Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Windows95man – No rules!

*****
55
20%
****
76
28%
***
53
19%
**
47
17%
*
44
16%
 
Ääniä yhteensä: 275

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

iiiduli kirjoitti: 07 Huhti 2024, 22:29Matin Instagram-storyista selviää, että W95man jakaa nyt pieniä sormifarkkushortseja Lontoossa. Hyvin on otettu promoaminen ainakin haltuun jälleen kerran. :mrgreen:
Haha, mainiota! :tapu:

Wiwibloggs ei jostain syystä ole Suomen Lontoon-esitystä ladannut, mutta Euro Melodylta löytyy minuutin pätkä:



Ja tässä vielä melkein koko esitys yleisön joukosta kuvattuna:

I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 837
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Vaikka itse biisistä olisi mitä mieltä tahansa niin arvostan kyllä kerta kerralta enemmän Henrin laulutaitoa ja osumista nuottiin, erittäin onnistunut ja myös aiempia vapautuneempi suoritus, hyvä pojat :peukku:
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2248
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Miksi mulla lukee 9.4. klo 13.30? :heh: No kai tää tänään oikeesti tulee…

✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Sehän meni hienosti. :peukku: Ihmeellisen myöhään kyllä tuli. Suomen syrjintää, sillä Wiwibloggsin William ei myöskään eilisessä pressitilaisuudessa aikeistaan huolimatta haastatellut Suomea! :heh:
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2248
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2053
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Miss Ludo kirjoitti: 08 Huhti 2024, 13:42 Ihmeellisen myöhään kyllä tuli. Suomen syrjintää, sillä Wiwibloggsin William ei myöskään eilisessä pressitilaisuudessa aikeistaan huolimatta haastatellut Suomea! :heh:
Varmastikin William jänisti haastatella hetskuja, jotka leikkii homoa :mrgreen:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5994
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Upeaa laulua Henriltä, ehdottomasti parasta tähän mennessä. :peukku:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Amone
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 365
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Amone »

Nämä on hauskoja:


Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Yhdyn näihin Henri-kehuihin, on kyllä tässä duossa kantava voima näillä vokaaleillaan. :tapu:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Henrin uusi tatska, jonka on suunnitellut Teemu. :hihi: Omistautumista parhaimmillaan!
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5994
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Haha, onhan tämä varmasti sellainen once in a lifetime -kokemus, että hauska se on tatuoinnin muodossa muistaa. :mrgreen:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20531
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Hyvä meininki Lontoossa. :uujee:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10733
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Kiva, että pojat osaavat nauttia kaikesta huolimatta. :joojoo: Itse olen tosin tullut siihen tulokseen, että en tätä tarvitsisi minun finaaliini. Jouduin Instassa listaa kymmenen finalistia, mitkä ottaisin ensimmäisestä semifinaalista, jos minä saisin valita ja Suomi ei siihen joukkoon mahtunut. Eiköhän Suomi sinne tosin mene, koska tuo ekan semin toinen puolisko on aika aneeminen. Itse en tosin pahastuisi, jos tämä jäisi rannalle.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8180
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Niin, ehkä UMK:n äänestävä yleisö ansaitsisi vähän shokkihoitoa karsiutumisen muodossa jotta ensi vuonna palattaisiin taas normaaliin päiväjärjestykseen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2248
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Mun kohdalla karsiutuminen ei vaikuttaisi mitenkään seuraavan vuoden UMK: hon :tapu: Tai ehkä saattaisin äänestää jopa entistä enemmän jotain vitsibiisiä jota viisufanit vihaa :uujee:

Mut onneksi äänestys alkaa heti finaalin alussa niin jos sattuisi käymään vuoden suurin vääryys ja Suomi karsiutuisi niin voisi paukauttaa sen yhden äänen Norjalle ja lähteä nukkumaan :surrur: :kups:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12867
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Menneet vuodet ja vuosikymmenet ovat osoittaneet, että Suomen euroviisu- ja olympiamenestyksellä on ollut yllättävän paljon yhteyttä keskenään. :shock: Nimittäin Suomen pitkä, yli neljännesvuosisadan kestänyt tappioputki viisuissa Ruotsille Katri Helenan ekan viisun jälkeen ennen Lordia oli niiden kahden kuuluisan Suomen talviolympialaisten hopeamitalin, joissa Ruotsi vei kultaa, välissä (Juha Miedon sadasosatappio Thomas Wassbergille Lake Placidissa 1980 ja jääkiekkofinaalin häviö Torinossa 2006).

