Ruotsin edustuskappaleet ja karsinnat
Re: Vanhat MF-listaukset
^ He is always on my mind on minustakin ihan huippu biisi! Todella voimakas ja kaunis kappale. Itse kuuntelen biisiä vieläkin.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own
Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"
Out here on my own
Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"
Re: Vanhat MF-listaukset
2004
Kiva taso, taas mentiin edellisvuotta parempaan suuntaan musiikillisesti
Ja onneksi suurinosa hirvityksistä oli tajuttu tälläkertaa jättää semeihin
1) E-Type - Paradise
E-Type on itselleni ollut lapsuudessa aika iso juttu.. tää biisi on myös mulle tuttu.. enkä muistanutkaan että tää liittyis mitenkään Melodifestivaaleihin.. ahaa-elämyksiä siis nyt tässä koen
Harmi että Ruotsi hukkas tässä tilaisuutensa lähettää hyvää eurodancea viisuihin. buu
2) Autolove - Bulletproof Heart
Mun mielestä tää oli todella hyvä ja tarttuva! Tuo jumputuskin sopi täydellisesti vuoteen 2004.. paha sanoa mikä meni aiheuttamaan tämän karsiutumisen finaalista.. kenties noi häiritsevät taustatanssijat?
3) Petra Nielsen - "Tango! Tango!
Kuin naispuolinen viisuversio Jari SIllanpäästä..
Mut kyl tää pesee Jarin halvan tangon 10-0.. täähän on tosi mahtipointinen ja catchy
4) Sarek - Älvorna
Ihastuin jo näiden edellisvuoden tyrkkyyn ja nyt tuntuu kuin kaikki puuttuvat palaset olis nyt loksahtanut paikalleen, harmi etteivät saaneet ansaitsemaansa menestystään. Näiden musiikkityyli on niin ahhh
5) Lena Philipsson: Det Gör Ont
Ruotsinkielellä tää on kyllä paljon vakuuttavampi
Lenan esiintymisessä pidän myös siitä kuinka elehtiii kuin isompikin maailmantähti
Aikoinaan pidin tämän viisuversiota jopa vuotensa parhaimpana.. mut kyl tässä biisi on ajan kanssa menettänyt hohtoaan
6) Pandora - Runaway
Pandora on kyllä todella hyvä esiintyjä ja laulaja.. ja biisikin oli taas tosi kiva
Miten ihmeessä tää Pandora karsiutui finaalista peräkkäisinä vuosina näin hyvillä kappaleilla.. melkoisen epäreilua
Ja eikös Pandoralla ollut jo ennestäänkin fanikuntaa ysäriajoilta?
7) Bosson - Efharisto
Oho Bossonkin on ollut Melloissa.. oho
Miss Kovis oli lapsena suurimpia suosikkielokuviani ja sen tunnusbiisi Bossonin One Million oli lapsuuden suosikkibiisejäni.. ja herättää joka kuuntelulla aina paljon nostalgisia fiiliksiä!
Sit takas Mellobiisiin.. tää oli tällänen perinteinen viisuhumppa.. mut toki Bossonin soundi tuo tähän lisäarvoa
8) Anders Borgius "Just like me
Tosi tyylikäs biisi, laulajan raspiäänestä pidin paljon. Artisti ja taustatanssijat näytti hyvältä lavalla .. biisikin oli helpostilähestytävä ja tarttuva pehmorokki.. miten yleisö ei syttynyt lainkaan tälle?
9) Pay TV - Trendy Discoteque
Mun mielestä tää oli aikansa viisukarsintoihin nähden aika hyvin tuotettu biisi, aika cathy myös
Mut livessä tuon playbackin käyttä... se oli silminnähtävän räikeää?
10) Sara Löfgren - Som stormen
Tosi kaunis biisi ja ruotsinkielikin kuulostaa tässä suorastaan .. hunajaiselta?
11) Nina & Kim - En Gång För Alla
Mikäs hele.. tää on?
Tää tyrkkyhän on ihan mauton ja itsessään niin huono vitsi.. että tää on itseasiassa aika nerokas
Erillaisempaa korvamatoa..
12) Andrés Esteche - Olé Olé
Ruotsalaiset eivät ole kyllä osanneet tehdä Melodifestivaaleissa lainkaan uskottavaa latinomusaa, tääkin kuullostaa ihan halvalta Ricky Martinilta
Mut kaikesta huolimatta onhan tää ihan menevä ja tarttuva
13) Sandra Dahlberg - Här stannar jag kvar
Tosi kiva etnoballadi, mut se kaipaamani tunne jäi tästä välittymättä, pienillä kikkailulla tästä ois myös saanut aika mahtipointisen
14) Shirley Clamp - Min kärlek
Ihan kiva kaihoisa iskelmä, mut se isompi jytky jäi sit puuttumaan tästä.. biisi olis kaivannut enemmän korkeita kohtia
15) Hanson, Carson & Malmkvist - C'est la vie
Yllättävän hyvä mummoiskelmäksi
Tosi kiva oli huomata että Siw on ollut vielä 2000-luvulla yhtä hyvässä kunnossa kuin Primaballerina-viisussaan
16) Karl Martindahl - Love turns water into wine
Ihan jees fiilistelybiisi pienellä mahtipointisuudella
17) Fredrik Kempe - Finally
Ei Kempe yhtään huono ole laulajanakaan
Tää tyrkky oli ehkä liian viisukaraokea.. mut jotenkin tästä välittyi hyvä ja lämmin tunnelma
18) Fame - Vindarna vänder oss
Huhhuh.. näköjään Ruotsissa kolmatta vuotta putkeen edellisvuoden edustaja on lähtenyt heti yrittämään seuraavana vuonna edustusta.. lähennelläänkö tässä jonkinmoista viisuennätystä..
Biisinä tää onkin tälläistä halpaa eurodancehumppaa.. vähän kuin raakileversio Islannin vuoden 2008 viisusta
19)Lotta Nilsson & Glenn Borgkvist - Boom Banga Bang
Pidän paljon biisin irkkumaisista taustaäänistä.. mut itse biisi taas on aika ärsyttävä ja itseään toistava
20) Bubbles - Blow The Spot
Biisihan on kivan tarttuva.. edellisvuotta parempi.. mut jotenkin tän tyttöbändin pissistyyli on liian luotaantyötäväää .. edelleen junnuviisuissa toimis näiden tuotanto paremmin..
21) Itchycoo - Super Mega Nova
Näen tässä kyllä hurjan potentiaalin.. mut tyrkyn kokoonpano jäi vähän tälläselle askartelukerho-tasolle
22) Anne Lie Rydé - Säg at du har ångrat dig
Artistissahan on paljon potentiaalia.. mut tää tyrkky on liian viisuhumppa.. huonolla tavalla
23) Jennifer Escola - You are the Sunshine of My Life
Laulaja on kyllä todella kaunis
Mut tää tyrkky taas on luokattoman keskinkertainen .. ja neidin lauluäänikin oli kamalan ärsyttävää kiekuntaa
24) Baccara -'Soy tu Venus
Baccaralla kyllä oli 70-luvulla niin monia tykkibiisejä josta pidän.. suorastaan ilmiömäisiä.. heidän viisubiisistään taas en oo oikein koskaan syttynyt..
Mut oho että ovat Melloihinkin näköjään osallistuneet.. tosin harmi juttu tämä.. sillä toi koko tyrkkyhän on luokattoman halpa humppa.. ja esityskin kamalan vaivaannuttava.. Sorry vaan mutta nyt kummankin duon osapuoli oli hyvin kaukana Lady:sta
Parasta ennen päivä piti kyllä paikkaansa tämän duon kohdalla
25) After Dark - La Dolce Vita
Hyi ällötys.. en oikeen koskaan ole syttynyt tälläisille halvoilla draq-queen-tyrkyille.. biisikin oli hyvin köyhä toistaesaaan samaa litanaa.. jos tästä olis kuunellut vain ensimmäisen minuutin.. niin ei olis menettänyt yhtään mitään
Ja huhhuh tää sit meni melkein voittamaan yleisöäänetkin
26) Niklas Andersson - Tro på mig
Liian laahava balladi eikä tuo yliyrittäminenkään näyttänyt istuvan tähän. .Hieman enemmän pidin hänen toissavuotisestaan tyrkystään.. vaikkei sekään paljon hurraahuutoja herättänyt.. harmi ettei tää laulaja saanut koskaan itselleen hyvää Mellobiisiä
27) Jocke Bergström - Still believe
Kuka päästi tän lavalle?
Edes roskia ei noin kulahtaneissa kuteissa saisi mennä viemään.. eikä tätä miestä auta hädässä esiintymistaito ja lauluääni.. sillä niitäkään ei ole
Ja sit biisi on vielä tällästä geneeristä poikabändihöttöä.. täähän on niin huono kokonaisuus et pakko antaa lisätähti jo pelkästään sen ansiosta
28) Gladys del Pilar - Baby I Can't Stop
Todella kamala soundi laulajalla.. ja sit biisikin on tällänen jonninjoutava paatos
29) Emil Sigfridsson - Innan mörkret faller
Todella tylsä? Tässä vaan jäi odottomaan biisin alkua.. jota ei sit koskaan tapahtunutkaan
30) LaGaylia Frazier - It's in the Stars
Ihan kamala leidee .. tää tyrkky ei oo kyllä mistään kotoisin
31) LaRoxx - (Are U) Ready or Not
Turhaakin turhempi veisu.. ja mikäs live se tälläinen nyt on
32) Fre - Äntligen
Kuolettavan tylsää ja munatonta
Kiva taso, taas mentiin edellisvuotta parempaan suuntaan musiikillisesti
Ja onneksi suurinosa hirvityksistä oli tajuttu tälläkertaa jättää semeihin
1) E-Type - Paradise
E-Type on itselleni ollut lapsuudessa aika iso juttu.. tää biisi on myös mulle tuttu.. enkä muistanutkaan että tää liittyis mitenkään Melodifestivaaleihin.. ahaa-elämyksiä siis nyt tässä koen
Harmi että Ruotsi hukkas tässä tilaisuutensa lähettää hyvää eurodancea viisuihin. buu
2) Autolove - Bulletproof Heart
Mun mielestä tää oli todella hyvä ja tarttuva! Tuo jumputuskin sopi täydellisesti vuoteen 2004.. paha sanoa mikä meni aiheuttamaan tämän karsiutumisen finaalista.. kenties noi häiritsevät taustatanssijat?
3) Petra Nielsen - "Tango! Tango!
Kuin naispuolinen viisuversio Jari SIllanpäästä..
