Nuoret euroviisujen parissa

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36925
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Olen huomannut että täällä kuppilassa pyörii vain aikuisia, jotka tuntevat tyyliin vuodesta seittemänkuus kaikki viisut ja ovat niin äijää tietonsa kanssa. Ajattelinkin siis pistää pystyyn alaikäisille (mieluiten vielä nuoremmasta päästä oleville) viisufaneille oman palstan, jossa saa ihan rauhassa turista muiden nuorten kanssa viisuista omasta näkökulmastaan.

Itse olen 14 vee poika, ja en todellakaan ole törmännyt samaa ikäluokkaa olevaa viisuhullua koskaan, ja tuntuu jotenkin typerältä kun kirjoittelen täällä vaan viisusivustoilla ja kaverit pelaa jotain runea ihan innoissaan ( :nohyi: ).

Voin tässä nyt valaista sitä miten hurahdin viisuihin: Eli vuonna 2006 satuttiin perheen kanssa ihan sattumalta vaan nauhottamaan se euroviisulähetys kun äiti tahto kattoo sen. Noh, liityin mukaan aamulla ja ne muiden maiden ihanat esitykset jotenkin vaan lumosi minut :ihana: Suomi nyt oli ihan kamala, mutta silti se voitti. En pistä vastaan :tuuletus: Vuonna 2007 nauhotin jo silloin hyyyvin vanhanaikaisesti vhs-kaseteille semit ja finaalin, ja niitä sitten aamuisin ennen kouluun menoa kyyläilin innoissani. 2007 vain vahvisti intoani viisuja kohtaan. 2008 oli historiallinen vuosi minulle, sillä silloin valvoin viisut ekaa kertaa ja selitin niistä jo ihan innoissani (olin nääs opetellut tunnistamaan kaikkien maiden viisut jo ulkoa etukäteen! Chiki chiki oli suosikkini :peukku: ). Ja edelleen ne nauhoitettiin vhs:sille, niin kuin viime vuodenkin viisut ( :raaps: ), jotka nekin olin opetellut ulkoa, ja taas katselin suorana, ja taisi näiden kahden vuoden perusteella tuosta viisuillasta tulla perinne.

Mutta nyt onkin enää ongelmana miten saada siirrettyä ne neljät finaalit ja kolmen vuoden semit dvd:lle, ja patistinkin äidin selvittämään asiaa. :nuija:

No niin muut juniorifanit, estradi on teidän :rok:

// kirjotusvirhe :D
Viimeksi muokannut TomppaJr, 17 Huhti 2010, 21:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Meow cat, please meow back.

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8931
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Lapset ja Euroviisut

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Kertomuksesi on kuin täsmälleen omasta elämästäni. :uujee: Paitsi että minä olen vasta 13.

Itsekin katsoin ensimmäiset euroviisuni vuonna 2006, mutta vasta seuraavana päivänä, sillä en jaksanut valvoa viisuiltaa. 2007 yritin valvoa viisut loppuun, mutta nukahdin Liettuan unilääkkeen avulla. 2008 katsoin ensimmäistä kertaa viisufinaalin suorana ja vuonna 2009 pystyin katsomaan molemmat semifinaalitkin. Myöhemmin olen myös alkanut katsoa vanhempia euroviisuja, ja voinkin jo nyt sanoa muistavani melkein kaikki viisut ulkoa vuodesta 1980. :heh:
Qaj.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19807
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Lapset ja Euroviisut

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Tällainenkin ketju. :uujee: Itse olen 15. Faniuduin 12-vuotiaana Helsingin euroviisujen aikaan. Aluksi seurasin viisuja vain reaaliajassa. Vasta viime kesänä aloin tutustua vanhempiin viisuihin eli vuoteen 2006 ja sitä vanhempiin. Nyt olen kuunnellut kaikki 2000-luvun viisut ja viisula-projektihan auttaa vanhempiin tutustumisessa.

Hienoa saada nuoria viisufaneja. Heidän avullaan viisut ovat olemassa vielä viidenkinkymmenen vuoden päästä.

