Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

ESC 2008 -arkisto.
Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

ÄÄNESTYS ON PÄÄTTYNYT.

”Olet uneni kaunein ja suloisin
Niin totta ja harhaa vain kuitenkin
Olet uneni kaunein, mut etäisin.”

Kuva
Kuva: YLE, TV2

Näillä herkillä tunnelmilla voitettiin viime vuonna Viisukuppilan faniäänestyksen ykkössija. Nyt on aika äänestää jälleen uusi voittaja ja Viisukuppilan oma suosikki. Äänestyksen voittaja (tai toiseksi sijoittunut jos Suomen finaalin voittaja on sama) tulee edustamaan Suomea tämänvuotisessa OGAE Second Chance –kilpailussa. Voittajan julkistavat Jaana ja Peltsi suorassa lähetyksessä Suomen finaalin yhteydessä 1. maaliskuuta. Tässä äänestyksessä ovat mukana kaikki kaksitoista alkueriin osallistunutta kilpailukappaletta, jotka ovat:

Hanna Marsh: Broken Flower
Kari Tapio: Valaise yö
Movetron: Cupido
Crumbland: Pleasure
Ninja: Battlefield Of Love
Kristian Meurman: Jos en sua saa
Jippu: Kanna minut
Mikael Konttinen: Milloin
Jenna: Sinua varten
Cristal Snow: Can't Save Me
Vuokko Hovatta: Virginia
Teräsbetoni: Missä miehet ratsastaa


ÄÄNESTYSOHJEET:

Tarkoituksena on siis laittaa nämä artistit/yhtyeet/kokoonpanot sekä heidän esittämänsä kappaleet omaan mieluisaan järjestykseen!

Pisteytyksenä toimii hieman karsittu euroviisupisteytys eli 10-7-5-3-2-1. Tuttuun tapaan annat mielestäsi parhaimmalle esiintyjälle 10 pistettä, toiselle 7 jne. aina 1 pisteeseen saakka. Äänestys tapahtuu erillisellä lomakkeella, johon pääset alla olevasta linkistä. Huomioikaa, että jokaisen pistemäärän pystyy antaman vain kertaalleen ja yhdelle artistille pystyy antamaan vain yhdet pisteet. Toisin sanoen yllämainitut pistemäärät tulee jakaa kuuden ehdokkaan kesken. Äänestää voi vain yhden kerran ja äänestämisen jälkeen ei äänestyssivulle enää pääse.

ÄÄNESTYSAIKAA ON 22. – 29. helmikuuta. Äänestys umpeutuu perjantaina 29. helmikuuta kello 18.00.

Lisää sääntöjä

Äänestys on leikkimielinen, eikä omia äänestyksiään saa tuoda julki ennen tulosten julkistamista.
Jokaisen soisi äänestävän oman mieltymyksen mukaisesti, eikä toisen tahon johdattelemana.
Äänestyksestä ei pidetä yllä pisteseurantaa, vaan pistetaulukko julkaistaan tulosten yhteydessä.
Kyseessä on Viisukuppilan sisäinen faniäänestys ja äänestää saavat kaikki rekisteröityneet käyttäjät. Tarvittaessa Viisukuppila varaa oikeuden poistaa saman käyttäjän usealla eri nimimerkillä tehdyt pisteet kokonaan pois yhteistuloksesta, jotta tulos olisi reilu. Äänestäkää siis vain ja ainoastaan yhdellä nimimerkillä.

Onnea kaikille kisaajille ja kaikki vain rohkeasti mukaan viisukuppilan fanien suosikkiäänestykseen!

ÄÄNESTYSLOMAKE LÖYTYY KUPPILAN ETUSIVULTA. ETUSIVULLE PITÄÄ VIELÄ ERIKSEEN KIRJAUTUA SISÄÄN VASEMMAN VALIKON KAUTTA.

KLIKKAAMALLA KUVAA PÄÄSET MYÖS OIKEAAN PAIKKAAN:
Kuva
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Sori, mutta mä en ainakaan pysty äänestämään, sillä nuolet eivät osu firefoxilla ollenkaan kohdalleen. Laskin myös artistin ja nuolen kohtaamisen, mutta siltikin herjaa, ettet voi äänestää yhtä kuin kerran. Vikka miten laittaisin vaan yhden sijan yhdellle artistille, niin herjaa silti.

