Vs: Lovex

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu

Suosikkini Lovexin kappaleista

Anyone anymore
108
87%
Wild and violent
16
13%
 
Ääniä yhteensä: 124

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja jamit »

GiveMeWings kirjoitti:
kaivanto kirjoitti: Minulla ei ollut tästä bändistä mitään käsitystä ennen tätä päivää muuta kuin että sitä on kovasti markkinoitu. Hyvät sävellykset, toivottavasti karaokelaulu sujuu livenä, soittaahan ei tarvitse! Oonx mä vähä teinix, kun olen nyt Lovex-fani (ainakin lauantain suoraan lähetykseen asti...)  :heh:
Mäkin nuorruin päivässä, ollaan yhdessä teinix  :repeilee: :peukku:
  Tuli tännekkin  hyvä olo, johtuisko tosta nuortumisesta? Jee teinix again!!! :menobandi:
Viimeksi muokannut jamit, 31 Tammi 2007, 00:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1775
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Mohno »

nkorppi kirjoitti: Ok tässä tulee, kun kerran niin kovasti pyysitte:  :niinpa:

Oma-versio: http://people.pwf.cam.ac.uk/nk283/AA-ke ... versio.MP3

Oli kauheeta tuskaa laulaa tätä. Kokeilkaa laulaa tätä itse nauramatta-- se on niin tekodramaattinen ja inttävä kappale, ja joissakin säkeissä enemmän tavuja kuin nuotteja. Kuten huomasitte, tulin tuossa lopussa hulluksi!

Ja tässä sitten 'aito alkuperäisversio' modulaatioineen kaikkineen: http://people.pwf.cam.ac.uk/nk283/AA-ke ... e4inen.MP3 .

Nyt syytän teitä jos tämä sonta jää soimaan mun päähän! Saatte maksaa mut hypnoosiin parantaaksenne mut!!  :evil:

:rofl2: :rofl2: :rofl2:

12 points sille jälkimmäiselle versiolle  :rofl:

Avatar
Liz
Siemailija
Siemailija
Viestit: 178
Liittynyt: 12 Loka 2005, 03:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Liz »

The_Sipi kirjoitti: Jee, saatiin Lovex-fanitkin tänne.  :tapu: :tapu: :tapu:
Monikko viitannee myös minuun, Xodan ohella? Juu oli pakko tulla tänne kurkkimaan mitä "todelliset viisuasiantuntijat" sanoo AA-kappaleesta, sen verran siitä innostuin. Jo se että Suomen kuuluisin viisufani MuzaMaza on kappaleesta noin innoissaan, kertoo aika paljon  :p

Lovex-fani en missään nimessä ole, mutta 17 vuoden viisufanituksen kokemuksella ainakin kuvittelen tunnistavani potentiaalisen menestyjän..  Kun Forevermore tipahti jatkosta niin liputan tän puolesta.

Jotenkin tuntuu että suomalaisille ei tunnu mikään kelpaavan Lordin jälkeen. Pitäisi olla realistinen: kysessä oli kuitenkin euroviisuvoitto, eikä yhtä hyvää biisiä tai bändiä välttämättä löydy Suomesta enää ikinä. Mutta hyville sijoituksille viisuissa riittää vähempikin, kuten tämmöinen kivan näköinen ihku-bändi menevällä kipaleella :)

ps. kerrassaan mahtavaa, nkorppi  :D

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Liz kirjoitti: Jo se että Suomen kuuluisin viisufani MuzaMaza on kappaleesta noin innoissaan, kertoo aika paljon  :p
Hei hei hei.... vaikka ois kuinka Suomen kuuluisin viisufani niin ei Maza kyllä yksinään edusta sitä oikeeta mielipidettä!!  :heh: :rofl:

Pärjätä AA:lla voidaan, mutta Mazan sanoin "me voitetaan taas euroviisut" tämä meidän kuuluisin viisufani matkustaa kyllä metsään!  :heh:

EKS VAAN!!  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Liz
Siemailija
Siemailija
Viestit: 178
Liittynyt: 12 Loka 2005, 03:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Liz »

gentedimare kirjoitti:
Liz kirjoitti: Jo se että Suomen kuuluisin viisufani MuzaMaza on kappaleesta noin innoissaan, kertoo aika paljon  :p
Pärjätä AA:lla voidaan, mutta Mazan sanoin "me voitetaan taas euroviisut" tämä meidän kuuluisin viisufani matkustaa kyllä metsään!  :heh:
No joo, voittoon en minäkään usko, mutta kympin sakkiin voitaisi päästä, ei luulisi edes tiukkaa tekevän :D Sitä paitsi nyt olemme seksikäs (?) euroviisumaa, entisen verrattuna luulisi pisteitä heruvan hiukan helpommin meillekin.. 
   

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Gentelle ei voi sanoa enää mitään kun se kertoo kaiken täällä julkisuudessa!  :tajutkaa:  :rofl:

KAIKKI on silti mahdollista. Viime kevät sen jo osoitti.  :peukku:
Saan mie hehkuttaa jos haluan.  :ylppis:
Kymppikärki on nyt vähintä mihin kotikisoissa pitää päästä. Oikeasti.
Tää Suomessa päällä oleva  viisubuumi ei saa päättyä rimanalitukseen toukokuussa. Eihän.  :eiei:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Tuo kaikki riippuu ihan biisistä. Minkälaisen kappaleen lähetämme

Latvia voitti viisut 2002, mutta floppasi omissa kisoissaan 2003
Ukraina voitti viisut 2004, mutta floppasi omissa kisoissaan 2005

Mutta kyllä mä silti uskon, että Lovex vois tuoda meille sijoituksen kymmenen sakkiin. Täytyy vaan ensin nähdä se esitys. Toivottavasti se tempaa mukaansa  :peukku:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MuzaMaza kirjoitti: Gentelle ei voi sanoa enää mitään kun se kertoo kaiken täällä julkisuudessa!   :tajutkaa:  :rofl:
HA HAA..................  :rofl:
Saan mie hehkuttaa jos haluan.  :ylppis:
TOKI!! Hyvä että ees jostain hehkutat  :tapu:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Ai olenks mie kovin negatiivinen ollut viime aikoina. :miettii: :heh:
No ei tää Suomen karsinta ole mikään herkkulaari ollut..

Tänä vuonna taitaa vaan olla enemmän hehkutettavaa muiden maiden karsinnoissa.
Käy se niinkin!  :tanssi_02:

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Robby »

Humanen hirvittävän live-esiintymisen nähtyäni olen kääntänyt kelkkani ja hilannut ykkössuosikikseni "Anyone anymore":n. Se on saatava Caribiassa voittoon ja sillä sibylla.

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja jamit »

  Tällä hetkellä Anyone Anymore on paras!! Vajaa viikko niin kuullaan onko parempia. :stara:
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
Liz
Siemailija
Siemailija
Viestit: 178
Liittynyt: 12 Loka 2005, 03:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Liz »

MuzaMaza kirjoitti:
Tää Suomessa päällä oleva  viisubuumi ei saa päättyä rimanalitukseen toukokuussa. Eihän.  :eiei:
Ei tod! Pohjasakaksi emme enää halua  :evil:
Onneksi olemme ainakin jo valmiiksi finaalissa  :)

Mulla on luja luotto AA:han. Toimii kuin junan vessa. 
Keräisi pisteet ainakin Pohjois-Euroopasta ja Saksasta eikä ainakaan hukkuisi massaan.

