Saara Aalto – No fear

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Saara Aalto – No fear

*****
55
25%
****
40
18%
***
66
30%
**
33
15%
*
25
11%
 
Ääniä yhteensä: 219

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Wadde kirjoitti:Mä taas ymmärrän siltä kantilta, että molemmat olivat karsintojensa aikaan karsintojen isoimpia nimiä ja molempien kohdalla on näkyvissä se, että esimerkiksi iltapäivälehtien gallupeissa tulee menestystä, varmasti ainakin osittain nimen takia.
Saara Aalto ei ole näiden karsintojen suurin nimi. Tai jos jollain mittarilla (levymyynti se ei ole, hittibiisien määrä se ei ole, fb-sivujen 8000+ tykkääjää on vähemmän kuin Einin miltei 15 000, etenkin kun uusilla artisteilla on tapana olla enemmän fb-kannatusta kuin vanhoilla iskelmätähdillä) onkin, on sitä niin pienellä marginaalilla, ettei sillä ole merkitystä. Mielestäni ei mysökään ole perusteltua kutsua jokaista gallup-voittajaa Hanna Pakariseksi.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Albin »

Saaran laulamisessa ei ole mitään vikaa. Päinvastoin.

Jankkaava, yli-innostava yritys olla muita parempi näkyy ja kuuluu tästä kappaleesta. Aivan kuin minulla itsellä ei olisi aivoja ollenkaan. Kuuntelen ja toimin vain robottina jollekin hyvälle. :hak:

Onko tämä sen kummempi kuin Boom Boom :shock:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10942
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Nyt eletään jännittäviä aikoja. :ihana: Saara voittoon! Nyt on Saaran aika. Saara on positiivinen ja rohkea artisti. Minusta tämä biisi kuuluu isolle viisulavalle. Ei voi tietää, miten lauantaina käy, mutta peukut pystyyn. Finaalissa on kuitenkin monta hyvää vastusta.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 786
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Albin kirjoitti:
Jankkaava, yli-innostava yritys olla muita parempi näkyy ja kuuluu tästä kappaleesta. Aivan kuin minulla itsellä ei olisi aivoja ollenkaan. Kuuntelen ja toimin vain robottina jollekin hyvälle. :hak:

Onko tämä sen kummempi kuin Boom Boom :shock:
Ei tää kyllä paljoo kummempi ole. Menee rasittavammaksi jokaisen kuuntelu kerran jälkeen. Loppua kohden biisi hajoaa täysin ja esitys myös. Suorastaan nolostuttavaksi menee.

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja phale »

^ Minusta se lopun "Here we're loving"-osuus toimii hyvin sekä itse kappaleessa että myös esityksessä. :peukku:

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5060
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Jos esitys onnistuu lauantaina, niin Saaralle lähtee reilusti puhelinääniä täältä. :joojoo: Karsintaesitykseen pientä viilailua niin tästä tulee erinomainen kokonaisuus. Porukkaa lavalta kyllä vähentäisin, mutta se on kuitenkin tehtävä Tukholmaan mentäessä, joten en siitä jaksa huolestua.
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 786
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

phale kirjoitti:^ Minusta se lopun "Here we're loving"-osuus toimii hyvin sekä itse kappaleessa että myös esityksessä. :peukku:
mustakin se kohta toimii, mut se kohta ennen sitä ei toimi.

suomalainen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 550
Liittynyt: 04 Helmi 2016, 20:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja suomalainen »

Saaralla on mahtava ääni ainakin sen perusteella mitä olen noita Spotifyn mainoskappaleista kuullut. Tuntuu että se ei vaan pääse oikeuksiinsa tällaisella menevällä kappaleella. Balladit sopivat hänen äänelleen paremmin.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10942
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja WildDance »

No nyt on Saarallakin oma ryhmä. Sinne vaan mukaan.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1353
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

^
:rofl:

En kestä. Tästä tulee kyllä melkoinen sota. :nuija:

Onko tämä nyt sitten Meri-rakkaan pystyttämä tapahtuma?
Aina mun pitää käydä suihkussa

