Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Windows95man – No rules!

*****
59
20%
****
85
30%
***
56
19%
**
41
14%
*
47
16%
 
Ääniä yhteensä: 288

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2082
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Juu mieluummin Winmännin munat kuin Sipolan paskat!
Haukkujat ovat vain kateellisia :mrgreen:

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1287
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Paskana on hieno kappale, olin täysin Team Paskana liveen asti. Jos livelaulu olisi ollut täydellistä, en olisi varmaan ikinä päässyt asian yli.


Olen iloinen Suomen edustajista, toivon kivaa viisuaikaa, vaikka tänä keväänä Sveitsi on mun juttuni. Biisi edellä mennään, upeaa, jos ja kun livelaulu toimii. Kiitollinen ja onnellinen Blind Channelista ja Käärijästä, ihanat viisukeväät, mutta tänä vuonna on toisenlainen kevät.

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1436
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Huh! Ekat harkat takana ja joitakin snippettejä nähnyt :uujee:
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2185
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Tuo TikTok klippi on kyl todella hienoa laulua. Voi kun raadit antaisivat siitä pisteitä. Biisi sai myös kevyen glowupin ja remasteroidun version taustalaulujenkin takia. Puskee paljon ylemmäs. Hienot nostatukset. Teemu hoiti hienosti myös viihdepuolen. Paketti näyttää valmiilta esitettäväksi.

Edit. Tuota Henrin itsevarmuutta on myös hieno katsoa. Hänhän liki flirttailee kameralle :peukku:
Nyt ne verhot kii

Amone
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 561
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Amone »

^ Näyttää myös siltä, että Henri on päässyt Essin käsittelyyn. :peukku:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2185
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Mä luulen että W95M kuvataan just tollain peppu paljaana juoksemassa, edestä sitten ei kuvata. Kyllä tää ainakin muistetaan. Itseäkin vähän voisi harmittaa jos joku muu maa perse paljaana juoksentelemisesta palkitaan mutta kyllä tää voi saada saman minkä UMK:ssa aikaan eli yleisöääniryntäyksen niin pahanhyvältä kuin se tuntuukin.
Viimeksi muokannut hercules, 28 Huhti 2024, 19:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt ne verhot kii

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3729
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Keisterin mukaan kaikki on sujunut hyvin Malmössä. Vastaanotto on ollut kannustava.

– Harjoitusten jälkeen katseluhuoneessa jengi repesi huutonauruun. Kaikki sanoi, että älkää vaan muuttako mitään!
Luulisi siis taian olevan sama mikä UMK:ssakin, eli ihmiset tarttuvat luuriin juurikin esityksen takia. :joojoo:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Mikseesrekisteröidyn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1078
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Ja eikös äänestys ole finaalissa alusta alkaen? eli jotkut varmaan saattaa äänestää jo kesken esityksen :rofl:
:kaunis:Jassoo, tissii, Veronikaaa oo oo oo :kaunis:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8272
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mikseesrekisteröidyn kirjoitti: 28 Huhti 2024, 17:19 ^ Juu siis täydellisyyteen on vielä matkaa, ja siihen ei kukaan pysty
Ei tarvi täydellisyyttä, riittää että päästäis edes muiden maiden tasolle, mm. Ruotsin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

konsepti
Maistelija
Maistelija
Viestit: 24
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 19:56

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja konsepti »

Onpa tosissaan ollut aika negatiivinen viisukevät. Se alkoi jo silloin kun se aktivistilauma hyökkäsi UMK:oon instasivulle pommittamaan... sitä olis luullu että se olis loppunut sitten siihen, mutta sittenhän ne kävi artistien kimppuun, mikä oli ihan perseestä.

Ja joo, kun noita kommentteja lukee, niin onhan toi aika toksista, paitsi ehkä instassa, sinne on nyt tullut ihan hyvääkin palautetta. Redditissä varmaan paras meininki ja hyvä moderointi.

