Viisuloton ja finaaliveikkauksen kommentit

It's just a game - viisuaiheiset pudotuspelit ja veikkauskilpailut
Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Viisuloton ja finaaliveikkauksen kommentit

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

pelottavan moni veikkaa Kari Tapioo voittajaks :eeek:


Jaettu Viisulotto 2008 -ketjusta omaksi ketjukseen. Pidettäköön Viisulotto 2008 -ketju puhtaana veikkausketjuna. /Timoteus
Viimeksi muokannut Timoteus, 22 Tammi 2008, 18:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Viisulotto 2008

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

eiku kappas  :stupido: mä käsitin, että ihmiset on listannu esiintyjät tuossa siihen järjestykseen (ylhäältä alas), jonka mukaan ne sijoittuisivat  :heh:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7163
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Viisulotto 2008

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Miksi melkein kaikilla on täysin samanlaiset listat ?
Nimienkö perusteella?
En kyllä jaksa uskoa loppupään nimien olevan noi

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja Margot »

Kaikkien listat ovat samassa järjestyksessä, ja sitten siinä edessä on ne veikatut sijoitukset.
What color is your life?

Lichi
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 341
Liittynyt: 25 Marras 2006, 20:07

Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja Lichi »

Ihmeen moni veikkaa Cristal Snowia voittajaksi? Taitaa olla kyllä vain niiden toiveita. Lottovoitollakin on suurempi mahdollisuus, kun Cristal Snowin voitolla.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Lichi kirjoitti: Ihmeen moni veikkaa Cristal Snowia voittajaksi? Taitaa olla kyllä vain niiden toiveita. Lottovoitollakin on suurempi mahdollisuus, kun Cristal Snowin voitolla.
Seitsemän neljästäkymmenestä on kyllä yllättävän paljon  :miettii:
On tosiaankin lottoajien toiveita. Kaikki eivät ymmärrä mitä eroa on omalla musamaulla ja ennustamisella.  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Olkaapas nyt siellä hiljaa. Te ette ole edes kuulleet sen bitchin kappaletta. Se voi sensaatiomaisen hyvä esitys.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30576
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Kosti-71 kirjoitti: Olkaapas nyt siellä hiljaa. Te ette ole edes kuulleet sen bitchin kappaletta. Se voi sensaatiomaisen hyvä esitys.
Voihan se mutta kansallisten karsintojen puhelinäänestyksissä biisin hyvyys ei valitettavasti paljoa paina artistien tunnettuuden rinnalla. Cristal Snow'n voitto olisi pieni ihme, vaikka kappale ja esitys olisivatkin joukon parhaat.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Tuossa voi olla oikessa. Mut jos kaikki homot yhtyy ja äänestää, niin koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kosti-71 kirjoitti: jos kaikki homot yhtyy
:vonkaus:  :cool: :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Kiva dissata mua. :lohduton:

Mä veikkasin ihan tietoisesti jotain muuta kun luultavaa ykköstä. Ajattelin että saan paremmat kertoimet. Sit tajusin että täähän on lotto eikä pitkäveto.  :heh: Vaikka pakkohan se on myös myöntää, että kai siinä taustalla on myös joku pieni toivon pilkahdus...
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

tonywerner kirjoitti:
Kosti-71 kirjoitti: jos kaikki homot yhtyy
:vonkaus:  :cool: :heh:
Toivossa on hyvä elläääää  
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Glen
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 65
Liittynyt: 20 Marras 2007, 17:49

Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja Glen »

Aika moni on kanssa äänestänyt Hanna Marshia ykköseksi!  :eeek:

Maailma muuttuu nopeaa tahtia. Kukapa meistä oli esim. kaksi vuotta sitten kuullut Sunrise Avenue nimisestä yhtyeestä? No, kyseinen yhtye vastaanotti juuri tällä viikolla euroopan "muurinmurtaja palkinnon". Eli yhtye oli euroopan paras debyytti-yhtye! Hyvä!

Espanjassa on otettu MySpace käyttöön karsinnoissa?

MySpace-tilanne karsijoiden suhteen tällä hetkellä on:

1. Hanna Marsh
2. Crystal Snow
3. Crumbland

väinö, väinö, missä on väinö?

