Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Windows95man – No rules!

*****
60
21%
****
85
29%
***
57
20%
**
41
14%
*
47
16%
 
Ääniä yhteensä: 290

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6596
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Aika paljon tosiaan fiilikset ovat kevään mittaan vaihdelleet. Pahimmillaan olen ollut sitä mieltä, että finaaliin ei mennä, mutta nyt olen jo aika vakuuttunut siitä, että finaalipaikka on varma. Top10-sijoitukseen en usko vieläkään, mutta en ole enää varma siitäkään, tullaanko kuitenkaan olemaan ihan siellä 20. sijan alapuolella.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

iiiduli kirjoitti: 05 Touko 2024, 20:58 Aika paljon tosiaan fiilikset ovat kevään mittaan vaihdelleet. Pahimmillaan olen ollut sitä mieltä, että finaaliin ei mennä, mutta nyt olen jo aika vakuuttunut siitä, että finaalipaikka on varma. Top10-sijoitukseen en usko vieläkään, mutta en ole enää varma siitäkään, tullaanko kuitenkaan olemaan ihan siellä 20. sijan alapuolella.
Alkaa kieltämättä jännitys kasvamaan kun tiistai-ilta lähestyy. Toivon että Suomi nähdään finaalissa. Jos ei, niin onpa tullut sitten elettyä todeksi että Suomen kansan maku on erilainen kuin muualla. Vai ollaanko täällä Pohjolassa huumorintajuisempia ja osataan suhtautua illuusioon alastomuudesta luonnollisemmin? Pääasia että esitys kaikkinensa menee nappiin ! :suomi:
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
Käärijä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 211
Liittynyt: 02 Maalis 2023, 21:38

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Käärijä »

BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL

Mikseesrekisteröidyn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1108
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Huomenna nähdään jo miten liveyleisö tykkää, jos siis vuotaa tarpeeks matskua
:kaunis:Jassoo, tissii, Veronikaaa oo oo oo :kaunis:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2728
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Huolettaa kun tonne ryhmään mihin viime vuonna vuosi linkki juryshowhun ei ole tullut nyt mitään :draamaa: No ehkä X: ään tulee sit jos joku liven esiin kaivelee.

————

Ja siis… Mulla vaihtelee ihan 24/7 fiilikset siitä uskonko finaalipaikkaan vai en! Tulispa jo tulokset niin pääsisin joko itkemään tai juhlimaan :kups:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33278
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Jooga tai jokin hiljaisuusretriitti tekisi sulle poikaa! :hali: Harmillisesti olet altistunut kaikki-mulle-heti-ja-nyt-mentaliteetille liikaa. :lohduton:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Käärijä
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 211
Liittynyt: 02 Maalis 2023, 21:38

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Käärijä »

Mä en tiedä miksi mulla on jotain sellaista uskoa tähän, mitä ei monella oo. Jotenkin uskon, että Suomen campy meininki tulee uppoamaan ainakin yleisöääniin, vaikka nyt vedonlyönneissä ollaan kaukana kymmenen parhaan joukosta. Kaikki turkoosin maton munajutut savukoneineen yms. vahva esiintyminen ja esillä olo mun mielestä ois ansainnut enemmän hehkutusta laajemmin. Nähtäväksi jää..
BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL BAN ISRAEL

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8314
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