Mut kyl tää pesee Jarin halvan tangon 10-0.. täähän on tosi mahtipointinen ja catchy
4) Sarek - Älvorna
Ihastuin jo näiden edellisvuoden tyrkkyyn ja nyt tuntuu kuin kaikki puuttuvat palaset olis nyt loksahtanut paikalleen, harmi etteivät saaneet ansaitsemaansa menestystään. Näiden musiikkityyli on niin ahhh
5) Lena Philipsson: Det Gör Ont
Ruotsinkielellä tää on kyllä paljon vakuuttavampi
Lenan esiintymisessä pidän myös siitä kuinka elehtiii kuin isompikin maailmantähti
Aikoinaan pidin tämän viisuversiota jopa vuotensa parhaimpana.. mut kyl tässä biisi on ajan kanssa menettänyt hohtoaan
6) Pandora - Runaway
Pandora on kyllä todella hyvä esiintyjä ja laulaja.. ja biisikin oli taas tosi kiva
Miten ihmeessä tää Pandora karsiutui finaalista peräkkäisinä vuosina näin hyvillä kappaleilla.. melkoisen epäreilua
Ja eikös Pandoralla ollut jo ennestäänkin fanikuntaa ysäriajoilta?
7) Bosson - Efharisto
Oho Bossonkin on ollut Melloissa.. oho
Miss Kovis oli lapsena suurimpia suosikkielokuviani ja sen tunnusbiisi Bossonin One Million oli lapsuuden suosikkibiisejäni.. ja herättää joka kuuntelulla aina paljon nostalgisia fiiliksiä!
Sit takas Mellobiisiin.. tää oli tällänen perinteinen viisuhumppa.. mut toki Bossonin soundi tuo tähän lisäarvoa
8) Anders Borgius "Just like me
Tosi tyylikäs biisi, laulajan raspiäänestä pidin paljon. Artisti ja taustatanssijat näytti hyvältä lavalla .. biisikin oli helpostilähestytävä ja tarttuva pehmorokki.. miten yleisö ei syttynyt lainkaan tälle?
9) Pay TV - Trendy Discoteque
Mun mielestä tää oli aikansa viisukarsintoihin nähden aika hyvin tuotettu biisi, aika cathy myös
Mut livessä tuon playbackin käyttä... se oli silminnähtävän räikeää?
10) Sara Löfgren - Som stormen
Tosi kaunis biisi ja ruotsinkielikin kuulostaa tässä suorastaan .. hunajaiselta?
11) Nina & Kim - En Gång För Alla
Mikäs hele.. tää on?
Tää tyrkkyhän on ihan mauton ja itsessään niin huono vitsi.. että tää on itseasiassa aika nerokas
Erillaisempaa korvamatoa..
12) Andrés Esteche - Olé Olé
Ruotsalaiset eivät ole kyllä osanneet tehdä Melodifestivaaleissa lainkaan uskottavaa latinomusaa, tääkin kuullostaa ihan halvalta Ricky Martinilta
Mut kaikesta huolimatta onhan tää ihan menevä ja tarttuva
13) Sandra Dahlberg - Här stannar jag kvar
Tosi kiva etnoballadi, mut se kaipaamani tunne jäi tästä välittymättä, pienillä kikkailulla tästä ois myös saanut aika mahtipointisen
14) Shirley Clamp - Min kärlek
Ihan kiva kaihoisa iskelmä, mut se isompi jytky jäi sit puuttumaan tästä.. biisi olis kaivannut enemmän korkeita kohtia
15) Hanson, Carson & Malmkvist - C'est la vie
Yllättävän hyvä mummoiskelmäksi
Tosi kiva oli huomata että Siw on ollut vielä 2000-luvulla yhtä hyvässä kunnossa kuin Primaballerina-viisussaan
16) Karl Martindahl - Love turns water into wine
Ihan jees fiilistelybiisi pienellä mahtipointisuudella
17) Fredrik Kempe - Finally
Ei Kempe yhtään huono ole laulajanakaan
Tää tyrkky oli ehkä liian viisukaraokea.. mut jotenkin tästä välittyi hyvä ja lämmin tunnelma
18) Fame - Vindarna vänder oss
Huhhuh.. näköjään Ruotsissa kolmatta vuotta putkeen edellisvuoden edustaja on lähtenyt heti yrittämään seuraavana vuonna edustusta.. lähennelläänkö tässä jonkinmoista viisuennätystä..
Biisinä tää onkin tälläistä halpaa eurodancehumppaa.. vähän kuin raakileversio Islannin vuoden 2008 viisusta
19)Lotta Nilsson & Glenn Borgkvist - Boom Banga Bang
Pidän paljon biisin irkkumaisista taustaäänistä.. mut itse biisi taas on aika ärsyttävä ja itseään toistava
20) Bubbles - Blow The Spot
Biisihan on kivan tarttuva.. edellisvuotta parempi.. mut jotenkin tän tyttöbändin pissistyyli on liian luotaantyötäväää .. edelleen junnuviisuissa toimis näiden tuotanto paremmin..
21) Itchycoo - Super Mega Nova
Näen tässä kyllä hurjan potentiaalin.. mut tyrkyn kokoonpano jäi vähän tälläselle askartelukerho-tasolle
22) Anne Lie Rydé - Säg at du har ångrat dig
Artistissahan on paljon potentiaalia.. mut tää tyrkky on liian viisuhumppa.. huonolla tavalla
23) Jennifer Escola - You are the Sunshine of My Life
Laulaja on kyllä todella kaunis
Mut tää tyrkky taas on luokattoman keskinkertainen .. ja neidin lauluäänikin oli kamalan ärsyttävää kiekuntaa
24) Baccara -'Soy tu Venus
Baccaralla kyllä oli 70-luvulla niin monia tykkibiisejä josta pidän.. suorastaan ilmiömäisiä.. heidän viisubiisistään taas en oo oikein koskaan syttynyt..
Mut oho että ovat Melloihinkin näköjään osallistuneet.. tosin harmi juttu tämä.. sillä toi koko tyrkkyhän on luokattoman halpa humppa.. ja esityskin kamalan vaivaannuttava.. Sorry vaan mutta nyt kummankin duon osapuoli oli hyvin kaukana Lady:sta
Parasta ennen päivä piti kyllä paikkaansa tämän duon kohdalla
25) After Dark - La Dolce Vita
Hyi ällötys.. en oikeen koskaan ole syttynyt tälläisille halvoilla draq-queen-tyrkyille.. biisikin oli hyvin köyhä toistaesaaan samaa litanaa.. jos tästä olis kuunellut vain ensimmäisen minuutin.. niin ei olis menettänyt yhtään mitään
Ja huhhuh tää sit meni melkein voittamaan yleisöäänetkin
26) Niklas Andersson - Tro på mig
Liian laahava balladi eikä tuo yliyrittäminenkään näyttänyt istuvan tähän. .Hieman enemmän pidin hänen toissavuotisestaan tyrkystään.. vaikkei sekään paljon hurraahuutoja herättänyt.. harmi ettei tää laulaja saanut koskaan itselleen hyvää Mellobiisiä
27) Jocke Bergström - Still believe
Kuka päästi tän lavalle?
Edes roskia ei noin kulahtaneissa kuteissa saisi mennä viemään.. eikä tätä miestä auta hädässä esiintymistaito ja lauluääni.. sillä niitäkään ei ole
Ja sit biisi on vielä tällästä geneeristä poikabändihöttöä.. täähän on niin huono kokonaisuus et pakko antaa lisätähti jo pelkästään sen ansiosta
28) Gladys del Pilar - Baby I Can't Stop
Todella kamala soundi laulajalla.. ja sit biisikin on tällänen jonninjoutava paatos
29) Emil Sigfridsson - Innan mörkret faller
Todella tylsä? Tässä vaan jäi odottomaan biisin alkua.. jota ei sit koskaan tapahtunutkaan
30) LaGaylia Frazier - It's in the Stars
Ihan kamala leidee .. tää tyrkky ei oo kyllä mistään kotoisin
31) LaRoxx - (Are U) Ready or Not
Turhaakin turhempi veisu.. ja mikäs live se tälläinen nyt on
32) Fre - Äntligen
Kuolettavan tylsää ja munatonta
Never miss a good chance to shut up.
- TomppaJr
- Koordinaattori
- Viestit: 36875
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Vanhat MF-listaukset
Siitä tulikin häiriintyneen näköinen puntari. Noh, hyviä kappaleitakin löytyy, joten ei kauheasti valitettavaa, vaikka noita viisitähtisiä olisi voinut olla muutama enemmän.
MelloJr - Tomppapuntari 2007
(4,1-5,0)
1. Magnus Carlsson - Live Forever (4,6)
2. Måns Zelmerlöw - Cara Mia (4,3)
3. Magnus Uggla - För kung och fosterland (4,2)
(3,1-4,0)
4. Sebastian - When the Night Comes Falling (4,0)
5. Jimmy Jansson - Amanda (4,0)
6. Caroline af Ugglas - Tror på dig (3,9)
7. Elin Lanto - Money (3,9)
8. Verona - La musica (3,8)
9. The Ark - The Worrying Kind (3,7)
10. Anna Book - Samba Sambero (3,6)
11. After Dark - (Åh) När ni tar saken i egna händer (3,3)
12. Regina Lund - Rainbow Star (3,3)
13. Sarah Dawn Finer - I Remember Love (3,2)
14. Cosmo4 - What's Your Name (3,1)
15. Uno & Irma - God morgon (3,1)
(2,1-3,0)
16. MissMatch - Drop Dead (3,0)
17. Nanne - Jag måste kyssa dig (2,9)
18. Jessica Andersson - Kom (2,9)
19. Sofia - Hypnotized (2,9)
20. The Attic feat. Therese - The Arrival (2,8)
21. Sheida - I Mina Drömmar (Mani Armani Taha) (2,8)
22. Lustans Lakejer - Allt vi en gång trodde på (2,8)
23. Andreas Johnson - A Little Bit of Love (2,7)
24. Andreas Lundstedt - Move (2,7)
25. Emilè Azar - Vi hade nåt (2,6)
26. Tommy Nilsson - Jag tror på människan (2,5)
27. Svante Thuresson & Anne-Lie Rydé - Första gången (2,3)
28. Addis Black Widow - Clubbin (2,3)
29. Sanna Nielsen - Vågar du, vågar jag (2,1)
(1,1-2,0)
30. Andersson & Gibson - Anything But You (1,9)
31. Marie Lindberg - Trying to Recall (1,5)
32. Sonja Aldén - För att du finns (1,3)
MelloJr - Tomppapuntari 2007
(4,1-5,0)
1. Magnus Carlsson - Live Forever (4,6)
2. Måns Zelmerlöw - Cara Mia (4,3)
3. Magnus Uggla - För kung och fosterland (4,2)
(3,1-4,0)
4. Sebastian - When the Night Comes Falling (4,0)
5. Jimmy Jansson - Amanda (4,0)
6. Caroline af Ugglas - Tror på dig (3,9)
7. Elin Lanto - Money (3,9)
8. Verona - La musica (3,8)
9. The Ark - The Worrying Kind (3,7)
10. Anna Book - Samba Sambero (3,6)
11. After Dark - (Åh) När ni tar saken i egna händer (3,3)
12. Regina Lund - Rainbow Star (3,3)
13. Sarah Dawn Finer - I Remember Love (3,2)
14. Cosmo4 - What's Your Name (3,1)
15. Uno & Irma - God morgon (3,1)
(2,1-3,0)
16. MissMatch - Drop Dead (3,0)
17. Nanne - Jag måste kyssa dig (2,9)
18. Jessica Andersson - Kom (2,9)
19. Sofia - Hypnotized (2,9)
20. The Attic feat. Therese - The Arrival (2,8)
21. Sheida - I Mina Drömmar (Mani Armani Taha) (2,8)
22. Lustans Lakejer - Allt vi en gång trodde på (2,8)
23. Andreas Johnson - A Little Bit of Love (2,7)
24. Andreas Lundstedt - Move (2,7)
25. Emilè Azar - Vi hade nåt (2,6)
26. Tommy Nilsson - Jag tror på människan (2,5)
27. Svante Thuresson & Anne-Lie Rydé - Första gången (2,3)
28. Addis Black Widow - Clubbin (2,3)
29. Sanna Nielsen - Vågar du, vågar jag (2,1)
(1,1-2,0)
30. Andersson & Gibson - Anything But You (1,9)
31. Marie Lindberg - Trying to Recall (1,5)
32. Sonja Aldén - För att du finns (1,3)
Meow cat, please meow back.