Taustalauluihin kunnolla voimaa, soitto kovalle ja kunnon show päälle niin kyllä irtoaa  :D

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Colby »

Liz kirjoitti: Taustalauluihin kunnolla voimaa
Joo, eli ei ainakaan Katraa taustalaulajaksi  :tosion:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja AntSa »

gentedimare kirjoitti: Pärjätä AA:lla voidaan, mutta Mazan sanoin "me voitetaan taas euroviisut" tämä meidän kuuluisin viisufani matkustaa kyllä metsään!  :heh:

EKS VAAN!!  :heh:
Ehkäpä! En tiedä. Itse pidän AA:sta edelleen, mutten kyllä muista siitä useammankaan kuuntelun jälkeen yhtään mitään.  :stupido:  Olin todella odottavalla kannalla Muzamazan "Me voitetaan AntSa taas euroviisut"-tekstareiden jälkeen ja tuntui kuin matto olis vedetty alta..  Aiku se vedettii.. Mun ykkössuosikkini on tästä erästä OLET UNENI KAUNEIN ja toisena tulee sitten ANYONE ANYMORE. Molemmista venaan live-esityksiä todella paljon. WE'LL SEE WHAT HAPPENS..?!?  :peukku:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AntSa kirjoitti:
gentedimare kirjoitti: Pärjätä AA:lla voidaan, mutta Mazan sanoin "me voitetaan taas euroviisut" tämä meidän kuuluisin viisufani matkustaa kyllä metsään!  :heh:

EKS VAAN!!  :heh:
Ehkäpä! En tiedä.
Ehkäpä?  :eeek:
Oijoi Antsalla siis on jossain syvällä sisimmässää luottoa että AA:lla voitetaan Helsingissä kansainvälinen finaali!! AIKU SE LUOTTAA  :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja itikka »

Omat odotukset Lovexin biiseiltä oli kovat... ja puoliksi ne täyttyikin.

Anyone Anymore suorastaan räjähti jo ensimmäisellä kuuntelukerralla. Hyvin tuotetut, mahtipontiset taustat, koukuttava melodia sekä hyvin rimmaavat ja rytmikkäät sanat, niin paketti alkaa olla koossa. Modulaatiokin löytyi, tosin hieman yllätti sen sijoituspaikka odotettua aikaisempaan kohtaan. Hieman mietityttää, kuinka tuo korkea taustalaulu toteutetaan, kun poikia on jo kuusi lavalla, mutta sen melodian pystynee korvaamaan ihan soittimillakin. Pidin kovin siis kappaleesta ja pojat ovat varmasti näyttäviä lavalla. Toivottavasti myös tv-esiintyminen onnistuu. Biisi ja bändi kun ilmeisesti taitaa olla ainoa, jolla olisi mahdollisuuksia Suomen edustajaksi puhelinäänestyksessä Hannaa vastaan.

Wild and violent oli taasen paljon kevyempää tavaraa, mitä odotin, mutta ilmeisesti ihan laskelmoitu veto bändiltä. Selkeästi ovat kisassa AA:a tyrkyttäen. Toivottavasti myös äänestäjät kuulevat oikein. Ei tämäkään mikään kauhistus ole, mutta ei W&V:lla kuitenkaan ole mitään mahdollisuuksia Suomen karsinnan voittoon.
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Kuuntelin nKorpin versiot ja oli riemukas kokemus!Ei tuossa melodiassa ole oikeastaan mitään erikoisen hyvää, sen nyt ainakin huomasin. Mutta kun ne Lovexin pojat on niin ihania... sillä perusteella tämä AA saa varmaan äänivyöryn. Terveisin nimim. :stupido: :stupido melodiaa etsivä.
Belgrad 2008!!

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Aamu »

nkorppi sai mut tajuamaan, että eihän sillä theonilla itseasiassa niin kamala ääni olekaan, voisi se olla paljon huonompikin ;)  :peukku: :tapu:
Viimeksi muokannut Aamu, 31 Tammi 2007, 12:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja daa »

Aamu kirjoitti: nkorppi sai mut tajuamaan, että eihän sillä theonilla itseasiassa niin kamala ääni olekaan, voisi se olla paljon huonompikin ;)  :peukku: :tapu:
:highfive:  :rofl:  :repeilee:  :tapu: Hyvä sie  :tapu: :cool:

+

"No ei tää Suomen karsinta ole mikään herkkulaari ollut.."
Vitsi te ootte hervottomia nykyvään  lol :rofl:
Life Looks Better in Spring

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja xoda »

"nkorppi sai mut tajuamaan, että eihän sillä theonilla itseasiassa niin kamala ääni olekaan, voisi se olla paljon huonompikin."

