Vs: Lovex

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu

Suosikkini Lovexin kappaleista

Anyone anymore
108
87%
Wild and violent
16
13%
 
Ääniä yhteensä: 124

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Aamu kirjoitti: nkorppi "vähän" paniikissa oman suosikkinsa puolesta kun porukkaa tykkää AA:sta  :heh:
Sinäpä sen sanoit. Minä todella olen ollut paniikissa jo siitä asti kun kuulin että Lovex tulisi esiintymään kisassa, koska Inhoan laulajaa ja tiesin että tällainen feikki roskarokki kukoistaa Suomen radioissa: Lovex, Negative, Don Huonot, Apulanta, Uniklubi. Sallikaa mun oksentaa...  :draamaa:

Mutta kyllä mä silti odotin parempaa laulua -- yhtä kireän valittavaa kertosäettä toistamalla ei synny laulua!

Mutta, tosiaan olen todella paniikissa! Miksi kukaan pitää tästä bändistä? Kuulostaako tämä oikeasti teistä HIM:ltä? Koska sitä se ei ole, vaikka yrittää. Inhoan yli kaiken sitä että yritetään jotain mitä ei osata.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Wadde »

MuzaMaza kirjoitti: Wadde Hadde Dutte Da!  ;) :highfive:
:heh: Vuoden 2000 keväällä ei ollut parempaa 6.-luokkalaisten villitsijää  :heh:  :hiips:

No ei mutta nyt ei ainakaan harmita jos teinit äänestää ihq Lovexiansa! Tää biisi on niin jami  :rok:

Pakarisen versio vaikuttaa puuhastelulta tämän rinnalla  :cool:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Anyone anymore***1/2
Enempää tähtiä en uskalla tälle antaa, vaikka tätä mielelläni kuuntelenkin. Ensimmäinen tämän illan kappaleista jonka mukana huomasin hyräileväni. :D Helsinkirajan tämä ylittää vasta jos tämä toimii myös lavalla.

Wild and violent**
Tästä ei saa millään kiinni, vaan tämä on tasaistakin tasaisempi. Ei tiedä, mistä tämä kappale alkaa ja mihin loppuu. :eiei:

Näistä ehdottomasti AA Turkuun. :stara:
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Aamu »

nkorppi kirjoitti: Sinäpä sen sanoit. Minä todella olen ollut paniikissa jo siitä asti kun kuulin että Lovex tulisi esiintymään kisassa, koska Inhoan laulajaa ja tiesin että tällainen feikki roskarokki kukoistaa Suomen radioissa: Lovex, Negative, Don Huonot, Apulanta, Uniklubi. Sallikaa mun oksentaa...  :draamaa:
Tuo varmaan selittääkin sitten aika paljon. Itehän omistan kaikki Apulannan ja Don Huonojen levyt. Negativekin on ihan kiva bändi. Makueroja kai sitten :)

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Wadde »

nkorppi kirjoitti: Sinäpä sen sanoit. Minä todella olen ollut paniikissa jo siitä asti kun kuulin että Lovex tulisi esiintymään kisassa, koska Inhoan laulajaa ja tiesin että tällainen feikki roskarokki kukoistaa Suomen radioissa: Lovex, Negative, Don Huonot, Apulanta, Uniklubi. Sallikaa mun oksentaa...  :draamaa:
:eeek: Et kai oikeasti laita Apulantaa ja Uniklubia samaan kastiin?  :roll:

Uniklubihan on Suomen historian surkein bändi?  :nohyi:
Apulannalla kuitenkin vuosikausia kestänyt ura takana. Tai no eihän se mitään todista mutta kuitenkin  :hiips:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mullakin levyhyllyssä Apulantaa ja Donkkareita.

