UMK24: Jesse Markin – Glow

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Jesse Markin – Glow

*****
28
14%
****
62
30%
***
66
32%
**
29
14%
*
20
10%
 
Ääniä yhteensä: 205

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2959
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Jos tämä voittaa ja toiseksi tullut lähtee edustamaan, niin mitä hyötyä noista protestiäänistä olisi?
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5391
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Nekku kirjoitti: 16 Tammi 2024, 20:34 Jos tämä voittaa ja toiseksi tullut lähtee edustamaan, niin mitä hyötyä noista protestiäänistä olisi?
Kysy tuo niiltä jotka tätä aikovat protestimielessä äänestää. Todennäköinen vastaus on että haluavat sodan Gazassa loppuvan ja sitten voikin kertoa että ei se sieltä mihinkään lähde vaikka viimeisetkin rahat tuhlaisi tämän äänestykseen.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Mikseesrekisteröidyn
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 725
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Joo tätä en kans ymmärrä. Äänestetään ihan rahalla jotain joka ei vaikuta mihinkään, kun rahat vois lahjottaa johonkin paikkaan :heh:
:termari: :gente:
Ruotsi joka ikiselle jo valmiiksi hyvin toimivalle jutulle

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3341
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Eh, alan kallistua jo siihen, että tämä on vahva neljätähtinen. :sekava: Kuulosti niin raikkaalta kolmen ensimmäisen biisin jälkeen, että voi morjens.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Kasper_ kirjoitti: 16 Tammi 2024, 20:49
Nekku kirjoitti: 16 Tammi 2024, 20:34 Jos tämä voittaa ja toiseksi tullut lähtee edustamaan, niin mitä hyötyä noista protestiäänistä olisi?
Kysy tuo niiltä jotka tätä aikovat protestimielessä äänestää.
Höpönlöpö, kukaan ei ole protestiäänestämässä.

Suomen kansasta, viisukuplan ulkopuolella, kukaan ei tiedä mitään Jessen kannanotoista.

Avatar
Donitsi
Siemailija
Siemailija
Viestit: 118
Liittynyt: 23 Tammi 2021, 09:44

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Donitsi »

Raikkain ja letkein tähän mennessä, mutta hivenen tylsäksi kävi loppua kohti.

Tasainen vuosi ollut tähän asti, ok kivoja ja varman päälle tuotettuja(siinäkö syy), mut sellaista tämä se on fiilistä ei ole tullut.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja hra47 »

UsvaAuer kirjoitti: 16 Tammi 2024, 21:34
Kasper_ kirjoitti: 16 Tammi 2024, 20:49

Kysy tuo niiltä jotka tätä aikovat protestimielessä äänestää.
Höpönlöpö, kukaan ei ole protestiäänestämässä.

Suomen kansasta, viisukuplan ulkopuolella, kukaan ei tiedä mitään Jessen kannanotoista.
Kuinka suuri joukko ihmisiä ylipäänsä äänestää ja siten päättää Suomen viisuedustajasta? En tiedä. Mutta oli näitä poliittisia aktivisteja sitten pieni tai suuri määrä, niin kyllä he varmastikin tietävät myös Jessen kaltaisista ulostuloista. Somessa lumipalloefekti vyöryy. Edit: ja myös Mikko Silvennoinen pitänee huolen siitä, että myös perussohvaperunat saavat kuulla UMK-lähetyksen aikana Jessen kannasta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Viime vuonna ääniä annettiin rapiat 230 000, joista yli puolet meni Käärijälle. Tarkat luvut ovat Wikipediassa.

Tänä vuonna Yle-sovelluksen käyttö vaatii kirjautumista uutisten lukemisessakin, viime vuonna onnistui kokonaan ilman. Ilmaisääniä lienee kuleksimassa enemmän kuin viime vuonna.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja hra47 »

^ Äänestävien ihmisten määrä lienee siis vain murto-osa tosta äänien määrästä. Itse ainakin äänestin Käärijää yli kymmenen kertaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1422
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Mä niin tykkään tästä biisistä ja luukutankin nyt, kun se puolenyön jälkeen alkoi mun kännyn Spotifyssa pelittämään.
Jesse on niin mukava. Viestiteltiinkin eilen instassa :ihana:
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
MerirosvoKuningas
Siemailija
Siemailija
Viestit: 154
Liittynyt: 10 Tammi 2023, 19:05

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja MerirosvoKuningas »

Nostin neloseen. Kuuntelin muutaman kerran ja joka kerta parempi. Paluu bussissa kuuntelin muutenkin enemmän Jesseä ja taisin löytää uuden nimen omille soittolistoille. Tai nimi oli tuttu entuudestaankin, mutta jotenkin nyt vasta tuli kunnolla kuunneltua.

