Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Valeria »

TomppaJr kirjoitti:^ Tää on niinku edelleen mun ykkönen. :ihana:
wulfila kirjoitti:^^ On kyl yks hienoimpia koskaan.
Eräät vaan ei oikeen innostunu että kuuntelin tätä.. :niinpa:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Serduchka kirjoitti:
Tontsa kirjoitti:Ah, Turkki 2006. <3 En tiiä onko se nolo, mutta ainakaan suurin osa kuppilalaisista ei tykkää siitä. :lohduton:
Ihana Sibel ja Süperstar :ihana: Vuotensa parhaimmistoa, kyllä minä tykkään ainakin :tapu:
Ai, se on ihana! :ihana: Aina kun teen jotain kuuntelulistaa, oli sitten reissua varten tehtävästä musasta tai vaikka lenkille, tuo jotenkin hupsahtaa mukaan. Muistan kun oli viisuaika tuolloin, aina kun tuli pätkäkin tuota telkkarista, meidän silloin 2,5-vuotias poikamme jähmettyi television eteen tuijottamaan ja hytkymään. Eli perheessämme on useitakin Sibel-faneja. :D Tuli katsottua paljon muitankin biisejään YouTubesta, ja todettua, että parempi brunettena... <3

Tosin vasta toiseksi paras Turkin viisuista, ykkönen mulla maNgan We could be the same. Se on puhelimessa soittoäänenä kun mieheni soittaa. :ihana: Niin ja lapsille laitoin soittoääneksi Jessy Matadorin Allez, ola, olé. Tää edellä mainittu, harjoitteli Jessy Matadorin "tanssimuuvit" ja nyt aina tahtoo kaikille esittää ne, jos jossain kuulee biisin. Hän vaan lisäsi siihen yhden osan, vatsan rullaamisen silleen aaltoina, en käsitä miten pystyy sellaiseen eikä käsitä kukaan muukaan, joka näkee. :D Yhä 8-vuotiaana on valtava Jessy Matador -fani. :heh: Nuorempi poika, nyt 6-vuotias, on taas ollut ensinäkemältä Opa!-fani, vaati silloin pienempänä, että jos nukahtaa hänet täytyy herättää katsomaan Giorgiosin ja kamujen esiintyminen... :roll: Hän kyllä jaksoi valvoa pisteidenlaskuun asti, kun piti nähdä miten Opa!:n käy! Hmph, nää jotenkin tarttui mullekin, ja kuten Superstar, nää biisit on aina mun musalistoilla kun teen kuuntelulistoja.

Sitten mulla on yksi tosi ihana lempparibiisi, joka aiheuttaa usein kommentteja: "Eiiiii, se on vaan niin... cheesy!" "Eiiii, se on kamala lällätys..." "Et voi tykätä siitä, se on niin laskelmoitua scheissea..." Ja tässä vaan muutamia. Eli Katrina & the Waves - Love shine a light, Iso-Britannia 1997. Mut tää ei voi olla nolo, täähän on ihan liian hyvä ollakseen nolo. :tapu:
Viimeksi muokannut Ti-ti-uu, 03 Kesä 2012, 15:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Aintsu kirjoitti:S.A.G.A.P.O:han oli ihan huippu! :p KUKA kehtasi olla pitämättä siitä, tunnustakaa! ;)
Parasta siinä oli se live-esitys... :tapu: Voi, mikä esimerkkitapaus kun ei osata laulaa, koreografi on mielipuoli, puvustajalla kilahdellut vakavasti ja muutenkin mennään metsään ihan kunnolla eikä ees hihdasteta vauhtia ojan lähestyessä. Jei! Tää on huonoudessaan ihan parhautta! Viihdettä! :uujee:
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Serduchka kirjoitti:
riksa[ kirjoitti:Liettua 2004: Linas & Simona - What's Happened To Your Love
Kroatia 2006: Severina - Moja Stikla
Nää kaksi ovat hyviä viisuja :joojoo: Minua ei ainakaan nolostuta tykätä kummastakaan, oikein mukavia molemmat :mrgreen: Toki Kroatian luulisi nolostuttavan enemmän tuon tyylinen biisi kun on, mutta tuo on ihan tyypillistä balkanilaista musiikkia, vaikka suomalaiset eivät sitä mahdollisesti aina ymmärräkään :heh:
Mä tykkään tosi paljon tuosta Severinan Moja Stiklasta... <3 Sehän on mahtavan hauska biisi! Ja sillä biisillä olen työpaikallani ansainnut täyden hörhön maineen... oltiin saunomassa ja eväänä mm. Viola-tuorejuuustoja. Minä sitten möläyttämään, että hei tää juuston nimi on pöllitty Kroatian viisubiisistä vuodelta 2006, Moja Stikla, kattokaa nyt: Afrikan paprika! Joo. Oon kuullut siitä muutaman kerran, kun uusia sijaisia / uusia työntekijöitä tutustutetaan työporukkaan... "tää on tämmöinen viisuhörhö, kerrankin kun oltiin saunomassa..." :mrgreen:
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
jeejee
Siemailija
Siemailija
Viestit: 159
Liittynyt: 08 Touko 2010, 16:59
Paikkakunta: Kokkola

