Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Violette kirjoitti::mitvit:
"Häntä seurasi kokoajan mies... (epäilen Violeteksi)"

Oletetaan, että tätä miestä ei epäilty Violeteksi. ;) Muutenhan tämä uni ja siinä esiintyneet henkilöt vaikuttavat kovin autenttisilta, mutta en minä ole huomannut Violeten kannoilla ketään miestä seuraamassa häntä. ???
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Violette »

Niin, kumma juttu. Ei ole ollut tapana raahata Fyysikkoa ihan kauheasti mukana viisutapahtumissa :rofl:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Ei tietenkään miestä vaan tyttöä Jvvv lol vaikkei henkilöllisyys kyllä jäänyt selväksi.
Ei niin minkäänlaista käsitystä Marjukan ulkonäöstä ja pussailun sietämisestä ;) En ole nähnyt kuvianne missään.Paitsi kuppilassa avoina tai muuten.

Ihmettelen että miten tämä voi olla näin selvänä päässä vieläkin.
Ehkä vähän auttoi että heti kun pääsin kouluun kirjoitin sen ylös(kesken enkun).
Tänään oli kyllä koe päivä, ehkä tämä uni lievitti jännitystä niiden takia.
Viisuthan on mitä rentouttavinta viihdettä.

Ihan kuin oikeasti olisin katsonut tämmösen videon. :shock:

On tää niin viisua tää uni.
Romanian viisua josta pidän, tanssiva kööri, kuppilaa, sen sääntöjä(Marjukka mode),
jne...
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Korjausta edelliseen.
Nähnyt oon tietty viisuhörhö dokkarin :peukku: :peukku: Hyvä Muziz!!
Sallan Avassa, Hazelin kotisivuillaan, Genten avassa, Fabbe ja Violette voi olla jos on kuppilassa kuvia ollut, Karsintavideoissa epämääräisiä fani joukkoja.
Jotenkin tyttö tuntui Violetelta, Fyysikon ja Violeten rakkaustarinahan on kuppilan tarjonnan romanttisimmasta päästä. :peukku:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Violette »

eepu4 kirjoitti:Jotenkin tyttö tuntui Violetelta, Fyysikon ja Violeten rakkaustarinahan on kuppilan tarjonnan romanttisimmasta päästä. :peukku:
Awwwwww :ihana: Hienoja unia sulla, Eepu4! :peukku:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

(muistelen että joskus on keskusteltu Violeten ja Fyysikon jutuista) :peukku:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Ihan uni sulla eepu :rofl: . Mä voisin halata sua ihan oikeesti ja paljon, kun vaan olisit käsieni ulottuvilla :mrgreen: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

eepu4 kirjoitti:Nähnyt oon tietty viisuhörhö dokkarin :peukku: :peukku: Hyvä Muziz!! Genten avassa,
Olin miekin siinä dokumentissa! Miten se mut vaan avasta tunnistaa :ylppis:

lol
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

:hali: Hazel

Ehkäpä tässä unessa on myös , viisuhenkisten ihmisten kaipaamista.


Totta Gente , kyseinen doku on viisu kasettien joukossa tallessa.:peukku:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

siilipää? Mun pitää vissiin käydä parturissa ja opetella vähän laulamaankin :D
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16734
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

No niin, nyt ne taas alkavat. Viime yönä nimittäin Malta voitti vuoden 2006 tummahiuksisen naisen esittämällä varsin hienolla kappaleella, jonka melodiasta muistan kyllä, miltä se näytti, mutta kuuloaistimukseksi en sitä enää osaa muuntaa. Muita osallistujia en tullut nähneeksi, sillä kisat jäivät näkemättä suorana ollessani Intiassa kuvaamassa toimintaelokuvaa ja katsoin videolta vain loppukertauksen. Kovasti jo Vallettan-matkaa alettiin suunnitella, vaikkakin sen vaihtoehtona nähtiin sitä seuraavan vuoden matka Persiaan, jonka tiesin vuonna 2007 voittavan. Aika kiinnostavia asioita saa tapahtua, jotta tuo historiallinen valtio saadaan vuodessa takaisin maailmankartalle ja mukaan viisuihin. Sen sijaan Maltan voitto lienee huomattavasti realistisempi.

