Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Ei-vuosikohtaisen viisukeskustelun arkisto.

Kuppilan suosikki parhaaksi euroviisuksi

Äänestys on voimassa 08 Heinä 2041, 02:19 asti

Domenico Modugno - Nel blu di pinto di blu (Volare), Italia 1958
3
4%
France Gall - Poupée de cire, poupée de son, Luxemburg 1965
10
14%
Cliff Richard - Congratulations, Iso-Britannia 1968
0
Ei ääniä
Mocedades - Eres tú, Espanja 1973
14
19%
Abba - Waterloo, Ruotsi 1974
17
23%
Brotherhood of Man - Save your kisses for me, Iso-Britannia
4
5%
Johnny Logan - What's another year, Irlanti 1980
1
1%
Nicole - Ein bisschen Frieden, Saksa 1982
1
1%
Johnny Logan - Hold me now, Irlanti 1987
6
8%
Céline Dion - Ne partez pas sans moi, Sveitsi 1988
8
11%
Dana International - Diva, Israel 1998
4
5%
Olsen Brothers - Fly on the wings of love, Tanska 2000
3
4%
Sertab Erener - Every way that I can, Turkki 2003
2
3%
Helena Paparizou - My number one, Kreikka 2005
1
1%
 
Ääniä yhteensä: 74

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Liisukka kirjoitti:Ja miten tylsää se oiskaan vasta aamulla lukea, mitä kaikkea täällä on yön aikana höpisty.:shock: ;)

NO ÄLÄ !!!! Arvatkaa kuka saa :ruoska: ?

MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄ !!!!!!!!!
:termari:

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

aksim kirjoitti:n....olin töissä viime yönä aamu 5:teen ja aamu 7 oli herätys kun piti pojan kanssa lähteä jääkiekko harkkareihin...(la-aamulla huh huh, no kunhan lähtee NHL:lään ni sitte saa elättää iskän :p )

Aksim :peukku:


Mä en kyl haluuuuuuuuu, että mun pikku-ukosta tulee MIKÄÄN
niin hyvä, että se lähtisi maailmalle supermegatähdeksi.
"MUA JÄTTÄÄ ET SAA, ET SAA. TAI SÄRJET SYDÄMEIN" :laulaa: :vollotus: .

:mitenlie: Tai no. Ainahan mä voin lähteä mukaan.

Okei, saa se sittenkin ruveta supermegagigahypertähdeksi (ehkä :hiips: )!!!
:termari:

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Jos siitä tulee Suomen toinen euroviisuvoittaja? :shock:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Kosti-71 kirjoitti:Jos siitä tulee Suomen toinen euroviisuvoittaja? :shock:
Kuka se eka on? :mrgreen:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Pystyin lukemaan 16 ekaa sivua tästä ketjusta ja nyt silmät harittaa. Pitää jatkaa keskustelun lukemista myöhemmin. Harmittaa, etten päässyt korvinenikin osalliseksi. Nälkäkin tuli -yhtenään munat ja piirakat tapetilla! :mrgreen: Syömään ja jatkamaan.......
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Katten-Gustaf kirjoitti:
Kosti-71 kirjoitti:Jos siitä tulee Suomen toinen euroviisuvoittaja? :shock:
Kuka se eka on? :mrgreen:
En mie tiiä. Mie vaan laskin että ollaan myö ainakin kerran voitettu siihen mennessä ennen kuin TerMarin jälkikasvu pääsee lavalle.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Meine Güte! Mä jaksoin lukea sivulle 23 asti kommentteja ja sitten keskityskyky kaikkosi.... viestit vaan pyörivät silmissä!
Hienoa että noinkin iso porukka jaksoi valvoa koko yön!!!!
:mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja Kitty »

Täällähän on ollut oikein vauhdikas yö :mrgreen: Mie oli luuseri paska ja luovutin jo puol kolmen aikaan.
Hur svårt kan de va?

