Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Ei-vuosikohtaisen viisukeskustelun arkisto.
Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Katten-Gustaf kirjoitti: Täytyy sanoa, että noita orkesterisovituksia oli todella kiva kuunnella taas pitkästä aikaa.
En tarkkaan katsonut noita sovittaja tekstejä alussa, jotenkin sovittajanimistä päättelin, että kyseessä oli alkuperäset orkesterisovitukset.

Edit: siis useimmissa ja niissä alkupään biiseissä.
Viimeksi muokannut Subculture, 13 Tammi 2007, 20:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Waiting For The Sirens Call

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja Ate »

Loistava konsertti :kups: Eniten pidin noista acapella-esityksistä ja siitä 1990-2005 koosteesta :peukku: Ja se "Hard Rock" Sillanpään biisin välissä :heh:
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja kwak »

Loistava konsertti! :kups: :riemu: Etenkin ne accappellat Viulu-ukosta, La dolce vitasta ja Sata salamaasta (feat. Eläköön elämä, kauheen erejä :heh:) oli huikeita! :kiitos: <3

Minä ihan pidin. :cool:
Keep your head high above the water

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Jotenkin tuntu, että 90-luvulla (euroviisu)Suomi oli totaalisesti eksyksissä.
Waiting For The Sirens Call

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja Pete »

Hieno konsertti, josta varsinkin Viulu-ukko ja Fantasiaa jäivät mieleen! :cool:
Karin biisi oli tarkoitettu alunperin Kaija Koolle? :shock: Tuota en aiemmin tietänytkään. :hiips:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Subculture kirjoitti: Jotenkin tuntu, että 90-luvulla (euroviisu)Suomi oli totaalisesti eksyksissä.
90-luku on Suomen viisuhistoriassa kaikkein mielenkiintoisin!
Ja ihan sattumalta huomasin tän konsertin tv:ssä. Oli ihan hauska, vaikken noita vanhimpia viisuja jaksaisikaan kuunnella...
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Niin, joo. Se oli yks asia, jota mietin...

Siis tiesin kyllä tuon, että se oli Kaija Koolle aiottu, mutta se mitä jäin ajattelemaan, onko Kaija koskaan tehnyt siitä edes demoa? gente, mahdatko tietää?
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Minua erityisesti sykähdytti konsertin päätöslaulu (Supernovan) Voittaja. :D
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Katten-Gustaf kirjoitti: 3. Katrin Katson sineen taivaan ei mennyt kyllä alkuperäisen tekstin mukaan... "Lohtua iltaan pimenevään...? Eikö se ole "raukenevaan" ja "eksyneen viitaksi valosi suo..." Eikö se ole "hohteesi..."? Joo, saivartelen taas... Ei se mitenkään häiritse, kunhan vaan kiinnitin huomiota. Olikohan vaan kyse siitä, että oli laulajalle helpompaa laulaa se noin?
Olihan siinä muutenkin pientä hapuilua sanoissa. "Rauhaton sydän ei rauhaa saa" vai mites se Hullu yö nyt menikään. ;) Tosin ei mitään sen vakavampaa. Varsinkin tuo jälkimmäinen noista Katrin biisin "mokista" tuntui kyllä vaikeuttavan ja taisi laulaja itsekin huomata että nyt menee vähän väärin.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Oli hyvä konsertti kyllä live orkesteri on parasta  :tapu:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Kaija Koo:ta ei viisut vuonna 1986 kiinnostaneet. Ei tainnut laulaa edes demoa. Muistan jostain lehtijutusta. Hänen isänsä taisi kuolla juuri noihin aikoihin siinä lento-onnettomuudessa. Oli varmaan muut asiat tärkeämpiä kuin viisut.

Konsertista: Tää taitaa olla taas varsinainen ilonpilaaja, mutta sanonpahan miekin oman mielipiteeni.

Ihana jees. Eipä juuri muuta. En ymmärrä tuon Rajaton-ryhmän suosiota. Eivät mitään erikoisia tai karismaattisia esiintyjiä. Laulutaidoissa kyllä ihan löytyy, mutta muuten ei nappaa. Sori jos olette ihan myytyjä. Mie en ole.