Re: Vanhat MF-listaukset
^ Miksi tuollaiset tähtikuvakkeet? Miten ne liittyvät edellisvuoden Mello-voittajaan millään tavalla? Eikös se ollut sun periaate monissa puntarien tähtikuvakkeissa?
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)
- TomppaJr
- Koordinaattori
- Viestit: 36875
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Vanhat MF-listaukset
Vaatii vähän Pokémon-tietämystä. Keckleon on siis kuuluisa kyvystään muuttua näkymättömäksi.Serduchka kirjoitti:^ Miksi tuollaiset tähtikuvakkeet? Miten ne liittyvät edellisvuoden Mello-voittajaan millään tavalla? Eikös se ollut sun periaate monissa puntarien tähtikuvakkeissa?
// Paitsi että hups. Juu, tajusin itsekin, eihän se edes tarkoita näkymätöntä. Tosi noloa.
Meow cat, please meow back.
Re: Vanhat MF-listaukset
^ Vahinkoja sattuu.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)
- TomppaJr
- Koordinaattori
- Viestit: 36875
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Vanhat MF-listaukset
Ostin joskus randomisti eurolla tämän Mellovuoden CD:n, joten kappaleet olivat entuudestaan tuttuja, ja se saattaa vaikuttaa intuitiivisesti moneenkin mielipiteeseen näistä. Noh, onhan tämä nyt yksi parhaista vuosista, siitä ei päästä mihinkään.
MelloJr - Tomppapuntari 2008
(4,1-5,0)
1. Fronda - Ingen mår så bra som jag (5,0)
2. Nordman - I lågornas sken (4,8)
3. The Nicole - Razborka (4,7)
4. BWO - Lay Your Love on Me (4,5)
5. Linda Bengtzing - Hur svårt kan det va? (4,4)
6. Rongedal - Just a Minute (4,3)
7. Daniel Mitsogiannis - Pame (4,2)
8. Amy Diamond - Thank You (4,1)
9. Caracola - Smiling in Love (4,1)
(3,1-4,0)
10. Thérèse Andersson - When You Need Me (4,0)
11. Frida Muranius feat. Headline - Upp o hoppa (3,9)
12. Andra generationen - Kebabpizza Slivovitza (3,9)
13. Charlotte Perrelli - Hero (3,8)
14. Sanna Nielsen - Empty Room (3,8)
15. Ola - Love in Stereo (3,8)
16. Christer Sjögren - I Love Europe (3,7)
17. Velvet - Deja Vû (3,6)
18. Michael Michailoff - That's Love (3,4)
19. Face-84 - Alla gamla x (3,3)
20. Eskobar - Hallelujah New World (3,2)
21. E-Type & The Poodles - Line of Fire (3,2)
22. Brandur - Lullaby (3,1)
(2,1-3,0)
23. Niklas Strömstedt - För många ord om kärlek (2,9)
24. Alexander Schöld - Den första svalan (2,8)
25. Patrik Isaksson & Bandet - Under mitt tunna skinn (2,7)
26. Suzzie Tapper - Visst finns mirakel (2,2)
27. Calaisa - If I Could (2,1)
(1,1-2,0)
28. Johnson & Häggkvist - One Love (2,0)
29. Lasse Lindh - Du behöver aldrig mer vara rädd (1,8)
30. Ainbusk - Jag saknar dig ibland (1,6)
31. Mickey Huskic - Izdajice (1,6)
(0,0-1,0)
32. Sibel - That is Where I'll Go (0,1)
MelloJr - Tomppapuntari 2008
(4,1-5,0)
1. Fronda - Ingen mår så bra som jag (5,0)
2. Nordman - I lågornas sken (4,8)
3. The Nicole - Razborka (4,7)
4. BWO - Lay Your Love on Me (4,5)
5. Linda Bengtzing - Hur svårt kan det va? (4,4)
6. Rongedal - Just a Minute (4,3)
7. Daniel Mitsogiannis - Pame (4,2)
8. Amy Diamond - Thank You (4,1)
9. Caracola - Smiling in Love (4,1)
(3,1-4,0)
10. Thérèse Andersson - When You Need Me (4,0)
11. Frida Muranius feat. Headline - Upp o hoppa (3,9)
12. Andra generationen - Kebabpizza Slivovitza (3,9)
13. Charlotte Perrelli - Hero (3,8)
14. Sanna Nielsen - Empty Room (3,8)
15. Ola - Love in Stereo (3,8)
16. Christer Sjögren - I Love Europe (3,7)
17. Velvet - Deja Vû (3,6)
18. Michael Michailoff - That's Love (3,4)
19. Face-84 - Alla gamla x (3,3)
20. Eskobar - Hallelujah New World (3,2)
21. E-Type & The Poodles - Line of Fire (3,2)
22. Brandur - Lullaby (3,1)
(2,1-3,0)
23. Niklas Strömstedt - För många ord om kärlek (2,9)
24. Alexander Schöld - Den första svalan (2,8)
25. Patrik Isaksson & Bandet - Under mitt tunna skinn (2,7)
26. Suzzie Tapper - Visst finns mirakel (2,2)
27. Calaisa - If I Could (2,1)
(1,1-2,0)
28. Johnson & Häggkvist - One Love (2,0)
29. Lasse Lindh - Du behöver aldrig mer vara rädd (1,8)
30. Ainbusk - Jag saknar dig ibland (1,6)
31. Mickey Huskic - Izdajice (1,6)
(0,0-1,0)
32. Sibel - That is Where I'll Go (0,1)
Meow cat, please meow back.
Re: Vanhat MF-listaukset
^ En edelleenkään kestä tuota sun ykköstä! Ingen Mår Så Bra Som Jag.
Miksi muistin, että tää oli sulle jotenkin suurempikin suosikki?TomppaJr kirjoitti:10. Thérèse Andersson - When You Need Me (4,0)
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)
- TomppaJr
- Koordinaattori
- Viestit: 36875
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Vanhat MF-listaukset
Minäkin muistin samoin. Oli paljon huonompi mitä muistikuvat antoivat odottaa. Se yllätti, ettei biisi noussut edes viiteen tähteen.Serduchka kirjoitti:Miksi muistin, että tää oli sulle jotenkin suurempikin suosikki?TomppaJr kirjoitti:10. Thérèse Andersson - When You Need Me (4,0)
Meow cat, please meow back.
Re: Vanhat MF-listaukset
^ No ei tuo sitä viittä tähteä välttämättä ansaitsekaan.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)
- TomppaJr
- Koordinaattori
- Viestit: 36875
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Vanhat MF-listaukset
Sähläykseni takia koko puntari sitten katosi... Onneksi oli tallessa pohja, jossa oli sentään 1/3 biisien arvosanat, loput oli recappien perusteella helppo muistella. Kun kuuntelin Tick Tockin ensimmäisenä, ajattelin, että tästä tulisi hyvä mellovuosi, mutta ei nyt ihan lunastanut odotuksia. Kauhea kasa kappaleita tuossa vahvassa neljässä tähdessä. Ymmärrän täysin La Voix'n voiton tässä porukassa, vaikka Snälla, snälla olisikin ollut ihanan omalaatuinen pala Ruotsin viisuhistoriaa.