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

ashanti kirjoitti:Pystyin lukemaan 16 ekaa sivua tästä ketjusta ja nyt silmät harittaa.
Puuuh. Mä en jaksanut edes niin pitkään lukea. Olisin halunnut tietää, mitä kaikkea tapahtui sen jälkeen, kun sammuin (01.30), mutta eipä tämä ketju kovin informatiivinen ollut. :(
Ehdittiinkö kaikki kappaleet soittaa? Mulle tuli stressi jo puol kahden aikoihin, kun tajusin, että aikaa enää 2,5h ja kappaleita vaikka millä mitalla! :shock:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

poistettu_tunnus_06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4768
Liittynyt: 09 Helmi 2005, 09:45

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja poistettu_tunnus_06 »

Kaikki biisit ehtivät kyl soittaa ja radiossa olivat äänessä antsa, muzis sekä liisukka. Sanna-Askon spiikit väheni ja lyheni loppua kohti, mutta kokonaisuudessaan show oli kertakaikkisen mainio. Hyvässä seurassa sitä oli mukava kuunnella ;)

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ihan hyvinhön sitä neljään jaksoi valvoa :peukku: Olenhan aina ollut illan virkku, aamun torkku! (kunpa saisi joskus sellaisen duunin, mihin ei tarvitsisi mennä aikaisin aamulla )
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja kwak »

Ai miten ihana viisuyö se oli! Minä oikein nautin kuulemastani! :kups:

Harmi vaan, että en päässyt teidän kanssa kommentoimaan tänne Kuppilaan, mutta oli kyllä mukavaa keskittyä vain ja ainoastaan viisuihin, Sannaan, Askoon ja listan tekemiseen. :) Mä oikein elin uudestaan eilisen yön tässä äsken, kun luin kaikki 27 uutta sivua tästä ketjusta. ;) Postaan oman listani tänne ihan kohta, kunhan saan sen toiselta tietokoneelta toiselle ensin.

:rakas: Kyllä minä sitten pidän euroviisuista!
Keep your head high above the water

Avatar
Sirmeli
Siemailija
Siemailija
Viestit: 140
Liittynyt: 05 Loka 2005, 21:57
Paikkakunta: Järvenpää

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja Sirmeli »

Kyllä tuli fiilisteltyä viinin kera viime yönä. :parku: Kuppilan porukalla meni niin
vauhdilla viestit eteenpäin, että totesin että jos meinaan hengissä yön selvitä parempi keskittyä viisuihin ja viestien lukemiseen. Kiitos viimeyöstä kaikille :peukku:
Saat sen mistä luovut

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Kateus on sitten mainio ominaisuus ihmisessä, varsinkin jos sitä ei osaa itsestään hillitä. Mutta onhan se niinkin, että happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Ei voi kuin hämmästellä, miksi joku on kateellinen toisille viisufaneille siitä, että nämä pääsevät Yöradion suureen viisulähetykseen? Eikö ennemminkin kannattaisi olla iloinen siitä, että tällainen ohjelma tulee radiosta ja viisut saavat tunnettuutta valtakunnallisesti? Monikohan niistä ei-viisufaneista, jotka viime yönäkin esim. kuuntelivat ohjelmaa, edes muistivat, että ai tuokin on vanha hyvä euroviisu? Ja tehtiinpä silloin hyviä viisuja, viitsisinköhän vaikka katsoa sen ens viikonlopun shown?

Se, miksi lähetykseen pääsi niin vähän soittajia johtunee kai ensisijaisesti biisien määrästä 53 voittajaa + muutama muu biisi ja tiukkaa teki ajallisesti loppuvaiheessa. Muita syitä jokainen pohtikoon tykönään...

Kateus vie kalatkin vedestä, joten joskus kannattaisi...

No, olkoon. Ja ollakseni nyt yhtään provosoimatta tätä enempää, niin totean että kirjoitin tämän viestin VAIN SIKSI, että minua pyydettiin tämä kirjoittamaan, muuten aioin pysyä hiljaa...

