Helena Paparizou

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja --evg »

Huomasin kauhuikseni äsken että täältähän puuttuu keskustelu yhdestä ihanimmista artisteista, Kreikan viisuvoittaja Helena Paparizousta <3

Tässä on hänen kotisivunsa http://www.helenapaparizou.com/ ja etusivulla saa kuunnella Helenan uuden hitin Pyrotexnimatan :surrur:
IB- International Bullshit

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

eurovisiongirl kirjoitti:Huomasin kauhuikseni äsken että täältähän puuttuu keskustelu yhdestä ihanimmista artisteista, Kreikan viisuvoittaja Helena Paparizousta <3

Tässä on hänen kotisivunsa http://www.helenapaparizou.com/ ja etusivulla saa kuunnella Helenan uuden hitin Pyrotexnimatan :surrur:
Oho, no joo, minäkin tyydyin laittamaan Helena aiheisen viestin kreikkalainen musiikki osioon :heh:
Joo, asiaan... Toi Pyrotexnimatan kuulosti ihan kivalta, ei kuitenkaan mitään parasta Helenan tuotantoa
Suosikkini ovat viisuvoittokappaleen lisäksi tällä hetkellä Voulez Vous? ja The Game Of Love :surrur:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Otsikossa muuten lukee Helena Paparizou, vaikka kirjoitat yleensä Elena Paparizou :hihi:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja --evg »

Serduchka kirjoitti:Otsikossa muuten lukee Helena Paparizou, vaikka kirjoitat yleensä Elena Paparizou :hihi:
Siinä on muistaakseni joku lausumis juttu, että kun Kreikkalaisittain lausutaan "Helena" siitä lähtee H pois ja se kuulosta Elenalta ja mä oon niin tottunu puhumaan "Elenasta" että kirjotanki aina väärin :heh: Mutta tähän tyydyin laittamaan oikean muodon :joojoo:
IB- International Bullshit

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

Game of Love on munkin suosikki Elenan biiseistä :ihana:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Kyllä Elena ansaitsee munkin mielestä oman ketjunsa, vaikka täällä olikin jo yleinen keskustelu kreikkalaiselle musiikille. :peukku:

Mähän aloin fanittaa Elenaa jo Antiquen aikoina ja tuli hankittua tuolloin kaikki Antique-levytkin. Sitten pääsin käymään lomamatkalla Kreikassa, josta mukaan tarttui Elenan ensimmäinen soololevy "Protereotita". :ihana: Eräs ihana kuppilalainen toi mulle Ateenan viisuista tuliaisena Ellun toisen soololevyn, mutta tuota kolmatta mulla ei valitettavasti ole. Onneksi YouTubesta ja Spotifysta oon pystynyt kuuntelemaan näitä kappaleita, toisaalta tämä kolmas albumi ei ihan ole vakuuttanut samalla lailla. :eiei:

Mun mielestä Elenan parhaita biisejä on mm. "The light in our soul" (vaikka onkin englanniksi), "Panta se perimena" ja "Mazi sou". :ihana:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja --evg »

Elenan kielitaitokin on kadehdittavaa :draamaa: Aivan täydellistä Kreikkaa, Ruotsia, Englantia, Ranskaa ja nyt tämä nainen on opiskelemassa Suomea :uujee: Ajatelkaas jos vaikka hän tulisi Suomeen keikalle ja puhuisi Suomea lavalla :surrur:
IB- International Bullshit

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

:kups:

Voi kun Elena joskus tulisikin esiintymään tänne! Se olisi ihan unelmien täyttymys.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

^^ Helenahan osaa myös suomea. Ruotsissa asuneena hän katseli lapsena suomalaista tv-kanavaa ja sieltä tarttui jotain hänen sanavarastoonsakin. Hän kertoi siitä itse Kiovan viisuissa, ja puhui suomea. :surrur:

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja --evg »

Aintsu kirjoitti::kups:

Voi kun Elena joskus tulisikin esiintymään tänne! Se olisi ihan unelmien täyttymys.
Sanos muuta :kups: Enemmän kuin unelmien täyttymys :eeek:
IB- International Bullshit

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

eurovisiongirl kirjoitti:
Aintsu kirjoitti::kups:

Voi kun Elena joskus tulisikin esiintymään tänne! Se olisi ihan unelmien täyttymys.
Sanos muuta :kups: Enemmän kuin unelmien täyttymys :eeek:
Minäkin voisin olla innokas näkemään hänet, jos vain olisi enemmän rahaa :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

MuzaMaza kirjoitti:^^ Helenahan osaa myös suomea. Ruotsissa asuneena hän katseli lapsena suomalaista tv-kanavaa ja sieltä tarttui jotain hänen sanavarastoonsakin. Hän kertoi siitä itse Kiovan viisuissa, ja puhui suomea. :surrur:
Ai niin! :uujee: Eikös Elena lähettänyt ihan terveisiä suomeksi sun videokameralle?
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

^Lähettipä hyvinnii. Ja vieläpä terveisiä juuri SINULLE AINTSU! :joojoo:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

MuzaMaza kirjoitti:Lähettipä hyvinnii. Ja vieläpä terveisiä juuri SINULLE AINTSU! :joojoo:
Sen nauhan haluisi kyllä nähdä :heh: :surrur:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ai niin, mä olin unohtanut tuon, vaikka kyseessä on varmaan ihanimmat terveiset, jotka olen saanut. :shock: Mäkään en ole vielä nähnyt sitä videonpätkää. :draamaa:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja --evg »