Avatar
_kevylimato_
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 66
Liittynyt: 13 Tammi 2010, 21:04

Re: Lapset ja Euroviisut

Viesti Kirjoittaja _kevylimato_ »

Olen 13v poika, ja en itsekään tunne ketään samanikäistä, joka pitäisi Euroviisuista. On meidän luokassa kyllä joskus puhuttu niistä, ensimmäisen kerran muistaakseni Suomen karsintojen 2009 finaalin jälkeisenä maanantaina. Tytöt taisivat kaikki ihan kiinnostuneina ne katsoa, mutta eräs poika sanoi kirjaimellisesti näin: "Euroviisut o iha syvältä" ( :nohyi: ) ja muuta en sitten muistakaan siitä. Seuraavan kerran Euroviisut tulivat puheeksi vuoden 2009 1. semin jälkeisenä keskiviikkona. Eräs sanoi näin: "Vähä se toka oli läppä" (Ja toisenahan esiintyi Tsekin Aven Romale). Finaalista ei sitten puhuttu mitään.

Ja kun lukee niitä foorumeita, joissa käyttäjät ovat pääasiassa 12-18-vuotiaita, löytyy joskus jokin Euroviisu-ketju yleensä foorumin musiikkialueelta. Tähän mennessä en ole sellaisista löytänyt yhtään sellaista viestiä, joissa Euroviisuja pidettäisiin hyvänä kilpailuna. He sanovat, että vain metallimusiikki on aitoa musiikkia, ja sellainen musiikki mitä on Euroviisuissa, ei ole aitoa musiikkia!!! :grr: Todella raivostuttavaa!!! :jupinaa:
_TomppaJr_ kirjoitti:...ja kaverit pelaa jotain runea ihan innoissaan ( :nohyi: ).
Runescape poistui jo ajat sitten "muodista", ei sitä enää pelaa kukaan.
(Tyhjä)

VaraTeena
Siemailija
Siemailija
Viestit: 109
Liittynyt: 25 Touko 2009, 10:03

Re: Lapset ja Euroviisut

Viesti Kirjoittaja VaraTeena »

Oijoiii kiva ketju!Luulin olevani ainoa alaikäinen kersa täällä kuppilassa mutta onneksi en olekaan :mrgreen:

Olen siis 15-vuotias flikka ja monien muiden tapaan hurahdin 2006 viisujen aikana. Sitä ennen pidin euroviisuja vain "mummojen laulukilpailuna" enkä välittänyt hönkäsen pölähdystä koko jutusta. Mutta kun Lordi tuli otsikoihin, alkoi kiinnostaa, että mitenköhän bändi pärjäilee tuollaisessa mummokilpailussa. En tiennyt mitään viisuista, mutta menin 2006 finaali-illaksi kaverini luo ja katsoimme satunnaisia esityksiä ja pisteenlaskun. Riemu oli mitä suurin, kun suosikki eli Lordi voitti. Muistan kun tämän kaverin kanssa jopa mentiin keskellä yötä pihalle huutamaan Hard Rock Hallelujaa ja huudatimme biisiä täysillä :rofl: No, siitä se kaikki sitten lähti...
Kesällä ostettiin viisu dvd ihan sen takia, että Lordin voiton voisi kokea uudestaan, mutta aloin katsoa muitakin esityksiä ja rakastuin totaalisesti niihin, mitä en viisuiltana edes viitsinyt katsoa! Mm. Venäjä ja Malta. No, talvi meni lauluja opetellessa ja faniuduin niin, että valistin äitiäkin niistä viisuista.
2007 tuli ja meidän piti mennä paikan päälle, muttei saatu lippuja. Nämä viisut kuitenkin katsoin kokonaan, semeineen päivineen ja faniuteni kasvoi. Häiritsin viisupölötyksilläni jo luokkakavereitakin... Sitten luonnollisesti tuli 08 ja 09, mistä molempien vuosien voittajat ovat edelleen suosikkiartistejani. No nykyinen tilanne on, että musiikkimakuni on suurilta osin muodostunut euroviisujen ansiosta ja mokoman laulukilpailun takia olen saanut ihan rutosti ystäviä :hali:

No huh huh mikä romaani tuli, sekava sellanen, koittakaa kestää .....