Tiedän jo nyt että Glow on just sellainen biisi jota ensikesänä popitellaan kun aamuyöstä paahdetaan vitostietä mökkiä kohden.

Avatar
Samza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1114
Liittynyt: 19 Helmi 2011, 20:38

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Samza »

Haluisin tykätä tästä enemmän, mutta kertosäe jää jotenkin tylsäksi muiden vahvojen osuuksien rinnalla. Ehkä tää on grower, mutta hidad sellanen. Jesse vaokuttaa tosi symppikseltä tyypiltä!
"OH, SWEET MARY MOTHER
OF FUCK, THAT'S GOOD!"

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 344
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Amone »

Ai vitsit miten paljon tykkään tästä. Tämä jotenkin lämmittää sydäntä, tää on niin hyvän fiiliksen biisi. Harvoin mikään tarttuu näin kovasti. :ihana: :ihana: :ihana:

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1422
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Ja mullahan tää vaan paranee joka kuuntelulla. Nyt varsinkin, kun toi Spotify alkoi mun esihistoriallisessa kännyssä pelittämään :heh:
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

eveller
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 13
Liittynyt: 08 Tammi 2024, 09:22

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja eveller »

Tämä on mun ykkönen :ihana: (saa tapahtua ihmeitä, että joku jäljellä olevista ohittaa tän)

Mun biisilistalla sija 1, video myös ykkönen, artistikiinnostavuus (eli odotukset artistin lisä(some)materiaalille, haastatteluille jne.) jaettu 1 sija. Biisiarvosana 4,5/5, kokonaisarvosana 5/5.

Jesse on ainoa, joka oikeasti ja aidosti sai mut haluamaan omalle keikalleen. Tähänastisista kappaleista ainoa, jonka lisäsin omille soittolistoille ja jota oon jaksanut oikeesti kuunnella monta kertaa. Tykkään tosi paljon tän musiikkividosta, mutta tää on näistä biiseistä ainoa joka toimii mulle myös ilman videota, eli vaikka nautin tän visuaalisesti ilmeestä tämä kappale toimii myös omillaan, mikä on iso plussa siinä, että kappale jää elämään myös kilpailun jälkeen.

Harvinainen helmi :ihana:

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1873
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Possu »

Itse oon alkanut tykkäämään tästä niin paljon, että pidän tätä ihan yhtenä parhaimmista kappaleista koko UMKn historiassa :ihana:

Avatar
Mikseesrekisteröidyn
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 725
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Ensin haukuin tätä tasapaksuksi mutta en tiedä mistä se mun päähäni tuli. Kai mä vaan oon muiden kuppilalaisten ohjailtavissa :heh: Ihan hyvähän tää on :peukku:
:termari: :gente:
Ruotsi joka ikiselle jo valmiiksi hyvin toimivalle jutulle

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2208
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Jotenkin kiintoisaa miten ihmisillä on näin erilaiset mielipiteet :heh: Musta tää on ehdottomasti yksi koko UMK: n historian huonoimmista biiseistä :kups:

:offtopic:

Ja niin on muuten myös Shum viisujen kohdalla jota todella moni taas pitää viisujen yhtenä parhaimmista biiseistä… :eeek:

:loppu:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Panda
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 19 Tammi 2023, 16:33

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Panda »

eveller kirjoitti: 17 Tammi 2024, 11:05 Tämä on mun ykkönen :ihana: (saa tapahtua ihmeitä, että joku jäljellä olevista ohittaa tän)

Mun biisilistalla sija 1, video myös ykkönen, artistikiinnostavuus (eli odotukset artistin lisä(some)materiaalille, haastatteluille jne.) jaettu 1 sija. Biisiarvosana 4,5/5, kokonaisarvosana 5/5.

Jesse on ainoa, joka oikeasti ja aidosti sai mut haluamaan omalle keikalleen. Tähänastisista kappaleista ainoa, jonka lisäsin omille soittolistoille ja jota oon jaksanut oikeesti kuunnella monta kertaa. Tykkään tosi paljon tän musiikkividosta, mutta tää on näistä biiseistä ainoa joka toimii mulle myös ilman videota, eli vaikka nautin tän visuaalisesti ilmeestä tämä kappale toimii myös omillaan, mikä on iso plussa siinä, että kappale jää elämään myös kilpailun jälkeen.