Kun...
* olympialaiset saapuivat 2000-luvun puolessavälissä Ateenaan (2004), Suomella oli lähes satavuotinen katkeamaton kultamitaliketju kesäkisoissa, mutta tuolloin kyseinen ketju katkesi.
* Euroviisut saapuivat 2000-luvun puolessavälissä Ateenaan (2006), Suomi oli yrittänyt 39 kertaa viisuissa ilman ensimmäistäkään voittoa tai top 5 -sijaa, mutta Lordi toi viimein viisuvoiton kotiin.

Myös kesäolympiavuosien viisumenestyksemme on yhtä poikkeusta lukuun ottamatta ennustanut tarkalleen Suomen kultamitalimäärän sinä vuonna pidetyissä kisoissa.
* 3 tai 4 kultaa, jos viisusijoituksemme on ollut 12. tai parempi
Lasse Mårtensonin Laiskotellen seitsemäs 1964, Tokiossa 3 kultaa
Päivi Paunun ja Kim Floorin Muistathan kahdestoista 1972, Münchenissä 3 kultaa
Fredin ja Ystävien Pump-pump yhdestoista 1976, Montrealissa 4 kultaa
Kirkan Hengaillaan yhdeksäs 1984, Los Angelesissa 4 kultaa
* 2 kultaa, jos viisusijoituksemme on ollut huonompi kuin 12. muttei finaalin neljän viimeisen joukossa
Nina Åströmin A little bit kahdeksastoista 2000, Sydneyssä 2 kultaa
* 1 kulta, jos viisusijoituksemme on ollut finaalin neljän viimeisen joukossa
Kristina Hautalan Kun kello käy jaettu viimeinen 1968; Méxicossa 1 kulta
Boulevardin Nauravat silmät muistetaan toiseksi viimeinen 1988; Soulissa 1 kulta
Pave Maijasen Yamma yamma viimeinen 1992; Barcelonassa 1 kulta
Jasminen Niin kaunis on taivas viimeinen 1996; Atlantassa 1 kulta
Teräsbetonin Missä miehet ratsastaa finaalin neljänneksi viimeinen 2008; Pekingissä 1 kulta
* Ei yhtään kultaa, jos viisuissa ollaan jääty semifinaaliin, ja silloin semifinaalisijoitus on antanut kuvan himmeämpien mitalien määrästä (semijumbous voisi ennustaa nollaa mitalia, jos se joskus kesäkisavuotena osuu kohdallemme)
Jari Sillanpään Takes 2 to tango semin neljästoista, Ateenassa 0 kultaa, 2 hopeaa ja 0 pronssia
Pernilla Karlssonin När jag blundar semin kahdestoista, Lontoossa 0 kultaa, 2 hopeaa ja 1 pronssi
Sandhjan Sing it away semin viidestoista ja neljänneksi viimeinen, Riossa 0 kultaa, 0 hopeaa ja 1 pronssi
Huom: koska Tokion kisat kulkivat "Tokyo 2020" -nimellä niiden vuodella siirtämisestä huolimatta, menestyksemme siellä [0 kultaa, 0 hopeaa ja 2 pronssia] ei tietenkään korreloidu Blind Channelin menestyksen, vaan Akselin todennäköisen karsiutumisen kanssa.
Ainoa poikkeus on Vesa-Matti Loirin Huilumies, jonka jumbosijasta huolimatta Moskovassa saatiin kuitenkin kolme kultamitalia (tämän kaavan pitäessä olisi tullut yksi), osittain toki länsimaiden boikotin ansiosta, mutta Suomi hyötyi kyllä Los Angelesissakin, jossa oli puolestaan itäblokin boikotti.

Saa nähdä, ennustaako Windows95manin menestys jälleen, kuinka suomalaisurheilijoiden Pariisissa käy? :heh: Vai tuleeko tämä vuosi muodostamaan vuoden 1980 ohella toisen poikkeuksen, joka vahvistaa säännön?

