Toimittajan hommissa Helsingin Euroviisuissa?

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Toimittajan hommissa Helsingin Euroviisuissa?

Viesti Kirjoittaja Nata »

Ketkä kaikki ovat tietääkseen pääsemässä oikein palkallisiin töihin toukokuun viisuihin? Utelen, koska toivon saavani liittyä seuraan!

Minä olen ihan tulisilla hiilillä aiheesta. Se pikku paikallislehti, jossa itse olen töissä, ei tarvitse viisuosaamistani. Kuulumme kuitenkin Lehtiyhtymä-konserniin, jossa on kymmeniä lehtiä, ja niistä suuri osa tarvitsee viisuartikkeleita. Keksinkin ehdottaa, että minä siirtyisin viisuviikon ajaksi euroviisutoimittajaksi Helsinkiin, ja kirjoittamiani juttuja voisivat sitten hyödyntää kaikki konsernin lehdet! Joku muu tulisi tänne siksi viikoksi tilalleni.

Pelkäsin, että ideani tyrmätään, mutta yllättäen kaikki täällä päin ovat sitä mieltä että ideani on hyvä! Lähestyinkin tänään sähköpostitse erästä konsernimme ylhäistä herraa, jolla on valta päättää, miten toimitaan. Ylistin viisutietämykseni maasta taivaisiin ja vakuuttelin kovasti, että olisi konsernin etu lähettää minut viisuihin.

Saapa nähdä, kuinka idealleni käy! Pitäkää peukkuja!  :D

Voi että se olisikin mahtavaa! Saisin olla täysin uppoutunut viisuihin viikon verran ja tavata kaikki tähdet ja siitä vielä maksettaisiin!  :)
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Toimittajan hommissa Helsingin Euroviisuissa?

Viesti Kirjoittaja minnie »

:tapu: Nata tuohan kuulostaa paremmalta kuin hyvältä! Hieno homma. Oon iloinen puolestasi.
Voi että se olisikin mahtavaa! Saisin olla täysin uppoutunut viisuihin viikon verran ja tavata kaikki tähdet ja siitä vielä maksettaisiin! 
Minkä tyyppistä kirjoitusta haluaisit/saisit kirjoittaa: kolumni, jopa pakina? Uteliaana vaan kyselen, kun nuo kirjoitusasiat on aina mua viehättäny. :p
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Vs: Toimittajan hommissa Helsingin Euroviisuissa?

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Wau Nata!!!! Toivottavasti tärppää  :peukku:!

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Vs: Toimittajan hommissa Helsingin Euroviisuissa?

Viesti Kirjoittaja Nata »

minnie kirjoitti: Minkä tyyppistä kirjoitusta haluaisit/saisit kirjoittaa: kolumni, jopa pakina? Uteliaana vaan kyselen, kun nuo kirjoitusasiat on aina mua viehättäny. :p
Siis ihan kaikkea mahdollista, haastatteluja ja yleistä tunnelmaa kuvailevia reportaaseja... :-D Tulospörssiä yms.

Vieläkään ei vastausta ole tullut.
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Toimittajan hommissa Helsingin Euroviisuissa?

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Hyvä Nata! Toimittajan hommat ovat varmasti mukavaa puuhaa  :p
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Toimittajan hommissa Helsingin Euroviisuissa?

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Saattaa ollakin että päädyn tekemään taustatoimitusta Helsinkiin.  :cool:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Toimittajan hommissa Helsingin Euroviisuissa?

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Hei Nata! Ja hauskaa, jos olet pääsemässä euroviisuhommiin. Muista sitten, että se se vasta on raakaa duunii... :mrgreen: Ei mutta, viisukeikat on aina työläitä, kauheasti on hälinää ja melskettä ja kaiken sen jännityksen keskellä täytyisi pystyä vielä tuottaa hyvää tekstiäkin. Silloin laajasta ja etukäteen hankitusta euroviisusivistyksestä on todellakin hyötyä. Ainakin tietää, mistä tietoa nopsasti voi hakea, eikä lähde jokaisen huhupuheen mukana tuuliviirin lailla. Euroviisuviikolla joutuu toisinaan reagoimaan hyvin nopeasti eri tilanteisiin ja tuottamaan sellaisiakin juttuja, joita ei ollut suunnitellut. Sitähän se, raaka duunii.

Mulla on kokemusta euroviisumatkoista sekä turistina, että toimittajana, enkä osaa sanoa kumpi on kivempaa. Hyvin erilaisia elämyksiä, indeed. Jos kaipaat vinkkejä Helsingin-keikallesi, täältä pesee. Sitä ennen  :peukku: tsemppiä!
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Lukittu