Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

ESC 2008 -arkisto.
Avatar
Stormi
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 19
Liittynyt: 25 Touko 2008, 13:02

Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja Stormi »

Tämän vuoden euroviisut vuosimallia 2008 eivät menneet ihan putkeen. Unohdetaan eri maiden menestyminen, siitä on ihan turha ruikuttaa.... Muutama asia harmitti finaalilähetystä katsoessani täältä Suomen maalta. :lohduton:

1) selostajat puhuvat usein jonkin päälle esim. kun vuoden 2007 euroviisuvoittaja esiintyi, katsojat nousivat seisomaan, mutta juontajat puhuivat ihan jonninjoutavia niin ettei esityksestä saanut kunnolla selvää. :niinpa:

2) kun selvisi ettei Suomi pärjännytkään Euroviisuissa, juontaja Pelkonen meni ihan mykäksi ja ajoittain kuului jotain kateellista kommenttia... Juontajan kuuluu selostaa tapahtumia ja olla suht. puolueeton ja jättää omat tunteet taka-alalle. Paljon miinusta Pelkoselle!

3) Euroviisujen taso erittäin vaihteleva ja yleisesti ottaen huono esim. Bosnia-Hertsegovina... :shock:

Rakentavaa keskustelua, kiitos!
Viimeksi muokannut Stormi, 25 Touko 2008, 13:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja Violette »

Suomalaisen selostajakulttuurin takia olen katsonut kisat jo vuosia SVT:n puolelta, jos en ole ollut paikan päällä. :joojoo:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Jaa - minusta Jaana Pelkonen selosti loistavasti ja inhimillisesti. Satakertaa mieluummin niin kuin joku muka-asiallinen sofistikoitunut mistään liikuttumaton mitäänsanomattomuus.

viisari
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 56
Liittynyt: 09 Touko 2008, 01:48

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja viisari »

Vaikka tuo suomalaisten selostajien päällepuhuminen ärsyttikin, täytyy sanoa, että kuuntelin paljon mieluummin heitä kuin kisojen paikallisia juontajia.

Eniten minua ärsytti selostajien liioiteltu sinivalkoisuus. Muutenkin toivoisin YLE:ltä hieman kriittisempää ja realistisempaa suhtautumista jatkossa.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Stormi kirjoitti:1) selostajat puhuvat usein jonkin päälle esim. kun vuoden 2007 euroviisuvoittaja esiintyi, katsojat nousivat seisomaan, mutta juontajat puhuivat ihan jonninjoutavia niin ettei esityksestä saanut kunnolla selvää. :niinpa:
Tästä olen jossain määrin samaa mieltä. Itseäni ei kyllä juuri hetkauttanut, vaikka kälättivätkin muuten, mutta (eikä ed voittajan näkeminen juuri kiinnostanut) kohteliaisuussyistä olisivat voineet pitää leipäläpensä kiinnikin (baarivaihtoehdon valinneena en pystynyt seuraamaan SVT:n Kristian Luukin selostusta, vaikka mieluummin itsekin sitä kuuntelen kuin Suomen selostajia. Makuasia, kai...

Kakkoskohtakin on puhtaasti makuasia. Kyllä mun mielestä selostaja saa tunteensakin näyttää ja antaa sen kuulua selostuksessaan. Vaikka esim. Mertarannan huutamista kammoksunkin syvästi ja vaihdan kanavaa, kun äijä alkaa selostaa, niin suomalaisesta näkökulmasta mä kyllä ymmärrän jollain tasolla, mikä siinä karjumisessa viehättää ja miksi se nostattaa tunnelmaa. Se missä kohtaa se selostus menee mauttomuuksiin ja asiattomuuksiin, on myös makuasia. Joku tykkää vähän rankemmasta tyylistä, toinen ei. Mun mielestä Jaana on kyllä parantanu selostajana tyyliään sen jälkeen, kun (no, mikä sen nimi oli jäi pois sen asiaparin tehtävistä... Heikki jotakin?) Nimi unohtui, sori. :puna:

Kolmoskohta taas... No, tasoahan nyt yleisestikin on sanottu aika huonoksi tänä vuonna, mutta nekin on mielipidekysymyksiä musta. Yks tykkää tyttärestä, toinen äidistä, kolmas kummastakin ja neljännelle ei kelpaa kumpikaan...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

mtveser
Siemailija
Siemailija
Viestit: 168
Liittynyt: 10 Touko 2008, 20:07
Paikkakunta: Italia

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja mtveser »

Finaalin taso oli kyllä aika ailahteleva, se täytyy sanoa. Suurin osa kisojen oikeasti hyvistä biiseistä karsiutui jo semeissä, valitettavasti. Lisäksi raadin jatkoon päästämät esitykset olivat aivan käsittämättömiä valintoja! Ei mennyt putkeen tänä vuonna...

ossiaa
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 20 Tammi 2007, 23:14

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja ossiaa »

Tästä vuodesta opittiin ainakin se, että hevilläkään ei aina voita. TB:n esitys oli loistava, mutta kuitenkin se hautautui jotenkin massaan. Ensi vuonna YLE:n pitäisi ottaa Suomen karsintaan enemmän rock-kappaleita, jotta myös muilla genreillä olisi mahdollisuus erottua (kotimaisessa karsinnassa). Äänet keskittyy yhdelle genrelle liikaa.
Lueskelin tuossa brittiläistä web-sivustoa ja TB:n esitys kisan aikana sai lähes pokkeuksestta valtavia kehuja. Loppujen lopuksi pisteitä ei kuitenkaan Britannialta herunut. Finaalin taso oli mielestäni erittäin hyvä. Oli diskopumppua, rokkia, balladeja, musiikkiteatteria ja ties mitä. Kuitenkin minusta tuntuu, että venälainen diaspora ratkaisi voiton venäjälle.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Meinasin saada raivarin kun olin vuoden odottanut kuulevani Serbian Marijan livelaulantaa ja sitten kun tämä ylväs h-hetki (ja ihanan queerit mimmit siellä lavalla :tapu: ) koitti, kuului vain päläpälä ja käläkälä, juttua riitti vaikka kuinka (ja osin vielä samaa kuin jo semifinaaleissa kuultiin :niinpa: ). Kun Marijan esitys oli ohi ja oli aplodien aika, vaikenivat selostajatkin henkeä vetämään. Varsinaisia ajoituksen mestareita nämä, qele. :jupinaa:

teemu83
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 3
Liittynyt: 18 Touko 2006, 11:43
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja teemu83 »

Olen ihan samaa mieltä siitä, että oli ärsyttävää kun selostajat puhuivat musiikkiesitysten päälle niin semeissä kuin finaalissakin. Onneksi oli tarjolla myös alkuperäinen ääni ilman selostusta.

Mitä kisojen tasoon tulee, niin mielipiteitä on varmaan yhtä paljon kuin katsojiakin. Itse pidin esim. Bosnia-Hertsegovinan erilaisesta esityksestä. Yllättävintä oli, että Ruotsi ei olisi ilman juryn valintaa olisi ollut finaalissa.