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1903
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Possu »

hra47 kirjoitti: 08 Huhti 2024, 21:50 Niin, ehkä UMK:n äänestävä yleisö ansaitsisi vähän shokkihoitoa karsiutumisen muodossa jotta ensi vuonna palattaisiin taas normaaliin päiväjärjestykseen.
Tästä tuskin tarvitsee olla huolissaan. Heittämällä finaaliin. Tässä on esitys, show ja hyvät vokaalit. Monella muilla ei ole näistä yhtäkään.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1989
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

hra47 kirjoitti: 08 Huhti 2024, 21:50 Niin, ehkä UMK:n äänestävä yleisö ansaitsisi vähän shokkihoitoa karsiutumisen muodossa jotta ensi vuonna palattaisiin taas normaaliin päiväjärjestykseen.
Tätä minäkin ajatellut. Suomi ansaitsisi sen näpäytyksen. Mutta tällä hetkellä on fiilis lähinnä ihan sama. En vihaa edustajaamme, mutta kohdistan kaiken pettymykseni UMK:ta kohtaan. Olen 100 varma että ensi vuonna on taas joku vitsibiisi kattauksessa ja kihisen kiukusta jo valmiiksi kun tiedän sen valikoituvan taas edustajaksemme. Portion Boys oli väistetty luoti eikä toista onnenkantamoista tule.
Nyt ne verhot kii

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2248
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Oikeesti en ymmärrä tätä ”no varmasti vitsibiisi voittaa taas :roll: ” siis TOINEN! vuosi putkeen kun vitsibiisi voitti? :heh: Ja kyllä, myös 2020 (Erika) ja 2021 (Teflonit) on olleet mukana UMK: ssa eikä kumpikaan voittanut.

Mutta pakko myöntää et jo salaa aattelin et pakko varmaan toivoa Saralle karsiutumista sit viisuissa… No toisaalta ainahan mä oon näin aatellut kun ”väärä” on voittanut UMK: n ja sit jo parin päivän päästä oon fanittanut täysin edustajaamme :kups:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1450
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Carboni »

viisuilta kirjoitti: 09 Huhti 2024, 09:47 Oikeesti en ymmärrä tätä ”no varmasti vitsibiisi voittaa taas :roll: ” siis TOINEN! vuosi putkeen kun vitsibiisi voitti? :heh: Ja kyllä, myös 2020 (Erika) ja 2021 (Teflonit) on olleet mukana UMK: ssa eikä kumpikaan voittanut.

Mutta pakko myöntää et jo salaa aattelin et pakko varmaan toivoa Saralle karsiutumista sit viisuissa… No toisaalta ainahan mä oon näin aatellut kun ”väärä” on voittanut UMK: n ja sit jo parin päivän päästä oon fanittanut täysin edustajaamme :kups:
Ihan samanlailla voitti aikoinaan myös Stig, Eläkeläiset, Lieminen, Pää-Äijät, Club La Perse, Gunther, Portion Boys yms yms :heh:

Sara tuskin olisi karsiutunut, mutta lähempänä se olisi kuin WM95lla. Tuo loppupuoli on todella laahaava sekä tasoltaan että melodillisesti. Tuonne vielä Sara ainoan bile-entryn tilalle niin olisi ehkä karmein semipuolisko ikinä :eeek:


Ja tuonne vähän ylläoleviin hra47n ja possun kommentteihin. WM95 ottaa minimissään top5 sijan, hyvin mahdollisesti mitalin tästä semistä. Karsiutuminen tapahtuu max 5% todennäköisyydellä
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10733
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Juu ja sanotaan nyt sitten vielä, että jos Sara olisi edustajamme niin olisin hänelle suonut vielä mieluummin karsiutumisen kuin Windows95manille, että tämä ei ole minun osalta mitään antipatioita UMK:n tuloksista. :heh: Sara ei noin mielenkiinnottomalla esityksellä ja heikolla livelaululla olisi todellakaan ollut sen vahvempi edustaja kuin tämä juntteilu. Windows95manillä oli sentään viihdyttävä esitys ja se puoli oli kunnossa. Ensimmäinen semifinaali on vaan sen verran tasokas, että Suomi ei kummallakaan biisillä olisi mahtunut minun kymmenen parhaan joukkoon.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Bandido1
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 96
Liittynyt: 11 Helmi 2024, 20:46

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Bandido1 »

hra47 kirjoitti: 08 Huhti 2024, 21:50 Niin, ehkä UMK:n äänestävä yleisö ansaitsisi vähän shokkihoitoa karsiutumisen muodossa jotta ensi vuonna palattaisiin taas normaaliin päiväjärjestykseen.
Ainut hyöty, että UMK porukka voisi miettiä uusiksi ja nostaa älytöntä tuloksen kannalta täysin merkityksetöntä 25/75 raatipainotusta väh. 30/70 tasolle?

