PMMP

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

PMMP

Viesti Kirjoittaja male »

Kuva

Kyllä tää ihana tyttökaksikko ansaitsee oman aiheen. Tosi hauskat sanoitukset ja muutenkin iskee. Päiväkoti ja Oo siellä jossain mun on tosi hyviä kuten myös Kumivirsi, jota tosin vain YLE X soittaa, kun se on kesäkumibiisi. Siinä on ihana lause: "Minä olen täydellinen, ala rakastua". :mrgreen: Ihana.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

PMMP

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mä kuulin eilen kun joku äiti kysy likaltaan levyhyllyn ääressä, että mikäs tää pmmp on..onko tää kotimainen? VÄÄÄHÄN teki mieli mennä sivistään äitöstä :P

Mutta joo, PMMP:stä tykkään, sekä biiseistä että tyylistä. Eka levy on vieläkin ostamatta, mutta uuden ostin parisen viikkoa sitten. Ihan hyvä kokonaisuus, vaikkakin mukana on pari biisiä, jota en pahemmin jaksa kuunnella.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

PMMP

Viesti Kirjoittaja JVN »

mäkin tykkään tästä PIMMPPI-bändistä kovasti. Levyiltä löytyy aivan sairaan hyviä ja sitten keskinkertaisia biisejä; mun suosikkeja on mm. Niina, Kesä-95, Auta mua, Päiväkoti ja Kovemmat kädet. Ja fu-tourist on tuottajana aivan omaa luokkaansa. Tuntuu vielä ihan sympaattisen oloisilta tytöiltäkin nuo Paula ja Mira. Ja Rusketusraidat-videohan on yksi parhaista kotimaisista :)

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

PMMP

Viesti Kirjoittaja Naali »

Viikon päästä on tarkoituksena mennä katsomaan näitä neitejä Loimaan Sillanalusrockiin. Tällä hetkellä on muutenkin päällä kauhea PMMP-addiktio. Viikko ilman oli ihan tuskaa. ;)
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9516
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

PMMP

Viesti Kirjoittaja kwak »

Mustakin on muotoutunut ihan tajuton PMMP-fani (huomaa allekirjoitus ;))! Kovemmat kädet levyllä on mahottoman monta loistavaa laulua, mutta on sinne muutama keskinkertaisempikii mahtunut. Oon ajatellut, että ostaisin myös Kuulkaas enot-älpykän, kunhan sattuu joku hyvä tarjous eteen. Ei köyhällä ole varaa ostella täyshintaisia levyjä. ;)

2.9. PMMP keikkailee Mikkelissä ja oon viimeiset pari viikkoa yrittänyt saada jotakuta lähtemään sinne mun kanssa ja taisin onnistuakkin siinä jo. Luin jostakin, että PMMP on livebändinä aivan omaa luokkaansa ja toivon todella, että se on totta! :D
Keep your head high above the water

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

PMMP

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Minäkin vanha akka niitä kuuntelen, just imutin ison kasan niiden biisejä :D .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

PMMP

Viesti Kirjoittaja Pete »

PMMP oli kuulema ollut viime vuonna Intin kotiutumiskonsertissa, ja jotkut tyypit olivat heittäneet lavalle intin alushousut, ja tytöt olivat kuulema vain naureskelleet, että HYI NÄÄHÄN ON LIKAISET! :mrgreen:
P.S. Olivat sitten kuitenkin laittaneet ne päähänsä. :heihaloo:
Viimeksi muokannut Pete, 15 Elo 2005, 21:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Riskinä seniorilaumat

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

PMMP

Viesti Kirjoittaja Robby »

Tietääkö joku josko "Kovemmat kädet" cd:stä julkaistaan uusi painos (kulta- tai jotain), jossa olisi mukana "Kumivirsi"? Sitä kai ei edes mistään sinkulta löydy...

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

PMMP

Viesti Kirjoittaja JVN »

Mäkin sitä uutta painosta odotan. Tytöt mainostivat virallisten sivujensa foorumilla, että sellaista olisi tulossa, mukana olisi Kumivirsi ja sinkkujen b-raidat, sekä Kovemmat Kädet -levyn musavideot. Tulee varmaan jouluksi...

"Kuulkaas enot" on muuten Anttilassa tarjouksessa, siinä 2xCD=15euroa ohjelmassa. Eli jos löytää jonkun toisen kivan CDn mukaansa, niin PMMPn eka levy maksaa siis 7,50 euroa.