Sama.  :p

Kuuntelin taas ehdokkaita. Kyllä vaan edelleen tuntuu, että tämä se on, AA. En ymmärrä, jos jollekin ei jää mitään mieleen monen kuuntelukerran jälkeen.   

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Wadde »

gentedimare kirjoitti: Latvia voitti viisut 2002, mutta floppasi omissa kisoissaan 2003
Ukraina voitti viisut 2004, mutta floppasi omissa kisoissaan 2005
Joo mutta Turkki voitti viisut 2003, eikä flopannut 2004  :peukku: Ennemminkin mun mielestä tuossa Turkin 2004 veisussa oli hienoa se, että itse turkkilaisilla näytti olevan hauskaa. Ainakin se tarttui ihan televisionkin kautta  :) Ois voinu mun puolesta For Real voittaakin sinä vuonna  :joojoo:

Mutta tärkeää olisi saada viisuihin tarttuva ja hyvä viisu (luonnollisesti  :heh:). No ei mut sellainen et kotijoukot voi täysillä seisoa sen takana ja kaikilla on kivaa  :stara:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja daa »

Näin on  :peukku:

For real oli huipppppu!!!
Life Looks Better in Spring

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1775
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Mohno »

Wadde kirjoitti:
gentedimare kirjoitti: Latvia voitti viisut 2002, mutta floppasi omissa kisoissaan 2003
Ukraina voitti viisut 2004, mutta floppasi omissa kisoissaan 2005
Joo mutta Turkki voitti viisut 2003, eikä flopannut 2004  :peukku: Ennemminkin mun mielestä tuossa Turkin 2004 veisussa oli hienoa se, että itse turkkilaisilla näytti olevan hauskaa sellainen et kotijoukot voi täysillä seisoa sen takana ja kaikilla on kivaa  :stara:
Luitko ajatukseni..?  :kuulokkeet2:
Türkiye oli mahtava kokemus..!  :rakas: 

Ja jotenkin olin ajatellut armaalle Suomellemme saman kohtalon.. siis:

joko mahtava (kaikkia puhutteleva) jytytsipale  :vonkaus:

tai sitten

jotain sieltä "kansallisaarteistommastamme") (miten paljon näitä suomen sanoja voi taivuttaa ennen kuin ne katkeaa.. ?) jolla voi siellä ylpeänä (tulevien polvien silmien edessä) kuunnella ja kiikkustuolilla todeta.. tuota minä diggasin..?  :Piiri:

Hei, valitkaa ite..!

PS.  Käykö keuhko.. siis: kyllä käy! Kaikki käy, kunhan ollaan sovussa..  :hali:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Wadde kirjoitti:
gentedimare kirjoitti: Latvia voitti viisut 2002, mutta floppasi omissa kisoissaan 2003
Ukraina voitti viisut 2004, mutta floppasi omissa kisoissaan 2005
Joo mutta Turkki voitti viisut 2003, eikä flopannut 2004  :peukku:
JOO JOO  :joojoo: Etkös lukenut mun viestiä loppuun! Kun nimenomaan sanoin, että kaikki riippuu laulusta ja esityksestä!

Mutta että kisojen isännöiminen ei automaattisesti takaa menestystä! :miettii:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Wadde »

gentedimare kirjoitti:
JOO JOO  :joojoo: Etkös lukenut mun viestiä loppuun! Kun nimenomaan sanoin, että kaikki riippuu laulusta ja esityksestä!