Tulisi muuttaa joka tapauksessa, koska on selvää että kansan suosimien huumoripläjäysten menestyksen aika tulee vielä olemaan ohi ja toisaalta esim. balladit tulevat tässä maassa tyssäämään kork. 2. sijaan, oli ne kuinka hyviä tahansa. :niinpa:
Viimeksi muokannut Bandido1, 09 Huhti 2024, 16:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

viisuilta kirjoitti: 09 Huhti 2024, 09:47 Oikeesti en ymmärrä tätä ”no varmasti vitsibiisi voittaa taas :roll: ” siis TOINEN! vuosi putkeen kun vitsibiisi voitti? :heh: Ja kyllä, myös 2020 (Erika) ja 2021 (Teflonit) on olleet mukana UMK: ssa eikä kumpikaan voittanut.
Miten Cicciolina oli vitsibiisi? :raaps: Minusta myöskään CCC ei ollut vitsibiisi, vaikka sen esityksissä huumoria olikin mukana. Ikkunapiispan vitseys on aika itsestäänselvää mielestäni erityisesti esityksessä, mutta toki muutenkin.
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1989
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Juu en pidä Cicciolinaa tai CCC:tä vitsinä. En pidä edes Pilvin UMK-biisiä vitsinä. Jos kyseessä on tässä ajassa oleva biisi tai menevä poppis kuten nämä niin kelpaavat loistavasti. W95M on vaan liian karikatyyri jostain menneestä maailmasta ja tässä ajassa tämä näyttäytyy vitsinä.
Nyt ne verhot kii

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2248
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Elukka kirjoitti: 09 Huhti 2024, 16:32
viisuilta kirjoitti: 09 Huhti 2024, 09:47 Oikeesti en ymmärrä tätä ”no varmasti vitsibiisi voittaa taas :roll: ” siis TOINEN! vuosi putkeen kun vitsibiisi voitti? :heh: Ja kyllä, myös 2020 (Erika) ja 2021 (Teflonit) on olleet mukana UMK: ssa eikä kumpikaan voittanut.
Miten Cicciolina oli vitsibiisi? :raaps: Minusta myöskään CCC ei ollut vitsibiisi, vaikka sen esityksissä huumoria olikin mukana. Ikkunapiispan vitseys on aika itsestäänselvää mielestäni erityisesti esityksessä, mutta toki muutenkin.
No en mä tiiä mikä muukaan se ois kuin vitsibiisi :heh: En osaa perustella edes minkään muun mainitsemani biisin kohdalla miksi pidän vitsibiisinä sitä…
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5432
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Onhan CCC ihan selkeä vitsibiisi.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kasper_ kirjoitti: 09 Huhti 2024, 17:38 Onhan CCC ihan selkeä vitsibiisi.
Kerro ihmeessä miten, jos kerta on niin selkeä. :mitvit:
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2971
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Cicciolinan vitsikkyys oli ainakin musta esityksessä, ei kappaleessa.
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7584
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Requel »

Nekku kirjoitti: 09 Huhti 2024, 17:46 Cicciolinan vitsikkyys oli ainakin musta esityksessä, ei kappaleessa.
Samaa mieltä. Käärijä hahmona oli lapsellinen ja esitys kuin euron viisuista. Ei ihme, että hävisi!
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Nekku kirjoitti: 09 Huhti 2024, 17:46 Cicciolinan vitsikkyys oli ainakin musta esityksessä, ei kappaleessa.
Näinpä juuri. Minun nähdäkseni sama pätee Käärijään, mutten pidä edes esitystä totaalisena vitsinä, vaikka siinä huumorielementtejä olikin.
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Vastaa Viestiin