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja jeejee »

Islanti 1989, Daniel ja Það sem enginn sér...noloa vai mitä? :puna:

http://www.youtube.com/watch?v=TZc2aNXXT3k
Take me as I truly am,
I am divine, perfectly out of line, every shade in the sky.

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

^ Eihän tuossa ole mitään vikaa! :uujee:

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8928
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

^^ Oih, ihanan symppis Daniel ja epävireinen esitys :ihana:

Itse olen aina rakastanut ja tulen rakastamaan tätä surrealistista pläjäystä:
Qaj.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20474
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

^ Ei tuo sinäänsä mitään outoa tai nolostuttavaa ole, pitäähän niitä erilaisia ja friikkejä olla :rofl: Kuuluu asiaan!
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36868
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Voi herajumala, nyt tää "musta tää on noloa" "^ no eikä oo, tää sen sijaa on" "^ no eikä oo" -sivistävä keskustelu on taas plumpsahtanut pinnalle. :) Onneksi ehti puoleksi vuodeksi sentään vaipua unholaan, vai oliko se siellä pidempäänkin?
Meow cat, please meow back.

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

akuankka13 kirjoitti: Itse olen aina rakastanut ja tulen rakastamaan tätä surrealistista pläjäystä:
Ei tuo nolo ole, onpahan vaan omituinen, sekava ja melko pitkästyttävä... Näin ajattelin kun näin sen ekan kerran 11-vuotiaana. Enkä ole sen jälkeen nähnytkään, ennen kuin nyt. Hämmästyttävää huomata, että olen joissain asioissa melko lailla samaa mieltä teini-ikäisen itseni kanssa. lol

Makuasiat, makuasiat... :joojoo:
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

jeejee kirjoitti:Islanti 1989, Daniel ja Það sem enginn sér...noloa vai mitä? :puna:
Ei noloa ollenkaan! On tärkeää, että joka vuosi on niitä viisuja, joiden aikana voi käydä huoletta vessassa ja jääkaapilla... :hihi:

Miten mä en muista tuota biisiä ollenkaan. :shock:
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Tirkka
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 99
Liittynyt: 02 Kesä 2012, 03:55
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Tirkka »



Tästä tykkäsin heti ensikuulemalta, enkä tiiä ketään muuta joka tästä olisi tykännyt. Iiiiiiiihana biisi, heikohkon laulamisen ja englannin lausumisen kanssakin. :heh:

Tuo aiemmin mainittu Romanca on toinen iso alltime-suosikki ja Lordi-vuoden brittien räppäri nätteine taustalaulajattarineen oli myös iso suosikki.
All your message are belong to me.

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

:uujee: Okei no tuo on ehkä vähän nolo. Tai miten sen nyt ottaa. Mun mielestä tuossa Venäjän esityksessä paras on kun tyyppi repii sen valokuvan ja tuulikone vie palaset poiiiiiiiis. Tuulikoneen järkikäyttöä, kerrankin! :roll:

Mietin monesti tuota katsoessani oliko se vitsi. Vai ei.
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16993
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Happy »

Slovenia - 2009 Love Symphony
___________________________
Mä en tajua miten niin moni vihaa tätä, tää on oikeesti kaikkien aikojen parhaimmista viisuista, mikä upea taideteos!
Moni on ihmetellyt ,että miten saatan pitää tästä :draamaa:

Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Happy kirjoitti:Slovenia - 2009 Love Symphony
___________________________
Mä en tajua miten niin moni vihaa tätä, tää on oikeesti kaikkien aikojen parhaimmista viisuista, mikä upea taideteos!
Moni on ihmetellyt ,että miten saatan pitää tästä :draamaa:
Mä ihmettelen miten sä saatat pitää tästä kun ei tätä muista ollenkaan? Mitä mä olen tehnyt viisujen jälkeen aina, aivopessyt itseni unohtamaan biisit joista en piittaa? Nyt nähdessä vasta muistin, tässä on sellainen "Stargåte doupattuna tuulikoneella" -meininki. Mut en mä tätä vihaa. Mä vaan en muista. :mrgreen:

Tässä pitäis olla nolouden sijaan sellainen "miten sä voit muistaa jotain tällaista" -sarja... :peukku:

Mun puoliso ehkä pärjäis tässä nolous-sarjassa. Hänen lempiviisunsa kautta aikojen on Suomen Bye bye baby. Oikeasti. Ja mä menin naimisiin kanssaan, tietäen tuon asian, ja vielä tulee 10-vuotishääpäivä kohta, huolimatta tällaisesta järkyttävästä musiikkimaun piirteestä. Bye bye baby on noloa. Minun mielestäni.

Suunniteltiin kyllä viisufriikin kaverini kanssa pukeutua CatCatin viisufinaali-tyylisiin asuihin hetsillään kun joku tuttu järjestää naamiaiset... :heh:
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Ti-ti-uu kirjoitti:Mun puoliso ehkä pärjäis tässä nolous-sarjassa. Hänen lempiviisunsa kautta aikojen on Suomen Bye bye baby. Oikeasti. Ja mä menin naimisiin kanssaan, tietäen tuon asian, ja vielä tulee 10-vuotishääpäivä kohta, huolimatta tällaisesta järkyttävästä musiikkimaun piirteestä. Bye bye baby on noloa. Minun mielestäni.
Aijjaa :aivanmaassa: Mun mielestä se on hyvä biisi.
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

wulfila kirjoitti:
Ti-ti-uu kirjoitti:Mun puoliso ehkä pärjäis tässä nolous-sarjassa. Hänen lempiviisunsa kautta aikojen on Suomen Bye bye baby. Oikeasti. Ja mä menin naimisiin kanssaan, tietäen tuon asian, ja vielä tulee 10-vuotishääpäivä kohta, huolimatta tällaisesta järkyttävästä musiikkimaun piirteestä. Bye bye baby on noloa. Minun mielestäni.
Aijjaa :aivanmaassa: Mun mielestä se on hyvä biisi.
:ihana: No on se ihan jees... nyt kun ne laulaa sen.

Mut se lavashow vaan oli aikanaan niin... mun herkän nuoren ihmisen tunteita järkyttävä, hoilasin innolla biisin mukana kohtaa "itke en kun loppuu tää...". Tarttuu meinaan korvamadoksi pahasti toi biisi.

Mistähän sellaiset korsetit saisi? :heh: Sillähän ratkeaisi ongelma "mulla ei oo mitään päällepantavaa" jos lähdetään Ruotsiin viisuja katsomaan. :rofl:

Mietin tässä jotain oikeasti noloa viisua, siis oikeasti oikeasti, mutten keksi yhtään. Ellei sitä Irlannin Dustin-kalkkunaa lasketa, mutta ei kai se voi olla jonkun suosikki? :mitvit: Yritän näihin tämän topicin nolous-ehdotuksiinkin keksiä jotain perusteluja, miksi ne ovat noloja, mutta kun ne eivät ole, yritän vaan piristää kirjoittajia, että oot sä vähän nolo. :hali: :peukku:

Joo, oon kuumeessa kotona, yskittää niin ettei unta saa, siksi näinkin tasokkaat jutut mulla. Jos yrittäisin nukkua ja miettiä unta odotellessani noloja viisuja... Tai vaikka unettavia, jos Nukku-matti tulis sit.

Just tuli mieleen, että onkohan missään määrin noloa tykätä Islannin 2006 viisusta, jei, Silvia Night.. Biisi soi mun nelikymppisjuhlissakin tuossa pari viikkoa sitten. Että tasossa löytyy... :vonkaus:
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Tirkka
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 99
Liittynyt: 02 Kesä 2012, 03:55
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Tirkka »

Silviassa ei ole mitään noloa. Hieno biisi. :peukku:
All your message are belong to me.