VIELÄ KERRAN: TUHANNET kiitokset Asko ja Sanna ihanasta yöradiosta ja kaikki Kuppilassa roikkuneet, teidän kanssa oli hauskaa chattailla viime yönä... Otetaanhan pian uusiksi, otetaanhan?
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja mpappa »

En jaksanut seurata viisuyötä, mutta on ihan kiva huomata, että muutkin kuin minä rankkaa 2002 LATVIA Marie N: I wanna listansa loppupäähän. Se oli kammottava.
Viimeksi muokannut mpappa, 16 Loka 2005, 19:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Love shine a light

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Minulla oli kyllä niin hauska yö eilen Radion ja Tietokoneen vieressä, niin voisivat kyllä Radio Suomessa ajatella jotain samankaltaista ohjelmaa tulevaisuudessakin.

Juontajat olivat hyviä, ja sitten oli hauska kun fanit saivat soittaa ohjelmaan ja kertoa heidän viisuhistoriansa.

Ainoa huono asia oli että ohjelman olisi voinut olla pitempi, eihän viisufani koskaan kyllästy euroviisumusiikkiin

Kiitos Radio Suomelle ja kaikille jotka olivat tehneet ohjelman.

:bile: :puspus:

poistettu_tunnus_06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4768
Liittynyt: 09 Helmi 2005, 09:45

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja poistettu_tunnus_06 »

Katten-Gustaf kirjoitti:Kateus on sitten mainio ominaisuus ihmisessä, varsinkin jos sitä ei osaa itsestään hillitä. Mutta onhan se niinkin, että happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Ei voi kuin hämmästellä, miksi joku on kateellinen toisille viisufaneille siitä, että nämä pääsevät Yöradion suureen viisulähetykseen? Eikö ennemminkin kannattaisi olla iloinen siitä, että tällainen ohjelma tulee radiosta ja viisut saavat tunnettuutta valtakunnallisesti? Monikohan niistä ei-viisufaneista, jotka viime yönäkin esim. kuuntelivat ohjelmaa, edes muistivat, että ai tuokin on vanha hyvä euroviisu? Ja tehtiinpä silloin hyviä viisuja, viitsisinköhän vaikka katsoa sen ens viikonlopun shown?

Se, miksi lähetykseen pääsi niin vähän soittajia johtunee kai ensisijaisesti biisien määrästä 53 voittajaa + muutama muu biisi ja tiukkaa teki ajallisesti loppuvaiheessa. Muita syitä jokainen pohtikoon tykönään...

Kateus vie kalatkin vedestä, joten joskus kannattaisi...

No, olkoon. Ja ollakseni nyt yhtään provosoimatta tätä enempää, niin totean että kirjoitin tämän viestin VAIN SIKSI, että minua pyydettiin tämä kirjoittamaan, muuten aioin pysyä hiljaa...

VIELÄ KERRAN: TUHANNET kiitokset Asko ja Sanna ihanasta yöradiosta ja kaikki Kuppilassa roikkuneet, teidän kanssa oli hauskaa chattailla viime yönä... Otetaanhan pian uusiksi, otetaanhan?
:peukku: Kiitos noista sanoista :mrgreen:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä en ole vieläkään jaksanut järjestää noita voittajia, mutta huomenna oman listani tänne laitan. On vähän väsy olo valvotun yön ja kahden ja puolen litran oluenkittaamisen jälkeen, ymmärtäkää :puna: . Nukuinkin vaan muutaman tunnin, kun piti nousta katsomaan formuloita. Päivä meni Tampereella ja nyt täytyy keskittyä telkkariin. Mutta kyllä se munkin lista tänne tulee.
Viimeksi muokannut Hazel, 16 Loka 2005, 20:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja Leena »

Harvoin, niin perinharvoin olen kateellinen. Nyt olen kun en voinut valvoo viimeyötä työvuoroni takia kanssanne. Teillä on ollut mahtava radionettiyö. :)
No lohdutan itseeni ett sain tuplapalkan sunnuntaista ja vietän sit hilpeet pikkujoulut :) :)
Bra vibrationer!