Harvinainen helmi :ihana:
Tiivistit hyvin kaikki omat ajatukset ja tuntemukset tästä. Tämä on tähän mennessä ainoa jota palaan koko ajan kuuntelemaan ja jokainen kuuntelu vaan kasvattaa tätä biisiä mun korvissa.
Call me what you may, see if I care, see me slay

KUORIMUA
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 70
Liittynyt: 14 Tammi 2024, 15:07

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja KUORIMUA »

Yksinkertaisesti en vaan halua enää kuulla tätä. Joku tässä ärsyttää. Tulee mieleen UMK:n vuosien 2015-2017 taso. :eiei:

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3217
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Onko UMK-musiikki oikeasti ollut näin vivahteikasta joskus huonoina vuosina?
Tuo väite on nyt tullut jo monta kertaa esiin täällä mutta en jotenkin yhtään muista sen aikakauden tasoa tällaisena.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 344
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Amone »

Glow on Spotify top 50 sijalla 28.

Sijoitus olisi varmasti parempi ilman eilisiä julkaisuhankaluuksia.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Tosi harmi, että biisin kanssa oli Spotifyssa niin paljon ongelmia. Ilmeisesti eilen illallakaan kaikki eivät saaneet kappaletta siellä kuulumaan.

Pakko myös ihmetellä hieman noita lausuntoja siitä, että tämä olisi jotenkin sellaista musiikkia, mitä UMK:n heikkoina vuosina kuuli. Olisin ollut aivan äärimmäisen onnellinen, jos siihen aikaan edes yksi biisi olisi kuulostanut näin laadukkaalta ja raikkaalta.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1094
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

^ Jep, tosi harmi. Minulla tämä alkoi kuulua Spotifysta vasta tänään, kun herättyäni kokeilin! :shock: Harmillisen pitkä viive, ja ehdin tätä jo aika tavalla YouTubesta luukuttaa.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

eveller
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 13
Liittynyt: 08 Tammi 2024, 09:22

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja eveller »

iiiduli kirjoitti: 17 Tammi 2024, 14:08 Pakko myös ihmetellä hieman noita lausuntoja siitä, että tämä olisi jotenkin sellaista musiikkia, mitä UMK:n heikkoina vuosina kuuli. Olisin ollut aivan äärimmäisen onnellinen, jos siihen aikaan edes yksi biisi olisi kuulostanut näin laadukkaalta ja raikkaalta.
Tästä niin samaa mieltä!

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5391
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

En tajua miten joku saa tästä jotenkin vivahteikkaan. Minusta tämä on erittäin kuiva ja harmaa kappale ilman mitään tarttumapintaa :sorivaan:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3217
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Tässä se vivahteikkuus tulee niistä taustoista.
Sara ja esimerkiksi windows95man on sellaista monotonisempaa ja tunkkaisempaa.

Mutta on myös mahdollista että on olemassa kaksi Jessen biisiä – toisille vaatekauppabiisi suoraan umk 2014 ja toisille sitten stimuloivampi versio!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42033
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kasper_ kirjoitti: 17 Tammi 2024, 16:01 En tajua miten joku saa tästä jotenkin vivahteikkaan. Minusta tämä on erittäin kuiva ja harmaa kappale ilman mitään tarttumapintaa :sorivaan:
Melodia on ehkä kuiva ja harmaa, mutta värikäs tarttumapinta on sen takana.

kuva
Rise, angel, shine, love!

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Rakastan katsella tämän reaktiovideoita, kun oikeastaan ihan jokainen alkaa heilua musiikin tahdissa ja mainitsee, että haluaa tanssia biisiin. Ja tämä muuten on loistava tanssibiisi, kokeilin eilen. :humppa:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Mintaka
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 860
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 22:34

Re: UMK24: Jesse Markin – Glow

Viesti Kirjoittaja Mintaka »

Tässä ois oikein mielenkiintoinen alku, nuo riitasoinnut on mahtavia. Mutta sitten tulee kertosäe ja pilaa kaiken. :niinpa: Inhoan tuommoisia kepeitä kesäisiä luikautuksia. No, ei tämä sentään yhtä pahasti rasauttele kuin Robin viime vuonna, joten siitä hyvästä kuitenkin kaksi tähteä. Mutta puntarin jumboksi joutuu.
My anxiety attacks :kisu:

Vastaa Viestiin