked up the solo

Mellotsucks
Maistelija
Maistelija
Viestit: 20
Liittynyt: 10 Maalis 2024, 13:37

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Mellotsucks »

Erittäin hyvä kappale, en ylläty jos voittaa.
Tämä on sellaista parempaa Sara Siipolaa, näin se olisi pitänyt hoitaa. :joojoo:

escpoika
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 208
Liittynyt: 22 Maalis 2017, 23:14

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja escpoika »

Viikon tässä punninnut mutta tämä se vain on, vuoden paras viisu hands up. Tässä on jotain nimenomaan juuri siihen Sara Siipola-nälkään minkä Suomi Putous-päissään jätti lähettämättä.

Tulen äänestämään vaikka protestina UMK-tulosta vastaan, itseä ei kiinnosta tilanne Länsirannalla.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja hercules »

Kauniisti tämä biisi rakennettu ja tehty kivat nostatukset. Mutta silti jää hieman flätiksi. Lupailee ja lupailee mutta ei täysin täytä lupausta. Israelissa häiritsee että biisi on tehty propagandaksi, moneen kertaan hyllytetty mutta tehty vastahampain pakolliset muutokset. Kaunis biisi jää poliittisen suhmuroinnin taakse.

Edit. Joku kommentoi tätä Million Voices tyyppiseksi ja samat vibat tuli kuunnellussa itselleni. Itselle tämä biisi oli miellyttävä, mutta myös tuolloin Venäjän toimet sai minut lähes vihaamaan Gagariinaa. En tiedä oliko tunne kohtuuton vai ei, mutten osannut suhtautua häneen kuin propagandana ja areenalla vuodatettuina krokotiilin kyyneleinä. Näin nämä mielikuvat vaan rakentuvat, vaikka kuinka pitäisi viisuja epäpoliittisina.
Nyt ne verhot kii

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7144
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Linkkasin videon muutama päivä sitten missä Oz mietti arvoiko biisiä ja nyt lopulta arvioi ja parit muut jotka eivät olleet tehny arviointi videoo.. Gagarinan viisupaketissa häiritsi se ,ertä se ei ollu venäläistä tekoa ja ei miistuttanu Gagarinan omaa tuotantoo yhtään ja kuulosti vain tehdyltä viisulta riipasevilla sanoilla. ( Gagarina oli jo vuosia oma suosikkiartisti) Myös Edenin tiesin esim Venäjän musakilpailusta ja israelin joistain musajutuits js kapoale istuu hänelle kuin nakutettu ja kuulostaa suprainaiseti Klasdikkohitiltä.

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1965
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Yksi kisan kauneimpia ja melodisimpia lauluja tänä vuonna. Oon kuunnellut jo useammankin kerran. Toivottavasti politiikka ei syö pisteitä! Neljä tähteä minulta, nouseekohan vielä viiteen...
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10724
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^ Nimenomaan melodisuudesta plussaa. :peukku: Nykyään monesta biisistä puuttuu melodia. Edenin ääni on myös hunajaa korville. Todella kaunis kokonaisuus.

Juu. Kyllä Israel on toista vuotta putkeen puntariykköseni. :kups: Aivan ylivoimainen tänä melko keskinkertaisena vuotena. Toivottavasti Israel menee finaaliin ja tätä pääsee siellä äänestämään maximi äänillä. Baby, promise me you'll hold me again :parku: <3
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
sienimursu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2225
Liittynyt: 28 Huhti 2015, 21:42

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja sienimursu »

^^ Eiköhän tässä juuri toisinpäin käy, kun viisuissa ei voi vastaan äänestää mutta puolesta voi syystä mistä hyvänsä :joojoo:
This is bread. I mean, heh, this is bread aaand like it's really good it's good bread. :joojoo:
- Viki Gabor, 2019

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2216
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Miten musta tuntuu että moni yhden tähden antanut pitäisi tästä mikäli kuuntelisi ja/tai ois jonkun muun maan biisi… No toki jokainen päättäköön miten arvioi (ja toisaalta ymmärrän myös jos ei halua kuunnella) mutta musta biisi on sen verran kaunis että tuo yksien tähtien määrä tuntuu hurjalta.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10724
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^ Niin no mistäköhän johtuu? :roll: Jokaisella on toki oikeus mielipiteeseen ja käyttää ääntään kuten haluaa, mutta onhan tuo naurettavaa. Myös aika kaksinaismoralistista, kun katsoo esimerkiksi Venäjän tähtijakautumia vuosien takaa. Toki on varmasti äänestäjiä, jotka aidosti pitää tätä yhden tähden biisinä, muttamutta… Noh… onneksi viisuissa ei voi miinusääniä antaa ja minä äänestän tätä ainakin finaalissa 2 x 20 kertaa puhelimillani. :rakkaus: Mikäli Israel siis sinne etenee. Siinä ei ole minulle mitään uutta, että vasemmalle kallellaan olevat viisufanit ovat venäjämielisiä ja Israel-vastaisia. Tämä on ollut vasemmiston kanssa selvää jo vuosia.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Eiköhän valtaosa vasemmalle kallellaolevista ole venäjää vastaan. Sodan eskaloiduttua 2022 jossain kyselyssä 95% suomalaisista oli sitä mieltä että konflikti on täysin Venäjän aikaansaamaa/syytä. Tuo 5 prosenttia oli varmaan pitkälti oman elämänsä Janus Putkosia ja Ano Turtiaisia, sekä suomenvenäläisiä.

