Re: Helsinki 2007: Semifinaaliveikkaus

It's just a game - viisuaiheiset pudotuspelit ja veikkauskilpailut
Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Helsinki 2007: Semifinaaliveikkaus

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Mutta kukaan ei siis ilmeisesti arvannut enempää kuin seitsemän oikein finalistien osalta?  :miettii:

Muoks... ai voihan siellä alempana siis olla joku, jolla on top 10 oikein ja kaikki muut väärin  :raaps:
Hello Hi!

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30534
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Helsinki 2007: Semifinaaliveikkaus

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Pitipä oikein tarkistaa. Jónsì sai kahdeksan oikein mutta usko Unkarin ja Latvian totaalifloppeihin toi järkyttävän määrän virhepisteitä ja hänen sijoituksensa oli 43:s. Jónsì veikkasi Unkaria sijalle 24 (oli toinen, virhepisteitä 242) ja Latviaa vihoviimeiseksi (oli viides, virhepisteitä 106). Lisäksi Sveitsin veikkaaminen toiseksi (oli kahdeskymmenes) toi 162 pinnaa mutta tämä oli toki kautta linjan yleinen virhelähde. Muut viidenkymmenen kärjestä saivat viidestä seitsemään jatkoonmenijää oikein.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30534
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Helsinki 2007: Semifinaaliveikkaus

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Violette kirjoitti: Neljäs! :violette: Viime vuonna olin muistaakseni viides, vai? Vähänkö oon hyvä. Selkeästi kannattaa luottaa omaan intuitioon. :joojoo:
Piti oikein tarkistaa. Muistelet ilmeisesti toissa vuotta, jolloin olit semifinaaliveikkauksen neljäs ja semifinaalin ja finaalin yhteispisteiden viides. Viime vuonna intuitiosi petti erityisesti Slovenian kohdalla.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Re: Helsinki 2007: Semifinaaliveikkaus

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Timoteus kirjoitti: Tuolta sijalta 73 eteenpäin löytyy niitä, jotka ovat veikanneet vain jatkoonmenijöitä. ;)
Toisin sanoen mullahan meni vallan loistavasti. Toiseksi viimeinen niistä, jotka veikanneet kaikkia sijoituksia. Hitsi mä oon hyvä! :mrgreen:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Helsinki 2007: Semifinaaliveikkaus

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Timoteus kirjoitti: Pitipä oikein tarkistaa. Jónsì sai kahdeksan oikein mutta usko Unkarin ja Latvian totaalifloppeihin toi järkyttävän määrän virhepisteitä ja hänen sijoituksensa oli 43:s. Jónsì veikkasi Unkaria sijalle 24 (oli toinen, virhepisteitä 242) ja Latviaa vihoviimeiseksi (oli viides, virhepisteitä 106). Lisäksi Sveitsin veikkaaminen toiseksi (oli kahdeskymmenes) toi 162 pinnaa mutta tämä oli toki kautta linjan yleinen virhelähde. Muut viidenkymmenen kärjestä saivat viidestä seitsemään jatkoonmenijää oikein.
Aiku sen vatsuaksia analysoi.  :draamaa:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Helsinki 2007: Semifinaaliveikkaus

Viesti Kirjoittaja Violette »

Timoteus kirjoitti:
Violette kirjoitti: Neljäs! :violette: Viime vuonna olin muistaakseni viides, vai? Vähänkö oon hyvä. Selkeästi kannattaa luottaa omaan intuitioon. :joojoo:
Piti oikein tarkistaa. Muistelet ilmeisesti toissa vuotta, jolloin olit semifinaaliveikkauksen neljäs ja semifinaalin ja finaalin yhteispisteiden viides. Viime vuonna intuitiosi petti erityisesti Slovenian kohdalla.
Mun täytyy nyt kyllä vähän puolustautua viime vuoden suhteen. Koska lähdin Ateenaan viikkoa ennen kisoja, mun oli pakko tehdä sekä semifinaali- että finaaliveikkaus kiireessä ja ennen kuin olin kuullut/nähnyt yhtäkään harjoitusta, paikan päällähän minulla ei ollut mahdollisuutta käyttää tietokonetta missään. Yleensä olen ottanut veikkauksissani huomioon myös sen, miten hyvin harjoitukset näyttävät sujuvan. Nyt oli hyvä, kun oli aikaa tehdä finaaliveikkaus vasta sen jälkeen, kun semifinalistit olivat jo selvinneet.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Lukittu