24

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
patasydän
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 198
Liittynyt: 24 Elo 2005, 18:49
Paikkakunta: PORI

24

Viesti Kirjoittaja patasydän »

Tänään alkaa 24 uudet jaksot klo. 21.00 :peukku: :peukku: :peukku:
Muistakaa että se tulee myös torstaisin.

poistettu_tunnus_06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4768
Liittynyt: 09 Helmi 2005, 09:45

24

Viesti Kirjoittaja poistettu_tunnus_06 »

Joo ja jihuu... :evil: :niinpa:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

24

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mitäs se siinä riemuittee? lol :niinpa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

poistettu_tunnus_06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4768
Liittynyt: 09 Helmi 2005, 09:45

24

Viesti Kirjoittaja poistettu_tunnus_06 »

Eipä kuulu tuo 24 suosikkeihini ja nyt mokoma jenkkisössä ryöväsi aika ison osan vakiotelkkari-illoista... :(

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

24

Viesti Kirjoittaja kwak »

Loistava 24!! Harmi vaan, että näyttelijäkaarti oli niin uudistunut. :shock: Vaan Jack Bauer ja Chloe O'Brian (niin, ja se limainen presidenttipyrkyri...) oli ainakin tässä jaksossa ainoat samat. :(
Keep your head high above the water

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

24

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Toisaalta hyvä vaan kun vähän uudistuu. Ja nyt ei taas voi olla varma, kuka oikeasti on konna ja kuka ei.

Ihan hyvältä tuntui ainakin alku. Vaikka jotkut kait täälläkin kertoivat, ettei tämä neloskausi olisi kummoinen.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

24

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Aivan täpinöissään taas 24:sta! :rakkaus: Mä oon aina ihan sen jännityksen pauloissa. Onneks tulee nykyisin kaks kertaa viikossa, ei tarvii enää viikkoa odottaa et mistä niiden taas pitää päästä jyvälle ja missä terroristit piilee... Ja se puhelimen soittoääni, tahtoo sen kännyyn! Onko missään?! :peukku:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

24

Viesti Kirjoittaja kwak »

MrMemory kirjoitti:Ja se puhelimen soittoääni, tahtoo sen kännyyn! Onko missään?! :peukku:
Niinpä! Tahtoo!! :kuolaus: *trit trit ---- dii-daa*
Keep your head high above the water

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

24

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Hazel kirjoitti:...Vaikka jotkut kait täälläkin kertoivat, ettei tämä neloskausi olisi kummoinen.
Täytyy mun ainakin nyt ensimmäisen jakson uusintakatselun jälkeen syödä hieman sanojani. Oli nimittäin paljon parempi aloitus kuin mitä muistin. Varsinkin viimeiset kymmenisen minuuttia oli niin loistavaa tykitystä, ettei mitään rajaa. Loistava 24!!! :peukku:

CTU:n henkilöstön uusiminen oli mun mielestä oikeastaan pelkästään plussaa. Varsinkin kun mukaan tuotiin uusia loistavia hahmoja (kuten Puolustusministeri Heller, Erin Driscoll ja Arazin terroristiperhe) luomaan uusia jännitteitä. Loistava 24!!! :peukku:

Dina ja Behrooz Arazin näyttelijät Shohreh Aghdashloo ja Jonathan Ahdout näyttelivät äitiä ja poikaa jo parin vuoden takaisessa draamassa House of Sand and Fog. Siinä tosin Shohrehin roolihahmon nimi ei ollut Dina vaan Nadi. :mrgreen:
"Real human being, and a real hero"

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

24

Viesti Kirjoittaja Chris »

Tämähän on sarjan paras tuotantokausi - näin ne Jenkkilän kriitikot ja yleisökin ovat ylistäneet...! Meikäläinen ainakin tervehti sarjan paluuta innolla ja ilolla - kihelmöivää ja sähköistävää jännitystä luvassa nyt kaksi kertaa viikossa!!! :peukku:

EDIT: Miksi muuten jenkkien on ihan aina pakko tehdä muslimeista "pahiksia" - katsokoot ensin peiliin...! :nuija:
Viimeksi muokannut Chris, 04 Tammi 2006, 09:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

24

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Missasin tuon ekan jakson. Mutta eiköhän tässä vielä mukaan päästä. ;)

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

24

Viesti Kirjoittaja Violette »

Katsottiin Fyysikon kanssa 24-maratonia uudenvuodenpäivänä. Fyysikko aloitti katsomisen illalla kymmenen aikoihin ja minä liityin parin tunnin päästä seuraan, ja sitten olikin pakko kukkua neljään asti telkun ääressä kun oli niin jännä ohjelma :puna: Kyllä tämä sarja toimii ainakin näin putkeen katsottuna mainiosti, mutta yksittäisinä jaksoina kerran-pari viikossa ei ehkä niinkään. No, en tiedä, jospa tätä vaikka alkaisi nyt katsomaan :mrgreen: Aikaisemmin en ole ymmärtänyt koko sarjan viehätystä.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

24

Viesti Kirjoittaja kwak »