Aintsu kirjoitti:Ai niin, mä olin unohtanut tuon, vaikka kyseessä on varmaan ihanimmat terveiset, jotka olen saanut. :shock: Mäkään en ole vielä nähnyt sitä videonpätkää. :draamaa:
Oikeesti :eeek: :kups: Sait juuri kateellisen ihmisen viereesi :heh: Sen nauhan kyllä näkisin mäki mielelläni!
IB- International Bullshit

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2646
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja Speed »



Helenan uusi biisi on hyvä hyvä hyvä!! :tuuletus: :rakkaus: Ilmeisesti Baby It´s Over on sinkkulohkaisu tulevalta kokoelmalevyltä.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Helenalta olen kuullut parempiakin kuin tuo uusi single. Aika junnaava. Ei näin Helena! :eiei:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2646
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja Speed »

:shock: Baby It´s Over -kappaleen ovat tehneet suomalaiset Mikko Tamminen ja Nalle Ahlstedt sekä ruotsalainen Hanne Sørvaag. HÄRREGUUUUUUUD!!! :uujee:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ohoh! Aikamoista! :uujee:

Tuon Suomi-yhteistyön myötä Elena voisikin tulla tänne esiintymään joskus! :vonkaus:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36875
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Helena Paparizou feat. Timo Harjakainen - Woman

Helsinki 2013!! :rofl:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Speed kirjoitti:ruotsalainen Hanne Sørvaag.
Norjalainen, norjalainen! :tosion: Hanne sattuu vain asumaan tällä hetkellä Ruotsissa, niin ymmärsin wikipedian artikkelista. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33177
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja Pete »

Stig kertoo Twitterissä säveltäneensä RIsto Asikaisen kanssa Helenan tulevan levyn nimikkobiisi One lifen. :shock: Ei lupaa hirveän hyvää... :apuva: :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

^Mitä ihmettä? :shock:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
Axell
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2400
Liittynyt: 13 Kesä 2013, 09:55
Viesti:

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja Axell »

^^Täh. :shock: Toivottavasti on hyvä, eikä muistuta ollenkaan Stigin kappaleita. :heh:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^^ Siis täh?! :eeek:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Minkä takia biisi olisi huono, jos sen on säveltänyt Stig ja Asikainen. Onko tämä sitä perussuomalaisen alemmuudentunnetta ruotsalaisia kohtaan vai mitä? Kyllähän maailmanhitti voi tulla vaikka Sulkavalta ja Ullastiina Kilpeläisen kynästä, jos vain reitit osuvat kohdalleen. Sitäpaitsi Asikainen on kirjoitellut hyviä biisejä jo 1980-luvun alusta alkaen, Steel Cityn jäsenenä (bändin laulaja oli Kaija Kokkola elikkäs nykyinen Koo) ja Stigillä taitaa myös olla musiikkikorvaa enemmänkin. Vai ajatellaanko tässä että ulkonäkö kertoo millaiset ovat sisäiset lahjat?

Pitää tähän loppuun vielä sanoa, että olen kyllä iloinen siitä, että suomalaiset alkavat tuputella ja tehtailla biisejä ulkomaalaisillekin. Kylien levyllekin päätyi joku suomalaissävellys. Se on sitä ulkomaanvientiä mitä todellakin olen toivonut ja odotellut monien vuosien ajan. Kunpa vielä osattaisiin ruveta tyrkyttämään ja luovailemaan muotia, huonekaluja, sisustusta, vaatteita, lifestyleä, kaikkea sitä mitä kuuluu ihmisen arkielämään, jokapäivään jokapuolella maailmaa. Vessapaperitehtailu joutaisi mappi-ööhön. Siis sellutehtailu. (Tosin onhan vessapaperikin hyvin läheinen asia ihmiselle).
Viimeksi muokannut kuu-kuu, 09 Maalis 2014, 21:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33177
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Viittasin siihen, ettei Asikainen ole tehnyt hittejä enää vuosiin. Lisäksi Stigin biisintekotaidot ovat minulle täysin tuntemattomat.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

^
Jospa Asikainen tarvitsee rinnalleen vain hyvän tuottajan, joka osaa näpelöidä sävellyksistä nykyaikaisen kuuloisia biisejä. Etsin Stigin säveltämiä biisejä netistä, ja lopetin etsimisen. Ei löydy selkeetä sivua, jossa kaikki olisi ilmoitettu. Sain vaikutelman, että mies säveltelee apureitten kanssa biisejä. Parilla viime levyllään ainakin on näitä. Muistaakseni on säveltänyt myös muillekin. Onpas tämä epämäääräistä. Sen myös muistan, että viime vuonna pidettiin jokin säveltäjien leiri jossakin päin Suomea. Olivatko luomassa biisejä ulkomaillekin? En muista. Taas epämääräistä kirjoittelua, pahoittelen. Jokatapauksessa Stig oli tuolla leirillä mukana. Ja eikös kuppilassakin kirjoitettu, että tuolla leirillä suunniteltiin biisejä tämän vuoden UMK:ta varten.

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1577
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Re: Helena Paparizou

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Pikaisesti katsoen lähinnä omia biisejään on Stig tähän mennessä ollut säveltämässä. Joku biisi Kristina Braskille löytyi sekä jo aikaisempaa yhteistyötä Asikaisen kanssa löytyy Isac Elliotin levyltä (Cat't give up on love). Asikaista itse olen pitänyt lähinnä tusinasäveltäjänä, mutta kun tarpeeksi tekee niin mahtuuhan sinne joukkoon muutamia onnistuneitakin kappaleita...
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Vastaa Viestiin