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Tirkka kirjoitti:Silviassa ei ole mitään noloa. Hieno biisi. :peukku:
Hieno kokonais-show. Krisse potenssiin aika paljon. Hekottelin tälle kovasti, varsinkin kun sai itkupotkuraivarit Lordille, kun niin rumat tyypit pärjäsivät häntä paremmin... Ja biisi on erinomainen. Ihan kaikki vaan eivät tainneet tajuta Silviaa... :surrur:

(tosi hyvin kävinkin nukkumaan...)
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Tirkka
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 99
Liittynyt: 02 Kesä 2012, 03:55
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Tirkka »

Ti-ti-uu kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Silviassa ei ole mitään noloa. Hieno biisi. :peukku:
Hieno kokonais-show. Krisse potenssiin aika paljon. Hekottelin tälle kovasti, varsinkin kun sai itkupotkuraivarit Lordille, kun niin rumat tyypit pärjäsivät häntä paremmin... Ja biisi on erinomainen. Ihan kaikki vaan eivät tainneet tajuta Silviaa... :surrur:

(tosi hyvin kävinkin nukkumaan...)
Tuon kaiken lisäksi erittäin kaunis tyttö vieläpä tällaisen heteromiehen näkökulmasta. Vaikka vähän turhaanhan nuo viisut ovat 2000-luvulla muuttuneet "missikisoiksi" mutta tokihan tuollaisia kaunottaria mielellään viisuissa katselee kunhan laulaa osaavat. Ja hyvinhän tuo Silvia lauloikin, ainakin minun mielestäni. :rakkaus:

Tosin, ei se parasta sinä vuonna ollut mitä oli tarjolla, Daz Sampsonin laulajatyttöset ja Lordi toki menivät edelle. Ja Saksan kantribiisi myös, tällaiselle kantrifanille.
All your message are belong to me.

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Valeria »

Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19798
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Täh? ??? Tuohan oli yksi vuotensa kuumimpia fanisuosikkeja. Muutenkin tämä ketju on minusta mennyt täysin puhtaaksi spämmäilyksi, kun ihmiset vain sanovat pitävänsä jostakin ei yhtään nolosta kappaleesta, josta puoli kuppilaa pitää. Ketju toimisi paremmin, jos jokaisella olisi oikeus vain yhteen viestiin (kuten viisupuntari-ketjussa) ja sitä muokkaamalla voisi listoittaa niitä oikeasti noloja suosikkejaan.

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Valeria »

jee euroviisut kirjoitti:Täh? ??? Tuohan oli yksi vuotensa kuumimpia fanisuosikkeja. Muutenkin tämä ketju on minusta mennyt täysin puhtaaksi spämmäilyksi, kun ihmiset vain sanovat pitävänsä jostakin ei yhtään nolosta kappaleesta, josta puoli kuppilaa pitää. Ketju toimisi paremmin, jos jokaisella olisi oikeus vain yhteen viestiin (kuten viisupuntari-ketjussa) ja sitä muokkaamalla voisi listoittaa niitä oikeasti noloja suosikkejaan.
No, jokaisella on varmasti omat mielipiteensä.. Joku pitää jotain kappaletta hirveän nolona että "ei mun ikäset tällästä kuuntele" toiset taas tykkää siitä. Ne on ne makuasiat ja mielipiteet josta ei pidä lähteä kiistelemään.. :joojoo:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Tuollainen "epätodennäköisimmät viisut suuriksi suosikkibiiseiksi" -puntari olisikin hieno... Taidanpä nyt tylsää sairaslomapäivää piristääkseni tehdä itselleni semmoisen ihan muuten vaan, toki sitä julkaisematta, koska se voisi olla noloa. :heh:

Tuo Islannin viisu oli kyllä hieno!