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5372
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Katten-Gustaf kirjoitti:Kateus on sitten mainio ominaisuus ihmisessä, varsinkin jos sitä ei osaa itsestään hillitä. Mutta onhan se niinkin, että happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Ei voi kuin hämmästellä, miksi joku on kateellinen toisille viisufaneille siitä, että nämä pääsevät Yöradion suureen viisulähetykseen? Eikö ennemminkin kannattaisi olla iloinen siitä, että tällainen ohjelma tulee radiosta ja viisut saavat tunnettuutta valtakunnallisesti? Monikohan niistä ei-viisufaneista, jotka viime yönäkin esim. kuuntelivat ohjelmaa, edes muistivat, että ai tuokin on vanha hyvä euroviisu? Ja tehtiinpä silloin hyviä viisuja, viitsisinköhän vaikka katsoa sen ens viikonlopun shown?

Se, miksi lähetykseen pääsi niin vähän soittajia johtunee kai ensisijaisesti biisien määrästä 53 voittajaa + muutama muu biisi ja tiukkaa teki ajallisesti loppuvaiheessa. Muita syitä jokainen pohtikoon tykönään...

Kateus vie kalatkin vedestä, joten joskus kannattaisi...

No, olkoon. Ja ollakseni nyt yhtään provosoimatta tätä enempää, niin totean että kirjoitin tämän viestin VAIN SIKSI, että minua pyydettiin tämä kirjoittamaan, muuten aioin pysyä hiljaa...

VIELÄ KERRAN: TUHANNET kiitokset Asko ja Sanna ihanasta yöradiosta ja kaikki Kuppilassa roikkuneet, teidän kanssa oli hauskaa chattailla viime yönä... Otetaanhan pian uusiksi, otetaanhan?
Kun tämä nyt tuntuu olevan ainoa jäljellä oleva asiaan liittyvä viesti, johon viitata, niin viittaan tähän sitten... Tosiaan, Viisufanit ry:kin haluaa kiittää Askoa ja Sannaa tästä upeasta radioyöstä (vaikka henk.koht. olin kuumeessa enkä seurannut... mutta nauhoituksia saanen kuunnella joskus ;) ) ja JukkaV on asiasta varmaan jo tässä vaiheessa erikseen lähettänyt asiasta täsmennysviestin. Upea juttu tällainen ohjelma joka tapauksessa, vaikka kovin monet eivät nyt mahtuneet haastateltaviksi. Mutta toinen kerta sitten...

Ihmettelen suuresti, miksi jotkut mystiset henkilöt pyysivät Kattenia kirjoittamaan tietynsuuntaista kommenttia tänne? ??? :evil: Mikseivät he kirjoittaneet itse? ???
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Hey kaikille :) oon taas mukana kuppilassa, kun sain itselleni netin monen kuukauden jälkeen.. Jäipä tämäkin viisuyö kuuntelematta, kun olin kaverini kanssa Jkl:n yöelämässä. :D
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Huilumies kirjoitti:Ihmettelen suuresti, miksi jotkut mystiset henkilöt pyysivät Kattenia kirjoittamaan tietynsuuntaista kommenttia tänne? ??? :evil: Mikseivät he kirjoittaneet itse? ???
Ihmettelen aivan samaa. En tosin tiedä mihin viestiin hän em. kommentillaan viittaa ja ketkä ovat häntä asiasta pyytäneet kirjoittamaan. Nyt kun luin 3 sivua taaksepäin en kyllä huomannut mitään erikoista. Tällaisen kateellisuudesta urputuksen voisi Katten pitää sisällään tai keskustella (mikäli paineiden purkamista tarvitaan) siitä esim. niiden tahojen kanssa jotka ovat pyytäneet häntä tänne kyseisestä asiasta kirjoittamaan (kuten hän asian em. viestissä ylimielisesti kuittasi ja otti vastuun itseltään pois) ja jättää siten sulassa sovussa tämän ketjun rauhaan miltään kateuskeskusteluilta. Eiköhän kaikki kirjoittajat ole kuitenkin nauttineet kyseessä olevasta ohjelmasta ja selväähän on että jos joku kerta on esim. yrittänyt päästä kuumeisesti mukaan (onnistumatta) niin eihän se ole mukavaa. En tosin tiedä mikä siinä on sitten kateutta jos ilmoittaa että näin on käynyt. Se ei kuitenkaan yhtään vähennä sitä tosiasiaa että ohjelma oli todella mahtava (sen kun alusta kuulin ja kommentteja luin). Kiitos myös minunkin puolestani kaikille tekijöille ja myötävaikuttaneille - lisää samanlaista!
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Viittasin kirjoiuksellani JukkaV:n kommenttiin, jonka hän on poistanut omasta tekstistään pari sivua aikaisemmin. Toivon itsekin täsmälleen samaa, että nämä muutkin (jotka asiasta minun kanssani keskustelivat eilen), toisivat mielipiteensä esiin. Ovelaa sinänsä poistaa oma tekstinsä ja olla kuin ei olisi kirjoittanutkaan mitään...

