Äänestä Life (Makedonia 2004) -käännöksiä!

Sanoituskilpailukausi 2004
Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Äänestä Life (Makedonia 2004) -käännöksiä!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Vaikka Makedonian Life ei ole missään nimessä tämän viisuvuosikerran helpompia käännettäviä, se keräsi silti kunnioitettavat kuusi käännöstä. Kilpailuun ilmoitetut käännökset ovat arvotussa kilpailujärjestyksessä seuraavat:

1. TYHJÄKSI JÄÄN
2. OLETKO ONNELLINEN?
3. SAIT
4. TUSKISSANI
5. PIRU MÄ OON
6. SEIKKAILUKIRJA

Sanoitukset löytyvät osoitteesta http://www.uta.fi/~ts70083/viisut/mkd04.txt

Käytettävä pisteytystapa on 8-6-4-3-2-(1), siis anna mielestäsi parhaalle sanoitukselle kahdeksan pistettä, mielestäsi toiseksi parhaalle kuusi ja niin edelleen. Mikäli oma sanoituksesi on kilpailussa mukana, et jaa sulkuihin merkittyä yhtä pistettä lainkaan; mikäli ei ole, käytät koko skaalaa.

Äänestysaika päättyy 26.9. klo 16. Viisukuppilan sisäiset privaattiviestit ovat kätevin tapa pisteiden perille toimittamiseen mutta jos joku ihan välttämättä haluaa lähettää ne sähköpostilla, sekin onnistuu (osoite löytyy profiilistani).

Äänestämisen ohella on suotavaa myös kommentoida käännöksiä tätä varten erikseen avattavaan otsikkoon. Eipä muuta kuin äänestelemään.
Viimeksi muokannut Timoteus, 26 Syys 2004, 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Äänestä Life (Makedonia 2004) -käännöksiä!

Viesti Kirjoittaja male »

Nyt en ehdi arvostelemaan, mutta nimien perusteella vaikuttaa aika mukavalta kisalta. Hauskin nimi on ehdottomasti "Piru mä oon", jonka sanoituksessa tuskin on mitään hauskaa.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Äänestä Life (Makedonia 2004) -käännöksiä!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Viisi osallistujaa ja yksi ulkopuolinen on mielipiteensä ilmaissut. Enemmänkin ulkopuolisia äänestäjiä kaipailtaisiin, vielä on kaksi ja puoli vuorokautta (ja vähän päälle) äänestysaikaa jäljellä.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Äänestä Life (Makedonia 2004) -käännöksiä!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Mielipiteensä ovat ilmaisseet kaikki osallistujat ja lisäksi kaksi ulkopuolista. Huomenna puoleltapäivin äänestys suljetaan mutta vielä siis ehtii vaikuttaa.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Lukittu