Olihan se harmillista, että huhu Teräsbetonin semifinaalin ykkössijasta nosti liikaa toiveita Suomessa. Taisi olla YLEn keksintöä levittää tälläistä potaskaa. Olisihan Suomen semifinaalivoitto ollut ihme, kun finaalin top 3 oli samassa semifinaalissa. Esitys oli paras mahdollinen, mutta euroviisut ei ehkä ollut paras foorumi sille, paitsi jos kysytään Andorralta tai Virolta josta Suomi sai semeissä 12 pistettä. Kyllä olisi pohdinnan aika sekä levy-yhtiöillä, että Suomen äänestävällä kansalla mitä kannattaa lähettää euroviisuihin seuraavina vuosina. Oma mielipiteeni on, että rokin/hevin voisi pistää vähäksi aikaa syrjään ja kokeilla jotain muuta, oli se sitten europoppia tai kansanmusiikkivaikutteista tai ihan mitä vaan siltä väliltä. Tänäkin vuonna olisi ollut muitakin potentiaalisia ehdokkaita viisuihin esim. Ninja, Hanna Marsh tai Cristal Snow. Euroviisuvoittoa tuskin kuitenkaan kannattaa odotella tulevien vuosien aikana. Suomen voitto euroviisuissa on yhtä ainutkertainen tapahtuma kun jääkiekon mm 95. Mahdollisuuksia on ollut uusia temppu molemmilla areenoilla, mutta haaveeksi on jäänyt.

Avatar
NiinaK
Maistelija
Maistelija
Viestit: 25
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 18:51

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja NiinaK »

Mua ottaa päähän nimenomaan se , että sinne lavalle pitää roudata kaikki mahdollinen rekvisiitta mitä löytyy. No toki B & H:n esitys oli ihan hauska.. mutta kun nämä ovat, tai pitäisi olla, laulu ja sävellyskisat.
Tuo iso show-meiniki alkaa kyllästyttää ja viime vuonna olinkin iloinen Serbian esityksestä ja laulusta. Venäjälläkin olisi riittänyt ihan vain Dima siihen ja viulisti taustalle kauemmaksi.
Kaiken maailman sohvaa, peiliseinää, sydänkoristeita yms... :kups: Hyvä että ne eläimet on kielletty.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Olen varma, että Vuokko Hovatta olisi ollut 17 parhaan joukossa.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja tomato »

teemu83 kirjoitti: Olihan se harmillista, että huhu Teräsbetonin semifinaalin ykkössijasta nosti liikaa toiveita Suomessa. Taisi olla YLEn keksintöä levittää tälläistä potaskaa.
Hehkutus on ihan jees ja kuuluu asiaan mutta kun siihen lisätään vedonlyönneistä toitottaminen niin se ei ookkaan ihan hyvä. Toki suomen sijoitus vedonlyöjien listoilla paranee kun YLE "mainostaa" vedonlyöntiä ja tässä tapauksessa ulkomaisia palveluita. Tuskin muut kun suomalaiset TB:n puolesta on rahojaan likoon laittanut *tiukkis*

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

JukkaV kirjoitti:Olen varma, että Vuokko Hovatta olisi ollut 17 parhaan joukossa.
No, sitähän emme saa koskaan tietää. Vuokkoa tuli mullakin eilen ikävä.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

tomato kirjoitti:Hehkutus on ihan jees ja kuuluu asiaan mutta kun siihen lisätään vedonlyönneistä toitottaminen niin se ei ookkaan ihan hyvä. Toki suomen sijoitus vedonlyöjien listoilla paranee kun YLE "mainostaa" vedonlyöntiä ja tässä tapauksessa ulkomaisia palveluita. Tuskin muut kun suomalaiset TB:n puolesta on rahojaan likoon laittanut *tiukkis*
Käsittääkseni huhu levisi Askon blogista Ylen sivuilla. Olis sekyllä muuallakin ulkomaisilla fanifoorumeilla. Minusta se oli todella typerä alusta alkaen.

En usako että Hovatta olisi päässyt finaalin - sori vaan. Biisi ei ollut riittävän helposti aukeava eikä riittävä voimaballadi, siksihän sitä ei Suomessakaan äänestetty - levyhän myi heti hyvin niin että ääniä olisi kyllä tullut jos se olisi arvioitu sopivaksi - balladejahan olisi lisäksi paljon, joten kilpailuasema oli kova.

mtveser
Siemailija
Siemailija
Viestit: 168
Liittynyt: 10 Touko 2008, 20:07
Paikkakunta: Italia

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja mtveser »

