UMK 2016: Instagram-vihjeet

Euroviisut 2016 Tukholmassa
Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Luultavasti menee ihan pieleen mutta nro 17 Paula Vesala?
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Kuva 14/18 varmaan Saara Aalto
Kuva 13/18 varmaan Stina Girs
Paremman maailman puolesta.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5000
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja toivo »

Jonttu kirjoitti:Nro 11 olisi Pää-Äijät, näin osasi joku toisaalla päätellä.
Nevahööd Pää-äijistä,kovasti kuitenkin vaikuttaisi niiltä. Pää-äijät sopis hyvin PKN:n jälkeen Suomen euroviisuedustajaksi :heh:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37163
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tulee Pää-äijistä vähän mieleen tämä. :hihi: :valkovenaja:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Juzu24
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 241
Liittynyt: 20 Tammi 2014, 21:54

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Juzu24 »

YleX:n Jälki-istunto soitti aika paljon Pää-äijien Pääpäivä ja Pikkujouluissa biisejä viime syksynä. Perjantaisin jopa päättivät lähetyksen aina Pääpäivä biisiin, koska niin paljon kyseistä biisiä toivottiin.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

TomppaJr kirjoitti:Oisko toi kutonen nyt se Nisa?
En ihan kestä, jos on. :rofl: :surrur:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Mikäli nuo vihjeiden kohdalla kuuluva musiikki todella on niistä biiseistä, niin 18/18 kuulostaa parhaimmalta musiikin perusteella. :joojoo:
Paremman maailman puolesta.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5000
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja toivo »

Pää-äijillä siis jo jonkun verran suosiota. Pelottaa jo etukäteen, että suomalaiset äänestää murskavoitolla äijät Viisuihin :jupinaa: (siis jos ylipäätänsä ovat mukana)

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1353
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

9 vaikuttaa tosiaan Mikael Saarelta, sekä musiikin että lookin perustella.
14 on nyt lähes satavarmasti Saara Aalto, No Fear -kampanjoineen.

Hieman hämmentynyt olen siitä ettei Cristal Snow selvästi pompannut esiin yhdestäkään noista vihjeistä. Onko kuvista nähtävissä miestä korkokengissä? Saattaahan hänellä olla vähän hillitympi look tällä kertaa. Tai sitten ei osallistukaan?

Uii miten jännää! :tapu:
Ei malttaisi millään odottaa tätä vajaata kahta viikkoa. :biskop:
Aina mun pitää käydä suihkussa

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

toivo kirjoitti:Pää-äijillä siis jo jonkun verran suosiota. Pelottaa jo etukäteen, että suomalaiset äänestää murskavoitolla äijät Viisuihin :jupinaa: (siis jos ylipäätänsä ovat mukana)
Viime vuonna Norjan karsinnassa hetken näytti jo siltä että valitsevat vastaavan pellebiisin viisuihin (ks. yllä) mutta jäivät sitten kuitenkin neljänneksi. En usko että saa täälläkään tarpeeksi suosiota moinen.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

xyz09
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 313
Liittynyt: 23 Huhti 2009, 13:45

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja xyz09 »

^^ No eiköhän tuo Nro 5/18 ole Cristal. Instagram-videon sanoituksissa lukee "but Love Is Blind".
UMK16-yleisketjussahan kirjoitettiin muutama päivä sitten:
Speed kirjoitti: Cristalin osallistuminen on 99,9 prosenttisen varmaa. Herra itsekin ilmoitti heti tämän vuoden finaalin päätyttyä kiinnostuksensa osallistua UMK:hon. Ehdokaskappaleen musiikkivideo on jo kuvattu ja kappaleeseen viitataan tällä hetkellä lyhenteellä #LIB.
#LIB eli Love is blind?