TV-toteutus Markku Veijalaisen juontamana oli pitkäveteistä kuultavaa.
Ja yleisöstä olen Kattenin kanssa eri mieltä. Istuivat kuin kirkkokonsertissa. Jälleen kerran...  :hiips:

Orkesterisovitukset olivat konsertin parasta antia. Niille täydet pisteet!  :peukku:
Viimeksi muokannut MuzaMaza, 13 Tammi 2007, 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

MuzaMaza kirjoitti:
Ihana jees. Eipä juuri muuta. En ymmärrä tuon Rajaton-ryhmän suosiota. Eivät mitään erikoisia tai karismaattisia esiintyjiä. Laulutaidoissa kyllä ihan löytyy, mutta muuten ei nappaa. Sori jos olette ihan myytyjä. Mie en ole.
Rajaton ei kuulu mun suosikkeihini, mutta yhteislaulu kuulosti ihan hyvältä. Sen sijaan välillä teki tiukkaa nuo soolo-osuudet, etenkin sen "kolmannen naisen" (Moskari?). Hänen äänensä ei oikein viehättänyt mua  :miettii: Mutta orkka oli mahtava!
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja Clara »

Hieman olen samoilla linjoilla Muziksen kanssa.

Harmitonta viihdettä lauantai-illan iloksi  :joojoo:
Viimeksi muokannut Clara, 13 Tammi 2007, 21:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Tuttuja biisejä ja vähän uusilla mausteilla ei nyt mitään huonoa ollu mutta, rajaton on kyl huippuryhmä sen mie sanon jetsulleen :tapu: Liveorkesteri olis kiva viisuissa sen verran makeeta kuultavaa oli  :)

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tylsääkin tylsempi konsertti, vaikka itse biisit olivat loistavia!

Minulla ei ole MITÄÄN hyvää sanottavaa Rajaton-tyyppisistä "laulu"-yhtyeistä.
Jos ei oma karisma riitä, niin liity lauluyhtyeeseen  :heh:

Kuusi hajutonta, mautonta ja melko arkisen näköistä ihmistä laulamassa - toki varmaan hienosti. Jos minulla olisi hyvä nuottikorva - arvostaisin varmasti heidän laulantaansa. Nyt se kuulosti vain siltä, kuin he kiljuisivat tietäen: "Mä laulan tosi mageesti - kuunnelkaa moukat!"  :miettii:

Konsertin parasta antia oli ehdottomasti päätösbiisi "Voittaja", mutta siinäkin esitystä KATSELLESSA häiritsi "laulu"-yhtyeen tapa esiintyä. "Hei me ollaan nyt hauskoja! Mutta silti me lauletaan tosi mageesti! Kuunnelkaa JA naurakaa, moukat!"  :cool:

Orkesterisovitukset olivat kyllä passelit - vaikkakin steriilit...  :roll:

VÄRITÖN, HAJUTON, MAUTON, RAJATON!  :repeilee:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Siis, mikä TEILLE RIITTÄÄ??? MITÄ HELVETTIÄ TEILLÄ PITÄÄ OLLA TV-VIIHTEENÄ, että herrasväki on tyytyväistä? :multiraivo:

Vaikkei bändistä itsestään pitäisikään, niin  se, että tuollainen konsertti Suomessa on edes saatu aikaiseksi on jo hatunnoston arvoinen juttu. Muutamien täällä olevien sietäisi tosiaan miettiä, kun itsekin ovat jotain juttuja olleet toteuttamassa, miten helvetisti se vaatii työtä. Ja ei, herrasväelle se ei TAASKAAN kelpaa, kun yhtye ei miellytä silmää´tai korvaa.

MENKÄÄ ITSE TEKEMÄÄN SE SAMA SHOW JA KATSOTAAN SITTEN KEILLÄ ON RAHKEITA ARVOSTELLA! Mä lupaan tulla sitten arvostelemaan, kun herrat vetävät lavalla saman shown.  :twisted:

Ja Muzamaza, kuule oikein! Jos ET MUKA kuullut sitä, kuinka se yleisö eläytyi siellä esityksien aikana mukana, niin suosittelen katsomaan konsertin uudestaan, jos vaivauduit edes nauhoittamaan sen.

*TU mitä urputusta aina, kun Suomessa jotain vastaavaa tv:stä tulee. Pari vuotta sitten te oisitte kiljuneet riemusta, kun tällasia ohjelmia tulee. Kiva kun YLE huomioi Euroviisut.  Nyt te valitatte JOKA ASIASTA!  :grr:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

PARASKIN PUHUJA!  :rofl: :stupido: :evil:

Neiti Positiivisuuden ruumiillistumallehan EI kelpaa edes OIKEAT euroviisut!  :draamaa: :heh:

Minä nyt vain satun inhoamaan sydämeni pohjasta a cappella -laulantaa ja "teko-taiteellista" hienoa laulamista! Mulle riittäisi arkisempikin laulanta - ja mieluiten alkuperäisten solistien esitykset.

