Suomi 2009: artistiveikkauksen kommentit

It's just a game - viisuaiheiset pudotuspelit ja veikkauskilpailut
Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Suomi 2009: artistiveikkauksen kommentit

Viesti Kirjoittaja Roope »

Kommentteja artistiveikkauksesta ja levy-yhtiölinkkejä:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suomi 2009: artistiveikkauksen kommentit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Minä jätän artistiveikkauksen suosiolla tekemättä. Tuskin edes tiedän puolia artisteista, jotka sinne loppujen lopuksi valitaan :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Suomi 2009: artistiveikkauksen kommentit

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Sama vika rahikaisella.
Ne ketkä sinne haluaisin (niitä on tosi vähän, joita todella haluaisin) eivät sinne kuitenkaan listalle päädy. Ja sitten kun lista lopullisessa muodossaan julkaistaan, niin taas pääsee ihmettelemään, että ketä nää on, oo ikinä ees kuullutkaan...

Olkoon siis...

:hiips:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2009: artistiveikkauksen kommentit

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Janne Tulkki on muuten solminut levytyssopimuksen Warnerin kanssa ...
http://www.warnermusic.fi/news/?article ... df5658011c

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8182
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2009: artistiveikkauksen kommentit

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Nykytilanteessa ainoa oikea valinta Venäjälle on Leningrad Cowboys. Sisältää sopivan piikin venäläisten cowboy-meininkiin. Ottakaa yhteys jätkiin ja houkutelkaa mukaan. Yks lysti millainen piisi, kunhan saadaan tötterötukat Venäjälle.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Suomi 2009: artistiveikkauksen kommentit

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

hra47 kirjoitti:Nykytilanteessa ainoa oikea valinta Venäjälle on Leningrad Cowboys. Sisältää sopivan piikin venäläisten cowboy-meininkiin. Ottakaa yhteys jätkiin ja houkutelkaa mukaan. Yks lysti millainen piisi, kunhan saadaan tötterötukat Venäjälle.
Ei huono idea. Mistäs mä just luin (Ylen sivuiltako?), että LC ja Puna-armeijan kuoro ovat tekemässä marraskuussa comeback-keikkaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Suomi 2009: artistiveikkauksen kommentit

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Kannatan.... Leningrad Cowboys viisuihin :joojoo:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Suomi 2009: artistiveikkauksen kommentit

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Eläkeläiset vois olla jotain. :rofl:
Repesin aika totaalisesti, kun sain kaveriltani mp3:sena Lääkärihumpan (olikohan se nimi noin?). Siinois asennetta kerrakseen. Unohtakaa ne kulahtaneet ja jo kerran käytetyt edustajat...

Eläkeläiset tai LC viisuihin. :heh:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Suomi 2009: artistiveikkauksen kommentit

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Joo LC kyllä esiintyy jossain vaiheessa Ideaparkissa (marraskuussa?) Puna-armeijan kuoron kanssa. Eilen oli hivenen paheksuvaan sävyyn (Georgian tilanteen takia) kirjoitettu juttu siitä Ilta-Sanomissa :rofl: .

Uutta levyä ei taida olla näköpiirissä, mutta ainahan tietty Euroviisuissakin voisi promota sitä kirjaa, jonka julkaisevat tässä piakkoin. :)
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suomi 2009: artistiveikkauksen kommentit

Viesti Kirjoittaja WandA »

Joo veikkausta en lähde tekemään, mutta jotenkin tuntuisi, että Jenni Vartiainen voisi listalla olla. Viime vuoden listalta tiesin etukäteen ehkä... neljä? Toivoisin, että viimein Suomi lähettäisi jonkin kunnon tanssibiisin vaikkapa Antti Tuiskun :heh: voimilla. Hänhän saisi kaikki Euroopan naiset aivan pyörryksiin. :draamaa: Kunnon meininkiä siis heviputken jälkeen!

Avatar
Tiia
Siemailija
Siemailija
Viestit: 157
Liittynyt: 24 Loka 2006, 03:16
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2009: artistiveikkauksen kommentit

Viesti Kirjoittaja Tiia »

Kiva, että taas alkaa. Kuten yllä olikin sanottu niin uskon, että moni artisti/bändi on näitä uusia, joista ei pahemmin ole aikaisemmin kuullut. Omasta listasta tais aika hyvin puuttua lähes kaikki iskelmä puolen edustajat, oli mul Koivuniemi siel, mut oli yks liikaa niin otin sen pois.. ja menin eri sivuja läpi ja nappasin sieltä jotain uusia nimiä, joita tungin listaan :rofl:

Jotain nimiä mitä sieltä muiden listoista tuli vastaan niin joku veikka Agnesia, siitä kyllä yllättyisin, kun hänellä ei ole levysopparia tosin uutta musaa kyllä tekemässä, että eihän sitä tiedä, aika hyvin on pysynyt hiljaa enkä usko kyllä että niin olisi, jos sinne menis. Mun mielestä olis voinut mennä Idolsiin uudestaan ja ottaa sen voiton tällä kertaa :)

Jenni, sen mä unohdin omalta listaltani, mutta toisaalta olen vähän epäluuloinen että sinne lähtis, musa on jotenkin niin tänne Suomeen sopivaa.. tosin on mulla listalla muistaakseni Chisu.. Toisaalta olihan Jippu viime vuonna listalla.. ota näistä selvää.

Pakollisena hevinä pistin Leverage bändin ja onhan tuo Carmen Gray myös rokkia, jolta tosin on juuri ilmestynyt levy. Bändi olisi kyllä aika näyttävä, hyviä melodisia biisejä ja hyvä laulaja, en kattois ollenkaan pahasti, jos bändi olis mukana skabassa..

Apua.. mä unohdin... BLEAK se mun sinne piti laittaa.. no en laittanut, mut se on mun toinen ykkössuosikki näin tietämättömänä ja siinä oli mahti bändi edustamaan Suomea.. shh..

Anna A ei oo mun suosikkeja.. mut jotenkin oon ihan varma, että se siellä olis, saa nähdä.

Olen jo jonkin aikaa odottanut, että mikä tuo Laura Närhen kuviot ovat, nimi on jo pitkään ollut keikkamyyjän listalla, mutta mitään infoja ei ole.. joten oletan että sooloa pukkaa ensi vuonna ja viisut siihen samaan syssyyn..

Sunrise Avenue, se oli varmaan hyvä ehdokas kuten myös Poetsit olisivat, hyviä livebändejä, joilla varsinkin ensimmäisellä olis jo paljon faneja.. mutta kiinnostaako enää ketään tuon tason bändejä tää kilpailu, siis joilla jo on noita faneja aika sopivasti.. toki lisäähän kaikki tahtovat.

Ja omalta listalta vaihteeks tuo Aikakone/XL5 niin jotenkin oon vaan niin varma, et tää ysäri tulee viisuihin, et siel on nyt joku.. saa nähdä sitten kuka..

Mutta huomenna näkyy, ne jotka tulevat paikalle ni siellä näkyy :)

Lukittu