MelloJr - Tomppapuntari 2009
(4,1-5,0)
1. Alcazar - Stay the Night (4,5)
2. Nina Söderquist - Tick Tock (4,4)
3. Caroline af Ugglas - Snälla, snälla (4,3)
4. Lili & Susie - Show Me Heaven (4,3)
5. Måns Zelmerlöw - Hope & Glory (4,1)
(3,1-4,0)
6. Maja Gullstrand - Här för mig själv (4,0)
7. Jennifer Brown - Never Been Here Before (4,0)
8. Malena Ernman - La Voix (3,9)
9. Susanne Alfvengren - Du är älskad där du går (3,9)
10. Agnes - Love Love Love (3,8)
11. Velvet - The Queen (3,7)
12. Emilia - You're My World (3,7)
13. Sarah Dawn Finer - Moving On (3,7)
14. Sofia - Alla (3,6)
15. Amy Diamond - It's My Life (3,6)
16. Star Pilots - Higher (3,5)
17. E.M.D. - Baby Goodbye (3,2)
(2,1-3,0)
18. Jonathan Fagerlund - Welcome to My Life (2,9)
19. Cookies 'N' Beans - What If (2,9)
20. BWO - You're Not Alone (2,8)
21. Marie Serneholt - Disconnect Me (2,8)
22. Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox - I Got U (2,7)
23. Thorleifs - Sweet Kissin' In The Moonlight (2,6)
24. Scotts - Jag tror på oss (2,2)
(1,1-2,0)
25. Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus (2,0)
26. Mikael Rickfors - Du vinner över mig (1,8)
27. Lasse Lindh & Bandet - Jag ska slåss i dina kvarter! (1,5)
28. Molly Sandén - Så vill stjärnorna (1,3)
29. Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng - Killing Me Tenderly (1,3)
30. H.E.A.T. - 1000 Miles (1,2)
(0,0-1,0)
31. Markoolio - Kärlekssång från mig (0,9)
32. Next3 - Esta Noche (0,8)
MelloJr - Tomppapuntari 2009
(4,1-5,0)
1. Alcazar - Stay the Night (4,5)
2. Nina Söderquist - Tick Tock (4,4)
3. Caroline af Ugglas - Snälla, snälla (4,3)
4. Lili & Susie - Show Me Heaven (4,3)
5. Måns Zelmerlöw - Hope & Glory (4,1)
(3,1-4,0)
6. Maja Gullstrand - Här för mig själv (4,0)
7. Jennifer Brown - Never Been Here Before (4,0)
8. Malena Ernman - La Voix (3,9)
9. Susanne Alfvengren - Du är älskad där du går (3,9)
10. Agnes - Love Love Love (3,8)
11. Velvet - The Queen (3,7)
12. Emilia - You're My World (3,7)
13. Sarah Dawn Finer - Moving On (3,7)
14. Sofia - Alla (3,6)
15. Amy Diamond - It's My Life (3,6)
16. Star Pilots - Higher (3,5)
17. E.M.D. - Baby Goodbye (3,2)
(2,1-3,0)
18. Jonathan Fagerlund - Welcome to My Life (2,9)
19. Cookies 'N' Beans - What If (2,9)
20. BWO - You're Not Alone (2,8)
21. Marie Serneholt - Disconnect Me (2,8)
22. Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox - I Got U (2,7)
23. Thorleifs - Sweet Kissin' In The Moonlight (2,6)
24. Scotts - Jag tror på oss (2,2)
(1,1-2,0)
25. Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus (2,0)
26. Mikael Rickfors - Du vinner över mig (1,8)
27. Lasse Lindh & Bandet - Jag ska slåss i dina kvarter! (1,5)
28. Molly Sandén - Så vill stjärnorna (1,3)
29. Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng - Killing Me Tenderly (1,3)
30. H.E.A.T. - 1000 Miles (1,2)
(0,0-1,0)
31. Markoolio - Kärlekssång från mig (0,9)
32. Next3 - Esta Noche (0,8)
Meow cat, please meow back.
- TomppaJr
- Koordinaattori
- Viestit: 36875
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Vanhat MF-listaukset
Aika perushyvä vuosi, jota kuitenkin neljä tosi hyvää kappaletta parantaa suuresti. Voittajasta en sano mitään. Ensimmäinen vuosi, jonka katsoin osittain televisiosta: finaali oli ensimmäinen ei-suomalainen karsintafinaali, jonka puolella silmällä vilkuilin.
// Pakko tuo Road Salt oli nostaa puntarikärkeen. Huhhuh, kylmät väreet menee ja vähän on liikuttunutkin olo. Upea kappale.
//// Mene nyt sitten sinne 5,0:aan vielä...
MelloJr - Tomppapuntari 2010
(4,1-5,0)
1. Pain of Salvation - Road Salt (5,0)
2. Timoteij - Kom (4,9)
3. Salem Al Fakir - Keep On Walking (4,9)
4. Eric Saade - Manboy (4,8)
5. Ola Svensson - Unstoppable (4,2)
6. Lovestoned - Thursdays (4,1)
7. Anders Ekborg - The Saviour (Il Salvatore) (4,1)
(3,1-4,0)
8. Alcazar - Headlines (3,9)
9. NEO - Human Frontier (3,7)
10. Highlights & MiSt - Come and Get Me Now (3,6)
11. Getty Domein - Yeba (3,5)
12. Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar (3,4)
13. Jenny Silver - A Place to Stay (3,3)
14. Linda Pritchard - You're Making Me Hot-Hot-Hot (3,2)
15. Hanna Lindblad - Manipulated (3,2)
16. Frispråkarn - Singel (3,1)
(2,1-3,0)
17. Elin Lanto - Doctor Doctor (2,9)
18. Sibel - Stop (2,8)
19. Kalle Moraeus & Orsa Spelmän - Underbart (2,8)
20. Jessica Andersson - I Did It for Love (2,8)
21. Anna Bergendahl - This Is My Life (2,7)
22. Pauline - Sucker for Love (2,5)
23. Andra Generationen & Dogge Doggelito - Hippare Hoppare (2,4)
24. Darin - You're Out of My Life (2,2)
25. Erik Linder - Hur kan jag tro på kärlek (2,1)
(1,1-2,0)
26. Crucified Barbara - Heaven or Hell (2,0)
27. Andreas Johnson - We Can Work It Out (1,9)
28. Peter Jöback - Hollow (1,5)
29. Anna-Maria Espinosa - Innan alla ljusen brunnit ut (1,5)
30. Py Bäckman - Magisk stjärna (1,2)
31. Noll Disciplin - Idiot (1,1)
(0,0-1,0)
32. Johannes Bah Kuhnke - Tonight (0,8)
// Pakko tuo Road Salt oli nostaa puntarikärkeen. Huhhuh, kylmät väreet menee ja vähän on liikuttunutkin olo. Upea kappale.
//// Mene nyt sitten sinne 5,0:aan vielä...
MelloJr - Tomppapuntari 2010
(4,1-5,0)
1. Pain of Salvation - Road Salt (5,0)
2. Timoteij - Kom (4,9)
3. Salem Al Fakir - Keep On Walking (4,9)
4. Eric Saade - Manboy (4,8)
5. Ola Svensson - Unstoppable (4,2)
6. Lovestoned - Thursdays (4,1)
7. Anders Ekborg - The Saviour (Il Salvatore) (4,1)
(3,1-4,0)
8. Alcazar - Headlines (3,9)
9. NEO - Human Frontier (3,7)
10. Highlights & MiSt - Come and Get Me Now (3,6)
11. Getty Domein - Yeba (3,5)
12. Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar (3,4)
13. Jenny Silver - A Place to Stay (3,3)
14. Linda Pritchard - You're Making Me Hot-Hot-Hot (3,2)
15. Hanna Lindblad - Manipulated (3,2)
16. Frispråkarn - Singel (3,1)
(2,1-3,0)
17. Elin Lanto - Doctor Doctor (2,9)
18. Sibel - Stop (2,8)
19. Kalle Moraeus & Orsa Spelmän - Underbart (2,8)
20. Jessica Andersson - I Did It for Love (2,8)
21. Anna Bergendahl - This Is My Life (2,7)
22. Pauline - Sucker for Love (2,5)
23. Andra Generationen & Dogge Doggelito - Hippare Hoppare (2,4)
24. Darin - You're Out of My Life (2,2)
25. Erik Linder - Hur kan jag tro på kärlek (2,1)
(1,1-2,0)
26. Crucified Barbara - Heaven or Hell (2,0)
27. Andreas Johnson - We Can Work It Out (1,9)
28. Peter Jöback - Hollow (1,5)
29. Anna-Maria Espinosa - Innan alla ljusen brunnit ut (1,5)
30. Py Bäckman - Magisk stjärna (1,2)
31. Noll Disciplin - Idiot (1,1)
(0,0-1,0)
32. Johannes Bah Kuhnke - Tonight (0,8)
Meow cat, please meow back.
- TomppaJr
- Koordinaattori
- Viestit: 36875
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Vanhat MF-listaukset
Miten kämäinen tuo neljäs semi oikein oli? Se melkein onnistui murentamaan näkemystäni erinomaisesta vuodesta. Onneksi vain melkein. Onhan tää nyt yksi parhaista ellei jopa paras mellovuosi koskaan. Hauska muuten verrata tätä tähän. Top-5 ei ole mihinkään muuttunut. Oh My God!:n ja Spring för livetin eroa ei muuten ole nimeksikään. Arvoin viimeiseen asti, kummin päin nuo asetan.
MelloJr - Tomppapuntari 2011
(4,1-5,0)
1. The Moniker - Oh My God! (5,0)
2. Sara Varga - Spring för livet (5,0)
3. Jenny Silver - Something in Your Eyes (5,0)
4. Swingfly - Me and My Drum (4,7)
5. Eric Saade - Popular (4,5)
6. Loreen - My Heart is Refusing Me (4,4)
7. Linda Bengtzing - E det fel på mej (4,3)
8. Anniela - Elektrisk (4,2)
9. Danny Saucedo - In the Club (4,2)
(3,1-4,0)
10. Sanna Nielsen - I'm in Love (3,9)
11. Pernilla Andersson - Desperados (3,9)
12. Simon Forsberg - Tid att andas (3,8)
13. Rasmus Viberg - Social Butterfly (3,7)
14. Love Generation - Dance Alone (3,4)
15. Le Kid - Oh My God (3,3)
16. Sara Lumholdt - Enemy (3,3)
17. Elisabeth Andreassen - Vaken i en dröm (3,2)
18. Brolle - 7 Days And 7 Nights (3,1)
(2,1-3,0)
19. Dilba - Try Again (3,0)
20. The Playtones - The King (2,9)
21. Babsan - Ge mig en spanjor (2,8)
22. Jonas Matsson - On My Own (2,8)
23. Shirley's Angels - I Thought It Was Forever (2,8)
24. Linda Pritchard - Alive (2,7)
25. Melody Club - The Hunter (2,6)
26. Lasse Stefanz - En blick och nånting händer (2,4)
27. Christian Walz - Like Suicide (2,3)
28. Anders Fernette - Run (2,3)
29. Sebastian - No One Else Could (2,1)
(1,1-2,0)
30. Julia Alvgard - Better Or Worse (1,9)
31. Linda Sundblad - Lucky You (1,5)
32. Nicke Borg - Leaving Home (1,3)
MelloJr - Tomppapuntari 2011
(4,1-5,0)
1. The Moniker - Oh My God! (5,0)
2. Sara Varga - Spring för livet (5,0)
3. Jenny Silver - Something in Your Eyes (5,0)
4. Swingfly - Me and My Drum (4,7)
5. Eric Saade - Popular (4,5)
6. Loreen - My Heart is Refusing Me (4,4)
7. Linda Bengtzing - E det fel på mej (4,3)
8. Anniela - Elektrisk (4,2)
9. Danny Saucedo - In the Club (4,2)
(3,1-4,0)
10. Sanna Nielsen - I'm in Love (3,9)
11. Pernilla Andersson - Desperados (3,9)
12. Simon Forsberg - Tid att andas (3,8)
13. Rasmus Viberg - Social Butterfly (3,7)
14. Love Generation - Dance Alone (3,4)
15. Le Kid - Oh My God (3,3)
16. Sara Lumholdt - Enemy (3,3)
17. Elisabeth Andreassen - Vaken i en dröm (3,2)
18. Brolle - 7 Days And 7 Nights (3,1)
(2,1-3,0)
19. Dilba - Try Again (3,0)
20. The Playtones - The King (2,9)
21. Babsan - Ge mig en spanjor (2,8)
22. Jonas Matsson - On My Own (2,8)
23. Shirley's Angels - I Thought It Was Forever (2,8)
24. Linda Pritchard - Alive (2,7)
25. Melody Club - The Hunter (2,6)
26. Lasse Stefanz - En blick och nånting händer (2,4)
27. Christian Walz - Like Suicide (2,3)
28. Anders Fernette - Run (2,3)
29. Sebastian - No One Else Could (2,1)
(1,1-2,0)
30. Julia Alvgard - Better Or Worse (1,9)
31. Linda Sundblad - Lucky You (1,5)
32. Nicke Borg - Leaving Home (1,3)
Meow cat, please meow back.
