Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3341
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Näin puolestani unta, että ensi kevään UMK:ta ei päätetty järjestää ollenkaan, vaan lähetettiin jälleen kerran Käärijä vetämään CCC Malmöön paremmalla onnella. Lopputulos oli edellistä sijaa huonompi, eli kolmas. :heh:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Sanoisin, että aika hyvin kuitenkin vuoden vanhalla biisillä. :heh:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2959
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Näin unta, että olin Suomen viisuedustaja. Ruotsia edusti kolmatta kertaa Loreen. Kisattiin samassa semifinaalissa. Yhdeksän finalistia oli julkistettu, ja sitten tuotiin ilmi, että viimeinen finalisti on joko Suomi tai Ruotsi. Minä ja Loreen olimme vierekkäin ruudussa. Aloin sitten hulluna itkeä koska ajattelin että Ruotsi menee tietenkin finaaliin ja minä olen pettänyt Suomen. Uni ehti päättyä ennen paljastusta siitä kumpi etenisi finaaliin, mutta jotenkin jäi sellainen olo että olisin saanut Suomen finaaliin ja Ruotsi jäi kaikkien järkytyksenä semiin. :heh:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Mikseesrekisteröidyn
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 725
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Näin sellast unta et Benjamin oli kuollu ja sen korvaava UMK juontaja oli Halla-aho :kups:
:termari: :gente:
Ruotsi joka ikiselle jo valmiiksi hyvin toimivalle jutulle

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36885
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Mikseesrekisteröidyn kirjoitti: 24 Tammi 2024, 11:09 Näin sellast unta et Benjamin oli kuollu ja sen korvaava UMK juontaja oli Halla-aho :kups:
Apua tirskahdin ääneen. :rofl:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Luxemburg voitti viime yönä viisut ja totesin, että noin tehdään kunnon comeback. :hiips:
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Olin saanut pätkäduunin viisuissa: Väliajalla tarjosin yleisölle dominasessioita. :termari: Meitä oli kaksi muutakin, ja ne toiset olivat nuoria hehkeitä typyjä. En oikei olisi hommasta perustanut, mutta ajattelin että pakko se kai on yrittää. Lisäksi toimenkuvaan kuului, että pitää jäädä viisujen jälkeen siivoamaan, ja vaivanpalkaksi sai vajaan paperikassillisen elitarvikkeita, hinta jotain 15 euroa. Paahtoleipää siinä ainakin oli. Viisut järjestettiin Olavinlinnaa muistuttavassa paikassa samoin kuin oopperajuhlat siellä, ja yleisöä oli päässyt tanssimaan liian lähelle miksauspöytää, mikä oli aiheuttanut jotain häikkää, ja niinpä yleisöaluetta piti aidata pienemmäksi.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1592
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio/Joensuu

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

Rousku kirjoitti: 14 Helmi 2024, 18:32 Viisut järjestettiin Olavinlinnaa muistuttavassa paikassa samoin kuin oopperajuhlat siellä
Unelmalokaatio! Seuraavat Suomen järjestämät viisut Olavinlinnaan. Kyllä sinne sen 200 ihmistä mahtuu ja miljöö mitä upein. :mrgreen:
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Tarkemmin ajateltuna uneen lienevät vaikuttaneet täällä toisessa ketjussa ollut Diandran ja Månsin Olavinlinna-keikan mainos ja sitten se UMK:n Ruoska-biisi. Eli jokin niiden symbioosi varmaan, ja oman surkean työtilanteeni. Paahtoleivästä en tiedä miksi se pääsi mukaan (Loreenin paahtimestako :raaps:)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36885
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Näin unta, että oli viisuristeily jollain tosi hämärän hienolla laivalla. Esiintymässä olivat ainakin Carlos Higes (JESC 2022, Espanja) ja Johanna Pakonen (Euroviisukarsinta 2006). :sekava: Taisi siellä illan pääesiintyjänäkin olla joku KUUMAA.

Konsepti oli festarimainen, eli oli ainakin kaksi esiintymispaikkaa, jossa artisteja sitten vuorotellen lauleskeli.
Meow cat, please meow back.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Toissa yönä näin unta, että Malmön viisujen semit järjestettiin koululuokassa jossa oli yleisönä vajaa luokallinen ihmisiä (siis n. 30) ja ohjelmana oli jotain harrastelijoiden kesäteatteria. Tätä kesti tunnin jos toisenkin, eikä itse varsinaisiin kilpailukappaleisiin päästy lainkaan. Ihmettelin unessa tätä hetken kunnes hiffasin, että tää onkin ruotsalaista huumoria ja pohjustavat finaalilähetystä pienimuotoisilla semeillä ja räjäyttävät shown kunnolla käyntiin vasta finaalissa. Finaalia en kuitenkaan enää nähnyt, millainen se olisi ollut.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36885
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

No niin, nyt oli hieno uni. Olin jossain koulun liikuntasalin tapaisessa paikassa konsertissa, ja siellä esiintynyt artisti (joka näytti lähinnä eiliseltä pubivisajuontajalta) lauloi illan viimeisenä kappaleena En gång i Stockholmin. Ei siinä mitään, mutta jossain välissä sanat vaihtuivat suomeksi ja hyvin absurdeiksi ja surrealistiseksi höpötykseksi. :rofl: Tilaisuus oli vähän Allsång på Skansenin tapainen, eli kappaleen sanat heijastettiin suurelle valkokankaalle, jotta ihmiset saivat laulaa mukana. Harmi, etten muista enää niitä sanoja, mutta ne olivat luokkaa "Sielusi koloavaruuden aukoissa suloiset hydrojänikset jakautuvat".
Meow cat, please meow back.

Avatar
mmmimo
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 16 Tammi 2024, 12:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja mmmimo »

Eka viisu-uni tälle vuodelle :uujee:
Näin lopputulokset taulukkomuodossa. Itävalta voitti! Suomi oli jossain sijoilla 5-6 ja mun suosikit Kroatia ja Sveitsi oli vasta seuraavalla sivulla eli lopputuloksissa ehkä sijoilla 15-16? Muiden sijoituksia en oikein ehtinyt painaa mieleeni.
meow cat, please meow back

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Minun viime öisessä unessa puolestaan Malin Åkermanin juontajaparina toimi Petra Meden sijaan Loreen, joka oli pukeutunut miehekkäästi. Hän ei myöskään ollut häävi juontaja.
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5322
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Näin viime yönä unta, että Darude ja Sebastian Rejman oli uudelleen valittu Suomen edustajiksi. Heidän kappaleensa kuulosti jokseenkin Look Awayta paremmalta, mutta en siltikään ollut innoissani. Ihmettelin, että eikö Darudelle voitu edes valita jotain toista laulajaa feattariksi. :draamaa:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Vastaa Viestiin