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6607
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Saara kertoi Snapchatissaan, että esitykseen on tehty pari pientä muutosta. Millaisiakohan ovat ja mihin liittyvät?
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1353
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

^ Tehdään tästäkin veikkauskilpailu. :heh:

Luulisin, että tanssijat, pukutemppu ja peruskoreografia ovat paikallaan, niitä ei ole sörkitty.
Muutoksiksi ennustaisin pyrojen lisäyksen ja Saaran tanssimisen vähentäminen. Ehkä huomasivat itsekin, että laulu kärsi hieman pomppimisesta ja keikkumisesta.
Aina mun pitää käydä suihkussa

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Joo huomasin tuon tapahtuman myös... Hieman aavistelinkin, että joku ehdokkaista tekee saman huomattuaan #VoteForMikael-kampanjan. Ei anneta tuon lannistaa, pidetään me entistä kovemmin kiinni omasta kampanjastamme ja Saara saa tehdä omaansa.
Cry him out

Avatar
matsutake
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 93
Liittynyt: 25 Huhti 2013, 13:08

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja matsutake »

Eikö Saaran #nofear-kampanja riittänyt? Tämähän menee jännittäväksi, omat facebook-ryhmät ja kaikkea :rofl:

Jotta pysyisin ketjun aiheessa: jos Saara saa parannettua esitystään finaaliin, en ehkä itke niin paljon verta vaikka hän voittaisikin. Ennen kaikkea toivoisin korkokenkäkoikkelehtimista ja mekonrepimistä pois.
I'm busy doing nothing at all

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6372
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja mariah »

WildDance kirjoitti:No nyt on Saarallakin oma ryhmä. Sinne vaan mukaan.
Siellä ollaan :tapu: Toivottavasti Saara voittaa lauantaina :peukku: :ihana:

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Juuu toivon hartaasti, että esityksen muutokseen kuuluu tanssimisen pois jäänti. :pliis:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4999
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja toivo »

Toivottavasti esityksestä poistetaan jotain eikä lisätä mitään. Mistä vetoo niin esityksessä on pyrot ja konfetti sateet ja kaikki mahdollinen :heh:

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 786
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Saara varmaan varastaa elementtejä Mikael Saaren esityksestä, kun piti facebook ryhmäkin matkia. :niinpa: hmp.*mököttää*

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Rousku »

toivo kirjoitti:Mistä vetoo niin esityksessä on pyrot ja konfetti sateet ja kaikki mahdollinen :heh:
Mutta ei edelleenkään päätä eikä häntää ? Eli juuri ne puuttuvat, mitä tarvittaisiin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Kodiac
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 463
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 13:27

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Kodiac »

ritsu89 kirjoitti:Saara varmaan varastaa elementtejä Mikael Saaren esityksestä, kun piti facebook ryhmäkin matkia. :niinpa: hmp.*mököttää*
Onhan noita kaiken maailman ryhmiä ollut aiemminkin, PKN:llä taisi olla montakin kannatusryhmää.

Hmm... Ilman Hupzinkin vaikutusta tähän topikkiin näköjään tulee helposti "möykkää". Täällä innokkaasti myös näköjään spekuloidaan asioilla joista ei voi tietää mitään. Sittenhän tuon aikanaan näkee, minkälaisen shown finaalissa Saara vetää.

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 711
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Saaran pitäis ottaa järki käteen ja palkata joku kovan luokan ammattilainen kokonaisesityksen suunnitteluun, nyt on niin paljon kyseessä. Uskon että kokonaisvaikutelma ratkaisee, joku iso oivallus laulun teemasta.

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Mäkin olen kokenut vähän kyllästymisen tähän biisiin, live-esityksestä nyt en ole oikein missään vaiheessa pitänyt. Biisistä pidin alun perin, mutta nyt se jo tuntuu vähän puuduttavalta. Ehkä täytyy pitää tauko tämän kuuntelusta ja kokeilla myöhemmin uudestaan.