HIM-yhtyeeseen en ainakaan mie ole Lovexia verrannut. Enkä näe niissä kovinkaan paljon yhtäläisyyttä.  :raaps:

Avatar
Bertie Wooster
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 58
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 16:03

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Bertie Wooster »

nkorppi kirjoitti: Mä taidan tietää mikä tässä AA:ssa mättää... HRH:ssa on monta eri melodista teemaa, jotka on kaikki loistavia, joita voi kierrättää ettei tule tylsä. Näissä Lovexin lauluissa ei ole kuin yksi uuvuttava teema, jota soitetaan UUDESTAAN JA UUDESTAAN, AAAARGH, ja lopussa käsittämättömän kuuloinen modulaatio, ja SAMAA KIREÄÄ VALITUSTA UUDESTAAN KORKEAMMALTA.
Olet kieltämättä oikeassa määrätyn monotonisuuden suhteen, jopa viisu-genren puitteissa monotonisuuden siis. Biisi olisi kaivannut jotain suvantokohtaa ennen viimeistä kertosäettä ja ehkä myös rauhallisempaa alkua noinkin rajuun riffiin hyökkäämisen sijasta niin, että olisi syntynyt dynamiikkaa ja vaikutelmaa kasvamisesta. Silti tässä on tavoitettu kerrasta kaaliin menevät harmoniat niin hyvin, että menestysmahdollisuudet ovat suuret. Kuuntelin biisin viisi-kuusi kertaa ja olen siihen jo täysin leipääntynyt, mutta sehän ei taas miljoonien äänestäjämassaa hetkauta.
Viimeksi muokannut Bertie Wooster, 29 Tammi 2007, 19:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja WandA »

Justiinsa... nyt AA kuultu ja tätähän tää osaskin odottaa..  :raaps:
Ei tule toimimaan livenä, niinkun ei bändin toiminta minusta ole koskaan toiminutkaan, mutta biisi on ihan okei... Saattepa kuulla että ton laulajan ähkiminen kuulostaa vielä kahta kauheemmalta sit livenä.  :stara: mut kiva että joku tykkää.. Ja mistäs sitä nyt tietää, vaikka tää nyt sit oiski vähän saanu kokemusta..
Wild and violetin alku oli mukava. Ja kyllähän tämä biisi vähän tässä kasvaakin matkan varrella..  :joojoo: toivottavasti vetää hyvin.. mutta jaa.. paha vielä sanoa. Jää nähtäväksi..  :hiips:
Mutta mitessenyt loppu noin töksähtäen???!! HÖH!  :dingedong:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

No okei, kyllä Apulannan ja Don Huonojen laulut varmasti parempia ovat kuin Uniklubin, mutta mielipiteeni on etteivät näiden bändien solistit oikeasti osaa laulaa! Joskus olen kuullut todella hienonkin Apulannan kappaleen, ja on tullut todella haikea olo, ettei joku laulutaitoinen voisi vetää sitä. Ja tietty Jussi Chydenius soitti aikoinaan rumpuja Don Huonoissa, ja hänen musiikkinsa on läheistä mulle... Eli ihan vain laulaja-kritiikkiä noille kahdelle bändille. Lovex olisi myös Siedettävä jos tyyppi osaisi laulaa. Mutta lauantainapas näette miten se vetää livenä. Olen kuullut sitä liveveisaamista ja tulee mieleen että voisiko rasittavammin enää laulaa.  :niinpa:

antza90
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 11
Liittynyt: 26 Joulu 2006, 20:51

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja antza90 »

Petyin PAHASTI Lovexiin! Odotin jotain hyvää, jotain mitä Lovexilta olen aikaisemmin kuullut(Remorse, Bullet for the pain, Yours...)mutta näistä kummastakaan en muista mitään! En edes alkusävelmiä! Harmi sinänsä, sillä mielestäni Lovex olisi jopa voinut pärjätä.... Saa nähdä mitä lauantaina tapahtuu, jos vaikka livenä olisivat parempia(jota tosin epäilen, sillä laulaja ei ole kovin hyvä livenä :roll:)

Avatar
Sone
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 53
Liittynyt: 19 Kesä 2006, 16:58

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Sone »

Hirveen tasapaksua on  :rofl:

ja varsinki siihen loppupäähän olisi tarvittu jonkinlainen suvanto kohta
Mutta kuunnellaan vielä lauantaina uudelleen livenä