Että silleen.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mä näin ekan karsintauneni.....
Suomen karsinnat päätettiin pitää Irakissa joka oli unessani Suomen vastarannalla, siinä Viron kohdalla! :shock: Aikutrioa vähän pelotti lähteä matkaan, mutta meille vakuuteltiin, että reissu on turvallinen sillä saimme lentää samassa koneessa presidentin kanssa joka myös oli matkalla Irakiin puhumaan Suomen ja Irakin yhteistyöstä maailman luonnonsuojelussa! TOKI!! :roll:
Seuraavaksi olimmekin jo jossain hallissa ja kuuntelimme outoa kieltä emmekä ymmärtäneet mitään! Me istuttiin jossain takana seinän vierellä! Ensimmäisenä esiintyi Jennie joka lauloi Janne Hyödyn ja veljensä tekemän kappaleen! Kappale oli Päivänsäde ja Menninkäinen! Minä protestoin koko kappaleen ajan, mutta Maza oli innoissaan vaikka mä koitin huutaa, että täähän on plagiaatti etkö kuule sitä! Aplodit olivat sekoitus hurraahuutoja ja buuaksia! Ihme kyllä, irakilaisetkin ymmärsivät, että tämä on TUTTU biisi! TOKI! Seuraavan biisin tekijä oli Hector, mutta laulusta saatika sen esittäjästä en muista yhtään mitään! Kolmas kappale oli yhdistelmä Yeah, Yeah -kipaletta ja TikTakin Sankaritarta! Alun lauloivat I'dees pukeutuneina armeijan väreihin ja kaikilla oli maantienharmaat pitkät hiukset! Taustalla oli kaksi Jane-yhtyeestä! Laulun lopussa meikäläinenkin oli yhtäkkiä lavalla jammaamassa täysillä! Ja sitten olinkin taas yleisön joukossa ja Antsa sanoi "Paras tähänastisista"

Ja sitten heräsin........ Että Irakiin vaan! lol :shock:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Sade
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 537
Liittynyt: 13 Tammi 2005, 13:32
Paikkakunta: Lieksa

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Sade »

gentedimare kirjoitti:Mä näin ekan karsintauneni.....
:rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :hoitsu: - Hauska !

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Nyt se taas alkaa.. Viime yönä seikkailin Forssassa ja sen satamassa (maailmankuulu merenrantakaupunki Forssa :roll: ) ja etsin Johanna Pakosta, tarvitsin nimittäin jostain syystä välttämättä hänen euroviisulaulunsa (!) nuotit. Ajoin tuhatta ja sataa kapeita kujia ja laitureita pitkin kiituriautollani ja lopulta löysin tienviitan, jossa luki "Johanna Pakonen Oy". Viitta osoitti erääseen laiturissa odottelevaan soutuveneeseen, josta sitten hymyilevä iskelmätähti mulle ojensi pinkan papereita tukka iloisesti kikkuralla. Että näin. :shock:
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Albatrossi

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Teidän viisu-unet on ihan hulvattomia. :repeilee: :repeilee: :repeilee:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mäkin näin taas vähän aikaa sitten viisu-unta, mutta olin unohtanut tulla kirjoittamaan sen tänne. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan:

t.A.T.u:han esiintyi oikeastikin niissä NRJ Radio Awardseissa ja unessani olin jotenkin päässyt paikan päälle tyttöjen pukuhuoneeseen (!), joka olikin vain vessakopin kokoinen :mrgreen: Mä en yhtään tiedä miksi, mutta Lena ja Julia sanoi että saisin toimia niiden taustalaulajana :surrur: Eikä tytöt olleet aikeissa esittää mitään omia hittejään, vaan Piero Esterioren "Celebraten"! :nohyi: Sitä me sitten hoilattiin ja harjoiteltiin yhdessä, mutta lavalle asti ei valitettavasti ehditty päästä ;)

Siis tällaisia unia, toivottavasti näen yhtä hauskoja tulevaisuudessakin! :rofl2:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Tää ei ole varsinaisesti uni. Mutta nyt viimeisten viikkojen aikana, aina kun herään, niin mulla soi joku Suomen karsinta kappale päässä. Tänä aamuna se oli "Kerta viimeinen".
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Kosti-71 kirjoitti:Tää ei ole varsinaisesti uni. Mutta nyt viimeisten viikkojen aikana, aina kun herään, niin mulla soi joku Suomen karsinta kappale päässä. Tänä aamuna se oli "Kerta viimeinen".
Eikös tämä olisi jo viisujukeboksi tavaraa? Pitäisikö tuonne 2006 puolelle avata "Viisujukeboxi" viimevuotiseen tapaan? :/
Itse olen viime päivinä huomannut hyräileväni "Who I am" ja "Eternamente Maria" kappaleita useimmiten. Tänä aamuna tosin havahduin "T2TT" soidessa päässäni. :roll:
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Pliis joku voisi tosiaan tehdä sen "Jukebox 2006" ketjun.

