Hääohjelmat

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Violette »

Tällä hetkellä telkussa pyörii kakkosella "Satuhäät" ja Subilla "Meidän häät". Tulevat sopivasti torstaisin peräkkäin. :uujee: Katsooko muut? Minusta ovat varsin mielenkiintoisia.

Eilen Satuhäissä oli kunnon esittäjä-sovinistisulhanen (joka alkoi vetää kännejä heti hääpäivän aamuna) pikkumorsiamineen, sulhasen vanhemmat maksoivat oikein hienot häät ja loppuillasta kovis-sulhanenkin herkistyi kyyneliin. Mielenkiintoisin kohta oli ehdottomasti ortodoksikirkossa tapahtunut vihkiminen, vaikutti todella hienolta ja erikoiselta :tapu:

Meidän häissä taas oli tehty maailman suurin ongelma siitä, että bestman ja kaaso eivät saaneet järjestää polttareita niin kuin halusivat, vaan hääpari (tai lähinnä morsian kai) esitti toivomuksia niihin liittyen, ja paikalle oli oikein raahattu Vappu Pimiä kertomaan, että on aivan typerä idea, että polttariseurueilla olisi yhteiset jatkot itse "päiväohjelman" jälkeen ja että yksikään morsian ei kuulemma halua nähdä polttareissaan muita miehiä kuin miesstripparin. :roll: En voi muuta sanoa kuin että SEHÄN ON SITTEN SELVÄ ja onpa hyvä, etten ole katsonut mitään muita ohjelmia joissa tuo idiootti muija on esiintynyt. :rofl:

Muilla mielipiteitä?
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Mä olen katsonut vain tuota kakkosen ohjelmaa, koska sekin kestää melkein tunnin, niin edes minä en jaksa siihen toista hääohjelmaa perään...

Pohdimme eilen sitä, että saakohan nämä ohjelmissa esiintyvät hääparit mitään korvauksia esiintymisestään? Kai niiden on jotain saatava? :raaps:

Se kovissulhanen oli kyllä morsiamenryöstön aikaan jo hyvinkin tuiterissa. :rofl: Odotin, että kun sen piti sanoa 20 hyvää asiaa morsiamestaan, että olisi alkanut tulla kaikenmoisia hävyttömyyksiä. Mutta ei sitten. :heh:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä katoin eilen vaan loppua kakkosen hääohjelmasta, vaikutti kyllä tosi mielenkiintoiselta se ortodoksivihkiminen. Äijä kyllä vaikutti vähän jupilta. :nohyi: Meidän häitä en jaksanut eilen katsoa, vaikka yleensä oon senkin katsonut. Aika erilaisia pareja siinä on ollut, mm. punkkarit, lesbot, uskovaiset, sit oli julkkispari Martina ja Esko. :mrgreen: Pitää katsoa myöhemmin tuo eilinen jakso, haluan ehdottomasti nähdä Vappu Pimiän polttariohjeet. :rofl:
Wadde kirjoitti:Pohdimme eilen sitä, että saakohan nämä ohjelmissa esiintyvät hääparit mitään korvauksia esiintymisestään? Kai niiden on jotain saatava? :raaps:
Mä oon miettinyt samaa. Pakko kai niiden on saatava joku rahallinen korvaus? :shock: Vähän katetaan hääkuluja. :roll:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Weewa kirjoitti:Äijä kyllä vaikutti vähän jupilta. :nohyi:
No aijaa? :heh: Tytölle ostetaan laskettelusuksia ja Vietnamin matkaa, kun ollaan tunnettu pari kuukautta. No, pitihän se morsiamen äitikin häissä puheen, että "ihanaa kun tyttö on löytänyt tällaisen miehen kun meillä ei tätä rahaa oikein ollut".

Se tyttö oli kyllä nätti ja puku kans. Mutta en tykännyt siitä hunnusta, tuli jotenkin levoton kokonaisuus.