Ja nuolet eivät tosiaankaan osu kohdalleen, vaan ovat pari artistia liian oikealla.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Samoja ongelmia kuin Hazelilla. :draamaa:
Pienessä kuvassa nuolet ja pylpyrät kohdillaan, mutta isossa eivät todellakaan. :eiei:

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Miullakin nuo nuolet menee ihan miten sattuu. Onnistui kuitenkin niin, kun laskin mikä artisti tulee mihinkin kohtaan. :joojoo:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Ai firefoxilla ei osu? Toivottavasti äänestin oikein sitten. :raaps:
Raipatirai

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Tutkitaan ongelmaa. :shock:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja jamit »

Princess of Darkness kirjoitti:Miullakin nuo nuolet menee ihan miten sattuu. Onnistui kuitenkin niin, kun laskin mikä artisti tulee mihinkin kohtaan. :joojoo:
Tarkoittaa mitä?

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Miltä näyttää nyt?
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

MrMemory kirjoitti:Miltä näyttää nyt?
Nyt ovat nuolet kohdallaan. :joojoo:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja jamit »

eli tuo kuva+nuolet kun yläkuvassa näkyy pitäis olla oikein?

Avatar
milnerinho
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 820
Liittynyt: 09 Elo 2007, 12:32
Paikkakunta: K-head
Viesti:

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja milnerinho »

Mulla ei ollu kohdallaan 20 sek sitten.
Firefoxilla surffaamassa.

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

jamit kirjoitti:
Princess of Darkness kirjoitti:Miullakin nuo nuolet menee ihan miten sattuu. Onnistui kuitenkin niin, kun laskin mikä artisti tulee mihinkin kohtaan. :joojoo:
Tarkoittaa mitä?
Eli kun siinä on ne pallukka jonot. Niin mie kun esim. Cristal on ylimpänä, niin ajattelin, että se on numero 1. Sitten sen pisteet kuuluisivat siihen ensimmäiseen pallukka jonoon. (miten niin muka sekavaa..? :heh: )
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Jos nyt joltain löytyy vielä joku selain/näyttö ettei pallurat osu kohdilleen niin artistit ovat siis aakkosjärjestyksessä:

1. sarake Cristal Snow
2. sarake Crumbland
3. sarake Hanna Marsh
4. sarake Jenna
5. sarake Jippu
6. sarake Kari Tapio
7. sarake Kristian Meurman
8. sarake Mikael Konttinen
9. sarake Movetron
10. sarake Ninja
11. sarake Teräsbetoni
12. sarake Vuokko Hovatta
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä en pääse äänestämään ollenkaan. :( Etusivu ei jostain syystä hyväksy mun kirjautumista. Vaihdoin jo salasanankin ja kaikkea, eikä tuu mitään. Aina tuo vaan ilmoittaa, että kirjaudu ensin sisään. Ni, mähän just kirjauduin! :draamaa:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja minnie »

Klikkasin ^ tuosta kuvasta, joka aukesi Kuppilan etusivulle, jossa olinkin jo kirjautuneena...menin etusivulla olevasta "fanipalkinto 2008" -linkistä itse äänestykseen, suoraan. Sen jälkeen kun olin mokkulat asetellu, niin tuli tää:

Äänestyksesi on tallennettu.

Continue

Ja painoin continuetta, josta aukesi Etusivu..jossa olin kirjautuneena, mutten kirjautunu ulos. Ni on varma kanssa, et pojot on tallennettuna nyt. :mitvit:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Kyllä, minnien äänet on kirjautuneet ihan oikein. Kun saa ilmoituksen, että "Äänestyksesi on tallennettu" se tarkoittaa sitä että äänestyksesi on tallennettu. :mrgreen:

Tuo etusivun kirjautumispalikka lienee tarkempi kuin foorumin palikka noiden isojen ja pienien kirjaimien kanssa ja varmaankin myös noiden aksenttien kanssa on sama juttu. Tsekataan mikä tuo Hallan (Hàllán) käyttäjätunnus oikeesti on... :heh:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja minnie »

MrMemory kirjoitti:Kyllä, minnien äänet on kirjautuneet ihan oikein. Kun saa ilmoituksen, että "Äänestyksesi on tallennettu" se tarkoittaa sitä että äänestyksesi on tallennettu. :mrgreen:
:mrgreen: Tää ny on vähä tällänen..epäilen kaikkii, joskus itteänikin. :heh:
Mut, Jee! :tapu: Tallentunu on!
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Hàllá kirjoitti:Mä en pääse äänestämään ollenkaan. :( Etusivu ei jostain syystä hyväksy mun kirjautumista. Vaihdoin jo salasanankin ja kaikkea, eikä tuu mitään. Aina tuo vaan ilmoittaa, että kirjaudu ensin sisään. Ni, mähän just kirjauduin! :draamaa:
Vähän samanlainen ongelma täälläkin. Vaikka olisin kirjautuneena Kuppilaan ja painan tuota "Kuppilan Fanipalkinto 2008"-linkkiä etusivulta, niin saan vaan herjausviestin, että pitäisi kirjautua sisään. Silti tuolla etusivulla lukee "Hei BronZe" siinä kohdassa, josta kirjadutaan sisään, joten enhän pystyisi edes kirjautumaan sisään enää uudestaan. :mitvit: Yritin vielä muutaman kerran kirjautua ulos ja sisään, mutta ei ollut mitään apua siitäkään. Samaa valittaa silti. :lohduton:

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

No jopas on ongelmia lomakkeen kanssa. :shock: Pahoittelut tästä. Onneksi äänestysaikaa on viikko, eli saamme varmasti viimeisetkin ongelmat ratkaistua, toivottavasti piakkoin.
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Näemmä toi mun ongelma johtui selaimesta. Käytän normaalisti Operaa, mutta kokeilin äsken Firefoxilla, eikä sen kanssa ollut enää mitään ongelmaa. :joojoo:

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja admin »

Hàllá kirjoitti:Mä en pääse äänestämään ollenkaan. :( Etusivu ei jostain syystä hyväksy mun kirjautumista. Vaihdoin jo salasanankin ja kaikkea, eikä tuu mitään. Aina tuo vaan ilmoittaa, että kirjaudu ensin sisään. Ni, mähän just kirjauduin! :draamaa:
Epäilen että johtuu siitä että olit vanhan foorumin aikana vaihtanut näyttönimeä ja vaihdon yhteydessä näyttönimet sekosivat ja Joomlan puolella oleva tunnus oli muodossa "Halla".

Muutin sen nyt siitäkin tietokannasta "Hàllá" -muotoon. Kokeiletko kirjautua nyt uudelleen siitä etusivun kautta. Myöhemmin kun tuo kirjautuminen varmasti toimii kunnolla kaikkien osalta niin voimme taas vapauttaa tunnusten vaihtamisen pannasta.

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja admin »

BronZe kirjoitti:Näemmä toi mun ongelma johtui selaimesta. Käytän normaalisti Operaa, mutta kokeilin äsken Firefoxilla, eikä sen kanssa ollut enää mitään ongelmaa. :joojoo:
Oli ilmeisestikin cookie-ongelma Operan kanssa.

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja admin »

Etusivun kirjautumispalikka toimii niin että jos siitä kirjautuu sisään niin se kirjaa käyttäjän myös foorumin puolella sisään. Toiseen suuntaan se ei valitettavasti vielä pelitä.

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Mulla taas on vaan ihan valmoinen sivu vaan, vaikka sivun alalaidassa lukee että valmis. Ei siis avaudu kunnolla.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Halla »

admin kirjoitti: Epäilen että johtuu siitä että olit vanhan foorumin aikana vaihtanut näyttönimeä ja vaihdon yhteydessä näyttönimet sekosivat ja Joomlan puolella oleva tunnus oli muodossa "Halla".
Voi apua! Kauhea vaiva nyt mun takiani, mun kun on pitänyt pyytää, että otetaan nuo aksentit huitsin kuuseen. :puna: Kun tuo nimenvaihto nyt oli semmoinen pikkasen venähtänyt vitsi. Noh, mennään nyt näin sitten vielä vähän aikaa. :heh:

Nyt sitten pelittää tuo äänestyskin. Josko sitä tänä vuonna osisaisi jo antaa kaikki pisteet oikein... :heh:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Hyvä että pelittää! Ja monelta onkin jo äänet tulleet onnistuneesti perille illan ja aamun tunteina. :tuuletus:

Eiköhän viime vuoden ennätys 105 äänestäjää mene kevyesti rikki! :uujee:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Kosti-71 kirjoitti:Mulla taas on vaan ihan valmoinen sivu vaan, vaikka sivun alalaidassa lukee että valmis. Ei siis avaudu kunnolla.
Entäs mä :lohduton:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Mulla äänestäminen onnistui ihan hyvin. Ainoastan herjasi alussa, että mun IP:llä on jo äänestetty ja äänet tarkistetaan manuaalisesti. Voi kyllä vakuuttaa että en omaa altteria :raaps:

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Olipas omituisesti mulla ne nuolet ihan erikohdissa, mutta laskettua mikä artisti on missäkin kohdassa... Toivottavasti tuli äänet perille kun sähläsin sen kanssa :heh:

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

45 äänestäjää on jo saanut nuolet kohdilleen! :uujee:

Ei hätää vaikka se joskus herjaa sitä, että tästä IP-osoitteesta on jo äänestetty. Joskushan se IP osoite on ns. "yleinen" eli IP-osoite on toisellakin käyttäjällä sama. Äänet silti hyväksytään. :joojoo:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Lukittu