JukkaV kirjoitti:Olen varma, että Vuokko Hovatta olisi ollut 17 parhaan joukossa.
Dream on. Movetron olisi ollut paras ehdokas. Suomenkin olisi jo aika lähettää pätevää discopopia Euroviisuihin. :)

teemu83
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 3
Liittynyt: 18 Touko 2006, 11:43
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja teemu83 »

Olen siinä samaa mieltä että Suomikin voisi edes kokeilla europoppia, Suomestakin nykyään löytyy hyviä tekijöitä. Niinkuin jo aikaisemmassa viestissäni kirjoitin Ninja tai Cristal Snow olisivat olleet varteenotettavia valintoja. Movetron on jo Suomessakin vähän unohdettu, ei tainnut comeback sujua toivotulla tavalla, kun nyt jo myydään pari kuukautta sitten julkaistua kokoelmaa kympillä marketeissa.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

teemu83 kirjoitti:Olen siinä samaa mieltä että Suomikin voisi edes kokeilla europoppia, Suomestakin nykyään löytyy hyviä tekijöitä. Niinkuin jo aikaisemmassa viestissäni kirjoitin Ninja tai Cristal Snow olisivat olleet varteenotettavia valintoja.
Kyllä ne äänettömät ja laulutaidottomat sentään torppasivat kaiki semifinaaleihin.

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

mtveser kirjoitti:
JukkaV kirjoitti:Olen varma, että Vuokko Hovatta olisi ollut 17 parhaan joukossa.
Dream on. Movetron olisi ollut paras ehdokas. Suomenkin olisi jo aika lähettää pätevää discopopia Euroviisuihin. :)
Nyt onkin kiva aloittaa tappelu siitä, mikä esitys Suomen karsinnoista olisi pärjännyt paremmin! :tuuletus:

Tuskin ainakaan Cristal Snow tai Movetron. Eihän niiden tyyppiset kappaleet menestyneet tänä vuonna muillakaan mailla. Ei olisi päästy edes finaaliin. (Huom. Tätihän siis vastusti Teräsbetonia nuttura tutisten).

Virginiaa tuli vähän ikävä -mutta toisenlaisella esityksellä. Ja eikö Milloin olisi sopinut hyvin Norjan pariksi.

Avatar
NiinaK
Maistelija
Maistelija
Viestit: 25
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 18:51

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja NiinaK »

Milloin olisi ollut tosi hyvä jos se olisi sovitettu uudelleen. Liian iskelmä. Mutta pojalla hyvä ja varma ääni.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Mä oon ihan varma, että Jenna olisi voittanut. :ylppis: :ihana:

Niivvissiin. :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Joblo
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 363
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:35

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja Joblo »

Anna_M kirjoitti:Meinasin saada raivarin kun olin vuoden odottanut kuulevani Serbian Marijan livelaulantaa ja sitten kun tämä ylväs h-hetki (ja ihanan queerit mimmit siellä lavalla :tapu: ) koitti, kuului vain päläpälä ja käläkälä, juttua riitti vaikka kuinka (ja osin vielä samaa kuin jo semifinaaleissa kuultiin :niinpa: ). Kun Marijan esitys oli ohi ja oli aplodien aika, vaikenivat selostajatkin henkeä vetämään. Varsinaisia ajoituksen mestareita nämä, qele. :jupinaa:
Digiboksin kakessa on se ääninappula, josta voi laittaa selitykset pois :surrur: Itse nautin täysin siemauksin tekno-Molitvasta :heh:
Tuli siis tänä(kin) vuonna katsottua Viisut ilman suomenkielistä selostusta.

Jälkipyykkiä? No, itse en olisi vielä tuhottoman huolestunut. Minusta tulee kyllä huolestunut, jos ensi vuonna voiton vie jälleen Balkanin maa tai entinen SNTL. Unohtamatta itse Venäjää. Mutta innolla todella odotan, mitenkä viisujärjestelyt lähtevät naapurissa käyntiin!