Twitteriä mulla ei ole koskaan ollut enkä aio sitä edes hankkia kun tiedän sen olevan nykyään ihan hirveä paikka kiitos erään miljardöörin.

Jokatapauksessa esitys näytti ja kuulosti hyvältä, ja kiva että sitä oltiin tuunailtukin vähän. Nyt ei ainakaan tarvitse hirveästi jännittää shown puolesta. Toivottavasti molemmat nauttivat tästä kahdesta viikosta. :peukku:

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2082
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

hra47 kirjoitti: 27 Huhti 2024, 19:36 Ruotsille se voitto kuuluisi, mutta näemmä heidän ei haluta voittavan toista kertaa putkeen.
Miksi?

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2185
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Apua siis minä, siis MINÄ, ole kuunnellut tuota Suomen harjoitusklippiä liki repeatilla. Koska nuo laulut on niin hienot. Melkein eri biisi minulle. Taustalaulajat laulaa liki korkeemmalta kuin Henri? Hieman kuulostaa hassulta kun en tunnista Henriä liki enää pääsolistiksi. Mutta nuo laulut on vaan tosi hyvät, korkeat ja kirkkaat. Jospa saisivat tämän taian semeihinkin mutta että Henri ei jäisi taka-alalle omassa roolissaan.
Nyt ne verhot kii

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8272
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Taikahuilu kirjoitti: 28 Huhti 2024, 18:33
hra47 kirjoitti: 27 Huhti 2024, 19:36 Ruotsille se voitto kuuluisi, mutta näemmä heidän ei haluta voittavan toista kertaa putkeen.
Miksi?
Paras biisi, paras esitys. Mutta joku tylsimys vie näemmä tänä vuonna voiton. Väsyneitä lattarilätkytyksiä on onneksi sen verran paljon, että syönevät toistensa äänet.

Lisään vielä, että jos Italia voittaisi, kuten eurojyryissä, Kreikka 2005 saisi väistyä kaikkien aikojen tylsimmän voittajan pallilta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2185
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Mutta mitä alastomuuteen tulee niin ihmettelen kun Suomea kuvaillaan "vulgar" sanalla. Tämä siksi koska mielestäni Suomi ei edes pyri seksualisoimaan alastomuutta. Tässä vain heppu tanssii ilman housuja lapsen tavoin. Kun taas vaikka Espanjan tanssivat miehet työntävät persettään kameralle ja joku kommentoi biisin sanomaa tärkeämmäksi kuin Suomen ja tämä olisi paljon hyväksyttävämpää. Siis jos jotain pitäisi kuvata mauttomana niin tätä. Enkä oikeastaan itse jaksa edes ajatella niin koska pidän Espanjan biisistä ja showsta.
Nyt ne verhot kii

konsepti
Maistelija
Maistelija
Viestit: 24
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 19:56

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja konsepti »

^ Suomi on yleisesti aina fanien kritiikin kohteena. Jos tää olis Italian biisi niin kaikki varmaan hypettäis kuinka mestarillinen ja hauska tää on.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37004
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Pidän valtavasti siitä, miten Henri laulaa kertsin!
Meow cat, please meow back.

Bandido1
Siemailija
Siemailija
Viestit: 148
Liittynyt: 11 Helmi 2024, 20:46

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Bandido1 »

konsepti kirjoitti: 28 Huhti 2024, 19:12 ^ Suomi on yleisesti aina fanien kritiikin kohteena.
Ei ole! Eivät olleet viime vuonnakaan! Tiedetään varmasti syy ja kun suomalaiset tämän valitsivat, siihen oli varauduttava! :peukku:

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1236
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

TikTok-videon kertsilaulussa on harmoniat kyllä vahvasti edustettuina. Tulee mieleen tämä erittely harmonioista (pitäisi avautua suoraan oikeaan kohtaan, mutta jos ei, niin kohdasta 10:30 alkaen). Eli aina ne ovat olleet siellä, mutta nyt ne ovat kyllä tosi prominentit.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

konsepti
Maistelija
Maistelija
Viestit: 24
Liittynyt: 04 Tammi 2024, 19:56

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja konsepti »