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

PMMP

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

[img]http://www.click2music.fi/finland/viikk ... iverCD.jpg[/img]

PMMP:n kakkosalbumi Kovemmat kädet on ylittänyt kultalevyyn oikeuttavan 15.000 kappaleen myyntimäärän. Myös arvostelumenestykseksi nousseesta levystä julkaistava ”Kumipainos” sisältää kaksi uutta biisiä joista Kumivirsi on YleX:in tämän vuotinen kesäkumibiisi. Pikkuveli on uusi tulkinta Noitalinna Huraan kulttihitistä vuodelta 1987. Idea kappaleeseen syntyi keväällä jolloin PMMP esitti sen TV2:n VoiceOut! -ohjelmassa.
Bonuksena uudella painoksella nähdään myös musiikkivideot kappaleista Päiväkoti ja Matkalaulu.
Maaliskuussa julkaistun albumin toinen sinkkulohkaisu Oo siellä jossain mun on ollut kesän 2005 isoin radiohitti ja viihtynyt viikkokausia toivelistojen kärjessä. Hyvän radiosoiton myötä ”Kovemmat kädet” albumi on pysynyt virallisella albumilistalla jo lähes puoli vuotta.
Uutta painosta markkinoidaan vahvan promootion lisäksi MTV3-kampanjalla.
(Click2music)

On kyllä hyvä etten vielä ole ehtinyt albumia ostamaan, kun nyt tästä ilmestyy tämä Kumipainoskin.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

PMMP

Viesti Kirjoittaja Naali »

OI, ja se on vielä niin kauniin pinkkikin! :solttu:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

PMMP

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

PMMP:n Päiväkoti voitti eilen Oulussa pidettyjen Musiikkivideokilpailujen ykköspalkinnon! :peukku:

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

PMMP

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Kovemmat kädet tällä viikolla albumilistan sijalla 2! :hiphei:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

PMMP

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Ihana PMMP Rubenin ja Joonaksen vieraana.

"Pysy aina pikkuveljenä ja lintuna, älä koskaan miehisty" :peukku:

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

PMMP

Viesti Kirjoittaja Colby »

Kauniin ja tyylikkään kokonaisuuden pilas totaalisesti se mikälie pelle siellä taustalla :evil: Mut on ne ihania <3
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

PMMP

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

MuzaMaza kirjoitti:"Pysy aina pikkuveljenä ja lintuna, älä koskaan miehisty"
Olipa järkytys PMMP versiointi eli loistava NOITALINNA HURAAN klassikko,
mestariteos tuhottu nykyaikaiseksi poppislauluksi... :nohyi:

Mira ja Paula ---> hävetkää!
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Celeste
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 835
Liittynyt: 15 Syys 2005, 22:46

PMMP

Viesti Kirjoittaja Celeste »

No nyt mäkin vihdoinkin kuulin PMMP:n version Pikkuveljestä, ja täytyy todeta, että pettymys oli. Ei tämäkään versio varsinaisesti huono ole, mutta kaukana alkuperäisen ihanuudesta. Olisi luullut PMMP:n pystyvän parempaan, kun niillä kuitenkin on hitaita mun makuuni, kuten Oo siellä jossain mun ja Joutsenet.

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

PMMP

Viesti Kirjoittaja Robby »

Mä taas olin iloisesti yllättynyt PMMP:n versiosta. Tosin en ole kuullut alkuperäistä, mutta odotin jotain kamalaa, kun kuulin kenen alkuperäinen biisi on.

Alcadras
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 67
Liittynyt: 07 Loka 2005, 19:37
Paikkakunta: Turkey

PMMP

Viesti Kirjoittaja Alcadras »

moi
can anyone send me songs ?

i only have "oo siellä jossain" :(

Alcadras
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 67
Liittynyt: 07 Loka 2005, 19:37
Paikkakunta: Turkey

PMMP

Viesti Kirjoittaja Alcadras »

any message ? :'(

Avatar
Celeste
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 835
Liittynyt: 15 Syys 2005, 22:46

PMMP

Viesti Kirjoittaja Celeste »

Tää kuuluis kai mieluummin otsikon "tyhmät jutut" alle, mutta koska sellaista topikkia ei ole ja tämä liittyy PMMP:en, kerronpa nyt tässä.