Työtähän se toki vaatii - tällaisten juttujen järjestäminen - sitä ei kukaan kai kiellä, mutta ei kai se ole itse tarkoitus että kaikki vajoavat polvilleen ihastuksesta!?  :humppa:

"MENKÄÄ ITSE TEKEMÄÄN SAMA SHOW" - Mitä ihmeen puhetta tuo nyt on?
Kai täällä nyt p**kele saa mielipiteensä sanoa ammattilaisten työstä!?
Sinäkö lupaat tulla arvostelemaan minun show'tani? Ei tarvitse erikseen luvata! Tiedän että tulet - ensimmäisten joukossa  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Minä en sanonut, että kaikkien on langettava polvilleen tuon shown edessä, vaan minä sanoin, että on eri asia jos ei satu bändistä pitämään.

Miten niin eivät kelpaa oikeat euroviisut?  Haista mies huilu! Oikeita viisuja NUOKIN olivat!

Ja minä sanoin, että tuo urputus ärsyttää, koska muutama vuosi sitten te tosiaan olisitte olleet seitsemännessä taivaassa, jos jotain tällaista olisi tullut tv:stä, kun YLE edes jotenkin noteeraa koko viisut. Ja kun jotain nyt tulee, niin en minä tykkää tuosta ja tuosta... Ei kaikesta tarvitse kenenkään pitääkään, mutta tässä ajatuskuviossa ja asenteessa on vain täydellinen ristiriita.  Nyt ei tunnu mikään kelpaavan.

Lue oikein, äläkä vääristele mun sanoja, kiitos.
Viimeksi muokannut Katten-Gustaf, 14 Tammi 2007, 03:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Katten-Gustaf kirjoitti: Miten niin eivät kelpaa oikeat euroviisut?  Haista mies huilu! Oikeita viisuja NUOKIN olivat!
"Oikeita viisuja" ovat oikeiden viisuehdokkaiden viisukisoissa laulamat viisut - mitä tekemistä Rajattomalla on viisujen kanssa :ylppis:

Viittasin tässä kelpaamisasiassa juuri käymäämme väittelyyn Suomen karsinnasta, joka sinun mielestäsi on katselukelvoton. Ja että katselet mieluummin FST:n yhteislauluohjelmaa, kuin Suomen karsintaa.  :joojoo:

En "vääristele", vaan liitän faktat oikeisiin asiayhteyksiin  :heh:

Kaikki viisukytköksinen kelpaa. Tämänkin katselin avoimin mielin, vaikka VIHAAN Rajatonta  :evil:
En pitänyt aikoinaan Laulava sydän -viisuspesiaaleistakaan, mutta nekin ovat tallessa, jos vaikka joskus alkaisin pitää niistäKIN!  :peukku:
Viimeksi muokannut tonywerner, 14 Tammi 2007, 03:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

tonywerner kirjoitti: "Oikeita viisuja" ovat oikeiden viisuehdokkaiden viisukisoissa laulamat viisut - mitä tekemistä Rajattomalla on viisujen kanssa :ylppis:
Ihan yhtä paljon kuin kaikilla muillakin covereita esittävillä artisteilla. Kelpaavat ne sinullekin kaiken maaimlan Meiju Suvasten suomennokset ruotsiviisuista.  :heh: Sinä et pidä Rajattomista, fine. Minä pidän, pidän itse asiassa jopa parhaimpana acapella-ryhmänä Suomessa tällä hetkellä. Mutta se ei tee noista viisuista "ei oikeita" viisua, että ne esittää joku toinen. Toki alkuperäinen on aina alkuperäinen, mutta jos joku osaa ne kunnolla esittää coverina, niin siitä vaan. Ja Rajaton osasi, mielestäni.
Viittasin tässä kelpaamisasiassa juuri käymäämme väittelyyn Suomen karsinnasta, joka sinun mielestäsi on katselukelvoton. Ja että katselet mieluummin FST:n yhteislauluohjelmaa, kuin Suomen karsintaa.  :joojoo:
Niin MINÄ EN OLE SANONUT! Minä sanoin, että kuvaus on kelvotonta Caribiassa, muuten MINÄ EN ARVOSTELLUT sitä ohjelmaa. En myöskään sanonut, että katson mieluummin FST:n Allsångia. Minä sanoin, että voisin antaa sille ääneni tässä Venla-äänestyksessä, yhtä hyvin kuin Läpiveto-ohjelmallekin. 
En "vääristele"...  :heh:
Etpä tosiaankaan, et niin.  :heh:
Viimeksi muokannut Katten-Gustaf, 14 Tammi 2007, 03:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tässä urheat Don Quiote ja Sancho menossa taistelemaan tuulimyllyjä vastaan  :heh:

Kuva
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Joopa joo!  :heh:

Öitä, taistelupari. :hali:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Minusta tämä oli hieno konsertti. Loistavaa satsausta Rajattomilta  :tapu:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Tässä konsertissa oli huippunsa kuin pohjansakin. Esimerkiksi Hengaillaan oli hyvä veto, kuten Fantasiaakin. En kylläkään innostunut Laaksosen viisujen sekoittamisista.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Mie olen taas sitä mieltä että Rajaton on Rajaton vain ilman musiikkia. Eli parhaat kipaleet kuultiin ilman orkesteria.