Nolous on kyllä pitkälti suhteellinen käsite, ja ikäkin siihen vaikuttaa. Jonkun tyylinen musiikki voi nuoremman ja vanhemman mielestä olla noloa tai sitten ihan mainiota musaa, ihan sen mukaan mikä "ympäröivän porukan" linja on... Ja musiikkimakujakin on monia. Ihan kiinnostavaa tälleen "täti-ihmisen" näkökulmasta huomata, että jotkut ihan tavalliset biisit ovat nuorempien mielestä noloja. Sitä mietin, onkohan sitten mun mielestä jotkut mainiot biisit, ei yhtään nolot, nuorison mielestä ihan supernoloja... No, ainakin meidän perheen teiniväestön, 1 kappale 11-vuotiaita, mielestä monet mun kuuntelemat viisut on tasoa "äitiii.... vaihda biisiä.... HETI! :uujee:
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Behira
Maistelija
Maistelija
Viestit: 46
Liittynyt: 12 Kesä 2010, 01:18

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Behira »

Ekana tulee mieleen...

2004 Bosnia & Herzegovina – Deen: In The Disco

Kaikille tietysti uskottelen, että laulesken tätä itsekseni ironisesti... Ja niin luulin itsekin pitkään, kunnes oli pakko tunnustaa, että tämä on onnistunut raivaamaan tiensä alitajuntaani aika lähtemättömästi.


2004 Malta – Julie & Ludwig: On Again Off Again

Tää katotaan kaverin kanssa monta kertaa vuodessa. Aivan käsittämätön esitys, ihan Julien ilmeistä lähtien. Hirveetä tuubaa, ja silti on pysynyt Guilty Pleasures -listalla 8 vuotta.


2002 Turkey – Buket Bengisu & Group Sapphir


Ah turkin kieli, ah laulajanainen, ah Eurovision-paitainen poika taustajoukoissa.


2004 Iceland – Jónsi: Heaven

Tää on niin kauhea livenä, etten voisi ikinä tunnustaa kenellekään, että niistä aivan järkyttävistä epävireyksistä huolimatta olin TODELLA iloinen kun kuulin että Jónsi palaa lavalle tänä vuonna...


2005 Macedonia – Martin Vucik: Make My Day

LEILAA LA LEILAA, LA LA LEILAA LAA LEILAA, LALA LEILAA LAA LEILAA, LALA LEILAA LAA LAA! *pyörittää etusormeaan ilmassa*


2002 Russia – Prime Minister: Northern Girl

(MUTTA vain venäjäksi! http://www.youtube.com/watch?v=nnraVP_-dQQ)


2004 Albania – Anjeza Shahini: The Image of You

You make me feel the image of you! Salaa lähetän tälle tytölle lentosuukon ja kiitokset, että osallistui viisuihin.


Hmmmm, huomaan ihan PIENEN teeman näissä vuosiluvuissa...
זה קשה זה קשה כשגעגוע מול ירח כאן לרגע ובורח אחריו רודף הבכי

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16993
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Happy »

Ba badaa ba bada :puna:
Vuoden 2007 suosikkejani, sekä Iso-Britannian paras kappale muutamaan vuoteen!
Mutta nolo on tämä kappale ja varsinkin noiden asut :puna: Mutta silti pidän!

Never miss a good chance to shut up.

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Happy kirjoitti:Mutta nolo on tämä kappale ja varsinkin noiden asut :puna: Mutta silti pidän!
Tuli vaan mieleen että vaikuttaako ne asut ihan oikeasti niin paljon? Veikkaan että tuota aiemmin mainittua CatCatin biisiäkin dissataan enimmäkseen niiden esiintymisasujen takia, ei siksi että biisi olisi ollut mitenkään übernolo.
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

^^ Tuo on ollut munkin nolostuttava suosikki . :puna: Ihan kauhee toi esitys kaiken kaikkiaan on, mutta silti siinä on jotain niin hurmaavaa ja hauskaa. :surrur:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Margot »

Tää on Last.fm:n mukaan mun kolmanneksi kuunnelluin kappale. :hihi: :puna:

What color is your life?

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Omapa on perversioni - nolostuttavat viisusuosikit

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Happy kirjoitti:Ba badaa ba bada :puna:
Vuoden 2007 suosikkejani, sekä Iso-Britannian paras kappale muutamaan vuoteen!
Mutta nolo on tämä kappale ja varsinkin noiden asut :puna: Mutta silti pidän!
Mun mielestä toi on Iso-Britannian paras biisi koskaan! :ihana: Eikä yhtään nolo, vaan hauska! :ylppis:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Vastaa Viestiin