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MuzaMaza kirjoitti: Minä olen suosikkini löytänyt! (ainakin ensi lauantaihin asti...)  :heh:
SÄ SANOIT, ETTÄ EI VOIS LOORA ENÄÄ KIINNOSTAA!! Mä tulen muistuttamaan sua tästä HAUTAAN asti!! Katokkin, että pysyt sanoissasi  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja AntSa »

gentedimare kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti: Minä olen suosikkini löytänyt! (ainakin ensi lauantaihin asti...)  :heh:
SÄ SANOIT, ETTÄ EI VOIS LOORA ENÄÄ KIINNOSTAA!! Mä tulen muistuttamaan sua tästä HAUTAAN asti!! Katokkin, että pysyt sanoissasi  :heh:
NO APUA.......  Vai, että LAURA ei oo enää mitään....  :ylppis:  Rymistely enempi mieleesi?  :heh:  Koiranleukkoo..  :heh:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Kauheeta leukailua mulle taas  :heh:
Sanotaanko näin kohteliaasti, että melkoisen biisin saa Laura-Jumalatarkin pistää peliin, että menee AA:n ohi suosikikseni kotikisoihin.  :joojoo:

Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

Tää ei syttyny ollenkaan näille yritelmille...  :eiei:

[Seuraa nolo paljastus] Jälkimmäisen biisin aikana unohdin, että olin kuuntelemassa euroviisuja ja laitoin irkatessa volumet nollille tyyliin "mitä ***** tuolta radiosta oikeen tuleekaan"...  :rofl: Ei kai vaan oo mun musiikkia tämä.
Kymmenen sientä.

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

barbarossa kirjoitti: Kuuntelenkohan mä samaa kappaletta kuin te?  :shock: Ihan tusinatavaraa tämä eka. Toka hieman parempi, mutta siinäkin kuuluu liian selvät HIM-vaikutteet.
Samat sanat. Anyone anymoreja on musiikkimaailma pullollaan, puolessa välissä odotin jo sen loppumista. Wild and Violentissa on enemmän sävyjä, ja laulaja pystynee helpommin siitä suoriutumaan. Toivottavasti hää muuten on petrannut lauluaan, hieman kauhunsekaisin tuntein odotan lauantaita Lovexin osalta. Olen pettynyt, tähän bändiin asetin pieniä toiveita ennakkoon. No, ei voi mitään.  :sorivaan:
Viimeksi muokannut AnnFredi, 29 Tammi 2007, 20:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja jamit »

nkorppi kirjoitti:
Aamu kirjoitti: nkorppi "vähän" paniikissa oman suosikkinsa puolesta kun porukkaa tykkää AA:sta  :heh:
Sinäpä sen sanoit. Minä todella olen ollut paniikissa jo siitä asti kun kuulin että Lovex tulisi esiintymään kisassa, koska Inhoan laulajaa ja tiesin että tällainen feikki roskarokki kukoistaa Suomen radioissa: Lovex, Negative, Don Huonot, Apulanta, Uniklubi. Sallikaa mun oksentaa...  :draamaa:

Mutta kyllä mä silti odotin parempaa laulua -- yhtä kireän valittavaa kertosäettä toistamalla ei synny laulua!

Mutta, tosiaan olen todella paniikissa! Miksi kukaan pitää tästä bändistä? Kuulostaako tämä oikeasti teistä HIM:ltä? Koska sitä se ei ole, vaikka yrittää. Inhoan yli kaiken sitä että yritetään jotain mitä ei osata.
Missä säännöissä sanotaan että yleensä kertosäe on pakko erottua?? Anyone Anymore tällaisenaan ei sitä edes kaipaa. Kerrassaan hyvä biisi!!! Love(x) or hate!!!
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja jamit »

  Lovexin ja himin välillä ei ole mitään yhdennäköisyyttä!! Jos ei lasketa sitä että "toi kundi meikkaa). Yleensä noi suomalaiset bändit mitä täällä on lueteltu, uniklubi ym. Ne ei tule koskaan menestymään maailmalla biiseillä mitä meillä radiossa soitellaan!!!!! Pientä rajaa noihin vertailuihin! :megafoni:
Hello this is Serbia callink...............

mangolassi

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Nyt sit vaan peukut pystyyn  :peukku: kaikki Lovexin kannattajat, ettei vokalistille iske lauantaina se kuuluisa FLUNSSA!! :eeek: :eeek: :eeek:

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Leo »

Odotin paljon Lovexilta ennakkoon. Pieni pettymys oli. W & V ei ollutkaan vahva rockbiisi vaan kesy biisi, josta ei oikein saanut irti mitään.
AA oli paljon parempi, ja sieltä löytyi ihan hyviä koukkuja.
Kertosäe meni ekan kerran ohi, toisella kerralla se löytyi modulaation ansiosta. Turhan ponneton se silti oli. Useammalla kuuntelukerralla paranee. Huomasin sen neljällä kuuntelulla. Live-esitys ratkaisee paljon. Toivottavasti venyvät (näin urheilutermiä käyttäen).

Kristin81
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 15
Liittynyt: 14 Marras 2006, 17:47
Paikkakunta: Tampere

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Kristin81 »

Odotin Lovexilta enemmän (Guardian Angelin jälkeen), mutta ei Lovexin kappaleet huonoja ole. Anyone Anymore kuullostaa paremmalta toisen kuuntelun jälkeen, mutta en usko että lovex voittaa suomen karsintoja. Tästä kappaleesta syntyy varmaan hitti. Jään odottelemaan lauantain karsintojen esitystä.  :stara:

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja WandA »

No nyt tuli huti! Tää on luullu kokoajan että WILD AND VIOLET!!!  :shock:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Pete »

Molemmat biisit hyviä. :peukku: AA on vähän parempi, mutta biisin alku on ruma.
Lovex on varmasti kolmen parhaan joukossa ihan kummalla biisillä tahansa.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
helmi7
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 204
Liittynyt: 16 Touko 2006, 19:33

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja helmi7 »

Joo - tuli kyllä vähän ontto olo ekan kuuntelun jälkeen. Mulle kävi samoin kuin PikkuGwynethille  :shock: Täytyy vielä kuunnella rauhassa, ehkä toi AA vielä aukee.
Jos idea ei tunnu aluksi järjettömältä, toivoakaan ei ole -Albert Einstein-

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Bändin musa ei oo mua koskaan sykähdyttänyt ,mutta AA kuulosti onnistuneella esityksellä oikein sopivaksi viisuihin .

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Kaksi yllätyksetöntä kappaletta sitä samaa.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

Offtopiccia:
WandA kirjoitti: No nyt tuli huti! Tää on luullu kokoajan että WILD AND VIOLET!!!  :shock:
:heh: Nyt en saa pyyhittyä hymyä naamaltani, kun tuosta sanaparista tulee jostakin syystä mieleen parivaljakko Jvvv ja Violette :rofl2:

On se niin villi se Jvvv...  lol
Kymmenen sientä.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Violette »

Oisko siinä meidän duetolle nimi, oisko :mrgreen:

Itse aiheesta: mielestäni Lovexin eka kappale kuulosti yhden kerran jälkeen varsin hyvältä. Täytyy tutustua paremmin. Toisesta kappaleesta ei mulla olekaan mitään muistikuvaa, koska olin niin lamaantunut Johannan kakkoskappaleesta ettei mikään enää tuntunut miltään.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Mulle ei jää näistä Lovexeista yhtään mitään mieleen muutaman kuuntelun jälkeen, ei edes tuosta hehkutetusta AA:sta. Pitää kai kuunnella lisempää. :sorivaan:

Lovex ei ole meikäläisen musiikkia lain, mutta olin ihan avoimin mielin, parhaimmillaan kun suoltavat Guardian Angelin kaltaisia tykkejä kertosäkeitä. Mutta ääh, hohhoijaa. No top3:ssahan nää tietty Turussa on.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Bertie Wooster
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 58
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 16:03

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Bertie Wooster »

helmi7 kirjoitti: Joo - tuli kyllä vähän ontto olo ekan kuuntelun jälkeen. Mulle kävi samoin kuin PikkuGwynethille  :shock: Täytyy vielä kuunnella rauhassa, ehkä toi AA vielä aukee.
Jos toi biisi aukeaa jollekulle vasta usean kuuntelun jälkeen, taitaa Säkkijärven polkka edustaa kyseiselle henkilölle progen kokeilevampaa laitaa  :roll:

Lukittu