Mutta että kisojen isännöiminen ei automaattisesti takaa menestystä! :miettii:
Joo ymmärsin kyllä mitä tarkoitit  :joojoo: Mä vaan jatkoin tota sun tekstiä :D
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Mohno kirjoitti: Ja jotenkin olin ajatellut armaalle Suomellemme saman kohtalon.. siis:

joko mahtava (kaikkia puhutteleva) jytytsipale :vonkaus:

tai sitten

jotain sieltä "kansallisaarteistommastamme") (miten paljon näitä suomen sanoja voi taivuttaa ennen kuin ne katkeaa.. ?) jolla voi siellä ylpeänä (tulevien polvien silmien edessä) kuunnella ja kiikkustuolilla todeta.. tuota minä diggasin..?  :Piiri:
Mä kyllä kallistun tohon jytytsipaleeseen  :miettii:
Tässä on kuitenkin paljon pelissä...Jos nyt flopataan niin heihei yleinen viisukiinnostus. Sitten saadaan taas ensi vuonna ihmetellä, ku media ei kirjoita mistään mitään  :hiips:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Anyone, Anymore on loistava kappale. Puntarissani se on vielä sijalla kaksi, koska haluan nähdä live-esityksen ennen Plane Awayn ykkössijan luovuttamista Lovexille. Humanen live- ”show”n ykkössijan kaappaamiseen ei ihan mahdottomia tarvita.
Ajattelin, että voisin tykätä Lovexilta jotain mahtiballaadia, mutta se paras biisi olikin menevä, mahtipontisesti rokkaava biisi. Lisäksi tässä Lovex-tyylin lisäksi on jotain hyvinkin Euroviisumaista ja mikä parasta pojat tuntuvat itse olevan aivan täpinöistään tästä luomuksestaan.

Viime vuoden tapaan Lovexissa meillä olisi jälleen valmis vientipaketti käsillä. Pojilla on iso hinku ulkomaiden valloitukseen (kuten Lordilla). Saksassa listamenestystä jo löytyy ja kiinnostusta löytyy jo myös Sveitsissä ja Itävallassa (kuten Lordilla).Vahvaa taustapanostusta saatanee myös saksalaisesta levy-yhtiöstä. Käsittääkseni Lovexin albumilla on hyvät mahdollisuudet menestykseen, vaikka en niin pidäkään siitä, että valmiiseen levyyn lisätään myöhemmin biisejä. Eli tarjolla on valmis hittialbumi, jos voitto tai hyvä sijoitus tulee (kuten Lordilla).

  Mun mielestä ehdokkaan pitää olla sellainen, jonka biisit näkyy Vivan ja MTV:n tapaisilla musiikkikanavilla (kuten Lordi) ja niissähän Lovexia on jo nytkin pyörinyt, eli pojat hyvää videota kehiin.Gardian Angel- video on tosi näyttävä.

Bändi on näyttävä mediassa (kuten Lordi). Voin hyvin kuvitella bändin esim. tuon saksalaisen nuorten fanitus musiikkilehden Bravon värikuvasivuilla. Ai niin mutta siellähän on jo ollutkin juttua bändistä.
Waiting For The Sirens Call

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Hyppään kyllä kaivoon jos nämä pilaavat esityksen visuaalisesti pukeutumalla farkkuihin ja t-paitoihin. Minä toivon ja OLETAN että tällainen ammattibändi tajuaa että euroviisuissa ollessa pitää näyttää yhtä hyvälle kuin musiikkivideolla, koska se tavallaan on musiikkivideo eikä mikään tavallinen keikka.

Bullet for the pain videossa pojilla on kiva stailaus ja sen verran yhtenäinen kokonaisuus, että voisi Humanekin ottaa selville mitä se tarkoittaa.
Viimeksi muokannut Aamu, 31 Tammi 2007, 17:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Kadotkaa ruudustani.  :dingedong:

Jos olisin odottanut yhtään mitään muuta kuin kamalaa tältä bändiltä, olisin pettynyt.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja AntSa »

gentedimare kirjoitti:
AntSa kirjoitti: Ehkäpä! En tiedä.
Ehkäpä?  :eeek:
Oijoi Antsalla siis on jossain syvällä sisimmässää luottoa että AA:lla voitetaan Helsingissä kansainvälinen finaali!! AIKU SE LUOTTAA  :draamaa:
En todellakaan väittänyt sellaista. Tarkoitin, että Muzamaza menee metsään hehkutuksineen...  :heh:  Koiranleukkoo..  :heh:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Lukittu