Mut kyl mie tykkäsin, pakko myöntää.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mä en oo oikein ikinä syttyny näistä accapella-kokoonpanoista..  No; myönnän että ihan *viihdyin*  tämän konsertin äärillä, mutta puolessavälissä jo laitoin tietsikankin takas päälle, kun lavalla ei sillai tapahtunut, että olisi pitänyt keskittyä vain seuraamaan lavan tapahtumia.

Mukavaa oli nähdä MAPE VEIJALAINEN pitkästä aikaa ruudussa! Tuli ihan lapsuus mieleen Syksyn Sävelineen ja muine viihdepläjäyksineen missä MAPE oli vetäjänä.  :peukku:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Finnish kirjoitti:
AntSa: täällä kans toi ohjelma toimi tietsikkasurffailun taustamusiikkina
Ei niitä karismaattisimpia katsella nuo Rajattoman esiintyjät.. Tietsikka vei voiton..  :joojoo:  Ihan mukava kuitee kun televisioitiin tämäkin viisu-henkinen pläjäys.  Pikkasen hassuun ajankohtaan kyllä... Konsuhan tais olla jo huhtikuussa kuitee...  :hiips:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja Kollega »

tonywerner kirjoitti: Ja että katselet mieluummin FST:n yhteislauluohjelmaa, kuin Suomen karsintaa.  :joojoo:
Omalla kohdallani Suomen viisukarsintaohjelman kielteiseen äänestysmielipiteeseeni vaikuttaa olennaisesti se seikka, että finaalikappaleissa ei oikeastaan ollut sellaisia aspekteja (ai ku hiano sana), joiden vuoksi voisin sanoa viihtyväneeni ohjelman parissa. Tärkein pointti on varmaan se, etten kokenut finaalikappaleita kuin lähinnä siedettäviksi, Jennieä kannatin, mutta silläki oli lavalla äänivaikeuksia (tosin ymmärrettäviä Lordi-savussa), niin jäi vähän semmonen no joo-tunne. Jos mietitään, mikä noista Venla-ehdokkaista on merkityksellisin Suomi-viihteelle vuonna 2006, niin silloin toki viisukarsinta Lordi-voittoineen peittoaa yxnolla muut ehdokkaat.  Mutta jos äänestetään sen mukaan,  miten kokee ehdokkaat viihdyttäviksi, niin itse en kutsuisi viisukarsintaa ykkösviihdykkeeksi v. 2006.

HOX! Ettehän nyt sitte ryöpsähdä niskaan, kun näin uskaltauduin tunnustamaan, etten pidä Lordi:sta...  :rauhaa:
Viimeksi muokannut Kollega, 14 Tammi 2007, 12:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

AntSa kirjoitti: Mä en oo oikein ikinä syttyny näistä accapella-kokoonpanoista..  No; myönnän että ihan *viihdyin*  tämän konsertin äärillä, mutta puolessavälissä jo laitoin tietsikankin takas päälle, kun lavalla ei sillai tapahtunut, että olisi pitänyt keskittyä vain seuraamaan lavan tapahtumia.
Ehkä olisikin toiminut paremmin vain kuunneltuna  :joojoo:
Mä kun napotin sohvalla koko konsun ajan, niin tuli vähän aika pitkäksi, vaikka itse kappaleet olivat loistavia!  :peukku:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Sinfonia Lahti ja Rajaton - Miten niin 0 pistettä?

Viesti Kirjoittaja Horvath »

AntSa kirjoitti: Mukavaa oli nähdä MAPE VEIJALAINEN pitkästä aikaa ruudussa! Tuli ihan lapsuus mieleen Syksyn Sävelineen ja muine viihdepläjäyksineen missä MAPE oli vetäjänä.  :peukku:
Lapsuus tuli mieleen joo... Mutta oli aika pitkästyttävät juonnot. Paitsi siinä vaiheessa heräsin, kun hän mainitsi "euroviisufänit", joiden suosikkieuroviisuvuosi on (Internetistä luetun perusteella) 1984.  :miettii:
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Lukittu