Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä taas muistan lähestulkoon aina kaikki uneni ja ne on AINA enemmän tai vähemmän friikkejä ;) Itse asiassa tuo ei edes ollut vielä paha :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja itikka »

Tää näki viime yönä jo unta Ateenasta. Todella upea show oli ja aivan ihania kappaleita... suureksi pettymyksekseni voiton vei kuitenkin Irlanti, joka oli kaivanut edustajakseen naftaliinista Paul Harringtonin ja Charlie McGettiganin, sekä unettavan ja tylsän kitaraballaadin... :/
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Viime yönä näin unta Suomen 2006 viisukarsinnan finaalista. Siinä oli mukana 12 kappaletta ja pettymyksekseni aivan outoja esiintyjiä paitsi Danny ja D`voices. En pitänyt ollenkaan kappaleista ja ihmettelin miten tällaisia kappaleita ja esiintyjiä on päästetty finaaliin. Toivotaan että todellisuus on toista! :roll:
Belgrad 2008!!

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Ja minä näin viisu"fakta"unia. Niin, Sandrinen biisihän oli se toinen jossa on ollut ranskaa ja englantia sekaisin, White and black bluesin jälkeen. Mitä tapahtui Je n'ai que mon âmelle tai Children, Kinder, enfantsille?
Mitähän muuta hauskaa siinä oli, juuri tälläisiä faktoja täynnä koko uni. Huh huh. :roll:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Minä taas näin unta, että olin jännittämässä Vihreässä huoneessa Ateenssa äitini knssa, koska lauloin Suomen viisun. Ruotsia edusti muuten siellä Shirley Clamp, joka lauloi viisunsa ruotsiksi. Se viisu muistutti Lea Lavenin hittiä Nyt kun oot mennyt. Ja se voitti Suomen päästyä kymmenen parhaan joukkoon...
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja lharju »

Minä huolestuin eräänä aamuna kun heräsin sitä, kuinka todenmukaisia unet voivat olla.

Näin unta siitä, että istuin Kirkan 50v. konsertissa, joka järjestettiin 20.09.2000 Hartwall-Areenalla. Olin toki aikoinaan itsekin paikalla ihan oikeasti. Keikalla taustalaulajina toimi Taikapeili, mutta he saivat myös Varrella virran -biisin jälkeen esittää oman laulunsa. Nyt Kirka laulatti meitä taas Varrella virran tahtiin ja hänellä oli päällään sama viininpunainen takki kuin viisi vuotta sitten. Kun koko areenallinen oli hoilannut tätä puhkikulunutta kappaletta Kirka totesi, että nyt hän lähtee tauolle ja nämä ihastuttavat Taikapeilin tytöt pääsevät esille. Oikeassa konsertissa he lauloivat Mitä yhdestä särkyneestä sydämessä, mutta unessani orkesteri alkoi yhtäkkiä soittaa Sva bol svijetaa ??? Se oli friikkiä. Heräsin juuri ennen kuin tytöt alkoivat laulaa tätä bosnialaissävelmää...

Hämmennyin.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Näin viime yönä unta ensi vuoden Suomen karsintafinaalista. Linda ja Jennie olivat mukana tämän vuotisten kappaleittensa toisinnoilla, samoin kuin Liettuan Laura joka oli muuttanut Suomeen ja lauloi diskopoppia. Lisäksi finaalissa kilpailu Maria Guzenina, joka duetoi Kikan kanssa hitaan balladin maailman rauhasta ja Euroopa yhdentymisestä. :roll:

Yleisön suosikki oli kuitenkin Aira Samulin :shokki: , joka paljasti laulajanlahjansa laulamalla menevän rokkikappaleen. Airalla oli muuten Leningrad Cowboys -tyyliset kengät ja kampaus :heh: .