Onko muuten jo päätetty, missä kaupungissa nuo pidetään ensi vuonna? Ei kai? :mrgreen:

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja skidi »

TantePätsi kirjoitti: Nyt onkin kiva aloittaa tappelu siitä, mikä esitys Suomen karsinnoista olisi pärjännyt paremmin! :tuuletus:
Ransu-koira tai Neponen olisi saanut pisteitä Irlannilta. Miksei meillä oltu tuota ajateltu Suomen karsinnoissa?
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
NiinaK
Maistelija
Maistelija
Viestit: 25
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 18:51

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja NiinaK »

Venäjä on kyllä siinä mielessä hyvä voittaja, että heillä sitä rahaa on kyllä satsata ja aivan varmasti haluavat ylittää kaiken tähän mennessä nähdyn. Odotan mielenkiinnolla. Vajaa vuosi :jihuujippii: enää... :tapu:

Avatar
Conductor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1340
Liittynyt: 22 Loka 2007, 23:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja Conductor »

Violette kirjoitti:Suomalaisen selostajakulttuurin takia olen katsonut kisat jo vuosia SVT:n puolelta, jos en ole ollut paikan päällä. :joojoo:
Täällä ollaan toimittu samoin viime vuosina, yleensä SVT:n kautta katsotaan kisat. Eilen viisut katsottiin FST:n kautta Thomas Lundinin selostamana. Viime vuonna ikimuistoiset Helsingin viisut seurattiin Mr. Eurovision Terry Woganin selostamana lontoolaisessa hotellissa :draamaa:

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Anna_M kirjoitti:Meinasin saada raivarin kun olin vuoden odottanut kuulevani Serbian Marijan livelaulantaa ja sitten kun tämä ylväs h-hetki koitti, kuului vain päläpälä ja käläkälä... Varsinaisia ajoituksen mestareita nämä, qele. :jupinaa:
Olisit katsonut FST:ltä, Lundin ei puhunut esitysten päälle.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
NiinaK
Maistelija
Maistelija
Viestit: 25
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 18:51

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja NiinaK »

Thomas Lundin on paras selostaja :ihana: !! Katsoin tv-kaistalta uusintana FST:ltä juuri tuon selostuksen takia... Ärsytti kun Jaana ja Peltsi puhuivat aina väärään aikaan. Halusin kuitenkin katsoa sen eilisen suomalaisen selostuksen kanssa.

marika80
Maistelija
Maistelija
Viestit: 42
Liittynyt: 09 Helmi 2008, 11:16

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja marika80 »

mua ärsytti myös suunnattomasti jaana pelkonen. ensin hehkutti jokaisessa lähetyksessä suomen menestystä, niin ettei toiset suunvuoroa saaneet. sitten kun ei menestystä tule, niin neito istuu mykkänä selostuskopissa tai korkeintaan ivailee muita kilpailijoita tai selostajia. :jupinaa: muisti sentään mainostaa, kuinka oli tanssinut selostuskopissa :nohyi:

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

mtveser kirjoitti: Suomenkin olisi jo aika lähettää pätevää discopopia Euroviisuihin. :)
Eiköhän siellä sitä diskopoppia ole ihan riittävästi ilman, että Suomenkin pitää moiseen pelleiyyn osallistua. :niinpa: Varsinkaan kun täällä ei osata sellaista tehdä.

Avatar
Stormi
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 19
Liittynyt: 25 Touko 2008, 13:02

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja Stormi »

Eiköhän nyt ruveta hokemaan:
Euroviisut, Qele Qele!

trex
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 439
Liittynyt: 16 Tammi 2004, 20:42

Re: Euroviisujen jälkipyykki, likaa on kertynyt

Viesti Kirjoittaja trex »

Vaikka tekstitys taisi olla kiinteästi kuvassa, niin eikös selostuksen saanut halutessaan pois? (Vaihtamalla kieltä digi-TV:stä/boksista.)

Lukittu