Nämä ohjelmat on vaarallisia, kun tekisi mieli itsekin alkaa suunnitella omia juhliaan. :shock:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Kyllä mä ainakin ihan tietoisesti katson näitä ohjelmia myös saadakseni vinkkejä omiin häihini sitten joskus. :joojoo:

Minusta se Satuhäiden pariskunta vaikutti juuri sellaisilta ihmisiltä, joiden arvomaailma ei voisi enää kauempana omastani olla. Näyttivät arvostavan ulkonäköä yli kaiken ja sitten raha vaikutti myös olevan aika tärkeä juttu, puhumattakaan siitä että molemmat taitavat olla tällaisia "tehdään asiat niin kuin pitäisi tehdä" -tyyppejä. Esim. se miehen sovinistiesitys oli jotenkin niin päälleliimattua äijäilyä... :heh: Ja olen melko varma, että se morsian on nuorempana ollut oikein klassinen itähelsinkiläinen trendipissis. :mrgreen: Mutta ei siinä mitään, selvästi vaikuttivat sopivan toisilleen. Kivaa, kun on tällaisia erilaisia pareja, viime viikollahan Meidän häissä oli punkkaripariskunta jotka todellakin tekivät itsensä näköiset häät, olivat ihan rohkeasti erilaisia ja kyllä mä sellaista seuraan ihan mielenkiinnolla. (Vaikka Jvvv vieressä sohvalla yökkäili, että hän ei ainakaan halua tuollaisia häitä. No ei se mitään, en mäkään. Mutta joka parille parin itsensä näköiset häät!)
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Saaks täällä keskustella häistä ihan yleensäkin? :uujee:

Mikä näistä on teidän suosikki? http://www.kotimaa.fi/haat/marssit.html :surrur:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Ehkä yleinen hääkeskustelu sopisi kuitenkin paremmin tuonne hääkeskustelun alle? Tässä käsiteltäis sitten noita tv-ohjelmia vaan :joojoo:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Ainiin sekin oli. Unohdin ihan. :heh: Mut tosiaan, olis ehkä kiva jos se olis superpulinassa?

Mä mietin siinä Satuhäissä, että oliskohan se leikkaus parempi, jos sinne häihin mentäisiin vasta valmistelujen jälkeen. Nythän siellä nähdään väläyksiä häistä, ja seuraava kohtaus saattaa olla kun askarrellaan koristeita tai suunnitellaan hääkimppua. :miettii:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Violette »

Wadde kirjoitti:Ainiin sekin oli. Unohdin ihan. :heh: Mut tosiaan, olis ehkä kiva jos se olis superpulinassa?
Sun täytyy perustaa superpulinaan kokonaan uusi ketju. :joojoo: Ihan mieluusti tulen sinnekin keskustelemaan.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Ketju perustettu. :uujee:

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja male »

Hääohjelmat on ihan :surrur:!

Tosin tykkään katsoa lähinnä ulkomaisia hääsarjoja, joissa budjetti sekä kaikki muu on ihan todellisuudesta irtautunutta. :tapu: Tähtäimessä häät lienee suosikki.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ihana konstailematon oululaispari tämän päivän Satuhäissä :ihana: Häät olivat minun makuuni vähän liian koruttomat ja jotenkin tylsät, mutta varmaan parille itselleen sopivat. Tosin en ymmärrä edelleenkään miksi pitää esim. tanssia häävalssi tai joku muu tanssi, jos ei parilla ole muuten mitään intoa tanssimiseen. :raaps:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Katsoikos kukaan eilen Satuhäitä? Aika ujonoloinen nuoripari oli tällä kertaa häävuorossa. Mieleen jäi morsiammen sisko, joka osti surutta hirveesti kaikenlaista koristetta häihin ja teetti vielä julisteita mainostoimistossa. Hienojahan ne koristeet ja julisteet oli kyllä, mutta vähän järkyttävää tuo rahan tuhlaus. Mä en ikinä järjestä häitä. :shock: Sulhasen Romanssi laulu morsiammelle oli kyllä kaunis. <3

Ai niin, viime viikolla se pari, jonka sulhanen oli Egyptista, niin morsiammella oli hieno puku. Varmaan vaan aika raskas kantaa, kun siinä oli 8 kiloa niitä kiviä. :shock:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5061
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Weewa kirjoitti:Ai niin, viime viikolla se pari, jonka sulhanen oli Egyptista, niin morsiammella oli hieno puku. Varmaan vaan aika raskas kantaa, kun siinä oli 8 kiloa niitä kiviä. :shock:
Juu, varmaan aika raskasta kantaa :shock:
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Violette »

Weewa kirjoitti:Katsoikos kukaan eilen Satuhäitä? Aika ujonoloinen nuoripari oli tällä kertaa häävuorossa. Mieleen jäi morsiammen sisko, joka osti surutta hirveesti kaikenlaista koristetta häihin ja teetti vielä julisteita mainostoimistossa. Hienojahan ne koristeet ja julisteet oli kyllä, mutta vähän järkyttävää tuo rahan tuhlaus. Mä en ikinä järjestä häitä. :shock: Sulhasen Romanssi laulu morsiammelle oli kyllä kaunis. <3