Un posto fra le nuvole jyllää tällä jukebox osastolla.
Ich Troje ja Alvedansen (ruotsiksi :rofl: ) sekä Eternally ja Kerta viimeinen.
Random soitolla päässäni. :Piiri:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Celeste
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 835
Liittynyt: 15 Syys 2005, 22:46

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Celeste »

Mulla on soinut tänään koko päivän päässä Shanghain valot, vaikka en edes erityisemmin pidä ko. biisistä :roll:

Avatar
Celeste
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 835
Liittynyt: 15 Syys 2005, 22:46

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Celeste »

Mä näin sellaista unta, että euroviisut käytiin samanlaisella pudotuspelillä kuin Idols-finaalit. Eli yhden finaalin sijasta käytiin niin monta finaalia kuin oli osallistujamaita ja joka kerralla vähiten ääniä saanut maa putosi joukosta. Tosin osallistujamaita oli vain 15.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä näin viime yönä jotain IHAN sekopäistä unta, jossa oli kyllä viisukytkös, mutta löyhä sellainen. En muista tarkalleen, mitä siinä tapahtui, mutta pääpointti oli että Linda Bengtzing osallistui joihinkin missikisoihin (!) ja oli siis laulava missi :shock: Muuta unesta ei valitettavasti jäänyt mieleen, oli varmaan aika mielenkiintoinen :rofl:

Oon varmaan tartuttanut viisuhulluuden myös äitiini, sillä se näki pari viikkoa sitten unta, että valittiin edustamaan Suomea Euroviisuissa! :mrgreen: Äiti oli kuulemma laulanut jossain karaokebaarissa, josta se oli "bongattu" edustajaksi :peukku: Äiti ei kuitenkaan halunnut lähteä viisuilemaan, sillä pelkäsi ettei ole tarpeeksi hyvä (mikä on kyllä ihan totta...)

Että tällaista taas, meillä on erittäin selväjärkinen perhe! :puna: ;)
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja kwak »

Näin viime yönä unta Suomen finaalin tuloksista... Mulla oli ollut jotain kauhian tärkeää tekemistä juuri Turun finaalin aikaan ja jälkeen päin katsoin tuloksia esctodaystä. :roll: Lordi oli voittanut kauhukseni... :niinpa: Jennie, Pakoska ja Tomi olivat ainakin selvinneet superfinaaliin, kun taas Katariina, Kilpi ja Safe Six, jolla oli joku uusi nimi tyyliin TerSix, jäivät rannalle ruikuttamaan. Finaalissa oli ollut pari jotain ihan outoa nimeä, jotain karaoketähtiä, jotka eivät kuitenkaan päässeet superfinaaliin. Mua harmitti kamalasti Lordin voitto, mutta ajattelin että kai sitä pitää alkaa kuitenkin sen puolesta liputtaa. :roll:

Miten mulla on VOINUT olla muuta tärkeämpää tekemistä viisujen kanssa samaan aikaan?!?! :rofl:
Keep your head high above the water

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Siis apua, nyt taitaa viisuhuuma olla pahimmillaan, sillä oon nähnyt nyt tässä viikon sisällä kaksi eri Euroviisuaiheista unta. Ensimmäisessä oli meneillään jokin viisugaala tyyliin Congratulations, jossa Vicky Leandros esiintyi. Jostain systä Vicky pomppi Langinkosken sillalla (!) ja halusi kiivetä kaiteelle, mutta joku mies kielsi. Kaiken lisäksi mä olin taas mukana taustajoukoissa. Eikä Vicky suinkaan laulanut omia viisutyrkkyjään, vaan "Dzuli"! :rofl: :mrgreen: Mäkin jodlasin siellä ihan innoissani. Muita esiintyjiä en valitettavasti muista.