Luojan kiitos minulla ei ole profetoimisen lahjaa - näillä meitä tuskin ensi vuonna rangaistaan. ;)

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Apua! :mrgreen: Toivon TOSIAAN, ettei tuo ollut enneuni... Aira Samulin, se nyt vielä puuttuisi :rofl:

Mäkin muuten näin pari päivää sitten pitkästä aikaa viisu-unta, tosin se oli sen verran sekava että muistan vain muutaman yksityiskohdan. Kyseessä taisi olla ensi vuoden kilpailu, mutta silti sen voitti Bosnian Femminem "Call me"-biisillään :puna: Mä olin siinä unessa ihan järkyttynyt lopputuloksesta (ja olisin takuulla ollut todellisuudessakin) ;)
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Toinen kerta toden sanoo, viime yönä Romania voitti sitten seuraavan vuoden viisut samalla Luminitan veisulla kuin tänä vuonna. Neiti oli myös pukeutunut samaan asuun, ainoastaan vaihtanut farkut farkkuhameeseen, josta närkästyneenä siipalle katsomossa räksytin. Kerrassaan muotitietoinen.. :roll:
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jongunjoki tuli viime yönä ihan uniinkin. Näin unta, että kuuntelimme eri maiden karsintoja ja pisteytimme kappaleita yksitellen. Biisit olivat vain ihan outoja. Mukana oli enemmänkin porukkaa, mutta nimimerkki Soppis jäi innokkaimpana karsintojen ystävänä elävimpänä mieleeni.... :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Noi hui! :) Mullakin kyllä nämä Kuppilasta tutut hahmot viisujen kera sattuneesta syystä ovat tulleet uniin parina viime yönä... Mutta minähän olen innokas karsintojen ystävä! ;)

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Hih, aamulla säpsähdin hereille ja ensimmäinen sanani taisi olla: "Soppis!" :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Vaikutat hauskalta! :rofl: Mitähän olen tehnyt että olen jäänyt niin elävästi mieleen... :puna:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Leena »

Hieman kadehtien huokailen mut kuitenkin uskon ett ainakin painajaisissaan moni on leenaa huudellut! Ainakin Kosti joka oli varmaan täysin väsynyt mun kanssa. Ihana Kosti kun huolehdit mammasta! Ja tässä tulee sulle pusut siitä.
PUSPUSPUSJA AINA VAAN PUS!! Korvaan varmaan sulle hellän huolenpitos! :peukku: :rofl: :puna: :shock: :D
Bra vibrationer!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Soppis kirjoitti:Vaikutat hauskalta! :rofl: Mitähän olen tehnyt että olen jäänyt niin elävästi mieleen... :puna:
Jotain alitajuntaan jäävää varmaan - uskoakseni ihan, vain ja ainoastaan positiivista kuitenkin! - hali - :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Soppis »

:puspus:

Meinasin keksiä jonkin aasinsillan viisu-uniin mutta kertokoot seuraava uneksija...

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

No, huh! Köyhää on näemmä munkin elämäni...

Näin elämäni ensimmäisen todellisen viisu-unen (siis kuppilasta tutut hahmot ovat seikkailleet joskus unissani, mutta en laskeskele niitä varsinaisiksi viisu-uniksi).

Tässä viimeöisessä (painajaisessako?) olin Kreikassa jonkun viisufaniporukan kanssa (porukka oli aika pieni) ja olimme menossa seuraamaan kenraaleita. Yhtäkkiä jostain ilmestyi hyvin kookas mieshenkilö, joka ilmoitti, että: "Valitan, mutta vaikka teillä on liput tänne, niin te ette voi tulla, koska Suomen biisi on diskattu..."

No, me sitten hämmästelemään, että miksikäs se nyt meidän sisääntulemisen estäisi? Ja selitys kuului: Virallinen käytäntö on se, että jos maan edustaja on diskattu, myöskään faneja ei voi päästää silloin katsomoon...

Aamulla herättyäni mä jäin miettimään, että miksikäs mä nyt tällaisia yhtäkkiä unissani? Oliskohan selitys siinä, että selvittelin eilen Kreikan matkaan liittyviä juttuja illalla...

Pitäisköhän mun hankkia elämä...? :roll: :roll: :roll:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Katten-Gustaf kirjoitti:Pitäisköhän mun hankkia elämä...? :roll: :roll: :roll:
Mutta sullahan on. Ihana, viisujen täyttämä, elämä. :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Mun unessa oli viime yönä Kimmo Kouri :puna: Sillä oli taas uusi biisi karsinnoissa ja oli menossa läpi kansan tahdolla :puna:
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Toivotaan ettei oo enneuni :puna:
Hello Hi!