UMK:n livessä parasta oli hitaasti avautuvan munan lisäksi keimailevasti kävelevät tanssijat. Esityksessä oli kaiken kaikkiaan hyvä rytmi. Toivottavasti tämä on säilytetty viisulavalla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5764
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Finaaliin tämä kyllä menee vaikka väkisin. En ole itse oikein jaksanut olla huolissani siitä samaan tapaan kuin 2022 olin Rasmuksen kanssa. Tosin ehtiihän tässä huomisen jo koko tiistaipäivän aikana vielä ahdistua huolella ja saada ties mitä spasmikohtauksia tämän takia. Olisi kyllä niin minua sellainen viimehetken panikointi :heh:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6596
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Itsellä on jopa aika hällä väliä -asenne sen kanssa, meneekö Suomi finaaliin vai ei. Varmasti silti tulen tiistai-iltana jännittämään hurjasti, sillä toki finaalipaikkaa toivon. Pystyn kuitenkin elämään sen kanssa, jos semiin jäätäisiinkin. Sitten pitäisi vain analysoida, miksi näin kävi.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2090
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Kyllä kaikki merkit viittaa siihen, että Suomi menee finaaliin. Näin uskoo myös euroviisuasiantuntija Anna Muurinen, joka oli eilen Viiden Jälkeen-ohjelmassa haastateltavana ja odottaa finaalissakin Suomelle Top10-paikkaa :peukku:

Jännät kisat siis tiedossa Suomen poijjat :suomi: :humppa:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3220
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Mulle on tärkeintä että Suomen finaaliputki jatkuu. Uskon kohtalaiseen menestykseen.
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

Taikahuilu kirjoitti: 05 Touko 2024, 21:40 Kyllä kaikki merkit viittaa siihen, että Suomi menee finaaliin. Näin uskoo myös euroviisuasiantuntija Anna Muurinen, joka oli eilen Viiden Jälkeen-ohjelmassa haastateltavana ja odottaa finaalissakin Suomelle Top10-paikkaa :peukku:

Jännät kisat siis tiedossa Suomen poijjat :suomi: :humppa:
Olis lauantaina kivempi ilta jos Suomikin olisi mukana :uujee:
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2728
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Pete kirjoitti: 05 Touko 2024, 21:19 ^ Jooga tai jokin hiljaisuusretriitti tekisi sulle poikaa! :hali: Harmillisesti olet altistunut kaikki-mulle-heti-ja-nyt-mentaliteetille liikaa. :lohduton:
Ehkä pitäs joo hengittää mut jotenkin nyt ei vaan pysty eikä kykene :draamaa: Ehkä semin jälkeen voin jo hengittää :hali: :kups:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2674
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Speed »

Suomen munasisääntulo oli muuten ankean Turkoosimatto-tapahtuman valopilkku. Täysin odottamaton temppu ja 100% camp :heh:

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5764
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Joo siis ehdottomasti on eduksi tuollainen erottuminen kaikissa oheistapahtumissa ja itse areenallakin. Voi vaikuttaa positiivisesti puhelinäänten saantiin :joojoo:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

Speed kirjoitti: 05 Touko 2024, 22:26 Suomen munasisääntulo oli muuten ankean Turkoosimatto-tapahtuman valopilkku. Täysin odottamaton temppu ja 100% camp :heh:
Aivan mahtavaa tuollainen rohkeus Suomelta :tuuletus:
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6596
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Pisteet kyllä tosiaan Suomen delegaatiolle ja Ylelle, Teemu kertoili haastattelussa, että tuo muna oli Ylen lavastajan idea. Tuntuu, että Suomi on viimein löytänyt sellaisen mukavan röyhkeän ja yllättävän tavan olla osa viisuja. :tapu:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

iiiduli kirjoitti: 05 Touko 2024, 22:43 Pisteet kyllä tosiaan Suomen delegaatiolle ja Ylelle, Teemu kertoili haastattelussa, että tuo muna oli Ylen lavastajan idea. Tuntuu, että Suomi on viimein löytänyt sellaisen mukavan röyhkeän ja yllättävän tavan olla osa viisuja. :tapu:
:tuuletus:
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
Skeletor
Maistelija
Maistelija
Viestit: 46
Liittynyt: 01 Touko 2023, 01:23

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Skeletor »

