Äänestä All out of luck- väännöksiä

Vuoden 2003 ja sitä vanhempien viisujen sanoituskilpailut
Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Äänestä All out of luck- väännöksiä

Viesti Kirjoittaja male »

ALL OUT OF LUCK
ISLANTI 1999-
VÄÄNNÖSKISA


Kuva

Koska useat niin toivoivat, väännöskisan äänestys pyöräytetään käyntiin jo nyt, vaikka niitä kahta väännöstä kisaan emme saaneetkaan.

Käännökset ovat:
1. OON KOKONAAN SUN
2. OTA MINUSTA KII
3. ONNETON
4. SURUA VAIN
5. NYT SADELLA SAA
6. TÄYDELLINEN MIES
7. TUU TÄNNE JA JÄÄ
8. SILAKKAIN MUN

Käännökset löytyvät osoitteesta http://www.geocities.com/malenkaannoski ... nokset.txt

Pisteitä annetaan seuraavalla tavalla: 10-8-6-5-4-3-2-(1) eli parhaalle kymmenen. Kääntäjät jättävät kuitenkin tuon ykkösen antamatta.

Eli laita käännökset paremmuusjärjestykseen ja lähetä pisteet minulle privaattiviestillä, vaikka painamalla tässä viestin alla olevaan ”yksäri”-painiketta.

Pisteet on oltava perillä lauantaina 27.8. klo 9 eli aikaa on kaksi viikkoa.

Kun olette antaneet pisteenne ja laittaneet kommenttinne erilliseen sille tarkoitettuun ketjuun, saatte privana pisteseurantasivun osoitteen.

Kappaleen voit kuunnella ja nähdä osoitteessa http://www.eurovision.is ja klikkaa ylhäältä ”Íslensku evróvisjónlögin”. (Myndbandið = esikatseluvideo, keppnin = lavaesitys)

Alkuperäiset sanat löytyvät osoitteesta http://diggiloo.frac.dk/?1999is
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Äänestä All out of luck- väännöksiä

Viesti Kirjoittaja male »

male kirjoitti: Käännökset löytyvät osoitteesta http://www.geocities.com/malenkaannoski ... nokset.txt
Mulla on taas leikannut, oon laittanut osoitteeseen isl00 vaikka tää on vuoden 99 viisu, mitähän mahdoin taas ajatella...
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Äänestä All out of luck- väännöksiä

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

male kirjoitti:mitähän mahdoin taas ajatella...
KuvaKuva :roll:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Äänestä All out of luck- väännöksiä

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

male kirjoitti:Mulla on taas leikannut, oon laittanut osoitteeseen isl00 vaikka tää on vuoden 99 viisu, mitähän mahdoin taas ajatella...
Onhan 00 parempi...
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Äänestä All out of luck- väännöksiä

Viesti Kirjoittaja male »

Fabrizio: :rofl:

Ja Islanti 2000 on loistava, mutta on Selma parempi. Mun listallani Islanti on jo kolme kertaa ollut ykkönen. 99, 03 ja 05.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Äänestä All out of luck- väännöksiä

Viesti Kirjoittaja male »

Yhtään ulpparia ei oo vielä ilmaantunut, mutta olisi mukava saada paljon ulkopuolisiakin äänestämään. Ei vie kauheasti vaivaa!
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Äänestä All out of luck- väännöksiä

Viesti Kirjoittaja male »

Ulppareita ei oo vielä näkynyt, mutta vielä on aikaa lauantaiaamuun, joten nyt äänestelemään.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Lukittu