Mäkin jäin ihan koukkuun sunnuntaina siihen maratoniin... Kahdeksalta illalla aloin katsoa ja pitihän ne loppuun asti syynätä, eli neljään. (Aamulla yhdeksään kouluun.. :tajuton: :puna:) Toimii erittäin hyvin putkeen katsottuna! :peukku: Edellisetkin maratonit katsoin (kakkosesta kaikki 24 jaksoa :shock: ), vaikka seurasinkin sarjaa viikoittain, kun se tuli oikeasti. Vaikkakin katsoin uusintana siis, niin jännitys oli silti yllä koko ajan. Musta ensimmäinen tuotantokausi oli ehkäpä kaikista paras ja nyt oonkin miettinyt, pitäisikö ostaa dvd-boksi siitä. :miettii: Loistavaa viihdettä ainakin olisi luvassa. ;)
Keep your head high above the water

Sanda
Maistelija
Maistelija
Viestit: 43
Liittynyt: 01 Loka 2004, 14:33

24

Viesti Kirjoittaja Sanda »

Kolmannella kaudella rupesin tykkäämään sarjasta, ja sit se meni ja loppu. Ekassa jaksossa näky vaan pari tuttua kasvoa edelliseltä kaudelta, mutta se Bauerin tyttöystävä, Kim Raver tai vastaava on mulle tuttu kaunotar Hädän hetkellä -sarjasta.

Joku sano, että on kiva, kun ei tiedä kuka on pahis ja silleen, niin, oisko vähän karua, jos toi Bauerin giltsi oiskin joku piilopahis :enkeli: --> :evil:

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

24

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Heti jäin kiinni, vaikka ajattelin että tuskin tämä sarja enää kiinnostaa kun kaikki hyvät nayttelijätkin ovat pois lähteneet :( Joudun siis luultavasti seuraamaan sarjaan tästäkin eteenpäin

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

24

Viesti Kirjoittaja Colby »

Mä en pidä tästä neljännestä kaudesta :'( Menee liian överiksi. Ja eräskin tarinan osa loppuu ihan liian töksähtäen. On niitä muitakin, mutta yks erityisesti häiritsee.

Mä haluaisin, että laittaisivat Jack Bauerinkin vaihtoon. Ei se tarjoa enää mitään uutta :roll: :hiips:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

24

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Minä kyllä tykkäsin nelosestakin, tosin en nyt mitenkään pysty muistamaan, mitä tässä tapahtuikaan :puna:

Ai juu, tuoltahan se ylempää lukemalla selviääkin :peukku:

Kiva että muutkin ovat huomanneet maratonkatselun edut, niin minäkin jäin aikoinaan ekaan kauteen kiinni :mrgreen:
Hello Hi!

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

24

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Älkää unohtako, kohta alkaa!
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

24

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Oli ihan kello "herättämässä" että varmasti muisti katsoa! No onneks ei niin välii ku Subilta tulee la aina ti ja to jaksot uusintana peräjälkeen! I.H.A.N.A sarja! :peukku:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Jari
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 652
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 02:39
Paikkakunta: espoo

24

Viesti Kirjoittaja Jari »

Kolmas jakso jäi niin jännään kohtaan... no onneksi seuraava jakso tulee tortaina ja tästä tuotantokaudesta valitan uusista hahmoista jotka ainakin puolet osaavat olla mitä tylsempiä. Muuten kuulemma tässä tuotantokaudessa pitäisi näytellä Sean Asthin oliks se noin, siis se Samin näyttelijä taru sormusten herrasta. Paras tuotantokausi on kuitenkin omalla mielipiteellä mainitsema toka tuotantokausi. :D
Rhapsody! Gloria, gloria perpetua!!!

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

24

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Jari kirjoitti:...ja tästä tuotantokaudesta valitan uusista hahmoista jotka ainakin puolet osaavat olla mitä tylsempiä.
Tylsiä...? :eeek:

Erin Driscoll, Hellerit ja Arezit tylsiä? Loistavia ne on! :mrgreen:
Jari kirjoitti:Muuten kuulemma tässä tuotantokaudessa pitäisi näytellä Sean Asthin oliks se noin, siis se Samin näyttelijä taru sormusten herrasta.
Joo, Sean Astin ainakin vierailee viidennen kauden alussa. Sen enempää asiasta en tiiä, kun oon yrittäny pysyä mahdollisimman tietemättömänä seuraavasta kaudesta. Paljon jännempää sit kattoa. :mrgreen:
Jari kirjoitti:Paras tuotantokausi on kuitenkin omalla mielipiteellä mainitsema toka tuotantokausi. :D


:eeek:

Ainakin kaksi Viisukuppilalaista on tätä mieltä. Käsittämätöntä. :tajutkaa: :kups:

:hiips:

;)
Colby kirjoitti:Mä haluaisin, että laittaisivat Jack Bauerinkin vaihtoon. Ei se tarjoa enää mitään uutta :roll: :hiips:
Bauer on loistava, eikä sitä ikinä mihinkään!!! Saisit hävetä tollasen asian mainitsemisesta! :enala:
:hak: :femme: :vitsaa: :megafoni: :gente: :pappi: :jupinaa: :jumankauta: :peukkualas: :tulta: :maukka: :pum: :kina:

;)
"Real human being, and a real hero"

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

24

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Unohdin katsoa tänään! :niinpa:

Tappoiko se nuori kundi sen tyttöystävänsä? Se äitihän taisi juottaa sille edellisessä jaksossa jotain myrkkyä?