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36925
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lapset ja Euroviisut

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

_kevylimato_ kirjoitti:
_TomppaJr_ kirjoitti:...ja kaverit pelaa jotain runea ihan innoissaan ( :nohyi: ).
Runescape poistui jo ajat sitten "muodista", ei sitä enää pelaa kukaan.
Selitä se meidän luokkalaisille :hak:

Mukavaa nähdä etten taida sittenkään olla mikään ihmeotus :tuuletus:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Lapset ja Euroviisut

Viesti Kirjoittaja Naali »

_TomppaJr_ kirjoitti:Mutta asiaan: Olen huomannut että täällä kuppilassa pyörii vain aikuisia, jotka tuntevat tyyliin vuodesta seittemänkuus kaikki viisut ja ovat niin äijää tietonsa kanssa. Ajattelinkin siis pistää pystyyn alaikäisille (mieluiten vielä nuoremmasta päästä oleville) viisufaneille oman palstan, jossa saa ihan rauhassa turista muiden nuorten kanssa viisuista omasta näkökulmastaan.

Itse olen 14 vee poika, ja en todellakaan ole törmännyt samaa ikäluokkaa olevaa viisuhullua koskaan, ja tuntuu jotenkin typerältä kun kirjoittelen täällä vaan viisusivustoilla ja kaverit pelaa jotain runea ihan innoissaan ( :nohyi: ).
Kyllä me aikuisetkin ollaan joskus oltu nuoria. :mrgreen: Itsekin aloin teininä seuraamaan viisuja, mutta nyt siitä on jo yli kymmenen vuotta. :heh: Tuossa ajassa olen myös ehtinyt oppia yhtä sun toista viisuista. :joojoo:

Mutta jatkakaa! :peukku:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Lapset ja Euroviisut

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Mä meinasin tulla tänne ihan pokkana kirjoittamaan omista kokemuksistani, mutta sitten muistin, että olen kohta 21. :lohduton:

Olen kuitenkin rekisteröitynyt kuppilaan joskus 15-16-vuotiaana ja tässä vuosien aikana myös oppinut paljon viisuista. Mutta paljon enemmän näistä kuppilan ihmisistä. :ihana:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Satuprinsessa
Maistelija
Maistelija
Viestit: 43
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 18:19
Paikkakunta: Ii

Re: Lapset ja Euroviisut

Viesti Kirjoittaja Satuprinsessa »

Itse olen aika nuori(kai?)viisufaniksi,16 vuotta ja muutama päivä päälle.Aloin seuraamaan viisuja vasta viimevuonna mutta ajattelen itseni jo tosifaniksi,imihän tämä minut nopeasti mukaansa.Ja kaverini taitaa olla suurin syyllinen tähän ja nykyään olen pahempi fani kuin hän. :heh: Harmittaa vaan kun en ole kokenut Lordin voittoa ja kotikisojen huumaa,mutta onneksi DVD:t on keksitty. :peukku:
[color=#800080][i][center]Lovely princess, I am here to save you
Take my hand and say that you love me
If you ever say it, even lying
I will let you fly like a bird – free[/center][/i][/color]

Avatar
Sosuli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 273
Liittynyt: 12 Huhti 2010, 19:26

Re: Lapset ja Euroviisut

Viesti Kirjoittaja Sosuli »

Kappas, ilmottaudun.
Oma euroviisu innostukseni alkoi vuonna 2005, kun jaksoin katsella viisut kokonana mutta enhän mie nytten enää niistä mitään muista :heh:
kaikista eniten harmittaa kun en ollut fiilistelemässä Suomen voittoa, vaan olin kuuntelemassa kotiteollisuutta, mutta oletan että bändi valinnan takia säästyn sylkemisiltä :mrgreen:
Voisinpa juoksennella auringon alla.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Lapset ja Euroviisut

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Onpas söpö ketju :ihana: Tulee ihan omat lapsuusvuodet mieleen, mutta minäpä häivyn tästä äijäilemästä :hiips:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Lapset ja Euroviisut

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

_TomppaJr_ kirjoitti:Joo, otsikko nyt on mikä on :roll:

Mutta asiaan: Olen huomannut että täällä kuppilassa pyörii vain aikuisia, jotka tuntevat tyyliin vuodesta seittemänkuus kaikki viisut ja ovat niin äijää tietonsa kanssa. Ajattelinkin siis pistää pystyyn alaikäisille (mieluiten vielä nuoremmasta päästä oleville) viisufaneille oman palstan, jossa saa ihan rauhassa turista muiden nuorten kanssa viisuista omasta näkökulmastaan.