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Mä ainakin tietoisesti äänestin Cristalin ykköseks, koska, viime vuonna Lovex oli Kuppilan lottoa kattomalla varma voittaja, ja Hanna oli vasta sijoilla kaks, kolme, neljä ja sillein. Ajattelin että ehkä tänä vuonna kävis samalla tavalla  :roll: Ja samalla systeemillä veikkasin Ninjan neljänneksi (vert. Laura viime vuonna).

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30576
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Hurrican kirjoitti: Mä ainakin tietoisesti äänestin Cristalin ykköseks, koska, viime vuonna Lovex oli Kuppilan lottoa kattomalla varma voittaja, ja Hanna oli vasta sijoilla kaks, kolme, neljä ja sillein.
Itse asiassa Viisulotossa Hanna Pakarinen oli yli puolella veikkausriveistä merkitty voittajaksi. Lovex nousi veikkaussuosikiksi vasta kappaleiden kuulemisen myötä. Myös Lordi oli Viisulotossa eniten voittajaksi veikattu. Vuonna 2005 Kuppila sen sijaan ei osunut oikeaan, silloin Anna Stenlundin voittoon uskottiin eniten ja Geirin tyrkky oli "vasta" toiseksi veikatuin.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33204
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja Pete »

Timoteus kirjoitti: Vuonna 2005 Kuppila sen sijaan ei osunut oikeaan, silloin Anna Stenlundin voittoon uskottiin eniten ja Geirin tyrkky oli "vasta" toiseksi veikatuin.
Oliko tosiaan noin? :shock: No, eipä ihmekään, että on mennyt minulta ihan ohi, kun olin silloin armeijassa. Olen aina ajatellut, että juuri kukaan ei tuosta Sipen biisistä pitänyt, paitsi minä. (Vaikka tietystikään voittajaveikkaus ei ole sama asia kuin oma suosikki.)
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30576
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Puhuin siis Viisulotto-veikkauksesta, joka on aina tehty ennen kappaleiden kuulemista. Vuosina 2005-06 Suomen karsinnasta ei muunlaista veikkausta muistaakseni ollutkaan. Tuskin Anna Stenlundin voittoon kukaan uskoi kappaleiden kuulemisen jälkeen mutta ennen sitä luotto oli suurta. Itsehän olin niitä harvoja, joka ei veikannut Annaa edes finaaliin. Seitsemästätoista äänestä jäi kiinni oikeassaolo.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30576
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Nostin Viisuloton ylös. Veikkausaikaa on vielä / enää neljä vuorokautta.

Huomatkaa, että superfinalisteja Suomen karsinnassa on alkuperäisten sääntöjen vastaisesti vain kolme. Muutamalla on edelleen voittajan ääniosuutena lukema, joka on nyt teoreettisestikin mahdoton.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Oletteko huomanneet että Kristian Meurman on noussut iltasanomien viisuäänestyksessä miltei teräsbetonin kannoille: Teriksillä on 30%, Meurmanilla 27% vastaajista.

Äänsetys on täällä:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1455270

- Hiukan kummallista, kylläkin. Luulin että äänestys oli jo päättynyt. Ketkä siellä äänestää?
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Niinno. Lottoveikkaus lähti "edellisten vuosien perstuntumalla". Ai miten niin tuntuu vahvasti tuolta? :D

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja minnie »

ta1ja kirjoitti: Oletteko huomanneet että Kristian Meurman on noussut iltasanomien viisuäänestyksessä miltei teräsbetonin kannoille: Teriksillä on 30%, Meurmanilla 27% vastaajista.

Äänsetys on täällä:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1455270

- Hiukan kummallista, kylläkin. Luulin että äänestys oli jo päättynyt. Ketkä siellä äänestää?
Teinixet. :joojoo: (:peukku: Hyvä Meurmanniii!!!)
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Soppis kirjoitti: Niinno. Lottoveikkaus lähti "edellisten vuosien perstuntumalla". Ai miten niin tuntuu vahvasti tuolta? :D
Toivon todella, että sinun lottorivisi on lähempänä lopullista riviä kuin omani.  :pliis:
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2665
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja Speed »

Teinixet.  ( Hyvä Meurmanniii!!!)

Jotenkin en saa päähäni miten erityisesti teinit yhdistetään Teräsbetoniin. Oon kuvitellut TB:n kohderyhmänä ennemmin sellaiset 25+ miespuoliset henkilöt (ja ala-aste ikäiset lapset). Ja jos Teräsbetonin fanikuntaan kuuluisi paljon "teinixejä" niin Voicen ja Nrj:n kaltaiset kanavat ottaisivat TB:n soittolistoille.