Speed kirjoitti: 05 Touko 2024, 22:26 Suomen munasisääntulo oli muuten ankean Turkoosimatto-tapahtuman valopilkku. Täysin odottamaton temppu ja 100% camp :heh:
Kyllä, juuri noin! Itse nauroin tuolle ihan odottamattomasti, aina ei ole tämän aktin huumori uponnut, mutta mutta... Munatemppu 5/5 :heh:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2219
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

iiiduli kirjoitti: 05 Touko 2024, 22:43 Tuntuu, että Suomi on viimein löytänyt sellaisen mukavan röyhkeän ja yllättävän tavan olla osa viisuja. :tapu:
Itsellä tämä yllättävyys ja röyhkeys taipuu liiankin helposti mauttomuuden puolelle. Tai kuten yllä sanottu taikasana "camp". Siis toki nämä asiat voidaan tehdä hyvin, mutta UMK:n perisynti on ollut liian camp, liian mauton. Okei tämä on kohentunut 2020-luvulla. Tavallaan hienoa miten meidän heikkous on käännetty meidän vahvuudeksi. UMK on taipunut sinne hauskuuden, yllättävyyden ja röyhkeyden puolelle hyvällä tavalla. Edelleen "Mon cheri" on jollain tapaa erinomainen esimerkki siitä mitä suomalaisella hulluudella ja luovuudella voidaan saada aikaiseksi.
Nyt ne verhot kii

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6596
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Osittain samaa mieltä, itselle tämä turkoosin maton esiintyminen toimi hyvin. Mutta kuten Teemun on useasti tuonut esiin, hän joutui monet kerrat toppuuttelemaan Yleä. Eli siinä mielessä on toki vaara, jos artistilla itsellään ei ole oikein minkäänlaista ajatusta, voi Yle helposti ampua yli.

Mutta kaiken kaikkiaan tykkään kuitenkin siitä, että Suomi alkaa viimein olla sellainen maa viisuissa, joka ei ainakaan jää huomaamatta. Koska ne ajat olivat ikäviä.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1239
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

iiiduli kirjoitti: 06 Touko 2024, 00:34Mutta kuten Teemun on useasti tuonut esiin, hän joutui monet kerrat toppuuttelemaan Yleä. Eli siinä mielessä on toki vaara, jos artistilla itsellään ei ole oikein minkäänlaista ajatusta, voi Yle helposti ampua yli.
Luulen, että tänä vuonna on todella kiittämistä siinä, että meillä on artisti, jolla on vahva visio ja hahmo, joka on ollut olemassa jo tosi kauan. Taiteilijataustastakin on varmasti hyötyä. Ylellä on sattunut aika pahojakin ylilyöntejä vuosien mittaan, ja kokemattoman artistin on ehkä helpompi haksahtaa niihin mukaan. :miettii:

Näin viisuviikon kynnyksellä itselläni on tosi luottavainen olo finaalipaikan suhteen. Hassusti on myös alkanut tulla sellainen kutina, että menestys saattaa hyvinkin olla jopa odotettua parempaa. Harjoitusklippien perusteella jo ennestään huikeasta UMK-show'sta on hiottu melkoinen timantti. Se aivan takuulla erottuu edukseen. On wow factoria, mutta lisäksi on ihan älyttömästi tyyliä. Esimerkiksi se uusi pilvitausta on huikaisevan hieno ja visuaalista ilmettä tukeva.

Onneksi meillä on niin näyttävä ja erottuva show. Biisi oikeastaan vaatii sen. Vaikka itse tykkään tästä kappaleesta kovasti myös ilman mitään visuaalisia ärsykkeitä, voisin kuvitella, että jos kuulisin sen ensimmäistä kertaa muiden joukossa kilpailua katsoessani, ei se itsessään välttämättä hirveästi säväyttäisi. Ei siksi, etteikö se olisi hyvä, vaan siksi, että ympärillä on niin paljon muitakin tykkejä. Jos tässä olisi jokin Halo-tyyppinen esitys, ei varmaan pitkälle pötkittäisi.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2219
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Aloin miettimään myös tätä kansallismusiikin ja etnoilun nousua. Tässä on sitä halua tuoda omaa kulttuuria viisuihin. Suomessa semmoinen rohkeus ja röyhkeys ovat asioita mitkä ovat täällä nousseet ylpeyden aiheeksi. Erika, Bess, Käärijä, W95M. Ennen suomalaisia hävetti viisuissa olla se norsu posliinikaupassa, mutta nyt se on se juttu mikä erottaa meidät muista. Ja tehdään se vieläkin häveliäämmin.
Nyt ne verhot kii