Itse olen 14 vee poika, ja en todellakaan ole törmännyt samaa ikäluokkaa olevaa viisuhullua koskaan, ja tuntuu jotenkin typerältä kun kirjoittelen täällä vaan viisusivustoilla ja kaverit pelaa jotain runea ihan innoissaan ( :nohyi: ).

Voin tässä nyt valaista sitä miten hurahdin viisuihin: Eli vuonna 2006 satuttiin perheen kanssa ihan sattumalta vaan nauhottamaan se euroviisulähetys kun äiti tahto kattoo sen. Noh, liityin mukaan aamulla ja ne muiden maiden ihanat esitykset jotenkin vaan lumosi minut :ihana: Suomi nyt oli ihan kamala, mutta silti se voitti. En pistä vastaan :tuuletus: Vuonna 2007 nauhotin jo silloin hyyyvin vanhanaikaisesti vhs-kaseteille semit ja finaalin, ja niitä sitten aamuisin ennen kouluun menoa kyyläilin innoissani. 2007 vain vahvisti intoani viisuja kohtaan. 2008 oli historiallinen vuosi minulle, sillä silloin valvoin viisut ekaa kertaa ja selitin niistä jo ihan innoissani (olin nääs opetellut tunnistamaan kaikkien maiden viisut jo ulkoa etukäteen! Chiki chiki oli suosikkini :peukku: ). Ja edelleen ne nauhoitettiin vhs:sille, niin kuin viime vuodenkin viisut ( :raaps: ), jotka nekin olin opetellut ulkoa, ja taas katselin suorana, ja taisi näiden kahden vuoden perusteella tuosta viisuillasta tulla perinne.

Mutta nyt onkin enää ongelmana miten saada siirrettyä ne neljät finaalit ja kolmen vuoden semit dvd:lle, ja patistinkin äidin selvittämään asiaa. :nuija:

No niin muut juniorifanit, estradi on teidän :rok:

// kirjotusvirhe :D
Olen itsekkin 14 vuotias. Euroviisu kiinnostukseni alkoi vuonna 2006, kun Lordi voitti euroviisut. :)

Avatar
Sosuli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 273
Liittynyt: 12 Huhti 2010, 19:26

Re: Lapset ja Euroviisut

Viesti Kirjoittaja Sosuli »

Otsikko voisi muuten olla ennemminkin "Nuoret ja Euroviisut" lapsien sijasta.. :mrgreen:
Voisinpa juoksennella auringon alla.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36925
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lapset ja Euroviisut

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Sosuli kirjoitti:Otsikko voisi muuten olla ennemminkin "Nuoret ja Euroviisut" lapsien sijasta.. :mrgreen:

Muutin otsikkoa aika radikaalisti :draamaa:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Sosuli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 273
Liittynyt: 12 Huhti 2010, 19:26

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Sosuli »

^ Tykkään uudesta otsikosta :peukku:
Mutta, onkos kuppilan nuoria menossa osloon vai onko tämä vain näitten suurten ja mahtavien täysi-ikäisten juttu? Eli oletteko saaneet aikuista seuraa mukaan?
Itse en ole menossa, ei ole rahaa eikä seuraa.. :niinpa: muuten lähtisin, tottakai
Voisinpa juoksennella auringon alla.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19807
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Itse en ole Osloon lähdössä. :niinpa: Alaikäiset eivät saa majoittua hotelleihin yksin, vanhemmat eivät suostu viemään, koska se maksaisi liikaa eikä vanhempiani edes erityisemmin kiinnosta. Mutta haluaisin kyllä Osloon.

Avatar
Sosuli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 273
Liittynyt: 12 Huhti 2010, 19:26

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Sosuli »

jee euroviisut kirjoitti::niinpa: Alaikäiset eivät saa majoittua hotelleihin yksin
Tätä miettiessä tulee aina mieleen, että olisi se niin hienoa jos jokaikisessä maailman kolkassa asuisi kaveri tai/ja sukulainen. :joojoo:
Voisinpa juoksennella auringon alla.