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11350
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ Vaikuttaa joltain Conchita-tyyliseltä gay-anthemilta. Pelottaa, että suomalaiset äänestävät tuon pelkän sanomansa perusteella voittoon, koska "siitähän viisuissa on kysymys". :apuva:
Viimeksi muokannut Teräsbekoni, 01 Tammi 2016, 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Olipa kiva herätä ja huomata että vihjeitä on kuin onkin tullut :uujee: Vaikka aika turhanpäiväistä artistien veikkailu on, koska puolet on kumminkin jotain nevöhöördejä. Somen perusteella vaikuttaa toden totta siltä, että Saara Aalto on mukana :peukku: Melodiapätkien perusteella parhailta kuulostivat 2, 9, 10 ja 18, mutta selvästi joukosta erottui numero 3. Jotain kunnon tyttöbändirokkia taidokkailla vokaaleilla, pliis! :pliis:

Sen sijaan numerot 15 ja 12 vaikuttivat ihan hirveiltä :heh: Toivon todella, ettei Pää-äijien kaltainen kokoonpano ole mukana millään huumorihumpalla :apuva: Jos on, alan vanhana pessimistinä jo odottaa kuinka sitä äänestetään kännissä ja läpällä ja "Suomi ei ole koskaan vielä lähettänyt huumoriviisua, ois pitänyt silloin lähettää Eläkeläiset, tällä me erotutaan joukosta, tää on uus Lordi, torilla tavataan!" :rullaati:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7558
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Kiva saada heti vuoden alkuun tietoa UMK:oosta. :uujee: Vihjekuvien ja musiikkinäytteiden perusteella odotan kovaa tasoa.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Olisipa Erja Lyytinen mukana! Numero 9 vaikutti lupaavalta, olisipa Mikael Saari! Itse en innostu Tea Hiillosteesta/Kanasta, Cristal Snowsta, Pää-äijistä enkä varsinkaan Nisa Sorayasta! Pää-äijät menee minun kirjoissani kategoriaan Eläkeläiset, Stig ja PKN. Mutta suomalaiseen perusmakuun iskee varmasti! :shock:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30876
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Terasbekoni kirjoitti:^ Vaikuttaa joltain Conchita-tyyliseltä gay-anthemilta. Pelottaa, että suomalaiset äänestävät tuon pelkän sanomansa perusteella voittoon, koska "siitähän viisuissa on kysymys". :apuva:
Stargazer kirjoitti:Toivon todella, ettei Pää-äijien kaltainen kokoonpano ole mukana millään huumorihumpalla :apuva: Jos on, alan vanhana pessimistinä jo odottaa kuinka sitä äänestetään kännissä ja läpällä ja "Suomi ei ole koskaan vielä lähettänyt huumoriviisua, ois pitänyt silloin lähettää Eläkeläiset, tällä me erotutaan joukosta, tää on uus Lordi, torilla tavataan!" :rullaati:
Viime vuonna valittiin uusi Lordi, jolla lisäksi oli yhteiskunnallisesti tärkeä sanoma. Ennalta varman voiton sijasta saatiin semifinaalin jumbosija. Uskotteko te suomalaisten unohtaneen tämän kaiken alle vuodessa? Minä en.

Mikään PKN:n valintaa puoltanut peruste ei tänä vuonna ole kovassa huudossa. Jos valinnassa typerehditään, todennäköisempää on, että Pää-Äijät joutuvat syyttään sorsituksi. Vaikka Pää-Äijillä olisi kisan tykein viisu, josta tulee Suomessa superhitti, sen sijasta valitaan jotakin varmemmin eurokelpoista.

Cristalilla on todennäköisesti tyylillisesti eurokelpoinen viisu, joten hänellä ei ole samaa ongelmaa, mutta ei hänkään pelkällä sanomalla Tukholmaan ratsasta.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Axell
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2401
Liittynyt: 13 Kesä 2013, 09:55

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Axell »

oooo en malta oottaa että nää kerrotaan. :surrur: Varsinkin Cristal Snow, Kana ja Tea sekä Saara Aalto ois nii siistii jos ois mukana. Ja jos noi on oikeesti näitten taustoja nii en kestä :kups:

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11350
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^^ Joo, juuri tuon takia en usko Pää-äijien (tai valitettavasti muidenkaan suomeksi laulettujen tai vähänkään erikoisempien biisien, olivat miten hyviä tahansa) mahdollisuuksiin. Cristalista en sen sijaan olisi niinkään varma, sillä viime keväänä vastaan tuli paljon kommenttia, että Kurikoiden sanoma oli kuin luotu viisuihin, mutta eihän sitä suomeksi koskaan pärjätä, yms. eikä Cristalilla tätä ongelmaa tule olemaan.