Re: Vanhat MF-listaukset
^ Voi hyvää päivää tota sun kärkibiisiä!
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)
- TomppaJr
- Koordinaattori
- Viestit: 36875
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Vanhat MF-listaukset
Että semmoinen vuosi... "Next!" Allting blir bra igen -perversioni on paras. Jälleen vertailua on hauska suorittaa.
MelloJr - Tomppapuntari 2012
(4,1-5,0)
1. Sean Banan - Sean den förste Banan (4,9)
2. Loreen - Euphoria (4,8)
3. OPA - Allting blir bra igen (4,6)
4. Dead by April - Mystery (4,5)
5. Timoteij - Stormande hav (4,4)
6. Björn Ranelid feat. Sara Li - Mirakel (4,1)
(3,1-4,0)
7. Marie Serneholt - Salt & Pepper (4,0)
8. Youngblood - Youngblood (4,0)
9. Axel Algmark - Kyss mig (3,8)
10. Mimi Oh - Det går för långsamt (3,6)
11. Ulrik Munther - Soldiers (3,6)
12. David Lindgren - Shout It Out (3,5)
13. Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern - Jag reser mig igen (3,4)
14. The Moniker - I Want To Be Chris Isaak (This Is Just the Beginning) (3,3)
15. Top Cats - Baby Doll (3,2)
16. Afro-Dite - The Boy Can Dance (3,2)
17. Dynazty - Land Of Broken Dreams (3,2)
18. Carolina Wallin Pérez - Sanningen (3,1)
(2,1-3,0)
19. Love Generation - Just A Little Bit (3,0)
20. Hanna Lindblad - Goosebumps (2,9)
21. Charlotte Perrelli - The Girl (2,8)
22. Andreas Lundstedt - Aldrig aldrig (2,7)
23. Thomas Di Leva - Ge aldrig upp (2,6)
24. Mattias Andréasson - Förlåt mig (2,5)
25. Danny Saucedo - Amazing (2,5)
26. Maria BenHajji - I mina drömmar (2,2)
(1,1-2,0)
27. Lotta Engberg & Christer Sjögren - Don't Let Me Down (2,0)
28. Abalone Dots - På väg (1,9)
29. Sonja Aldén - I din himmel (1,5)
30. Lisa Miskovsky - Why Start a Fire (1,3)
31. Andreas Johnson - Lovelight (1,2)
(0,0-1,0)
32. Molly Sandén - Why Am I Crying (1,0)
MelloJr - Tomppapuntari 2012
(4,1-5,0)
1. Sean Banan - Sean den förste Banan (4,9)
2. Loreen - Euphoria (4,8)
3. OPA - Allting blir bra igen (4,6)
4. Dead by April - Mystery (4,5)
5. Timoteij - Stormande hav (4,4)
6. Björn Ranelid feat. Sara Li - Mirakel (4,1)
(3,1-4,0)
7. Marie Serneholt - Salt & Pepper (4,0)
8. Youngblood - Youngblood (4,0)
9. Axel Algmark - Kyss mig (3,8)
10. Mimi Oh - Det går för långsamt (3,6)
11. Ulrik Munther - Soldiers (3,6)
12. David Lindgren - Shout It Out (3,5)
13. Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern - Jag reser mig igen (3,4)
14. The Moniker - I Want To Be Chris Isaak (This Is Just the Beginning) (3,3)
15. Top Cats - Baby Doll (3,2)
16. Afro-Dite - The Boy Can Dance (3,2)
17. Dynazty - Land Of Broken Dreams (3,2)
18. Carolina Wallin Pérez - Sanningen (3,1)
(2,1-3,0)
19. Love Generation - Just A Little Bit (3,0)
20. Hanna Lindblad - Goosebumps (2,9)
21. Charlotte Perrelli - The Girl (2,8)
22. Andreas Lundstedt - Aldrig aldrig (2,7)
23. Thomas Di Leva - Ge aldrig upp (2,6)
24. Mattias Andréasson - Förlåt mig (2,5)
25. Danny Saucedo - Amazing (2,5)
26. Maria BenHajji - I mina drömmar (2,2)
(1,1-2,0)
27. Lotta Engberg & Christer Sjögren - Don't Let Me Down (2,0)
28. Abalone Dots - På väg (1,9)
29. Sonja Aldén - I din himmel (1,5)
30. Lisa Miskovsky - Why Start a Fire (1,3)
31. Andreas Johnson - Lovelight (1,2)
(0,0-1,0)
32. Molly Sandén - Why Am I Crying (1,0)
Meow cat, please meow back.
Re: Vanhat MF-listaukset
^ Jee, arvostat myös Dead By Apriliä.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)
-
- Kanta-asiakas
- Viestit: 11536
- Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
- Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
- Viesti:
Re: Ruotsin edustuskappaleet ja karsinnat
Anki Linqvist siis lauloi v. 1971 Tommy Kordbergin yhden viidesta ev/ehdokkaasta, En k'rlek om en vans / Katoavaisuus, sanat Saukki. Laulua ei Tommy ole levyttanyt ja luulempa joku muukin jai levyttamatta noista lauluista... ainakin Family Fourin upea Valdrens Song / Laulu Maailmalle joka on tietysti Mielestani koko joukon paras... muuten, tuo Ankin esitys on ilmeisesti You Tubella ja kuunneltavissa viela puoleen yohon mennessa tuolta Kadonneen levyn metsastajat ohjelmasta.
Viimeksi muokannut romualdo, 23 Marras 2018, 20:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- TomppaJr
- Koordinaattori
- Viestit: 36875
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Vanhat MF-listaukset
Ei tekisi edes mieli linkata tätä 2013 tekemääni puntaria.. Ihan hävettää. Olisi kiva kuunnella nämä kappaleet tuon aikaisilla aivoillani. Jotenkin olen tullut siihen lopputulokseen, että oma murrosikäni oli pahimmillaan juuri 17-18-vuotiaana eli vuosina 2013 ja 2014. Silloisia viestejäni tulee cringeteltyä ihan urakalla aina.
Nostan esille muutamia huomioita:
Only the Dead Fish Follow The Stream. Miksen ole koskaan tajunnut, että tämä on näin hyvä kappale? Kun aloitin äskenkin sen kuuntelun, asenteeni oli "Ai niin tämäkin oli tänä vuonna ", mutta onneksi annoin mahdollisuuden.
Make Me No 1 oli kyllä vuonna 2013 tosi outo perversio. Eihän tässä ole oikein mitään.
Myöskään Tell the World I'm Here ei aiheuta vastaavanlaisia kylmiä väreitä enää, vaikka hyvä toki on edelleenkin.
Enkä edes tahdo sanoa mitään tuosta Skylinesta. Olen ollut tolvana. Onneksi nykyään laadukas pop-musiikkikin on osa elämääni.
Dumb onkin sitten muuten vaan ihana. Miksiköhän ei ole suositumpi? Ja tällekin yhtä tähteä tyrkytin vuonna 2013.
MelloJr - Tomppapuntari 2013
(4,1-5,0)
1. Ralf Gyllenhammar - Bed on Fire (5,0)
2. Michael Feiner & Caisa - We're Still Kids (4,9)
3. Sean Banan - Copacabanana (4,8)
6. Amanda Fondell - Dumb (4,5)
4. Louise Hoffsten - Only the Dead Fish Follow The Stream (4,5)
5. Jay-Jay Johanson - Paris (4,4)
7. David Lindgren - Skyline (4,3)
8. Ravaillacz - En riktig jävla schlager (4,3)
9. Ulrik Munther - Tell the World I'm Here (4,2)
10. Army of Lovers - Rockin' the Ride (4,2)
11. Mary N'diaye - Gosa (4,1)
(3,1-4,0)
12. Swedish House Wives - On Top of the World (4,0)
13. Yohio - Heartbreak Hotel (3,9)
14. Eddie Razaz - Alibi (3,7)
15. Anton Ewald - Begging (3,6)
16. Caroline af Ugglas - Hon har inte (3,5)
17. Robin Stjernberg - You (3,5)
18. Behrang Miri feat. Loulou Lamotte & Oscar Zia - Jalla Dansa Sawa (3,5)
19. Martin Rolinski - In And out of Love (3,3)
20. Joacim Cans - Annelie (3,2)
(2,1-3,0)
21. Cookies 'N' Beans - Burning Flags (3,0)
22. Janet Leon - Heartstrings (3,0)
23. Sylvia Vrethammar - Trivialitet (2,9)
24. Felicia Olsson - Make Me No 1 (2,8)
25. Terese Fredenwall - Breaking the Silence (2,5)
26. State of Drama - Falling (2,1)
(1,1-2,0)
27. Anna Järvinen - Porslin (2,0)
28. Rikard Wolff feat. Sara Isaksson - En förlorad sommar (2,0)
29. Eric Gadd - Vi kommer aldrig att förlora (1,6)
30. Erik Segerstedt & Tone Damli - Hello Goodbye (1,5)
(0,0-1,0)
31. Elin Petersson - Island (1,0)
32. Lucia Piñera - Must Be Love (0,9)
Nostan esille muutamia huomioita:
Only the Dead Fish Follow The Stream. Miksen ole koskaan tajunnut, että tämä on näin hyvä kappale? Kun aloitin äskenkin sen kuuntelun, asenteeni oli "Ai niin tämäkin oli tänä vuonna ", mutta onneksi annoin mahdollisuuden.
Make Me No 1 oli kyllä vuonna 2013 tosi outo perversio. Eihän tässä ole oikein mitään.
Myöskään Tell the World I'm Here ei aiheuta vastaavanlaisia kylmiä väreitä enää, vaikka hyvä toki on edelleenkin.
Enkä edes tahdo sanoa mitään tuosta Skylinesta. Olen ollut tolvana. Onneksi nykyään laadukas pop-musiikkikin on osa elämääni.