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Nata »

Tämä on ollut ihanaa luettavaa :-) Te olette niin onnekkaita tämän nykyteknologian kanssa! Kun minä olin yläasteella (90-luvun alkupuoliskolla), jouduin nauhoittamaan kasetille radiosta euroviisut enkä todellakaan tiennyt että muitakin yhtä hulluja on.

Minulla on täällä kotona kaksi tosi nuorta viisufania, viisivuotiaat kaksostytöt. Soitamme ja kuuntelemme ja hehkutamme viisuja yhdessä ja viisuiltoina ovat saaneet valvoa ja kommentoida viisuja siinä missä minä ja kaverinikin. Toivottavasti tällä tavalla kasvatetaan lisää nuoria viisufaneja :uujee: Ainakin viisut ovat olleet heille olennainen osa elämää masusta asti.
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
Sosuli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 273
Liittynyt: 12 Huhti 2010, 19:26

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Sosuli »

^ Mahtavaa, kyllähän lasten pitää jo varhaisessa vaiheessa oppia mistä kannattaa tykätä :heh:
Voisinpa juoksennella auringon alla.

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja aksim »

Nata kirjoitti:Tämä on ollut ihanaa luettavaa :-) Te olette niin onnekkaita tämän nykyteknologian kanssa! Kun minä olin yläasteella (90-luvun alkupuoliskolla), jouduin nauhoittamaan kasetille radiosta euroviisut enkä todellakaan tiennyt että muitakin yhtä hulluja on.

Minulla on täällä kotona kaksi tosi nuorta viisufania, viisivuotiaat kaksostytöt. Soitamme ja kuuntelemme ja hehkutamme viisuja yhdessä ja viisuiltoina ovat saaneet valvoa ja kommentoida viisuja siinä missä minä ja kaverinikin. Toivottavasti tällä tavalla kasvatetaan lisää nuoria viisufaneja :uujee: Ainakin viisut ovat olleet heille olennainen osa elämää masusta asti.
Älä muuta sano Nata hyvä ;D Meilläkin saa Valtteri (12v) katsoa viisut mun kanssa ja on saanut aika nuoresta saakka, se on niinkuin osa elämää :uujee: Tosin pitäneekin viedä Valtteri korvalääkärille, koska olenhyvin huolestunut joidenkin kappaleiden oikeinkuulemisesta...
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Sosuli kirjoitti:^ Tykkään uudesta otsikosta :peukku:
Mutta, onkos kuppilan nuoria menossa osloon vai onko tämä vain näitten suurten ja mahtavien täysi-ikäisten juttu? Eli oletteko saaneet aikuista seuraa mukaan?
Itse en ole menossa, ei ole rahaa eikä seuraa.. :niinpa: muuten lähtisin, tottakai
Suunnittelin ystäväni kanssa sinne lähtemistä vanhempiemme kanssa.. Mutta eipä sopinut porukoille :jupinaa:

Waahto
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 14
Liittynyt: 25 Huhti 2010, 17:03

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Waahto »

Kiva kuulla, että en ole yksin viisukuumeestani :) Olen 14-vee tyttö pääkaupunkiseudulta, viisuihin hurahdin samaan aikaan kuin kaikki muut, eli 2006, ennen sitä katsoin kyllä ihan innokkaana, mutta sen jälkeen olen oikeasti seurannut jokaista kilpailua biisien julkistamisesta itse finaaliin. Jotkut kaverini ärsyyntyvät joskus, kun tiedän kaiken jokaisesta viisusta... mutta en anna sen hidastaa tahtiani. Seuraan myös MGP:tä ja JESCiä innokkaana. Ehkä enemmän MGP:stä pidän, koska JESCissä ei tarvitse kirjoittaa biisiä itse.
Ilmetty viisuteini...