Minulla ei ollut paineenpurkutarvetta, GMW! Toin vain esiin hämmästykseni asiasta ja, kuten sanoin viestissäni, minua pyydettiin kirjoittamaan asiasta julkisesti. Huilumieskin tiesi tämän, joten olen lievästi pettynyt häneen tapaansa reagoida asiaan julkisesti.

Ja eiköhän kirjoituksen nähnyt moni muukin kuin minä ja ne henkilöt, joiden kanssa olen puhunut...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja AntSa »

OLIPAS taasen IHANA VIISUYÖ!!!!!!!!!!!! lol IHANAT SANNA ja ASKO ja "Askon aarteheet"... Järeä äijäpatonki... MINKÄ KOKONEN!?! :rofl:

IHANA YÖ OLI!!!!! :rofl:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

GiveMeWings kirjoitti:
Huilumies kirjoitti:Ihmettelen suuresti, miksi jotkut mystiset henkilöt pyysivät Kattenia kirjoittamaan tietynsuuntaista kommenttia tänne? ??? :evil: Mikseivät he kirjoittaneet itse? ???
Ihmettelen aivan samaa. En tosin tiedä mihin viestiin hän em. kommentillaan viittaa ja ketkä ovat häntä asiasta pyytäneet kirjoittamaan. Nyt kun luin 3 sivua taaksepäin en kyllä huomannut mitään erikoista.
Huilumies: Minäpä kirjoitan nyt.
Mie laskin kymmeneen. Mutta sotken lusikkani tähänkin velliin.

GMW: Et taatusti huomannut mitään erikoista,
koskapa kateutta sisältäneen viestin kirjoittanut henkilö on muokannut viestinsä jälkikäteen.
Suurin osa ihmisistä ei sitä nähnyt, mutta ne jotka sen ehtivät nähdä, reagoivat siihen.

Kattenilla on lupa puolustaa niitä ihmisiä keitä hän haluaa.
Ehkä hänen ja muutaman muun mitta tuli täyteen viestistä, jossa ilmaistiin
katkeruus Aiku-trion poikien mukanaoloon viisuyössä.

"Aina nuo samat, miksi en minä?" Valitusta ja vuodatusta epäreilusta kohtelusta.

Minä en pyytele keneltäkään anteeksi sitä, että olin mukana ohjelmassa.
Asia oli sovittu tekijöiden kanssa etukäteen aikapäiviä sitten.

Ei viitsisi alentua tälle tasolle, mutta ilmeisesti on taas kerran pakko.
Sen verran katkeruutta kyseinen kirjoittaja on kohdistanut
Aiku-trion saamaan julkisuuteen, että saan kuulla siitä tuon tuosta.

Onpa hän sitä täälläkin julkisesti anteeksi pyydellyt.