Toisessa unessa oli tän vuoden semifinaalin tulokset ja jotenkin mä näin niiden kirjekuorien läpi, että Suomi oli pääsemässä jatkoon :shock: Kilpailemassa ei kuitenkaan ollut kukaan tänvuotisista esiintyjistä, vaan Geir Rönning :peukku: Toivottavasti oli enneuni, vaikkei Geir tänä vuonna edustakaan Suomea ;)
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Näin viime yönä unta, että olin Caribian VIP-tilojen joku ihmeen ruokavastaava. Mulle tultiin huutamaan, että miksi Makedonialainen päivällinen ei ole tarjolla? Ja tuo huutaja oli HALLA!! :shock:

Tiedän. Outoja ovat uneni.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Herran jestas. Nyt ovat maaliman kirjat sekaisin, kun minäkin näin euroviisuaiheisen unen ja vieläpä muistin sen aamulla...

Hih hih, mä olin itse osallistujana ja paikkana oli joku kummallinen koulun juhlasalia muistuttava paikka. Minä panikoin siellä lavan takana, kun jotkut muut harjoittelivat viisuaan. En muistanut edes että mikä laulu minun piti laulaa, ja yritin miettiä sanoja. Lisäksi vaatteeni olivat ihan tavalliset arkivaatteet ja mä yritin keksiä mitä laittaisin päälleni. Sitten päätin, että laulankin sen semifinaalissa karsiutuneen biisin, kun siitä muka muistin sanat :mrgreen:
Mutta sitten uni lähtikin jo eri suuntiin, kun paikalle saapui yksi työkaverini jonka kanssa lähdimme kaupungille hengailemaan :mrgreen:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Colby »

Viime yönä näin toista kertaa tänä vuonna viisu-unta. Eka oli joskus pari viikkoa sitten. Siitä unesta en muista muuta kuin, että Suomi oli ensimmäisessä kirjekuoressa, joka Ateenan semifinaalin tulosten julkistuksessa avattiin!

Mutta tää viimeöinen on vielä tuoreessa muistissa. Jane oli edustamassa Suomea Ateenassa V.I.P.-biisillä ja esitykseen oli saatu luotua hieno mystinen tunnelma roihuavine liekkeineen päivineen ja tyttöjen laulukin sujui todella hyvin. Pisteidenlaskuvaiheessa Janellekin ropisi muutama 12p (oltiin siis finaalissa!) ja kymppejä ja kasejakin! Voiton kuitenkin korjasi Tanskan Twist of love :) Se oli kiva uni.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16734
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Colby kirjoitti:Voiton kuitenkin korjasi Tanskan Twist of love :)
... mikä voi hyvinkin käydä toteen.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Muistelisin että viime keväänä juuri Kiovan kisojen aikaan näin sellaista unta, että olin päässyt Kiovaan katsomaan kisoja. En tosin päässyt koskaan yleisöön istumaan, koska jouduin lavan taakse laskemaan eri maiden pisteitä. Kaiken lisäksi kisa-areenakin oli muuttunut siinä rytäkässä minun vanhan pikkukouluni liikuntasaliksi, jonka esiintymislavalla väki sitten esiintyi. Suomi taisi päästä unessani jopa kymmenen parhaan joukkoon finaalissa. :D
Raipatirai

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja itikka »

Tulipa uneksittua viime yönä. Ja kauheaa painajaista se olikin! :shock:

Heräsin unessa kotisohvalta ja tv:ssä Carola juhli toista Euroviisuvoittoaan. Ensimmäisenä ajatuksena oli, että miten semissä on päässyt käymään niin, että Carola on päässyt finaaliin ja se, että miten Lordi sitten on menestynyt.

No "tietenkin" sitten lähdin rautatieasemalle, jossa tunnesti aina on viisufaneja paikalla. ;) Heiltä kuulin, että Lordi oli finaalissa ja sijoittui kymmenenneksi. :peukku:

Eniten otti päähän kuitenkin se, että en ollut nähnyt kumpaakaan showta, en finaalia enkä semifinaalia. :niinpa:

No onneksi oikeassa elämässä Ateenan viisuyleisö pitänee siitä huolen, etten pääse nukahtamaan kesken kumpaakaan showta. Ja eihän oikeassa elämässä Carola edes pääse finaaliin... :mrgreen:
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Vastaa Viestiin