Sori kun en muista roolinimiä, tiedätte keitä tarkoitan.

Näin vain lopun kun se kundi kääri sen mimmin muovipussiin! :shock:

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

24

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Behrooz olis lähteny Debbien kanssa karkuun, mutta äiti siis myrkytti sen. On se vaan jännä sarja! :peukku:

Ja miten joku voi unohtaa katsoa... :shock: Mulla aina herätyskello soimassa ti ja to 20.55 :mrgreen:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

24

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Asentelin tohkeissani viihdekeskukseni piuhoja ja Haagin viisut 1980 soivat... :niinpa:

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

24

Viesti Kirjoittaja Colby »

Raivostuttaa, kun kaikki muut vaihtuu mutta Bauer pysyy :evil: Mä en ikinä tajunnut miks edes piti olla tuollainen hahmo kuin Driscoll. Hellerit ainakin oli tylsiä (Kim Raver kyllä mainio näyttelijä, mutta minkäs teet kun hahmo on huono). Arezit sen sijaan oli loistavia. Etenkin tämä äiti, jonka roolinimen ehdin jo unohtaa...
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

24

Viesti Kirjoittaja kwak »

Dina Arazi. :peukku: Mustakin aika rautatäti. :p

Oli se taas jännä. :shock: TOTTAKAI sen presidentin piti mennä antamaan iskukäsky sinne bunkkeriin ja TOTTAKAI Jack ei totellut Driscollin käskyjä vaan menee pelastamaan Hellerit ja TOTTAKAI koko konkkaronkka pelastuu sieltä viime sekunnilla ennen räjähdystä, kun Jack TOTTAKAI yksin nirhaa koko roistojoukkion ja pelastaa USA:n ja naisensa. Tää on välillä vähän ennalta arvattavaa, mutta silti niin loistavaa katseltavaa. Pidän kovasti. :D

Ei kai nyrppä Chloe poistunut kokonaan sarjasta? :niinpa: Aina mun suosikit kuolee tai saa potkut...
Keep your head high above the water

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

24

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Chloe on munkin suosikki, aivan ihana tyyppi :peukku: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

24

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Kun näistä suosikeista nyt puhutaan, niin pistänpä omani. 24:ssa on ehdottomasti yksi kaikkien parhaista hahmogallerioista. :peukku:

24 Top 5 hahmot:

1. Nina Myers
2. Sherry Palmer
3. Michelle Dessler
4. Jack Bauer
5. James Heller

Chloe O'Brien, Erin Driscoll, Teri Bauer ja Tony Almeida seuraavina listalla. :)
"Real human being, and a real hero"

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

24

Viesti Kirjoittaja Colby »

Kyllä Chloesta kuullaan vielä ;) (Ei kai kukaan nyt spoilaantunut)

Chloe on mun mielestä ihan ok. Mutta nää neloskauden uudet CTU-tyypit ei vaikuttanu mua kyllä missään vaiheessa. Siitä Edgaristakin on oikein väkisin tehty semmonen "raukkis", josta on muka pakko tykätä. No, arvatkaapa, minä en tykkää :twisted:

Mä haluun kans tehdä hahmot top 5 -listan:

1. Sherry Palmer
2. Michelle Dessler
3. Tony Almeida
4. Dina Araz
5. David Palmer

(vitoskaudelta yks yllättäis tähän joukkoon, mutta antaa olla vielä ;)) Nina oli mun suosikkini vielä ekan kauden jälkeen, mutta kun se piti tuoda takas kerta toisensa jälkeen, niin ei...
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

24

Viesti Kirjoittaja kwak »

No listaanpa minäkin Top kolmosen. ;)

1. Nina Myers
2. Sherry Palmer
3. Kim Bauer

Kauheen naisvoittoista. :mrgreen: Kiva kiva, kun koko mun suosikkikopla poistettiin tässä kolmosen ja nelosen välissä. :niinpa: Noiden lisäksi mä pidin ensimmäisen kauden alun petturista Jamiesta, ekan kauden siitä senaattori Palmerin vaalityöntekijästä, jolla oli suhde pahiksen kanssa (se jakso, joka keskittyi pahiksen kiinnisaamiseen hotellihuone-huijauksen avulla oli yksi parhaista), Chloesta sekä David Palmerista. Jack on mun mielestä aika kylmä ja kova tyyppi, enkä jotenkin osaa "tykätä" hänestä...

Nyt kun aloin miettimään, niin tässä sarjassahan on ollut runsaasti loistavia roolihahmoja ja juonen käänteitä! Mun taitaa olla pakko alkaa ostelemaan niitä dvd-bokseja. Etenkin ensimmäinen jäi mieleen erinomaisena ja yllätyksellisenä. Loistava 24! Oisko mun lempisarja, oisko. ;)
Keep your head high above the water

Vastaa Viestiin