Dumb onkin sitten muuten vaan ihana. Miksiköhän ei ole suositumpi? Ja tällekin yhtä tähteä tyrkytin vuonna 2013.
MelloJr - Tomppapuntari 2013
(4,1-5,0)
1. Ralf Gyllenhammar - Bed on Fire (5,0)
2. Michael Feiner & Caisa - We're Still Kids (4,9)
3. Sean Banan - Copacabanana (4,8)
6. Amanda Fondell - Dumb (4,5)
4. Louise Hoffsten - Only the Dead Fish Follow The Stream (4,5)
5. Jay-Jay Johanson - Paris (4,4)
7. David Lindgren - Skyline (4,3)
8. Ravaillacz - En riktig jävla schlager (4,3)
9. Ulrik Munther - Tell the World I'm Here (4,2)
10. Army of Lovers - Rockin' the Ride (4,2)
11. Mary N'diaye - Gosa (4,1)
(3,1-4,0)
12. Swedish House Wives - On Top of the World (4,0)
13. Yohio - Heartbreak Hotel (3,9)
14. Eddie Razaz - Alibi (3,7)
15. Anton Ewald - Begging (3,6)
16. Caroline af Ugglas - Hon har inte (3,5)
17. Robin Stjernberg - You (3,5)
18. Behrang Miri feat. Loulou Lamotte & Oscar Zia - Jalla Dansa Sawa (3,5)
19. Martin Rolinski - In And out of Love (3,3)
20. Joacim Cans - Annelie (3,2)
(2,1-3,0)
21. Cookies 'N' Beans - Burning Flags (3,0)
22. Janet Leon - Heartstrings (3,0)
23. Sylvia Vrethammar - Trivialitet (2,9)
24. Felicia Olsson - Make Me No 1 (2,8)
25. Terese Fredenwall - Breaking the Silence (2,5)
26. State of Drama - Falling (2,1)
(1,1-2,0)
27. Anna Järvinen - Porslin (2,0)
28. Rikard Wolff feat. Sara Isaksson - En förlorad sommar (2,0)
29. Eric Gadd - Vi kommer aldrig att förlora (1,6)
30. Erik Segerstedt & Tone Damli - Hello Goodbye (1,5)
(0,0-1,0)
31. Elin Petersson - Island (1,0)
32. Lucia Piñera - Must Be Love (0,9)
Meow cat, please meow back.
Re: Vanhat MF-listaukset
^ Pudotit sitten vastavuoroisesti Heartstringsin kolmeen tähteen.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)
- TomppaJr
- Koordinaattori
- Viestit: 36875
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Vanhat MF-listaukset
2014, tuo mellovuosien viisuvuosi 1989. Muutama aivan huikea ja sitten hyvälaatuista massaa runsaasti. Täällä tosin neljässä tähdessä on vähän liikaa tavaraa ja luuseriosastossa liian vähän, jotta tämä ihan identtinen olisi 1989-puntarini kanssa. Ja vertailu...
MelloJr - Tomppapuntari 2014
(4,1-5,0)
1. Elisa Lindström - Casanova (5,0)
2. Ace Wilder - Busy Doin' Nothin' (5,0)
3. Alcazar - Blame It on the Disco (4,9)
4. Dr. Alban feat. Jessica Folcker - Around the World (4,4)
(3,1-4,0)
5. Panetoz - Efter solsken (3,9)
6. CajsaStina Åkerström - En enkel sång (3,8)
7. Alvaro Estrella - Bedroom (3,8)
8. Linus Svenning - Bröder (3,6)
9. J.E.M - Love Trigger (3,5)
10. Oscar Zia - Yes We Can (3,5)
11. Sanna Nielsen - Undo (3,4)
12. Janet Leon - Hollow (3,3)
13. Helena Paparizou - Survivor (3,3)
14. Mahan Moin - Aleo (3,2)
15. Outtrigger - Echo (3,2)
16. Ellen Benediktson - Songbird (3,1)
(2,1-3,0)
17. Anton Ewald - Natural (2,9)
18. Martin Stenmarck - När änglarna går hem (2,9)
19. Shirley Clamp - Burning Alive (2,9)
20. Ammotrack - Raise Your Hands (2,9)
21. Yohio - To the End (2,7)
22. Eko - Red (2,7)
23. Josef Johansson - Hela natten (2,7)
24. The Refreshments - Hallelujah (2,6)
25. I.D.A - Fight Me If You Dare (2,3)
26. Manda - Glow (2,3)
27. Little Great Things - Set Yourself Free (2,2)
(1,1-2,0)
28. State of Drama - All We Are (2,0)
29. Pink Pistols - I Am Somebody (1,8)
30. Ellinore Holmer - En himmelsk sång (1,7)
(0,0-1,0)
31. Linda Bengtzing - Ta mig (1,0)
32. Sylvester Schlegel - Bygdens son (0,8)
MelloJr - Tomppapuntari 2014
(4,1-5,0)
1. Elisa Lindström - Casanova (5,0)
2. Ace Wilder - Busy Doin' Nothin' (5,0)
3. Alcazar - Blame It on the Disco (4,9)
4. Dr. Alban feat. Jessica Folcker - Around the World (4,4)
(3,1-4,0)
5. Panetoz - Efter solsken (3,9)
6. CajsaStina Åkerström - En enkel sång (3,8)
7. Alvaro Estrella - Bedroom (3,8)
8. Linus Svenning - Bröder (3,6)
9. J.E.M - Love Trigger (3,5)
10. Oscar Zia - Yes We Can (3,5)
11. Sanna Nielsen - Undo (3,4)
12. Janet Leon - Hollow (3,3)
13. Helena Paparizou - Survivor (3,3)
14. Mahan Moin - Aleo (3,2)
15. Outtrigger - Echo (3,2)
16. Ellen Benediktson - Songbird (3,1)
(2,1-3,0)
17. Anton Ewald - Natural (2,9)
18. Martin Stenmarck - När änglarna går hem (2,9)
19. Shirley Clamp - Burning Alive (2,9)
20. Ammotrack - Raise Your Hands (2,9)
21. Yohio - To the End (2,7)
22. Eko - Red (2,7)
23. Josef Johansson - Hela natten (2,7)
24. The Refreshments - Hallelujah (2,6)
25. I.D.A - Fight Me If You Dare (2,3)
26. Manda - Glow (2,3)
27. Little Great Things - Set Yourself Free (2,2)
(1,1-2,0)
28. State of Drama - All We Are (2,0)
29. Pink Pistols - I Am Somebody (1,8)
30. Ellinore Holmer - En himmelsk sång (1,7)
(0,0-1,0)
31. Linda Bengtzing - Ta mig (1,0)
32. Sylvester Schlegel - Bygdens son (0,8)
Viimeksi muokannut TomppaJr, 12 Loka 2017, 19:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meow cat, please meow back.
- TomppaJr
- Koordinaattori
- Viestit: 36875
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Vanhat MF-listaukset
Minulle 2015 taitaa olla se kaikkien aikojen mellovuosi. Ja tässä taas vertailua parin vuoden takaisiin näkemyksiini.
MelloJr - Tomppapuntari 2015
(4,1-5,0)
1. Hasse Andersson - Guld och gröna skogar (5,0)
2. Dinah Nah - Make Me (La La La) (4,9)
3. Emelie Irewald - Där och då med dig (4,9)
4. Magnus Carlsson - Möt mig i Gamla stan (4,8)
5. Samir & Viktor - Groupie (4,7)
6. Dolly Style - Hello Hi (4,7)
7. Caroline Wennergren - Black Swan (4,5)
8. Eric Saade - Sting (4,4)
9. Jon Henrik Fjällgren - Jag är fri (Manne Leam Frijje) (4,2)
10. Molly Pettersson Hammar - I'll Be Fine (4,2)
11. Midnight Boy - Don't Say No (4,1)
12. Måns Zelmerlöw - Heroes (4,1)
(3,1-4,0)
13. Mariette - Don't Stop Believing (3,9)
14. Andreas Johnson - Living To Die (3,6)
15. Andreas Weise - Bring Out the Fire (3,6)
16. Ellen Benediktson - Insomnia (3,5)
17. Daniel Gildenlöw - Pappa (3,3)
18. Jessica Andersson - Can't Hurt Me Now (3,3)
19. Linus Svenning - Forever Starts Today (3,2)
20. Neverstore - If I Was God For One Day (3,1)
21. Annika Herlitz - Ett andetag (3,1)
(2,1-3,0)
22. Isa - Don't Stop (3,0)
23. Rickard Söderberg & Elize Ryd - One By One (2,8)
24. Behrang Miri feat. Victor Crone - Det rår vi inte för (2,3)
25. Kalle Johansson - För din skull (2,1)
(1,1-2,0)
26. Marie Bergman & Sanne Salomonsen - Nonetheless (2,0)
27. JTR - Building It Up (1,5)
(0,0-1,0)
28. Kristin Amparo - I See You (0,0)
MelloJr - Tomppapuntari 2015
(4,1-5,0)
1. Hasse Andersson - Guld och gröna skogar (5,0)
2. Dinah Nah - Make Me (La La La) (4,9)
3. Emelie Irewald - Där och då med dig (4,9)
4. Magnus Carlsson - Möt mig i Gamla stan (4,8)
5. Samir & Viktor - Groupie (4,7)
6. Dolly Style - Hello Hi (4,7)
7. Caroline Wennergren - Black Swan (4,5)
8. Eric Saade - Sting (4,4)
9. Jon Henrik Fjällgren - Jag är fri (Manne Leam Frijje) (4,2)
10. Molly Pettersson Hammar - I'll Be Fine (4,2)
11. Midnight Boy - Don't Say No (4,1)
12. Måns Zelmerlöw - Heroes (4,1)
(3,1-4,0)
13. Mariette - Don't Stop Believing (3,9)
14. Andreas Johnson - Living To Die (3,6)
15. Andreas Weise - Bring Out the Fire (3,6)
16. Ellen Benediktson - Insomnia (3,5)
17. Daniel Gildenlöw - Pappa (3,3)
18. Jessica Andersson - Can't Hurt Me Now (3,3)
19. Linus Svenning - Forever Starts Today (3,2)
20. Neverstore - If I Was God For One Day (3,1)
21. Annika Herlitz - Ett andetag (3,1)
(2,1-3,0)
22. Isa - Don't Stop (3,0)
23. Rickard Söderberg & Elize Ryd - One By One (2,8)
24. Behrang Miri feat. Victor Crone - Det rår vi inte för (2,3)
25. Kalle Johansson - För din skull (2,1)
(1,1-2,0)
26. Marie Bergman & Sanne Salomonsen - Nonetheless (2,0)
27. JTR - Building It Up (1,5)
(0,0-1,0)
28. Kristin Amparo - I See You (0,0)
Meow cat, please meow back.