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6596
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Miss Ludo kirjoitti: 06 Touko 2024, 00:47
iiiduli kirjoitti: 06 Touko 2024, 00:34Mutta kuten Teemun on useasti tuonut esiin, hän joutui monet kerrat toppuuttelemaan Yleä. Eli siinä mielessä on toki vaara, jos artistilla itsellään ei ole oikein minkäänlaista ajatusta, voi Yle helposti ampua yli.
Luulen, että tänä vuonna on todella kiittämistä siinä, että meillä on artisti, jolla on vahva visio ja hahmo, joka on ollut olemassa jo tosi kauan. Taiteilijataustastakin on varmasti hyötyä. Ylellä on sattunut aika pahojakin ylilyöntejä vuosien mittaan, ja kokemattoman artistin on ehkä helpompi haksahtaa niihin mukaan. :miettii:
Näinpä juuri. Onneksi meillä on ollut aika hyvin artisteja, joilla lähes kaikilla on ollut melko selvät sävelet sen suhteen, mitä lavalla tehdään. Bess on varmaan paras esimerkki siitä, mitä tapahtuu, jos itsellä ei oikein ole visiota omassa päässä. Ja jos tätä vuotta mietitään, niin sama taisi käydä Sinille. Toki nyt mielenkiinnolla odotan, kun Elias Koskimiehen saappaisiin astuu joku muu, tapahtuuko muutosta.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Rinjoo
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 201
Liittynyt: 12 Maalis 2023, 10:42

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Rinjoo »

Itsellä ei ole pre-partyjen jälkeen ollut pienintäkään epäilytstä, etteikö finaaliin mentäisi. Ainoa "haaste" lienee se, jos Slovenialla on lähes täysin samanlaiset sinivalkoiset pilvitaustat, mutta Suomen jää todennäköisesti paremmin mieleen siinäkin tapauksessa :heh:. Mutta kun haluaisin molemmat finaaliin :lohduton:. Joku Kypros tai Puola voi mieluummin jäädä rannalle.

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1441
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Kyllä toi muna turkoosilla matolla oli aivan huikea! :uujee: Parasta koko saakelin tylsällä matolla koko päivänä.
Sai nauraa ja sai huomiota. SITÄ tässä leikissä tarvitaan!
Huomenna istun kuin tatti (herkkusieni) TV:n ääressä jännittämässä, mutta mulla on sama fiilis, kuin viime vuonna.
Jatkopaikka on varma.
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

bukbu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 142
Liittynyt: 19 Helmi 2024, 10:08

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja bukbu »

Alkaa olla jo vuosia siitä, kun Suomen finaalipaikkaa on oikeasti joutunut jännittämään. Nyky-UMKssa ei oikein semikarsiutujamateriaalia edes ole, luulen että mikä tahansa UMK-biisi olisi mennyt finaaliin.
emme (oikeasti) tiedä (näistä) huumeista mitään

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Koska finaalipaikka on varma, niin mä olen siirtynyt jännittämään jo sitä saakelin arpaa. :heh:

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1441
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Wadde kirjoitti: 06 Touko 2024, 08:56 Koska finaalipaikka on varma, niin mä olen siirtynyt jännittämään jo sitä saakelin arpaa. :heh:
Samoin. Sitä tässä nyt sitten jännitetään. Huiiii!
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Vastaa Viestiin