Oon pohtinut tätä "Teinit äänestää Teräsbetonin voittoon" -juttua. Mun tietääkseni Teräsbetoni ei ole nuorten keskuudessa kovinkaan suosittu, siinä missä Lordi ja Hanna olivat/ovat edelleen.
Viimeksi muokannut Speed, 01 Helmi 2008, 23:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja minnie »

Speed kirjoitti:
Teinixet.  ( Hyvä Meurmanniii!!!)

Jotenkin en saa päähäni miten erityisesti teinit yhdistetään Teräsbetoniin. Oon kuvitellut TB:n kohderyhmänä ennemmin sellaiset 25+ miespuoliset henkilöt (ja ala-aste ikäiset lapset). Ja jos Teräsbetonin fanikuntaan kuuluisi paljon "teinixejä" niin Voicen ja Nrj:n kaltaiset kanavat ottaisivat TB:n soittolistoille.

Oon pohtinut tätä "Teinit äänestää Teräsbetonin voittoon" -juttua. Mun tietääkseni Teräsbetoni ei ole nuorten keskuudessa kovinkaan suosittu, siinä missä Lordi ja Hanna olivat/ovat edelleen.
Juu ei teinixet varmaankaan Teräsbetonia suosi, saatika kävis äänestämässä sitä, vaan Meurmannii. :peukku: (oot vissiin tajunnu väärin nyt tuon mun aiemman kommentin ta1jalle lol)
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Tess
Maistelija
Maistelija
Viestit: 22
Liittynyt: 29 Tammi 2008, 09:11

Re: Vs: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja Tess »

minnie kirjoitti:
Speed kirjoitti:
Jotenkin en saa päähäni miten erityisesti teinit yhdistetään Teräsbetoniin. Oon kuvitellut TB:n kohderyhmänä ennemmin sellaiset 25+ miespuoliset henkilöt (ja ala-aste ikäiset lapset). Ja jos Teräsbetonin fanikuntaan kuuluisi paljon "teinixejä" niin Voicen ja Nrj:n kaltaiset kanavat ottaisivat TB:n soittolistoille.

Oon pohtinut tätä "Teinit äänestää Teräsbetonin voittoon" -juttua. Mun tietääkseni Teräsbetoni ei ole nuorten keskuudessa kovinkaan suosittu, siinä missä Lordi ja Hanna olivat/ovat edelleen.
Juu ei teinixet varmaankaan Teräsbetonia suosi, saatika kävis äänestämässä sitä, vaan Meurmannii. :peukku: (oot vissiin tajunnu väärin nyt tuon mun aiemman kommentin ta1jalle lol)
Minusta näistä artisteista ei oikein kukaan ole teinixien suosikki.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

No ei ainakaan minun tuntemani teinixit lämpene ollenkaan Meurmanille ... jonka kannattajien kuvittelen koostuvan lähinnä naisista ja loirisyndromaan (kapakka) sairastuneista tai muuten sentimentaalisista miehistä.

Ei kyllä teräsbetonikaan ole tällä hetkellä teinix-suosiossa, mutta sillä voi olla vielä vanhoja pohjia koska se oli vain pari vuotta sitten pikkujätkien suosiossa. Teräsbetonin kannattajiin kuuluu kyllä niitäkin jotka tunnistavat hyvän äänen&ammattitaitoisen soiton kun sellaisen kuulevat - Teräsbetonihan ei ole näiden muusikoiden ainoaa musiikkia, vaikka hyvää sekin on.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja minnie »

ta1ja kirjoitti:No ei ainakaan minun tuntemani teinixit lämpene ollenkaan Meurmanille ...
Ei kyllä teräsbetonikaan ole tällä hetkellä teinix-suosiossa, mutta sillä voi olla vielä vanhoja pohjia koska se oli vain pari vuotta sitten pikkujätkien suosiossa.
Faktoja kiitos, eli mihin pohjaat olettamuksiasi? Ihan konkreettista vastausta kaipaan, enkä mitään mutua.