Re: Vanhat MF-listaukset
Jonkin verran samanlaisuuksia viisuissakin 1989 ja 2014: Suomi pärjäsi pitkästä aikaa hyvin edellisen vuoden finaalin häntäsijoituksen jälkeen (Anneli Saaristo ja Softengine), mutta kolme seuraavaa vuotta menikin sitten varsin surkeasti (1990-1992 bottom 3:ssa, 2015-2017 karsiutuminen semifinaalissa). Lisäksi eräs kestomenestyjä jäikin hännille (1989 Irlanti, 2014 Azerbaidzan).TomppaJr kirjoitti:2014, tuo mellovuosien viisuvuosi 1989.
- TomppaJr
- Koordinaattori
- Viestit: 36875
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Vanhat MF-listaukset
Omg, kaksi vuotta enää. Och vertailu. Tuo ensimmäinen semi oli ihan käsittämättömän kova... Ja hauska huomio, että luuseriosasto oli olematon. Kyllä tää siis hyvä vuosi on, mutta en ole tajunnut, että näin hyvä. Ehkä 5,0-kappaleen puuttuminen nakertaa vähän yleistasoa. Frans ihmeellisessä laskussa, mutta olkoon. Oli ihanaa rakastaa sitä joskus enemmän kuin elämää. Ehkä tuo vielä tuolta vielä nousee, en ole huolestunut.
MelloJr - Tomppapuntari 2016
(4,1-5,0)
1. Samir & Viktor - Bada nakna (4,9)
2. Ace Wilder - Don't Worry (4,8)
3. Panetoz - Håll om mig hårt (4,8)
4. Robin Bengtsson - Constellation Prize (4,8)
5. Patrik, Tommy & Uno - Håll mitt hjärta hårt (4,7)
6. Dolly Style - Rollercoaster (4,7)
7. Frans - If I Were Sorry (4,6)
8. Oscar Zia - Human (4,4)
9. SaRaha - Kizunguzungu (4,2)
10. Boris René - Put Your Love On Me (4,2)
11. Pernilla Andersson - Mitt guld (4,1)
(3,1-4,0)
12. Wiktoria - Save Me (4,0)
13. Eclipse - Runaways (3,9)
14. Mimi Werner - Ain't No Good (3,8)
15. Anna Book - Himmel för två (3,6)
16. Molly Pettersson Hammar - Hunger (3,5)
17. Swingfly feat. Helena Gutarra - You Carved Your Name (3,4)
18. Krista Siegfrids - Faller (3,3)
19. Smilo - Weight of the World (3,3)
20. Molly Sandén - Youniverse (3,1)
(2,1-3,0)
21. David Lindgren - We Are Your Tomorrow (2,9)
22. Isa - I Will Wait (2,8)
23. Linda Bengtzing - Killer Girl (2,8)
24. Lisa Ajax - My Heart Wants Me Dead (2,7)
25. Victor och Natten - 100% (2,6)
26. After Dark - Kom ut som en stjärna (2,5)
27. Martin Stenmarck - Du tar mig tillbaks (2,2)
28. Albin & Mattias - Rik (2,1)
MelloJr - Tomppapuntari 2016
(4,1-5,0)
1. Samir & Viktor - Bada nakna (4,9)
2. Ace Wilder - Don't Worry (4,8)
3. Panetoz - Håll om mig hårt (4,8)
4. Robin Bengtsson - Constellation Prize (4,8)
5. Patrik, Tommy & Uno - Håll mitt hjärta hårt (4,7)
6. Dolly Style - Rollercoaster (4,7)
7. Frans - If I Were Sorry (4,6)
8. Oscar Zia - Human (4,4)
9. SaRaha - Kizunguzungu (4,2)
10. Boris René - Put Your Love On Me (4,2)
11. Pernilla Andersson - Mitt guld (4,1)
(3,1-4,0)
12. Wiktoria - Save Me (4,0)
13. Eclipse - Runaways (3,9)
14. Mimi Werner - Ain't No Good (3,8)
15. Anna Book - Himmel för två (3,6)
16. Molly Pettersson Hammar - Hunger (3,5)
17. Swingfly feat. Helena Gutarra - You Carved Your Name (3,4)
18. Krista Siegfrids - Faller (3,3)
19. Smilo - Weight of the World (3,3)
20. Molly Sandén - Youniverse (3,1)
(2,1-3,0)
21. David Lindgren - We Are Your Tomorrow (2,9)
22. Isa - I Will Wait (2,8)
23. Linda Bengtzing - Killer Girl (2,8)
24. Lisa Ajax - My Heart Wants Me Dead (2,7)
25. Victor och Natten - 100% (2,6)
26. After Dark - Kom ut som en stjärna (2,5)
27. Martin Stenmarck - Du tar mig tillbaks (2,2)
28. Albin & Mattias - Rik (2,1)
Meow cat, please meow back.
Re: Vanhat MF-listaukset
Melodifestivalen 2017 -puntari
1. (1.) Ace Wilder - Wild Child (5,0)
2. (2.) De Vet Du - Road Trip (5,0)
3. (3.) Axel Schylström - När ingen ser (5,0)
4. (4.) Mariette - A Million Years (4,9)
5. (7.) Boris René - Her Kiss (4,9)
6. (9.) Owe Thörnqvist - Boogieman Blues (4,7)
7. (5.) Wiktoria - As I Lay Me Down (4,7)
8. (8.) Etzia - Up (4,7)
9. (13.) Nano - Hold On (4,6)
10. (6.) Jasmine Kara - Gravity (4,6)
11. (12.) Roger Pontare - Himmel och hav (4,5)
12. (11.) Robin Bengtsson - I Can't Go On (4,5)
13. (14.) Loreen - Statements (4,5)
14. (10.) Dismissed - Hearts Align (4,3)
15. (17.) Lisa Ajax - I Don't Give A (4,2)
16. (18.) Benjamin Ingrosso - Good Lovin' (4,1)
17. (16.) Adrijana - Amare (4,1)
18. (19.) Bella & Filippa - Crucified (4,0)
19. (15.) Alice - Running with Lions (4,0)
20. (20.) Les Gordons - Bound to Fall (3,5)
21. (21.) Dinah Nah - One More Night (3,4)
22. (23.) Charlotte Perrelli - Mitt liv (3,2)
23. (22.) Anton Hagman - Kiss You Goodbye (3,0)
24. (24.) Krista Siegfrids - Snurra min jord (2,9)
25. (25.) Jon Henrik Fjällgren feat. Aninia - En värld full av strider (Eatneme gusnie jeenh dåaroeh) (2,4)
26. (27.) Sara Varga & Juha Mulari - Du får inte ändra på mig (2,3)
27. (26.) FO&O - Gotta Thing About You (2,3)
28. (28.) Allyawan - Vart har du vart (2,0)
1. (1.) Ace Wilder - Wild Child (5,0)
2. (2.) De Vet Du - Road Trip (5,0)
3. (3.) Axel Schylström - När ingen ser (5,0)
4. (4.) Mariette - A Million Years (4,9)
5. (7.) Boris René - Her Kiss (4,9)
6. (9.) Owe Thörnqvist - Boogieman Blues (4,7)
7. (5.) Wiktoria - As I Lay Me Down (4,7)
8. (8.) Etzia - Up (4,7)
9. (13.) Nano - Hold On (4,6)
10. (6.) Jasmine Kara - Gravity (4,6)
11. (12.) Roger Pontare - Himmel och hav (4,5)
12. (11.) Robin Bengtsson - I Can't Go On (4,5)
13. (14.) Loreen - Statements (4,5)
14. (10.) Dismissed - Hearts Align (4,3)
15. (17.) Lisa Ajax - I Don't Give A (4,2)
16. (18.) Benjamin Ingrosso - Good Lovin' (4,1)
17. (16.) Adrijana - Amare (4,1)
18. (19.) Bella & Filippa - Crucified (4,0)
19. (15.) Alice - Running with Lions (4,0)
20. (20.) Les Gordons - Bound to Fall (3,5)
21. (21.) Dinah Nah - One More Night (3,4)
22. (23.) Charlotte Perrelli - Mitt liv (3,2)
23. (22.) Anton Hagman - Kiss You Goodbye (3,0)
24. (24.) Krista Siegfrids - Snurra min jord (2,9)
25. (25.) Jon Henrik Fjällgren feat. Aninia - En värld full av strider (Eatneme gusnie jeenh dåaroeh) (2,4)
26. (27.) Sara Varga & Juha Mulari - Du får inte ändra på mig (2,3)
27. (26.) FO&O - Gotta Thing About You (2,3)
28. (28.) Allyawan - Vart har du vart (2,0)
Viimeksi muokannut Serduchka, 23 Joulu 2022, 18:58. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)
Re: Vanhat MF-listaukset
Tein tässä kuun alussa päivitystä Melodifestivalen-puntareilleni ja lisäsin jo vuoden 2017 puntarinkin tähän ketjuun.
Muutoksia tuli aika paljon. Muutama puntariykkönenkin vaihtui. Olen alkanut käyttää jotenkin raaempaa arvostelua kappaleiden kanssa jälleen kerran. Yritän edelleen löytää mahdollisimman monesta kappaleesta jotain hyvää, mutta en enää väkisin tykkää mistään biisistä ihan vaan tykkäämisen ilosta.
2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010
2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001 2000
Muutoksia tuli aika paljon. Muutama puntariykkönenkin vaihtui. Olen alkanut käyttää jotenkin raaempaa arvostelua kappaleiden kanssa jälleen kerran. Yritän edelleen löytää mahdollisimman monesta kappaleesta jotain hyvää, mutta en enää väkisin tykkää mistään biisistä ihan vaan tykkäämisen ilosta.
2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010
2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001 2000
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)
- TomppaJr
- Koordinaattori
- Viestit: 36875
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Vanhat MF-listaukset
Se on siinä. Melkoinen urakka on nyt takana, ja hyvään Mello-vuoteen se päättyikin. Ensimmäinen semi on kohtuullisen toivoton, mutta myöhemmin yleistaso parani suuresti, ja monia huiman hyviä biisejä täältä löytyy. Vertailu kevääseen vielä, ja projektin sulkeminen. Seuraavaksi pitääkin lähteä luomaan kaikkien aikojen puntaria ja videota...