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Toivottavasti on enneuni. :pliis:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minä näin unta Suomen ensi vuoden karsinnoista, jossa Paula Koivuniemi oli kilpailemassa. Paikka oli joku studio, ja ainoa asia minkä muistan oli, että Paulan taustalla näkyi todella upea grafiikkavideo, jossa oli jotain palmuja tai jotain... :roll:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Paula! <3 Toteutuuko Peten unet?

Mie näin pari yötä sitten, että Euroviisut pidettiin INTIASSA!!! :shock:

Aiku-Triolla oli oppaana jotain paikallisia katulapsia, jotka
hyppäsivät meidän hotellin ikkunasta uimaan :shock:
Meidänkin piti mennä samalla tavalla kisapaikalle ja vaihtaa kuivat
vaatteet siellä??...

Sen muistan jälleen kerran pimeästä unestani, että Suomen biisin säveltäjä oli KERKKO KOSKINEN!

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

MuzaMaza kirjoitti: Sen muistan jälleen kerran pimeästä unestani, että Suomen biisin säveltäjä oli KERKKO KOSKINEN!
Kelpaa :tapu:

Nää Muziksen unet on kyllä mainioita. Näet vielä suhteellisen useasti noita viisuaiheisia unia :)
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

No onko se mikään ihme kun elämä koostuu kolmeminuuttisista,
modulaation sisältävistä, elämää suuremmista sävelmistä! :rofl:

En kyllä mielestäni ole nähnyt viisu-unia pitkään aikaan.
Paitsi viime yönä... :mrgreen:
Juttelin Jari Sillanpään kanssa, ja kysyin oletko mukana Ateenan karsinnoissa....
"YLE ei kutsunut minua mukaan" :(

Ihan pimeitä TIEDÄN!!

Onneksi edes unissa miulle sattuu ja tapahtuu... ;)

Avatar
Celeste
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 835
Liittynyt: 15 Syys 2005, 22:46

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Celeste »

Tää oli niin hassu uni, että ehdin laittaa sen jo 'mikä sai sinut nauramaan tänään' ketjuun, kun en heti tajunnut tämän ketjun olemassaoloa (kiitos vinkistä MuzaMaza :) )

Kyse oli ensi vuoden finaalista Ateenassa. Mun ujo pikkuveljeni, joka karttaa kaikkea julkista esiintymistä eikä ymmärrä euroviisuista mitään, juonsi ne kisat :shock: lol Ja selvästi nautti olostaan. Eräänlaisena avustajana toimi myös mun vanhempien kissa. Aina ennen kuin seuraava edustaja sai tulla lavalle, sen piti sipsutella lavan poikki lol Pitihän meikäläisen siis toki lähteä Ateenaan pikkuveljeä ja kisua kannustamaan :)

Luminita edusti uudelleen Romaniaa (tällä kertaa yksin) ja voitti koko skaban (mistä allekirjoittanut oli iloinen :) ). Suomikin pääsi vaihteeksi kymmenen parhaan joukkoon :D

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja aksim »

Mä näin junassa unta et voitin Suomen karsinnan biisillä, jossa laulettiin jotain "Sharamangaa" jatkuvasti, mut toiseks tuli kuitenkin Ruotsin Eva Dahlgren :roll: Mä nään aika harvoin mitään viisu-unia....Mutta noi teijän on hauskoja
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mie näin unta, että oltiin menossa johonkin viisutapaamiseen ja oltiin bussissa ja nadi sähelsi jotain ihan käsittämätöntä ja viilletti pitkin käytävää........ Mä yritin sitä rauhottaa, mutta en onnistunut. lol
Koko bussi laulo, mutta en tiedä mitä! ???
Sitten bussi tuli perille, mutta MINNE? Jaa-a, sitä kun en tiedä! Tiedän vain että perille tultiin! :roll:

Unillahan on tapana pomppia joten heti perään oltiin taas bussissa ja koko konkkaronkka tuijotti ulos kun Toni ja tonywerner lensi kaaressa taivaalla pikkuauton kanssa. Mä huusin, että nyt ne kuolee.... :shock: ja samassa nadi viilletti taas pitkin käytävää........

:roll: Kyllä UNET osaa sitten olla väsyneitä!!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Violette »

Loistava uni gentellä :rofl2:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

En muista uneni kulkua muuten kuin että siinä hymyili Renars Kaupers.... <3 Ja heräsin tähän päivää hymy huulilla! Tästä taitaa tulla hyvä päivä!
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Vastaa Viestiin