Itse olen lievästi vasemmalle kalleellaan, mutta olen täysin anti-venäjä enkä myöskään hyväksy Israelin toimia. Israelilla on niin kovan tason armeija, että jos oikeasti haluaisivat terroristeistä eroon niin voisivat tehdä sen maahyökkäyksellä eikä pommittamalla maan tasalle kaikkea mitä huvittaa. Ja pitää tähän lisätä että en missään nimessä pidä Palestiinaa puhtaana pulmusena, mutta lapsiin ja naisiin kohdistuvat julmat pommitukset ovat täysin väärin.

Itse toki lisäsin Israelin puntariini. Vaikka otan usein poliittisesti kantaa silloin kun siihen on syytä myös viisuihin liittyen, niin ainoa kerta kun olen tainnut hyllyttää puntariltani jonkun kappaleen, oli se 2021 Valko-Venäjän poliittinen roskabiisi, koska sen ainoa tarkoitus oli vain provosoida ja halventaa viisuja.

Sen verran myönnän, että jos esittäjämaa tälle kappaleelle olisi muu kuin israel saattaisin antaa sen neljä tähteä. Tuo sanojen muuttaminen vähemmän poliittisesti vain koska oli pakko jättää pienen kuprun tän kappeleen ylle. Toivon kyllä ettei ihmiset äänestäisi Israelin (tai Ukrainaa), koska en halua että ollaan taas siinä tilanteessa että voittaja on sotaa käyvä maa ja sitten joudutaan taas pähkäilemään että missä ne kisat järjestetään
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
sienimursu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2225
Liittynyt: 28 Huhti 2015, 21:42

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja sienimursu »

WildDance kirjoitti: 27 Maalis 2024, 13:04Siinä ei ole minulle mitään uutta, että vasemmalle kallellaan olevat viisufanit ovat venäjämielisiä ja Israel-vastaisia. Tämä on ollut vasemmiston kanssa selvää jo vuosia.
Mistä ihmeestä tämän nyt repäisit että Israel-vastaiset viisufanit olisi venäjämyönteisiä :mitvit:
viisuilta kirjoitti: 27 Maalis 2024, 12:27 Miten musta tuntuu että moni yhden tähden antanut pitäisi tästä mikäli kuuntelisi ja/tai ois jonkun muun maan biisi…
En syytä ketään joka arvostelee biisejä artistin perusteella tai biisin taustan (biisiä ei olisi olemassa ellei October Rain olisi kirjoitettu ensin), mutta itse annoin kaksi tähteä enkä yksi :heh: Mutta minä absoluuttisesti vihaan Ranskan biisiä tänä vuonna ja tämä menee kliseeballadina samaan kategoriaan ei vaan yhtä ärsyttävä :rofl:
This is bread. I mean, heh, this is bread aaand like it's really good it's good bread. :joojoo:
- Viki Gabor, 2019

bukbu
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 66
Liittynyt: 19 Helmi 2024, 10:08

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja bukbu »

Minulla tämä on puntarijumbo ihan ei-poliittisistakin syistä. Kliseinen ja ennalta arvattava siirappiballadi. Eden osaa kyllä laulaa mutta biisistä en yksinkertaisesti vaan pidä. Se on kyllä pakko myöntää, että koko October Rain -episodista jäi paha maku suuhun jo ennen biisin julkaisuakin, mutta biisi myös on aidosti koko tämän vahvan vuoden kattauksesta epämieluisin.

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1348
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

Valitettavasti tätä nyt ei kaiken tämän hässäkän ja viisujen ulkopuolisten tapahtumien jälkeen voinut kuunnella ihan mukavin mielin vaan kuuntelu herätti aika ristiriitaisia tunteita. Kertsi oli ihan kaunis, joskin se mielestäni loppui vähän yllättäen juuri, kun se oli pääsemässä vauhtiin. Lisäksi se lopun huilumainen ulvominen (ensimmäinen kuvaus, joka tuli mieleen :heh: ) oli aika magee. Tässäkään lopetus ei ihan toiminut, olisin odottanut hepreankielisen osuuden jälkeen vielä jonkinlaisen vikan kertsin. Kokonaisuutena olisi ollut ihan kiva balladi, mutta valitettavasti Israelista on mennyt vähän maku. Draamaa tämä tulee kyllä Malmössä aiheuttamaan. Ehkei tämä nyt voittoa nappaa, mutta jos niin sattuisi käymään, niin voi vain kuvitella reaktioita ja seurauksia viisuille. Noh, jonnekin puntarin keskelle menköön.
Violins playing
Angels crying

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36914
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Israel 2024: Eden Golan – Hurricane

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »



Ensimmäinen pieni livepätkä.
Meow cat, please meow back.

Vastaa Viestiin