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36925
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Waahto kirjoitti:Jotkut kaverini ärsyyntyvät joskus, kun tiedän kaiken jokaisesta viisusta...
NO TÄMÄ ON NIIIIIIN TUTTUA! :tosion: En ole sittenkään yksin :tuuletus:

(sori caps lock)
Meow cat, please meow back.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Aivan mahtavaa lueskella teidän nuorten viisurakkaudesta täältä! :hali: Itse hurahdin lopullisesti Euroviisujen viemäksi 10-vuotiaana (vuonna nakki.. :heh: ) tämän esityksen myötä: :uujee:

http://www.youtube.com/watch?v=LP3oaHt2aNA


Kuvan laatu on tässä videossa hieman heikko, mutta muistot ovat minulla yhä tuoreessa muistissa. :uujee: Silloin ei vielä ollut tällaisia viisukuppiloita, tai mitään muutakaan internet-elämää, joten harrastaminen oli tiukasti, vain ja ainoastaan (ainakin itselläni) lehtien ja tv:n armoilla. Mutta VIISURAKKAUS eli voimakkaasti siellä omassa sydämessä. Sitten ysärillä internetin myötä ilahduin suuresti, että ympäri Eurooppaa löytyy kaikenikäisiä viisuystäviä, jotka siis jakavat saman harrastuksen kuin minulla on. Oslon kilpailu tulee olemaan itselläni kymmenes Eurovisio-viikko, ja joka vuosi ja kerta laukkua pakatessa ajattelen liikuttuneena, että lapsuudenunelma toteutuu jälleen. <3

Mukavaa, että täällä on nykynuorisoakin Eurovisio-aatteen pauloissa! :uujee: Se on ihailtavaa. :peukku:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Mä olen hurahtanut viisuihin myös 9-10-vuotiaana. :ihana: Ensimmäiset viisut kuitenkin muistan vasta vuodelta 1996, kun ihailin uudistunutta äänestysgrafiikkaa ja rakastuin tulisesti Den Vildaan. :ihana: Den Vildalla onkin mun sydämessäni oma erityinen paikkansa. :ihana:
Raipatirai

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Saatan vetää pohjat, sillä olen kuulemma halunnut väkisin katsoa viisufinaalin 1½-vuotiaana. Itse en kyllä muista silloista vaatimustani, mutta siskoni oli juuri tullut silloin kotiin vastasyntyneenä, niin äitini kyllä tilanteen muistaa.

Mahtavaa, että nykynuoret, jotka ovat oikeasti hyviä tyyppejä, voivat jakaa tuntemuksiaan viisuista. :)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Nata »

:heh: LIitin juuri ne viisivuotiaani OGAE:n jäsenistön kunniakkaaseen joukkoon. :vauva: :vauva: Onkohan muita yhtä nuoria jäseniä?
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

SoulPolitics
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 6
Liittynyt: 08 Touko 2010, 13:42
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja SoulPolitics »

Miä oon 17-vuotias viisufani Mikkelistä. Viisukasteeni koin joskus 2005 (kiitos ihanaisen Shiri Maimonin :ihana: ), kun katsoin euroviisuja ensimmäistä kertaa (harmittaa etten aiemmin ole tajunnut kisojen mahtavuutta) ja no... loppu onkin sitten jo historiaa. Koukkuunhan sitä jäi, ja ihanaan koukkuun jäikin :rakkaus: Joka kevään must-juttu! Siitä on tullut välttämätön osa elämää... Kaikki se "hypetys" ja huuma on pakko kokea! :kups: Kaverit on välillä helisemässä miun kanssa, kun puhun vaan euroviisuista ja siitä ja siitä artistista... mutta miä en välitä. :heh:

Ps. Ihana ketju :rakkaus:
Hulluus on tarttuvaa!

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36925
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

SoulPolitics kirjoitti:Kaverit on välillä helisemässä miun kanssa, kun puhun vaan euroviisuista ja siitä ja siitä artistista... mutta miä en välitä. :heh:
Iiihanaa löytää sielunkumppaneita :tuuletus:
Meow cat, please meow back.

SoulPolitics
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 6
Liittynyt: 08 Touko 2010, 13:42
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja SoulPolitics »

Pitkän aikaa ajattelin, että olen jotenkin erilainen - niinkuin aika monet täällä on todennut - kun seuraan viisuja ja tykkään tehdä myös syvällisempää tutkimusta artisteista :peukku:
Hulluus on tarttuvaa!

Vastaa Viestiin