No kateutensa kullakin... :roll:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Minäkään en aio kyllä itseni mukanaoloa KENELTÄKÄÄN anteeksi pyydellä.. Tosiaankin etukäteen juontajien kanssa sovittu juttu, ja IHANAA OLI TAASEN OMIA MIELIPITEITÄNSÄ LAUKOA YÖN VIILEINÄ TUNTEINA EETTERIIN.. :rofl: Saunamökissä oli vallan 16 astetta kun puhelimeni pirahti, ja tuo hauska ja naseva nainen rimpautti ennen tuota omaa, henkilökohtaista voittajasuosikkiani, mutta sydämessä oli hyvä ja ennenkaikkea *LÄMMIN* olo ihanasta ohjelmasta, ja ihanista ystävistä, jotka muistivat minuakin luurailuni jälkeen.

OLETTE *RAKASTETTAVIA*!!! :hali: Ja VIISUYÖ oli LOISTAVAA VIIHDETTÄ jälleen kerran!!! Tahtoo tätä nannaa lisää... :kiitos:

LOVE LOVE ja muistakaa hymy ja hyvät sanat tänäänkin! lol
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Ymmärrän kyllä mutta silti tuo Kattenin reagointi oli aika kovaa tekstiä. En todellakaan nähnyt alkuperäistä viestiä (sen kirjoittaja taitaa muokanneen sitä kertaalleen) joten siitä en osaa sanoa mitään. Kuitenkin tällaisen kateus/mustamaalaussyyttelyn (mikä tästä nyt sitten tuli) voisi vaikkapa siirtää johonkin omaan ketjuunsa. Minulle ainakin näytti aivan selvältä että kyseessä oli (ilmeisesti sitten reaktiona alkuperäiseen viestiin) loanheitto JukkaV:n suuntaan. Ei ole ensimmäinen kerta kun kuppilan henkilösuhteet riitelevät asioiden yli. Joskus näyttää ihan siltä kuin tiettyjen kuppilalaisten kommentit haluttaisiin aina väärinymmärtää. Ei liene liikaa pyydetty jos kyseisen kirjoittajan viesteissä nähtäisiin joskus jotain positiivistakin. Totuushan nyt vaan on että täällä yhdessä keskustellaan ja mun mielestä ainakin olisi mukavaa että asiapohja (ja tietenkin viisujen keskeisyys!) ja edes jonkinlainen keskinäinen kunnioitus säilyy vaikka ollaankin eri mieltä. Jokaisella meistä on kuitenkin niin oma tarinansa ja ajatusmaailmansa. En usko kenenkään tahallaan tulevan tänne ilkeilemään. Sellaiseen menisikin aika paljon energiaa. Niin ja lauantain ohjelma oli tosiaankin aivan huippu idea ja monet kuppilalaiset ovat varmasti (!) iloisia aikutrion panostuksesta viisujen positiiviseen markkinointiin ja siitä myös mun puolesta suuri kiitos kaikille aikuille! Kyllähän muutkin saavat (ja tietenkin mielellään) tuoda itseään esille medioissa mutta se ei ole keneltäkään pois jos mediassa jo esiintyneet triot tai muut haluavat panostaa viisujen positiiviseen imagokuvaan :D
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja itikka »

Edustuskelpoisia ovat hörhöt Maza ja AntSa... TOKI! Miellyttäviä radioääniä, joita kelpaa kuunnella. Oivia viisufaniuden lähettiläitä... ;)
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja AntSa »

KIITOS GMW! Ja minunkin puolestani KAIKKI KYNNELLE KYKENEVÄT ilman muuta vaan *eetteriin*!!! Se ei ole keneltäkään pois.. Hyvänen aika.. lol
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Radio Suomen Suuri Euroviisuyö 15.10.2005

Viesti Kirjoittaja AntSa »

itikka kirjoitti:Edustuskelpoisia ovat hörhöt Maza ja AntSa... TOKI! Miellyttäviä radioääniä, joita kelpaa kuunnella. Oivia viisufaniuden lähettiläitä... ;)
:kiitos: KIITOS sinä pistävä hyönteinen..!!! :rofl:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Lukittu