En tiedä, anteeksi negatiivisuuteni, mutta viime vuosi sai minut hieman kyyniseksi suomalaista viisukansaa kohtaan. Cristal ja Pää-äijät ovat kyllä ihan tervetulleita mukaan, kunhan kaikki kilpailijat vain olisivat tänä vuonna samalla viivalla. :joojoo:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5000
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja toivo »

17/18 Diandra?

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8364
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mä en saa noita instan videoita/musiikkinäytteitä toimimaan jostain syystä (selaimena uusin Firefox)... täytyneekö olla sisäänkirjautunut? (Mullahan ei mitään instagrammin tiliä oo, eikä tuukaan.)
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

hra47 kirjoitti:Mä en saa noita instan videoita/musiikkinäytteitä toimimaan jostain syystä (selaimena uusin Firefox)... täytyneekö olla sisäänkirjautunut? (Mullahan ei mitään instagrammin tiliä oo, eikä tuukaan.)
Ei tarvitse olla kirjautunut. Chromella ja Internet Explorerilla ainakin pyörii vaivatta. Onkohan sulla joku viruksentorjunta/mainostenesto joka blokkaa nuo?
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

antsukantsu
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 66
Liittynyt: 25 Touko 2015, 15:49

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja antsukantsu »

Eipä kauheasti innostanut nyt sitten nämä pätkät minua. Toivottavasti laulut toimivat ja parantavat biisejä. Mistäpä tuota tietää. Hieman pettynyt kuitenkin olen. Mikael Saaren mukanaolosta olin kuullut sisäpiirihuhuja jo aiemmin, ja kovasti hänen biisiään odotin. Ei kuitenkaan yltäne tuo samalle tasolle kuin 2013.

Noiden pätkien perusteella lupaavimmilta vaikuttivat Saara Aalto numerollaan 14 sekä numerot 7 ja 4. Saara olisi mainio valinta viisuedustajaksi varmasti.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8364
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Stargazer kirjoitti:
hra47 kirjoitti:Mä en saa noita instan videoita/musiikkinäytteitä toimimaan jostain syystä (selaimena uusin Firefox)... täytyneekö olla sisäänkirjautunut? (Mullahan ei mitään instagrammin tiliä oo, eikä tuukaan.)
Ei tarvitse olla kirjautunut. Chromella ja Internet Explorerilla ainakin pyörii vaivatta. Onkohan sulla joku viruksentorjunta/mainostenesto joka blokkaa nuo?
Mainoksenestoa ei ole, mutta virustorjuntasofta Avast kylläkin, ja joka on aikaisemmin aiheuttanut häiriöitä koneen toiminnalle, mutta tällä kertaa se ei näyttäis olevan syyllinen...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Ääh, mä en jaksais enää ollenkaan odottaa näiden kokonaan kuulemista. :uujee: :surrur:

En kyllä haluaisi mitään Mikälie Saaria, Cristal Snoweja tai SaaAaleja enää näihin, enkä Teaa ja Kanaakaan. :niinpa:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

toivo kirjoitti:17/18 Diandra?
Kunpa olisikin. Se ja Saara osoittaisi että Yle on panostanut nimenomaan hyviin laulajiin.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8364
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Serduchka kirjoitti:En kyllä haluaisi mitään Mikälie Saaria
Kelpaisi täällä, jos taustapiruna hääräisi taas Kerkko Koskinen :pliis:

Edit: Ääh, mulla meni kaksi Mikaelia sekaisin. Mielessä oli siis Mikael Konttinen, eikä Saari... :puna:
Viimeksi muokannut hra47, 01 Tammi 2016, 19:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Serduchka kirjoitti:
TomppaJr kirjoitti:Oisko toi kutonen nyt se Nisa?
En ihan kestä, jos on. :rofl: :surrur:
Kutonen taitaa sittenkin olla Eini. :draamaa:

http://www.levykauppax.fi/artist/eini/draamaa/#449483

Lievä pettymys. :lohduton:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

^ Tosta Draamaa -sanastako sen päättelet? Toi levyhän on täynnä covereita, tämän biisin pitäisi sit olla poikkeus.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK 2016: Instagram-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Levyllä on yksi uusi biisi, joka lienee tuo Draamaa. :joojoo:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Lukittu