Bandido1 kirjoitti: 28 Huhti 2024, 19:33
konsepti kirjoitti: 28 Huhti 2024, 19:12 ^ Suomi on yleisesti aina fanien kritiikin kohteena.
Ei ole! Eivät olleet viime vuonnakaan! Tiedetään varmasti syy ja kun suomalaiset tämän valitsivat, siihen oli varauduttava! :peukku:
No viimevuosi oli toki iso poikkeus, jopa UMK:oonkin osalta... mutta yleensä fanit ei ole hirveästi arvostaneet.

Avatar
mmmimo
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 398
Liittynyt: 16 Tammi 2024, 12:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja mmmimo »

Tässä saattaa käydä vielä niin, että tämä hässäkkä ja vihapuhe sataa Suomen laariin. Ne ketkä vihaa ja kauhistelee, ei olisi äänestäneet alkujaankaan. Ne ketä nämä kaksoisstandardit vituttaa, saattaa ihan vaan kannatuksen vuoksi lähteä äänestämäänkin.
this story is my truth | meow cat, please meow back

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2185
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Juu viisuissa pitää herättää mielipiteitä. Tai sitten pitää vaan olla hemmetin kova biisi ja artisti. Kaikki vihapöhinä on hyvää Suomelle. Pahinta olisi jos ei puhuta ja kukaan ei edes huomaa Suomea vaikka kannikat paljaana viiletettäisiin.
Nyt ne verhot kii

Amone
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 561
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Amone »

mmmimo kirjoitti: 28 Huhti 2024, 19:56 Tässä saattaa käydä vielä niin, että tämä hässäkkä ja vihapuhe sataa Suomen laariin. Ne ketkä vihaa ja kauhistelee, ei olisi äänestäneet alkujaankaan. Ne ketä nämä kaksoisstandardit vituttaa, saattaa ihan vaan kannatuksen vuoksi lähteä äänestämäänkin.
Ja sitten pätee se sääntö: Joka jää mieleen, sitä äänestetään. Ja tämä taatusti jää mieleen, hyvässä tai pahassa.

Uskoisin, että ainakin lapsiin tämä hassuttelu vetoaa enemmän kuin Kroatia tai oletetusti Hollanti.

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1555
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Suomi tulee niin tekemään kroatia2023t. Kalsareista lähtien.

Juryt antaa muutaman pisteen mutta Telen top10 sija siivittää tulostaulun puoleen väliin
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Mikseesrekisteröidyn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1078
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

On se hyvä että munakukkaro aiheuttaa tunteita
Ei sentään olla tasapaksuja
:kaunis:Jassoo, tissii, Veronikaaa oo oo oo :kaunis:

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 846
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

hercules kirjoitti: 28 Huhti 2024, 18:48 Mutta mitä alastomuuteen tulee niin ihmettelen kun Suomea kuvaillaan "vulgar" sanalla. Tämä siksi koska mielestäni Suomi ei edes pyri seksualisoimaan alastomuutta. Tässä vain heppu tanssii ilman housuja lapsen tavoin. Kun taas vaikka Espanjan tanssivat miehet työntävät persettään kameralle ja joku kommentoi biisin sanomaa tärkeämmäksi kuin Suomen ja tämä olisi paljon hyväksyttävämpää. Siis jos jotain pitäisi kuvata mauttomana niin tätä. Enkä oikeastaan itse jaksa edes ajatella niin koska pidän Espanjan biisistä ja showsta.
Tämäpä juuri, miten alastomuus (tai edes illuusio siitä) on pahasta mutta yliseksualisoitunut paikkojen hinkkaaminen ja esittely on kaikin puolin ok ns. koko perheen tv-ohjelmassa?
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2030
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Kovaa kyllä on itkeminen ja ulina viisuryhmissä niin Facebookissa kuin X:n puolella. Profiileja kun katsoo niin suurinosa tuntuu olevan juuri niitä viisufaneja jotka haluavat mahdollisimman paljon Chanel/Eleni yms tyyppistä slay girl-glorifiointia ja keikutusta kisoista toiseen, mutta nyt ei kelpaa kun lavalla on parrakas valkoinen metsien mies joka varasti voiton Sara Siipolalta.
Nautin niin paljon kun jatkoonmenijöiden joukosta nostetaan Suomi.