Joutsenet biisissä kun on se kohta missä lauletaan "lumi on syönyt kaiken..." niin jostain syystä mulle tulee nykyään aina siitä yksittäisestä lauseesta mieleen, että kyseessä onkin Lumi-niminen pikkutyttö, joka on syönyt kaiken ja muut lapset ovat siitä närkästyneitä. "Äiti! Ei täällä oo enää yhtään jätskiä jäljellä, kun Lumi on syönyt ne kaikki."

Kukapa näistä mun oudoista assosiaatioista aina selvän ottaisi :roll:

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

PMMP

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Aivan ihana se Pikkuveli! Täällä tehosoitossa, Noitalinna Huraa! on jäänyt minulle täysin tuntemattomaksi, etten siihenkään osannut verrata.
Hello Hi!

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

PMMP

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Celeste kirjoitti: Joutsenet biisissä kun on se kohta missä lauletaan "lumi on syönyt kaiken..." niin jostain syystä mulle tulee nykyään aina siitä yksittäisestä lauseesta mieleen, että kyseessä onkin Lumi-niminen pikkutyttö, joka on syönyt kaiken ja muut lapset ovat siitä närkästyneitä.
No mulla tulee tämä aina mieleen. Kaverilla on Lumi-niminen tyttö. :rofl:

Ja Juha, miten et muista Noitalinna Huraata? :tajutkaa: Vuonna 1988 tuli tuo liikkis-ihana alkuperäinen Pikkuveli. PMMP:n versio särähtää vähän liian radioystävällis-poppistuotetulta alkuperäiseen karunkauniiseen versioon verrattuna, vaikka täytyy silti tytöille antaa pisteet siitä, että ovat biisin ylipäätään päättäneet ottaa coveroitavakseen.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

PMMP

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

No en ymmärrä, miten nuo Noitalinnat menivät multa ohitse ??? Taisin kuunnella muunlaista musaa tuossa vaiheessa? Kaivoin toki netin syövereistä sen alkuperäisenkin, ja onhan se kovin hauraanherkkä kappale, mutta kyllä siinä PMMPienkin versiossa on ihanaa herkkyyttä minusta.
Hello Hi!

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

PMMP

Viesti Kirjoittaja Colby »

Itsekin oon tuota Lumi-tyttöä miettiny ja nauranu :rofl:

Mä kyllä tykkään molemmista Pikkuveli-versioista. Ensin tuo PMMP:n studioversio oli pettymys ja järkytys, kun olin jo tottunut kuuntelemaan VoiceOutista taltioitua akustista versiota, jossa Paula soittaa viulua jne. Ihana!

Mutta kyllä tuo studioversiokin nyttemmin toimii. Tytöt on osanneet hyvin tehdä biisistä oman näköisensä, alkuperäistä kuitenkin kunnioittaen. Hyvähyvähyvä!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

PMMP

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Noitalinna Huraa! teki neljä vinyylialbumia, ja muutaman sinkun jota ei ole albumeilla. Bändi julkaisi hajotessaan kokoelma-cd:n. Minulla on tuo cd ja kolme vinyyleistä. Ensimmäistä "Hulalalaa" älppäriä en ole vielä onnistunut hankkimaan. PMMP:n versiota Pikkuveljestä en ole vielä kuullut.
Musiikki on makuasia.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

PMMP

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Marjukka kirjoitti:PMMP:n versio särähtää vähän liian radioystävällis-poppistuotetulta alkuperäiseen karunkauniiseen versioon verrattuna, vaikka täytyy silti tytöille antaa pisteet siitä, että ovat biisin ylipäätään päättäneet ottaa coveroitavakseen.
Hyvin pitkälti samaa mieltä. Ihan hieno valinta tytöiltä, mutta pliisuksi jäi. Pakkoko on sohia sitten, jos oma toteutus on jo alkuasetelmissaan läpilaulaen valju. Kuuntelen, mutta en ylistä.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

poistettu_tunnus_06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4768
Liittynyt: 09 Helmi 2005, 09:45

PMMP

Viesti Kirjoittaja poistettu_tunnus_06 »

Maikkarilla Huumassa laulavat kohta :peukku:

poistettu_tunnus_06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4768
Liittynyt: 09 Helmi 2005, 09:45

PMMP

Viesti Kirjoittaja poistettu_tunnus_06 »

Dido :peukku:

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

PMMP

Viesti Kirjoittaja Colby »

Huumassa kuultu Pikkuveli oli turhan laahaava sovitus mun mielestä... tais muuten olla bändin osuus kuvattu aikaisemmin, kun bändillä on meinaa Iisalmessa keikka tänä iltana :p
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Vastaa Viestiin