Suomi 2007: 4. semifinaali

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja tuulia »

nkorppi kirjoitti: Miten Heikki yleensä ottaen otti tuon homman haltuun tuon kaamean pettymyksen jälkeen? Oliko mitään leikkimielistä piruilua Jaanalle?  :twisted:
Minkäänlaista pettymystä ei ollut havaittavissa, ammatti-ihminen klaarasi homman  :peukku:
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8333
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja hra47 »

GiveMeWings kirjoitti:
TOTUUDENPUHUJA kirjoitti: Mitä tarkoitti Jaanan kommentti: "Toivottavasti",
kun Heikki sanoi Caribiasta, että mekinhän ollaan siellä viikon päästä?
Mä mietin aivan samaa. Kuulosti hämärältä...  :shock:
Mua nauratti. On Pelkosta piesty kuin vierasta sikaa, että alkaa varmaan jo epäilemään saako juontaa enää edes karsintoja loppuun.

Lauralla hyyyvä venytys. Toivottavasti sukkahousut eivät revenneet.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Eli pieni piruilu siis tuli sieltä, "mekinhän ollaan siellä viikon päästä-- toivottavasti...' = 'toivottavasti jompaa kumpaa ei heitetä esim. ensi viikoksi pois, kun ei koskaan voi olla varma mitä ne päättää'.

Ihan hyvin sanottu!!

Yhtä asiaa en tosin tajua: Kuunteleeko kansa näitä korvatulpat päässä, kun Kosketa Mua ja Take It Back eivät olleet automaattivalintoja?  :raaps:

mangolassi

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Ylivoimaisesti huonoin semi tänä vuonna. Lauran "Kosketa mua" oli ainut, jonka olisin voinut lähettää Turkuun. Muuten kaikki olivat kauheita sillisalaatteja. Taso yhtä huono kuin missukkakisoissa. Illan paras taisi olla Sari Kaasinen. :roll:

Heikki on pro, ja hänelle kaikki sympatiani. Hyvin mies klaarasi tilanteen mediapyörityksestä huolimatta. :peukku:

mangolassi

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

nkorppi kirjoitti: Yhtä asiaa en tosin tajua: Kuunteleeko kansa näitä korvatulpat päässä, kun Kosketa Mua ja Take It Back eivät olleet automaattivalintoja?  :raaps:
Henk.koht. sanottuna mulle oli sama, kumpi latteus B&S:n biiseistä lähtee finaaliin...
Olin kyllä järkyttynyt Lauran kohdalla, että kansa ei kuulllut ja nähnyt oikein. Kerrankin wanhanajan iskelmätunnelmaa olis ollut tarjolla, ja sit lähetetään tommonen Madonna-kopio. :grr:

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Totta, nyt vasta ymmärsin, että se Pelkonen heitto oli piruilu YLE:lle. Että toinen heitettäisiin tässä välissä pois. Osoitti kyllä myös että Pelkonen olisi halunut Paasosen jatkossakin!  :tapu:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja mpappa »

mangolassi kirjoitti: Ylivoimaisesti huonoin semi tänä vuonna. Lauran "Kosketa mua" oli ainut, jonka olisin voinut lähettää Turkuun. Muuten kaikki olivat kauheita sillisalaatteja. Taso yhtä huono kuin missukkakisoissa. Illan paras taisi olla Sari Kaasinen. :roll:

Heikki on pro, ja hänelle kaikki sympatiani. Hyvin mies klaarasi tilanteen mediapyörityksestä huolimatta. :peukku:
Minun mielstäni ylivoimaisesti huonoin semi oli 2. ja ei kolmaskaan kovin häävi ollut. Ainoa valopilkku siinä oli Johanna.
Love shine a light

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Kävimpä minäkin vihdoin tsekkaamassa järjestelyt Tohlopin studioilla Tampereella.
Studio oli pienempi kuin miltä telkassa näytti. Lava näytti pienemmältä luonnossa kuin telkassa, silti se vei tilaa enemmän kuin puolet studiosta.
Kaikki muu - siis 7 kameraa, kaksi miksauspöytää, radioselostaja, Heikin ja Jaanan selostuspiste, yleisö, jne - oli saatu jotenkin ahdettua pieneen studioon.
Television ihmeisiin kuuluu, että kaikki näytti hyvältä telkassa.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Albatrossi

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Kaamea semi, en ihmettele, jos kukaan ei enää halua katsoa karsintoja. Lauran Kosketa
mua oli ainut kunnon esitys.