Oma kokemukseni on aikalailla päinvastainen, eli koululaisista useampikin pitää Meurmannista...voi olla Idols- aikainen suosikki tai jotain. Teräsbetonia pidetään lähinnä vitsinä, ja parhaiten sen vitsin on ottanu esmes yks tietämäni vanhempi rouvashenkilö eli äitini. :peukku:

Joten itse en ainakaan vetäis johtopäätöksiä noiden kommenttien perusteella, ketkä äänestää mitäkin. Mutta edelleenkin veikkaan Meurmannia käyneen äänestämässä, mitä ihmettelit aiemmin, teinixet. Krisu on aika näkyvästi ollu mukana koululaisille suunnatussa Kiusaamisen-vastustamiskampanjassa. Hienon asian puolesta toimitaan. :)
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

minnie kirjoitti:Mutta edelleenkin veikkaan Meurmannia käyneen äänestämässä, mitä ihmettelit aiemmin, teinixet. Krisu on aika näkyvästi ollu mukana koululaisille suunnatussa Kiusaamisen-vastustamiskampanjassa. Hienon asian puolesta toimitaan. :)
No onko itselläs faktoja? Epäilen ;).

Otokseni perustuu Idolsaikaiseen keskusteluun parin opettaja-kaverini kanssa - näillä luokilla kukaan ei digganut Meurmanista, vaikka toinen ope itse oli että jees. Tää Helsingissä.

Mitä tohon Kriden haastatteluun Iltalehden koulukiusauskampanjan yhteydessä tulee niin ... jätän todelliset kommentit väliin, oon dissannut sitä nyt ihan tarpeeksi, mutta sen haastiksen lopetus puhuu vankkaa kieltään:
"- Sen jälkeen pyrin aina puolustamaan niitä, joita kiusattiin. Lukiossa olin eräänlainen luokan kingi, joten kiusaamista ei päässyt tapahtumaan, kun en antanut siihen lupaa. "
http://www.iltalehti.fi/minaenkiusaa/20 ... 6_me.shtml

- En osta tollasta tyrkkyä "mahtisuvun seuraavalta suurmieheltä". Sen sijaan kiusaamispointsit Ninjalle, se on rehellinen - kun on satavarma että passiivisesti tai joukon jatkona kiusaajia luokassa on 95% enemmän kuin kiusattuja niin on todella kummallista että yks jos toinen aina ilmottautuu lehdissä just kiusatuksi, ei koskaan kiusaajaksi. Rohkea veto, uskottavaa. Vertailuksi Ninjalta sama vika lause:


"- Olen antanut anteeksi kiusaajilleni. Toivon, että ne joita kiusasin, voisivat antaa anteeksi myös minulle. Sitä en kuitenkaan voi heiltä vaatia."

http://www.iltalehti.fi/minaenkiusaa/20 ... 0_me.shtml

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja minnie »

ta1ja kirjoitti:
minnie kirjoitti:Mutta edelleenkin veikkaan Meurmannia käyneen äänestämässä, mitä ihmettelit aiemmin, teinixet. Krisu on aika näkyvästi ollu mukana koululaisille suunnatussa Kiusaamisen-vastustamiskampanjassa. Hienon asian puolesta toimitaan. :)
No onko itselläs faktoja? Epäilen ;).
Sähän siinä olet asiasta ollut niin "tietoinen". :D
Eli ei ole, mutten ole mitään varmana väittänytkään, vaan "veikkaan", ihan vaan äitini, Idol-suosion ja Kiusaamis-kampanjan perusteella, sekä sen mitä olen työpaikalla jutellut aiheesta Suomen Viisut- Meurman/Teräsbetoni eri ikäisten ihmisten kanssa (ikähaitari 18-58v.), osalla on omia lapsia -pieniä sekä teini-iässä olevia. ;)
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Viisulotto-kommentit

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

ta1ja kirjoitti:No ei ainakaan minun tuntemani teinixit lämpene ollenkaan Meurmanille ... jonka kannattajien kuvittelen koostuvan lähinnä naisista ja loirisyndromaan (kapakka) sairastuneista tai muuten sentimentaalisista miehistä.
En kyllä mielestäni tässä mitenkään ilmoittanut tietäväni asiasta yhtään mitään :) .

Ja enkö sanonut teriksistäkin että ei kai ne tällä hetkellä teinix-suosiossa ole, mutta olivat kylläkin. Ja ei varmaan ole epäselvää että minä niistä diggaan, enkä ole tenix, että sekin kertoo että suosio on sitä katrihelena-hevileidi tätsyosastoa :p .

Lukittu