Liput

ESC 2007 -arkisto.
Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Robby »

Tiedoksi vaan kaikille Lippupalveluhin jonottamaan meneville, että tarkistin juuri asian ja heiltä suoraan liput varaavien on myös maksettava ne käteisellä tai pankkikortilla. Luottokortteja eivät hyväksy.

Muuten, kun on ollut paljon keskustelua mistä fanikiintiöstä kenenkin pitäisi lippunsa varata, niin ymmärtääkseni Viisukuppilan lippukiintiö on huomattavasti muita pienempi, joten sikäli ehkä olisi meille fanijärjestöihin kuulumattomille Kuppilaluudille parempi, jos klubeihin kuuluvat varaisivat omat lippunsa isommista kiintiöistä. Mutta totta kai kaikilla on oikeus varata mistä haluaa, joten no hard feelings anyway. Toivottavasti kaikki saadaan liput jostakin!  :peukku:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Lippufarssi uutisoidaan näyttävästi myös täällä.

http://www.mtv3.fi/viihde/

Viihdeuutisissa tulee olemaan yhtenä aiheena tämä lippushow....

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Lordi »

MuzaMaza kirjoitti: Mie olen jo ihan pihalla miten tässä lopulta tulee käymään, mutta kovasti tuntuu meikäläisen lipunhankinta herättävän intohimoa... :roll:  :hiips:
Niin näköjään minunkin  :hiips: Hesarissakin oli juttua et näin...

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Joo, Hesarissa oli nimiä mainitsematta, että "euroviisufanit hermostuivat lippujen hinnoista"  :rofl: Jokainen voi ylpeänä osoittaa juttua: "SE OLEN MINÄ! MINÄ HERMOSTUIN! " Onhan tässä ottanut päähän, mutta jotenkin toi uutinen huvittikin  :heh: Aiku nää ylittää uutiskynnyksen kollektiivisesti, kun "hermostutaan" :femme:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Eliisa
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 410
Liittynyt: 04 Maalis 2006, 22:36

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Eliisa »

Tiistaina yritän ostaa lipun netistä finaalin harkkoihin sinne piippuhyllylle. Kai sieltä nyt sentään jotakin näkee, vai pitääkö ottaa ne kiikarit mukaan? :shock:

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja jv »

YLE:n johdossa on poliittista väkeä. Politiikassa on olemassa vanha taktiikka (red herring): heitetään  kansalle (tai esim eduskunnalle) jossakin käsiteltävässä asiassa aivan kaamea tarjous (A), joka esitellään jo tehtynä päätöksenä, vaikkei siihen kulissien takana tosissaan uskotakaan. Kalabaliikin noustua "peräännytään" hieman ja tarjotaan vaihtoehtoa (B), joka on huono muttei ole aivan yhtä katastrofaalinen kuin ensimmäinen esitys (A). Tässä tilanteessa kansa nielee sopuisasti huonon vaihtoehdon B, kun sitä ensin on peloteltu katastrofi A:lla.
Onko meille nyt käynyt näin? Euroviisufanit ovat tänään täysin onnellisia, vaikka oikeasti fanikiintiöt ovat pienentyneet ja faniliput ovat edelleen sidottuja paketteihin (muoks: ja finnaalin fanipaikkalle pääsemisen vähimmäiskulut ovat näin nousseet), vaikkeivät sentään siihen ihan päättömään kahdeksan lipun nippuun.
En nyt tässä tarkoita, että pitäisi heti taas alkaa uudestaan ärhentelemään tai valittamaan asiasta, tai että nykyjärjestelyn kanssa ei voisi ihan hyvin elää. Eihän faneilla ole kovin vahvaa neuvotteluasemaa, mihin voisimme vaatimuksia nojata. Viisut ovat  YLE:n ja EBU:n ja he myyvät niitä siihen hintaan ja niillä ehdoin kuin haluavat. En ehdottomasti myöskään kritisoi, fanien edusmiehiä, jotka  ovat varmasti pärjänneet neuvotteluissa niin hyvin kuin on mahdollista. Pointtini on vain se, että ylenmääräiseen autuuteen ei kannattane helpotuksessamme tuudittautua. Olkaamme realisteja. Tosiasiahan lopulta kuitenkin on, että tänä vuonna monet fanit jäävät vaille haluamaansa lippua. Erityisen kipeästi tämä puraisee ulkomaisia faneja, joiden ennestään pienemmät kiintiöt ovat kaventuneet vielä lisää. Tosin monilta heistä varmaan halut Hesaan tuloon hupenivat jo tiistain kauhu-uutisen jälkeen. Mutta onko se yhtään sen parempi, että he ovat vihaisen pettyneitä kuin että he olisivat surullisen pettyneitä?
Enivej, poukkoilevalta näyttävä päätöksenteko ja tiedotus eivät ole tyylikästä PR:ää Suomelle ja YLE:lle.
Viimeksi muokannut jv, 08 Joulu 2006, 17:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jiivee

Helsinki

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Yhdistykseen kuuluvat voivat miettiä asian todellakin näin, että heillä on mahdollisuus saada lippunsa yhdistyksen kautta yhtä lailla kuin täältäkin. Meillä yhdistyksiin kuulumattomilla mahdollisuus on vain tässä..... En halua enempää asiaa kommentoida, mutta onhan tää nyt aika selkee juttu kuitenkin...