B&S oli petymys, tosin tuo lava oli aivan liian pieni tuolle heilumiselle.

JWRA oli tasoisensa, menettelee muttei sytytä.

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Leo »

Lauran Kosketa mua oli viisukarsintojen helmiä. Sääli, että jäi rannalle.  :parku:

TAC toi mieleen Latvian Marie N:n knalleineen ja Jessica Andersonin tuoleineen. Paremmin meni Lauralla kuin Jessicalla. Laura on käyttänyt tuolia showssaan aiemminkin. "Tuoli on hyvä elementti..."

Beats and Styles oli sekavaa seurakuntaa niin musiikin, puvustuksen kuin shownkin suhteen. Käsittämätöntä hortoilua. Mutta kaikilla oli niin kivaa ja letkeää... Lopussa tuo letkeys meni ihan överiksi ja ehkä vie puhelinääniä enemmän kuin niitä tuo.

JWRA oli positiivinen yllätys. Molemmat kappaleet toimivat, ovat melodisia ja kansainvälisiä. Stailaukseen vielä hiomista: puuhka ja riikinkukon sulat eivät ehkä ole sitä glamouria. Lisäksi TV:ssä vilahti osuva kommentti Jannin ja 80-luvun Paula Koivuniemen yhdennäköisyydestä. Viisujen musta hevonen, ehkä yllättäjä?

Heikistä näkyi pettymys. Hymyili, mutta oli vaisu. Vasta loppua kohti pystyi vapautumaan. Huomasitteko, ettei Heikin ja Jaanan kesken ollut mitään sellaista vitsailua, jota näimme edellisissä karsintalähetyksissä?

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Heikki tuli meitä vastaan, kun tulimme Tohloppiin ja tervehti meitä hymyillen. :)
Viimeksi muokannut JukkaV, 11 Helmi 2007, 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

TOTUUDENPUHUJA

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »




Kyllä huomasi, että Heikki ja myös Jaana olivat vaivautuneita, eivätkä läheskään niin rentoja kuin aiemmin. Heikillä oli surulliset silmät, vaikka yrittikin pakkohymyä vääntää.


Jaana oli itse asiassa kummallisen vakavamielinen koko ajan.


Mitähän Heikki mietti siitä Beats&Styles -tyypin hänelle antamasta itkuilmeisestä halauksesta?  ;)



Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Leppilammen "sanavalmius" ei oikein vakuuttanut Frangenin viisu-uutisissa, sen verran vaikea olo näytti tyypillä olevan kysymysten edessä. Noh, tietty täytyy ajatella, ettei tuota voi verrata juontotilanteeseen, tietenkään... Mutta tuli silti vähän :sohva: -olo tuosta. No, avoimin mielin, toki.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Pikkulinnut liversivät, että Daa ja wandA olivat sitten mukana tv-insertissä!  :peukku:

:megafoni: Kenen laittama se ohjelmassa näkynyt Viisukuppila-tekstari oli?

Lauran Take A Chancesta: Tätä bailtaan Viisukuppilan bileissä seuraavat 10 vuotta?

KUKA TUON LAITTOI!!  :mrgreen:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ennen suoraa lähetystä äänettiin myös hauska mainos finaalia varten... Se meni jotenkin näin:
Jaana: Nyt ne on selvillä. 12 Suomen karsinnan finalistia, joista vain yhden unelma toteutuu.
Heikki: No sehän on jo selvillä, kuka voittaa Suomen karsinnan.
Jaana: Mitä sä oikein höpiset?
Heikki: Kansa tietää jo ketä voittaa. Vai mitä?

Ja sitten me kaikki Tohlopin studiossa huudettiin oman suosikkimme nimeä...  :heh:
Ihanaa älämölöä.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Violette »

tonywerner kirjoitti:Heikki: Kansa tietää jo ketä voittaa. Vai mitä?
:shock: :shock: :shock: Voi luoja! Olen järkyttynyt! :'(
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja AntSa »

MuzaMaza kirjoitti: Pikkulinnut liversivät, että Daa ja wandA olivat sitten mukana tv-insertissä!  :peukku:
;)  Ihania uusia pikku tuttavuuksia nämä tyttäret!  :hali:  :hali:  Tää oli hyvässä "hoidossa", kun toisella puolella olivat nämä tyttöset ja toisella puolen jorasivat hurmuritytöt Mismu-Anne ja Mismu-Peppe.  :hali:  :hali:

Aiku tää oli *hoidossa*....  :repeilee:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

AntSa kirjoitti: Aiku tää oli *hoidossa*....  :repeilee:
No mä olenkin ihaillut tuota Antsan uutta kuvaa, että onpas vielä tavallistakin aurinkoisempi tuo meidän aurinkolapsemme, mutta selvähän se, tainnut tulla Lauraan syleilyyn suoraan "hoidosta"  :rofl:
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Anna_M kirjoitti:
AntSa kirjoitti: Aiku tää oli *hoidossa*....  :repeilee:
No mä olenkin ihaillut tuota Antsan uutta kuvaa, että onpas vielä tavallistakin aurinkoisempi tuo meidän aurinkolapsemme, mutta selvähän se, tainnut tulla Lauraan syleilyyn suoraan "hoidosta"  :rofl:
:repeilee:  Itse asiassa tuo kuvan JUMALATAR hoiti minua ennen tuota live-lähetystä.  :repeilee:  Vai, että  "aurinkolapsi"..?!? Tolla tää taitaa elää kolmannenkin viikon ilman safkaa..  :heh:  Kahden viikon energiat tuli LAURAn ja JARI-laulajan haleista.  :hali:  :hali:  Kiitos IHANAINEN ANNA M.!!!  :hali:  Kylläpä taas halituttaa..  :heh:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja minnie »

Mäkin voin kohta kommentoida 4.semifinaalia ja esityksiä...kohta alkaa uusinta (tv2 klo 22.55) :peukku:
Olin niin varautunu eilen kattovani netin kautta suorana lähetystä ja telkusta missikisaa, mut samperi ku ei vaan nettilähetys auennu mulla (vaikka 3.semi aukes toissa lauantaina, hmm?). Alun seurasin mutta käänsin sitte kanavaa ja päätin suosiolla katsoo lähetyksen vasta tänään.
:niinpa:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Ei tuo Beats and Styles nyt sentään niin huono ollut,
kuten annatte ymmärtää...  :stara:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mutta jotain kontrolloitua pitää EUROVIISU-esiintymisessä olla. Muuten ei kuvaajatkaan tiedä mitä kuvataan milloinkin, mikä näytetään tv-katsojille ja mikä ei.
Hirveen sekavaa ja hermostuttavaa katsottavaa. En pidä, vaikka biisi ihan ok.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Fabrizio kirjoitti: Ei tuo Beats and Styles nyt sentään niin huono ollut,
kuten annatte ymmärtää...  :stara:
Ei varmaankaan, mutta ei siinä kyllä mitään hyvää ollut! Vai oliko sinusta?  :raaps:
Omituinen sekametelisoppa se esitys.... valitettavasti  :/
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

gentedimare kirjoitti:
Fabrizio kirjoitti: Ei tuo Beats and Styles nyt sentään niin huono ollut,
kuten annatte ymmärtää...  :stara:
Ei varmaankaan, mutta ei siinä kyllä mitään hyvää ollut! Vai oliko sinusta?  :raaps:
Omituinen sekametelisoppa se esitys.... valitettavasti  :/
Anna Nordell! :ylppis:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Minkähän takia nämä semiuusinnat pitää piilottaa puolilleöin? :miettii:
Viimeaikojen pakkaspäivinä porukat olisivat varmasti kattoneet näitä
sunnuntaipäivän ratoksi.  :joojoo:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja minnie »

Nonni, nyt on lähetys katottu. En viitsi vieläkään lukea eilisiä ja tän päiväisiä kommentteja tästä semistä+esiintyjistä, luen ne sitte ajan kanssa... :)

Heikki oli asiallisen rento ja fiksusti pukeutuneena, ei näkynyt pettymys päällepäin. Jaana oli jotenkin ylimielisen oloinen (vai kuvittelinko vaan), typerää sanoa toiselle "toivottavasti" siitä tulevasta Turkulähetyksestä. Kyl ne ny niin kauhiast sitä Heikkii halailikin, melkein jokainen vuoroperään. Mut olihan se Heikkee symppis ja on paljon paljon viehättävämpi ku Mikko!

Ohjelmasta jäi mukava fiilis, oli ku bileis ois ollu. lol Kiitos siitä Mannisen Jaakolle, ja myös JW&RA:n laulajalle. Heiltä läppä luisti ja lopussa meinas studion puitteet käydä ahtaaks sen ilakoinnin myötä.