Ai niin, viime viikolla se pari, jonka sulhanen oli Egyptista, niin morsiammella oli hieno puku. Varmaan vaan aika raskas kantaa, kun siinä oli 8 kiloa niitä kiviä. :shock:
Oli kyllä aika vässykkäpari, mutta samanlaisia olivat ja varmasti sopivat toisilleen :ihana: Morsiamen sisar vaikutti esittävän koko ajan kameralle tehokasta ja iloista, lopputulos oli pelottavan teennäinen :shock: Se Ikuisesti sinun -teema vaikutti kyllä vähän tavikselta, jotenkin keksimällä keksityltä :roll:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Se siskohan oli vissiin joku juontaja ammatiltaan, :mitvit: kai sen siksi piti silleen esiintyä sit tv:ssä. Tuntui olevan jonkinlainen "projekti" sille nää siskon häät, kun mainostoimistossakin niin asiantuntevasti kommentoi niitä julistevedoksia. :miettii: Ja toi teema "Ikuisesti sinun" oli musta ihan pimee. :shock:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Violette »

No ei kyllä kovin ammattilaiselta vaikuttanut, ensinnäkin äänenkäyttö oli ihan hakusessa (puhui koko ajan kurkunpäällä, joka ei todellakaan ole se oikea tapa), ja oli tosi jäykän ja teennäisen oloinen koko ajan. :shock:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Joo en mäkään sen esiintymisestä hirveesti nauttinut. Teennäistä nimenomaan. Tuohon puhetapaan nyt en osaa mitään sanoa. :miettii:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Se sisko oli ihan hirveä. :rofl: En melkein pystynyt katsomaan. Todella järkevää pistää hirveästi rahaa mainostoimistoon, että se tekee tuollaiset julisteet. Jokainen olisi pystynyt tekemään ne itsekin. :heihaloo: Sitäpaitsi en mä ainakaan haluais mennä omiin häihin, jos en olis ollut niitä suunnittelemassa ja järjestelemässä. :roll:

Säälin kyllä hirveästi sitä morsianta, kun se oli kipeä. :lohduton: Nyt kun olen itsekin ollut niin kipeä, niin olen miettinyt, että mitä jos iskisi vaikka vatsatauti omana hääpäivänä. Ei sitten vaan voisi mennä. :sorivaan:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Violette »

Toissajakson egyptiläismies oli muuten symppis. :ihana: Se sanoi niin ihanasti "tahdon" kun morsiamensa keskusteli jotain perheensä kanssa suomeksi.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja male »

En ihan kestä tän illan Satuhäiden leikkausta kun sulhasen hiusten väri vaihtelee koko ajan. :rofl: :heihaloo: Jopa siinä välissä kun hän sovittaa vaatteitaan. :heh:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Katsoin itsekin tuota vähän alusta ja jee ABBA soi. :uujee: Niiden mainostushalujen jälkeen vaihdoin sitten jo elokuvaan. :rofl:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Torstai on taas täynnä häähumua! :tapu: Tänään alkaa uusi kausi Meidän häät ohjelmasta eli subilta kello 22.00. Sitä ennen Satuhäät kakkoselta kello 21.00. <3
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Violette »

blackburn kirjoitti:
blackburn kirjoitti:HEI TE KAIKKI KUPPILALAISET, TSEKATKAA TÄÄ!

Oletteko seuranneet Nelosen Neljät häät -ohjelmaa? Viime jaksossa oli taas neljä morsianta, joista nuorin oli vasta 18-vuotias, ja hän siinä hehkutti olevansa sulhasensa kanssa hihhuli ja että hän on neitsyt ja vasta hääyönä siis menevät ekaa kertaa sänkyyn. Minä jo heti sillä sekunnilla kun kävi ilmi, että tämä nainen on vasta 18-vuotias, ajattelin, että tämän täytyy olla hihhuli, vaikka sinällään ei minulla ole mitään teinihäitä vastaan.