Avatar
haikea
Siemailija
Siemailija
Viestit: 129
Liittynyt: 05 Tammi 2024, 15:15

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja haikea »

Mua huvittaa jotenkin ihan hirveesti kauhistelut ”viisujen maineen pilaamisesta”. Tai siis itse ainakin ihastuin viisuihin aikoinaan nimenomaan siksi, että ne on niin camp: jos mä haluaisin katsoa kun artistit vakavissaan vetää kovaa ja korkealta pelkkiä sliipattuja balladeja, mä katsoisin lähtökohtaisesti jotain ihan muuta ohjelmaa. Ja omissa kaveriporukoissa jos viisumusaa fiilistellään, niin kukaan ei koskaan kysele voimaballadien perään, vaan kyllä ne on Euro Neurot, Alcohol is Freet, Party for Everybodyt ja We Are the Winnersit joita luukutetaan.

Enkä nyt tarkoita sitä, että viisuissa pitäis olla pelkästään kieli poskessa tehtyä kitschiä. Tasapainoinen kattaus kaikkea on mun mielestä paras, ja siksi on niin hankala ymmärtää, miksi tää aiheuttaa niin paljon pahennusta sen suhteen, että tän kaltaiset esitykset jotenkin tahrais viisujen mainetta, kun ei tällaisia numeroita kuitenkaan jonoksi asti tän vuoden viisuissa ole.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6601
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

hercules kirjoitti: 28 Huhti 2024, 18:48 Mutta mitä alastomuuteen tulee niin ihmettelen kun Suomea kuvaillaan "vulgar" sanalla.
Mutta onhan W95manin esityksessä jotain vulgaaria! Jotain vitsikästä ja hauskaa ja rahvaanomaista: keikkuloida nyt pöksyjä etsien pitkin viisulavaa! :heh:

En usko, että ihmisten tunteisiin menee varsinaisesti se, että W95manin esityksessä on alastomuutta, vaan nimenomaan se tapa, millä se esitetään. Että ollaan rehdisti vähän juntteja, vähän hölmöjä, vähän kyläkomediasta napatun oloisia. Se ei ole kaikkien juttu eikä sen tarvitsekaan olla.

Tällaista alastomuuden esittämistä viisuissa ei ole usein ollut. Lähin esimerkki on juurikin Kroatia 2023, jota varmasti myös jossain netin syövereissä paheksuttiin. Kuten Kroatiassa 2023 niin myös W95manissa on tiettyä pervouden estetiikka, joka saattaa inhotuttaa. Vähävaatteisuutta ei esitetä siloitetusti ja kauniisti, vaan rehdillä ja suorasukaisella tavalla, vulgaaristi.

Bandido1
Siemailija
Siemailija
Viestit: 148
Liittynyt: 11 Helmi 2024, 20:46

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Bandido1 »

Carboni kirjoitti: 28 Huhti 2024, 21:00 Suomi tulee niin tekemään kroatia2023t. Kalsareista lähtien.
Sillä erotuksella, että No rules biisinä jää mieleen. Kroatian 2023 biisiä en edes muista?

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2706
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Bandido1 kirjoitti: 28 Huhti 2024, 22:15
Carboni kirjoitti: 28 Huhti 2024, 21:00 Suomi tulee niin tekemään kroatia2023t. Kalsareista lähtien.
Sillä erotuksella, että No rules biisinä jää mieleen. Kroatian 2023 biisiä en edes muista?
MAMA KUPILA TRAKTORA ZY, MAMA IME MUNAAAA


:hiips: :eiei:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Vastaa Viestiin