Mä en ees muistanu miten suolesta tuo Värttinän Mielessäni-kipale olikaan, ihan kamala, hyi! Värttinällä on parempiakin biisejä kuin tuo. Ja Sillanpään Tangokin kuulosti nyt ihan tyhmältä, ei se biisi silti mikään suosikki oo mulle koskaan ollukaan. Vieläkin hymyilyttää ne siivet... :hihi:

Näistä jatkoon menneistä kappaleista voin sanoa, että oikeat biisit meni finaaliin. Ennakkokuuntelussa tykkäsin enempi B&S:n Take it back:stä, mutta nyt ku esitykset näin niin vaihtu mielipide. Lauran kummatkin biisit on hyviä, mutta enemmän pidän tästä Take a chance:stä. Lauran eka biisi oli sellanen italia-vaikutteinen ja toimis ehkä paremmin italiankielellä. Täs discobiisissä oli ihan kiva show: odotin, et tekeekö vielä sen tuolitempun mitä oon mm. Madonnalla nähny, eli se että noustaan tuolin päälle ja laitetaan toinen jalka selkänojaan samalla kaataen tuoli. B&S:n lavaesiintyminen oli sitä taattua Beats and Stylesia, menoa ja meininkii...saas kattoo laittavatko yhtenäiset vaatteet finaaliin.

Simon "uutispläjäys" oli sitä tuttua Simo-juttua: säätiedote oli kiva, mutta en tykänny Susan K. vitsailusta yhtään, aika väkisin ympättyä.

Jonsin kieltä en tälläkertaa nähnyt, mutta Fabrizion kannustusviestin B&S:lle näin. :peukku: Sekä Lauralle osoitetun Viisukuppila-viestin jossa kerrottiin Kuppilan bileissä danssattavan Lauran discobiisiä seuraavat 10vuotta. Oli joku laittanu kommentin JW&RA:lle, jossa verrattiin heitä Hanoi rocksiin jossa on Paula Koivuniemi laulajana. :heh:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33290
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Pete »

minnie kirjoitti: Jaana oli jotenkin ylimielisen oloinen (vai kuvittelinko vaan)
Kuvittelit! :joojoo:

Minusta taas se Susan Kurosella vitsailu oli juuri sopivanlainen piikki Simolta. :heh:

En kyllä ymmärrä, miksi Sillanpään piti taas laulaa Takes 2 to tango! Monestikohan sekin on viime vuosina kuultu!? :stupido:
Olisi mieluummin laulanut komean Valkeaa unelmaa.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Susan Kuronen oli just Simon osuuden paras vitsi. :joojoo:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Heikki oli selvästi pettynyt, mutta hyvin peitti sen silloin kun oli kamerassa.

Jaana ei ollut mitenkään voitonriemuinen tilanteesta, vaan tavallista hiljaisempi ja mietteliäämpi. Varmaan kelas hiljaa mielessään tilannetta. Elämässähän käy välillä silviisii, että jotkut jatkaa eteenpäin kun toiset jää paikalleen polkemaan.

Kyllä Heikistä pidettiin huolta. Moni vilkuili Heikkä sillä silmällä, että jaksatko nyt varmasti? Edes lähetyksen loppuun?

Frangenin jutut oli mitä oli, mutta tällä kertaa minäkin nauroin.
Mikko Lappulommin haastattelu sujui leppoisasti ja heillä itselläänkin oli hauskaa.

Jwran ja BaSin riehumiset oli omalla tavallaan hauskoja, mutta mun mielestä väärässä ohjelmassa.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Liz
Siemailija
Siemailija
Viestit: 178
Liittynyt: 12 Loka 2005, 03:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: 4. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Liz »

TOTUUDENPUHUJA kirjoitti: |
|
|
Kyllä huomasi, että Heikki ja myös Jaana olivat vaivautuneita, eivätkä läheskään niin rentoja kuin aiemmin. Heikillä oli surulliset silmät, vaikka yrittikin pakkohymyä vääntää.
|
|
Jaana oli itse asiassa kummallisen vakavamielinen koko ajan.
|
Heikki näytti minunkin mielestäni surulliselta   :eiei:

Keskinäinen läpän heitto puuttui ja oli hiukan vaivaantunutta. Kun Laura heitti säärtä Heikin olkapäälle ja Jaana sanoi että "Heikki on mykistynyt eikä pysty sanomaan enää mitään", Heikki melkein keskeytti ja jatkoi muina miehinä seuraavan kappaleen selostusta, Jaanan läppää mitenkään kommentoimatta.

Lukittu