Minua vaan jotenkin ärsyttää ihan mielettömästi se, että joillakin ev.lut. henkilöillä on sellainen vakaumus, että ei saa harrastaa sexiä ennen avioliittoa, enkä osaa selittää, miksi se tuntuu ärsyttävältä, koska mitä se minulle kuuluu harrastaako joku sexiä vai ei (ellen sitten itse tapaa jotain miestä, jolla on tällainen vakaumus). Itse vaan ajattelen, että varmaan usein tällaiset henkilöt eivät kauaa malta seurustella vaan menevät tyyliin ½ vuoden seurustelun jälkeen naimisiin sitä vartenm, että saisivat alkaa naida toisiaan, ja kun minä olen sitä meiltä, että alle 2 vuodessa ei ehdi tutustua toiseen riittävästi, että voisi tehdä sellaisia päätöksiä, että haluaa olla toisen kanssa koko loppuelämän tai että hommaa vauvoja. Ajatteleeko nämä henkilöt, että kaikki ne, jotka harrastvat sexiä ennen avioliittoa , ovat ihan känttyröitä?

Ärsytti vaan tosi paljon katsoa sitä ohjelmaa tämän takia, jostain syystä.
Miltä teistä muista kuppilalaisista, esim. Violetesta ja Jvvv:stä tuntuu ajatus, että jotkut eivät halua harrastaa sexiä ennen avioliittoa ja sen takia menevät kiireellä naimisiin?

PUHUKAA MINULLE!
Minulle on ihan sama milloin ihmiset harrastavat sexiä ja milloin menevät naimisiin, koska olen hyvin liberaali ja suvaitsevainen. :joojoo:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1500
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Wadde kirjoitti:Pohdimme eilen sitä, että saakohan nämä ohjelmissa esiintyvät hääparit mitään korvauksia esiintymisestään? Kai niiden on jotain saatava? :raaps:

Uskoisin että tv yhtiö maksaa aika paljon häiden kuluista koska hehän haluavat näyttää telkussa vain loistokkaita häitä :joojoo:
<3

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Violette kirjoitti:[q

Minulle on ihan sama milloin ihmiset harrastavat sexiä ja milloin menevät naimisiin, koska olen hyvin liberaali ja suvaitsevainen. :joojoo:
Mutta nämä hihhuli-ihmiset eivät ole liberaaleja, vaan keskiaikaisia.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Violette »

Eivät he varmaan olekaan liberaaleja, mutta olen niin liberaali että suvaitsen myös ei-liberaaleja henkilöitä niin kauan, kun eivät ole haitaksi muille. :)
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Pete »

Nelosen uusi ja Suomessa luotu formaatti "Kuninkaalliset häät" kuulostaa todella mahtipontiselta konseptilta. :shock:
Tunnettu suomalainen urheilutoimittaja ja -juontaja Riku Riililahti on kiinnitetty Nelosen uuden Kuninkaalliset häät -ohjelman juontajaksi. Sarjassa seurataan Helsingin Vanhasta kirkosta suorana lähetettävää ja selostettavaa vihkimistä kahdeksana kevätkesäisenä tiistaina. Vihkitilaisuus kuoroineen, esiintyjineen, pukuineen ja koristeluineen rakennetaan kuninkaalliseen tyyliin. Ainoa ero on se, että "Tahdon" sanoo kahdeksan tavallista suomalaista hääparia.

Juontajaparikseen Riihilahti saa stylisti Teri Niitin, joka tunnetaan muun muassa Suomen Huippumalli haussa -ohjelmasta. Radio Rockista tuttu Jenni Alexandrova kertoo tunnelmia kirkosta, jännittää häävieraiden mukana ja haastattelee hääparin lähipiiriä.

Kyseessä on täysin uusi ohjelmaformaatti, joka on kehitetty täysin Suomessa. Jokainen Kuninkaalliset häät -morsian saa suomalaisen huippusuunnittelijan uniikkihääpuvun, joka on suunniteltu juuri hänelle. Suunnittelijoina nähdään kotimaisia huippunimiä. Jokaisessa vihkitilaisuudessa esiintyy myös kotimainen huippuartisti ja upea kuoro. Kirkossa kuullaan mm. Tarja Turusta, Jesse Kaikurantaa, Emma Salokoskea, Antti Railiota, Saara Aaltoa, Vuokko Hovattaa, sekä lauluyhtye Viittä.

Kuninkaallisia häitä seurataan Nelosella 7.5. alkaen tiistaisin klo 20.
Riskinä seniorilaumat

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Hääohjelmat

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Kyllähän tuota on pakko seurata. :hihi:
Raipatirai

Vastaa Viestiin