MelloJr - Tomppapuntari 2017
(4,1-5,0)
1. Roger Pontare - Himmel och hav (5,0)
2. Owe Thörnqvist - Boogieman Blues (4,9)
3. Loreen - Statements (4,9)
4. De Vet Du - Road Trip (4,8)
5. Bella & Filippa - Crucified (4,8)
6. Nano - Hold On (4,7)
7. Mariette - A Million Years (4,3)
8. Jon Henrik Fjällgren feat. Aninia - En värld full av strider (Eatneme gusnie jeenh dåaroeh) (4,3)
9. Axel Schylström - När ingen ser (4,1)
10. Boris René - Her Kiss (4,1)
(3,1-4,0)
11. Wiktoria - As I Lay Me Down (3,9)
12. Allyawan - Vart har du vart (3,9)
13. Krista Siegfrids - Snurra min jord (3,7)
14. Alice - Running With Lions (3,6)
15. Robin Bengtsson - I Can't Go On (3,6)
16. Jasmine Kara - Gravity (3,5)
17. Anton Hagman - Kiss You Goodbye (3,3)
18. Benjamin Ingrosso - Good Lovin' (3,2)
19. Sara Varga & Juha Mulari - Du får inte ändra på mig (3,2)
(2,1-3,0)
20. Dismissed - Hearts Align (3,0)
21. Etzia - Up (2,9)
22. Dinah Nah - One More Night (2,8)
23. Ace Wilder - Wild Child (2,8)
24. Adrijana - Amare (2,7)
(1,1-2,0)
25. Les Gordons - Bound to Fall (2,0)
26. FO&O - Gotta Thing About You (1,9)
27. Lisa Ajax - I Don't Give A (1,5)
(0,0-1,0)
28. Charlotte Perrelli - Mitt liv (0,9)
MelloJr - Tomppapuntari 2017
(4,1-5,0)
1. Roger Pontare - Himmel och hav (5,0)
2. Owe Thörnqvist - Boogieman Blues (4,9)
3. Loreen - Statements (4,9)
4. De Vet Du - Road Trip (4,8)
5. Bella & Filippa - Crucified (4,8)
6. Nano - Hold On (4,7)
7. Mariette - A Million Years (4,3)
8. Jon Henrik Fjällgren feat. Aninia - En värld full av strider (Eatneme gusnie jeenh dåaroeh) (4,3)
9. Axel Schylström - När ingen ser (4,1)
10. Boris René - Her Kiss (4,1)
(3,1-4,0)
11. Wiktoria - As I Lay Me Down (3,9)
12. Allyawan - Vart har du vart (3,9)
13. Krista Siegfrids - Snurra min jord (3,7)
14. Alice - Running With Lions (3,6)
15. Robin Bengtsson - I Can't Go On (3,6)
16. Jasmine Kara - Gravity (3,5)
17. Anton Hagman - Kiss You Goodbye (3,3)
18. Benjamin Ingrosso - Good Lovin' (3,2)
19. Sara Varga & Juha Mulari - Du får inte ändra på mig (3,2)
(2,1-3,0)
20. Dismissed - Hearts Align (3,0)
21. Etzia - Up (2,9)
22. Dinah Nah - One More Night (2,8)
23. Ace Wilder - Wild Child (2,8)
24. Adrijana - Amare (2,7)
(1,1-2,0)
25. Les Gordons - Bound to Fall (2,0)
26. FO&O - Gotta Thing About You (1,9)
27. Lisa Ajax - I Don't Give A (1,5)
(0,0-1,0)
28. Charlotte Perrelli - Mitt liv (0,9)
Meow cat, please meow back.
Re: Vanhat MF-listaukset
Melodifestivalen 2017:
* * * * *
01. Lisa Ajax - I Don’t Give A
02. Bella & Filippa - Crucified
03. Benjamin Ingrosso – Good Lovin'
04. Alice – Running With Lions
05. Charlotte Perrelli – Mitt liv
06. Mariette - A Million Years
07. Loreen – Statements
08. Krista Siegfrids - Snurra min jord
09. Dinah Nah – One More Night
10. Wiktoria – As I Lay Me Down
11. Jasmine Kara - Gravity
12. Jon Henrik Fjällgren feat. Aninia – En värld full av strider (Eatneme gusnie jeenh dåaroeh)
13. Anton Hagman - Kiss You Goodbye
14. Det Vet Du – Road trip
15. Roger Pontare - Himmel och hav
16. Robin Bengtsson - I Can't Go On
* * * *
17. Etzia - Up
18. Ace Wilder – Wild Child
19. Nano – Hold On
20. Owe Thörnqvist - Boogieman Blues
* * *
21. FO&O - Gotta Thing About You
22. Les Gordons – Bound to fall
23. Sara Varga & Juha Mulari – Du får inte ändra på mig
24. Dismissed - Hearts align
* *
25. Boris René – Her Kiss
26. Allyawan – Vart har du vart
27. Adrijana - Amare
*
28. Axel Schylström – När ingen ser
* * * * *
01. Lisa Ajax - I Don’t Give A
02. Bella & Filippa - Crucified
03. Benjamin Ingrosso – Good Lovin'
04. Alice – Running With Lions
05. Charlotte Perrelli – Mitt liv
06. Mariette - A Million Years
07. Loreen – Statements
08. Krista Siegfrids - Snurra min jord
09. Dinah Nah – One More Night
10. Wiktoria – As I Lay Me Down
11. Jasmine Kara - Gravity
12. Jon Henrik Fjällgren feat. Aninia – En värld full av strider (Eatneme gusnie jeenh dåaroeh)
13. Anton Hagman - Kiss You Goodbye
14. Det Vet Du – Road trip
15. Roger Pontare - Himmel och hav
16. Robin Bengtsson - I Can't Go On
* * * *
17. Etzia - Up
18. Ace Wilder – Wild Child
19. Nano – Hold On
20. Owe Thörnqvist - Boogieman Blues
* * *
21. FO&O - Gotta Thing About You
22. Les Gordons – Bound to fall
23. Sara Varga & Juha Mulari – Du får inte ändra på mig
24. Dismissed - Hearts align
* *
25. Boris René – Her Kiss
26. Allyawan – Vart har du vart
27. Adrijana - Amare
*
28. Axel Schylström – När ingen ser
Viimeksi muokannut WildDance, 02 Helmi 2021, 13:23. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own
Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"
Out here on my own
Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"
Re: Vanhat MF-listaukset
Melodifestivalen 2017
Göteborg | Malmö | Växjö | Skellefteå
Linköping | Stockholm
Linköping | Stockholm
01. Det Vet Du - Road Trip (4,9)
02. Loreen - Statements (4,9)
03. Jon Henrik Fjällgren feat. Aninia - En värld full av strider (Eatneme gusnie jeenh dåaroeh) (4,9)
04. Roger Pontare - Himmel och hav (4,8)
05. Owe Thörnqvist - Boogieman Blues (4,6)
06. Axel Schylström - När ingen ser (4,5)
07. Anton Hagman - Kiss You Goodbye (4,4)
08. Mariette - A Million Years (4,3)
09. Benjamin Ingrosso - Good Lovin' (4,3)
10. Bella & Filippa - Crucified (4,1)
11. Krista Siegfrids - Snurra min jord (4,1)
12. Dinah Nah - One More Night (4,1)
13. Dismissed - Hearts Align (4,1)
14. Robin Bengtsson - I Can't Go On (3,9)
15. Ace Wilder - Wild Child (3,7)
16. Sara Varga & Juha Mulari - Du får inte ändra på mig (3,7)
17. Nano - Hold On (3,4)
18. Wiktoria - As I Lay Me Down (3,3)
19. Boris René - Her Kiss (3,1)
20. FO&O - Gotta Thing About You (3,0)
21. Lisa Ajax - I Don't Give a (2,8)
22. Les Gordons - Bound to Fall (2,6)
23. Adrijana - Amare (2,6)
24. Etzia - Up (2,3)
25. Jasmine Kara - Gravity (1,7)
26. Alice - Running with Lions (1,5)
27. Charlotte Perrelli - Mitt liv (1,4)
28. Allyawan - Vart haru varit (1,1)
Žvižej fucked up the solo
-
- Kanta-asiakas
- Viestit: 11536
- Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
- Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
- Viesti:
Re: Ruotsin edustuskappaleet ja karsinnat
noh mistä te tiedätte et vaikka toi finnaali olisi tullut suorana satelliitin kautta kiinankin väestölle... varmaan senkin (tiedon) jälkeen kevyimmin viisuihin suhtautuvat puhuisivat varmaan edelleenkin noin 100 miljoonasta kahtojasta ?klaus-12 kirjoitti:^Oho. Ovatkohan Kiinalaistuottajat bonganneet hänet katsoessaan Euroviisuja? Jos niitä joku edes Kiinassa katsoo, en tiedä katsojaluvuista.
jk. tuo mieluisimpien ruohtin karsintojen listani meni kyl aika persiilleen joten muokkaan tähän alle paremmin totuutta kuvaavan listan kunhan täsä ehdin ...
KÄRJESSÄ luonnollisesti vuodet 1966, 1974 ...
-
- Kanta-asiakas
- Viestit: 11536
- Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
- Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
- Viesti:
Re: Ruotsin edustuskappaleet ja karsinnat
nuo vuosikerrat tietysti rautaisinta antia, jatkan v. -73, -80, -87, -88 ... -89, -75 (NIIN, TÄSTÄ löysinkin kirpparilta, Kallentorin mainiolta... levyn jossa tuon vuoden esc-hittejä soitteli eräs hammond-urkuristi. tietysti ruotsalainen herrasmies, ja ruohtalaisella me-ensin-mentaliteetilla koska levyllä ei ole meidän biisiä, mutta sen sijaan oli mm. jugoslavian,luxemburgin,ranskan,saksan ja englannin ev-hitit, niin ja tietysti Jennie joka oli näistä ehkä tai tietysti ja säväyttävin, voimakkaine ja erityisen hyvin tehtyine lisätehosteineen, muistattehan Lassen mahtavan tulkinnan ja fantastisen upean orkestraation tämänkin numeron kohdalla.
upeimpien swe-karsintojen joukkoon täytyy nostaa vielä hmm... -78, -77 jahh... voi voi, v. -71 oli se mahtava Världens sång mutta kun se muu tuontanto oli sillä kertaa aika vaatimatonta... -63, karsinnat vielä ja ... hmm?
ai -81, no se oli senverran tynkäkarsinta ettei... God morgon on tietysti superhyvä, -82, tietysti, ja -83 ... nohh anti olla nämä nytten...
upeimpien swe-karsintojen joukkoon täytyy nostaa vielä hmm... -78, -77 jahh... voi voi, v. -71 oli se mahtava Världens sång mutta kun se muu tuontanto oli sillä kertaa aika vaatimatonta... -63, karsinnat vielä ja ... hmm?
ai -81, no se oli senverran tynkäkarsinta ettei... God morgon on tietysti superhyvä, -82, tietysti, ja -83 ... nohh anti olla nämä nytten...