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja tomato »

Eliisa kirjoitti: Tiistaina yritän ostaa lipun netistä finaalin harkkoihin sinne piippuhyllylle. Kai sieltä nyt sentään jotakin näkee, vai pitääkö ottaa ne kiikarit mukaan? :shock:
Kyllä näkee ja onhan hallissa iso näyttö roikkumassa katossa mikä ainakin pisteiden laskun seuraamista helpottaa jos se vaan on päällä.
Viimeksi muokannut tomato, 08 Joulu 2006, 18:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Was tomi...

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Mä sanon teille ihan kaikille vain yhden sanan: hävetkää!

YLEn ja EBUn nurjahko suhtautuminen faneihin johtuu myös siitä, että me kaikki emme mahdu samaan yhdistykseen. Osasyyllisiä tilanteeseen ovat kaikki aktiivit ja erityisesti ne äänekkäimmät täällä. Kannan oman vastuuni ja huonon omatuntoni virheistäni, mutta nyt olisi jokaisen aika kysyä itseltään: "Mitä minä olen tehnyt?". Vastaus: "En mitään" tai "Olen puolueeton" on huonoin mahdollinen. Vastuunkantajista on pula.
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Violette »

tomato kirjoitti: Tää on tietty salaliittoteoriaa ja ihan hepreaa mutta mitäs jos jossain klubissa on ohjeistettu hakemaan lippuja täältä jotta kyseisen klubin jäsenet saavat enemmän kiintiöstä  :miettii:
Tuskinpa on ohjeistettu, mä en ole ainakaan kuullut mitään.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »


Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

kaivanto kirjoitti: YLEn ja EBUn nurjahko suhtautuminen faneihin johtuu myös siitä, että me kaikki emme mahdu samaan yhdistykseen.
Ei mahdu ei.  :eiei:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Faniriidat voisi nyt unohtaa viisujen alla. Tärkeintähän on saada hyvät viisut ja loistava katsomo paikan päälle! Mä laitoin myös oman tilaukseni Kuppilan kautta jo useampi päivä sitten (oikeestaan heti kun fanipaketista tiedotettiin), muutin sen sitten tilaussysteemin muututtua tuohon semi+finaali pakettiin. Toivottavasti onnistuu! Olisi niin kivaa päästä katsomaan semi ja finaali livenä kahden muun läheisen ystävän kanssa - ja tietty myös kaikkien muiden kuppilalaisten kanssa myös (tää lupaa sit huolehtia Kuppilakatsomon akuutista terveydestä lähetyksien aikana - osaan ainakin elvyttää jos joku kupertuu ihastuksesta :mrgreen:)!

Ihanaa viisut 2007  :p!
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Et tu, Brute :tosion:
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

http://www.yle.fi/uutiset/oikea/id48815.html :
Parhaat paikat menevät faniklubilaisille, joille Eurovision laulukilpailujen järjestäjäyhtiö, ensi vuonna Yle, joutuu sopimuksen mukaisesti myymään osan lipuista.
:miettii:
Hello Hi!

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Halla »

No voi kauheeta! :eeek: Nyt on viisut pilalla, kun koko halli ei olekaan täynnä yrityslippulaisia. :eeek:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
petri
Hovimestari
Hovimestari
Viestit: 396
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:49
Paikkakunta: Berlin

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja petri »

petri kirjoitti:
Violette kirjoitti: Tuskinpa on ohjeistettu, mä en ole ainakaan kuullut mitään.
Itseasiassa on ohjeistettu, koska meille tulee sellaisia tilauksia nyt sisään joissa tuo lukee lisätietokohdassakin. :femme:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Violette »

Aika mielenkiintoista, mä en ole kuullut mitään tuollaista, vaikka molempiin viisuyhdistyksiin kuulunkin. :shock: Ehkä siellä on sitten kuiskittu salaa jäsenistölle tuollaisia.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

kaivanto kirjoitti: Mä sanon teille ihan kaikille vain yhden sanan: hävetkää!

YLEn ja EBUn nurjahko suhtautuminen faneihin johtuu myös siitä, että me kaikki emme mahdu samaan yhdistykseen. Osasyyllisiä tilanteeseen ovat kaikki aktiivit ja erityisesti ne äänekkäimmät täällä. Kannan oman vastuuni ja huonon omatuntoni virheistäni, mutta nyt olisi jokaisen aika kysyä itseltään: "Mitä minä olen tehnyt?". Vastaus: "En mitään" tai "Olen puolueeton" on huonoin mahdollinen. Vastuunkantajista on pula.
Kannan vastuuni, enkä tunne tehneeni mitään väärää, kun olen ollut perustamassa toista valtakunnallista euroviisuyhdistystä. Suomessahan on mm. yhdistymisvapaus ja sen estäminen rikkoo lakia. Mutta tämä tästä yhdistyskeskustelusta.

Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen, eikö vain, kaivanto?
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

GiveMeWings kirjoitti: Faniriidat voisi nyt unohtaa viisujen alla. Tärkeintähän on saada hyvät viisut ja loistava katsomo paikan päälle! Mä laitoin myös oman tilaukseni Kuppilan kautta jo useampi päivä sitten (oikeestaan heti kun fanipaketista tiedotettiin), muutin sen sitten tilaussysteemin muututtua tuohon semi+finaali pakettiin. Toivottavasti onnistuu! Olisi niin kivaa päästä katsomaan semi ja finaali livenä kahden muun läheisen ystävän kanssa - ja tietty myös kaikkien muiden kuppilalaisten kanssa myös (tää lupaa sit huolehtia Kuppilakatsomon akuutista terveydestä lähetyksien aikana - osaan ainakin elvyttää jos joku kupertuu ihastuksesta :mrgreen:)!

Ihanaa viisut 2007  :p!
Olen niin samaa mieltä! :hali:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Varmaan jos osasi lukea, tai edes jaksaisi kahlata tämän katjun läpi, niin vastaus löytyisi, mutta lippupaketin tilanneet kuulevat viimeistään 15.12, mutta kuis nyt sitten kun se lipunmyynti alkaa sunnuntaina.. Pitääkö sieltä varoiksi koettaa saada liput vai?

nimim. koko lippurumbaan jo niin kyllästynyt kaksonen '77 
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Hyvä kysymys, Mikkelsson!  :peukku:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Käsittääkseni lippupaketin saajille infotaan JO ENNEN sunnuntaita.  :peukku:

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5372
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

kaivanto kirjoitti: Mä sanon teille ihan kaikille vain yhden sanan: hävetkää!

YLEn ja EBUn nurjahko suhtautuminen faneihin johtuu myös siitä, että me kaikki emme mahdu samaan yhdistykseen. Osasyyllisiä tilanteeseen ovat kaikki aktiivit ja erityisesti ne äänekkäimmät täällä. Kannan oman vastuuni ja huonon omatuntoni virheistäni, mutta nyt olisi jokaisen aika kysyä itseltään: "Mitä minä olen tehnyt?". Vastaus: "En mitään" tai "Olen puolueeton" on huonoin mahdollinen. Vastuunkantajista on pula.
Kuules nyt, ainakaan se että ulkomaille on tarjottu harvinaisen vähän lippuja ei voi mitenkään johtua siitä, että täällä Suomessa on "liian monta" viisufanitahoa jonkun mielestä!

Minäkin olin perustamassa toista viisufaniyhdistystä, ja siihen oli totisesti hyvät syyt, ja olen ylpeä siitä! Mutta ehkä tätä asiaa ei tarvitsisi nyt tässä ketjussa puida. Voihan sitä jossain toisessa ketjussa jos haluat?
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Menkää muualle tappelemaan, kiitos!
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Näin ainakin petri meitä muutama sivu taaksepäin infosi. :peukku:
petri kirjoitti: Kyllä, siis tuossa lukee että vahvistus tulee viimeistään 15. pvä, mutta yritämme tottakai tehdä listavertailuja jo ennen 10:ttä päivää ja vahvistaa ainakin osan lipuista.
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5372
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

JuhaUK:n linkistä:
Finaali-paketissa on lippu lauantain 12.5. finaaliin sekä kolmeen muuhun tilaisuuteen. Semifinaali-paketissa on lippu torstain 10.5. semifinaaliin sekä kolmeen muuhun tilaisuuteen.


Onpa kaunistelevasti sanottu! "kolmeen muuhun tilaisuuteen". Miksei suoraan sanota: "saman näytöksen kolmeen harjoitukseen"??? Vaan ei, koska se kuulostaisi niin älyttömältä, mitä se todella onkin.

Nimimerkki jv on aivan oikeassa...
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
Sone
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 53
Liittynyt: 19 Kesä 2006, 16:58

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Sone »

MuzaMaza kirjoitti: Käsittääkseni lippupaketin saajille infotaan JO ENNEN sunnuntaita.  :peukku:
Ogaesta kuulin sen verran että he julkaisevat nimet sivuillaan jotka ovat saaneet liput
sunnuntaina klo 00.10

oiskohan mitää toivoo et tääl ois samalla tavalla :miettii:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Henkilökohtaisesti olisin sitä mieltä, ettei mitään listoja pistettäisi julkisuuteen.
Siitä syntyisi vaan pahaa mieltä ja tulenkatkuisia viestejä. Ilmoitus lipunsaannista privana tai sähköpostina on toimivampi tapa. Ei tule julkisia kädenvääntöjä siitä ketkä saivat lippuja ja ketkä eivät mahtuneet kiintiöön mukaan.

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja tomato »

Parempi jos sais sähköpostiin viestin.
Was tomi...

Lukittu