Toivon tosiaan, että esitystä vähän pelkistettäisiin, Saaraa ei laitettaisi taas tanssimaan ja uimapuku jätettäisiin pois. Muuttaisin monta muutakin asiaa, mutta edes noilla esitys vähän paranisi. Olen myös miettinyt, että miksi laulajat pitää pukea sellaisiin vaatteisiin, joissa on vaikea laulaa ja liikkua? Saarakin on sanonut, että mekossa on tosi vaikea laulaa ja minusta se myös näkyy Saaran olemuksesta sekä kuuluu äänessä. Asu voi silti olla näyttävä, mutta mukava päällä. Miksi tehdä laulajalle väkisin epämukava olo?
Cry him out

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Night_Owl kirjoitti:Hieman aavistelinkin, että joku ehdokkaista tekee saman huomattuaan #VoteForMikael-kampanjan. Ei anneta tuon lannistaa, pidetään me entistä kovemmin kiinni omasta kampanjastamme ja Saara saa tehdä omaansa.
Tottahan toki Saarakin saa tehdä omansa. Annetaan kaikkien kukkien kukkia. :mrgreen: Mutta tosiaan, me pidetään omastamme kiinni. :surrur:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10942
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja WildDance »

MIksi Mikaelin kamppanijaa pidetään niin uniikkina? :heh: Onhan näitä ollut jo monena vuonna... Itse olen kuulunut ainakin Kristan ja Clarissan kamppanijoihin. Samanlaisia ryhmiä Facebookissa on ollut jo paljon aiemmin.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
sadsingalonsong
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 301
Liittynyt: 29 Tammi 2014, 00:17
Viesti:

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja sadsingalonsong »

WildDance kirjoitti:MIksi Mikaelin kamppanijaa pidetään niin uniikkina? :heh: Onhan näitä ollut jo monena vuonna... Itse olen kuulunut ainakin Kristan ja Clarissan kamppanijoihin. Samanlaisia ryhmiä Facebookissa on ollut jo paljon aiemmin.
:eeek:

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3331
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Clarissan kampanjasta en tiedä mitään, mutta uskallan väittää Kristan somekampanjan auttaneen hänet voittoon. En ole sitä ennen enkä sen jälkeen nähnyt sosiaalisessa mediassa niin paljon UMK-vyörytystä, ja kaikki vielä yhden esiintyjän hyväksi. Kannattaa siis pysyä esillä, mikäli haluaa suosikkinsa Tukholmaan. :heh:
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Night_Owl kirjoitti:Mäkin olen kokenut vähän kyllästymisen tähän biisiin, live-esityksestä nyt en ole oikein missään vaiheessa pitänyt. Biisistä pidin alun perin, mutta nyt se jo tuntuu vähän puuduttavalta. Ehkä täytyy pitää tauko tämän kuuntelusta ja kokeilla myöhemmin uudestaan.
Minulla on käynyt vähän samalla tavalla. Eli tästä päätelin, että kappale ei kestä ajan hammasta niin pitkään kuin aluksi oletin :)

geegee
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 281
Liittynyt: 20 Touko 2008, 11:50

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja geegee »

Twitterissä oli pätkä Saaran harjoituksista, ja yllätyksekseni se tanssi ja muu ei näyttänyt siinä niin pahalta. Ehkä se oli kuvattu liian kaukaa, mutta kun esiintymisasut eivät olleet niin naurettavia, näytti kokonaisuus ehkä vähän kotikutoiselta ja sekavalta, mutta ei kuitenkaan mitenkään naurettavalta. Uimapuku ja pukutemput eivät kuitenkaan ole mun mieleen yhtään, eikä kyllä tämä kappalekaan.

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja andre06 »

geegee kirjoitti:Twitterissä oli pätkä Saaran harjoituksista, ja yllätyksekseni se tanssi ja muu ei näyttänyt siinä niin pahalta. Ehkä se oli kuvattu liian kaukaa, mutta kun esiintymisasut eivät olleet niin naurettavia, näytti kokonaisuus ehkä vähän kotikutoiselta ja sekavalta, mutta ei kuitenkaan mitenkään naurettavalta. Uimapuku ja pukutemput eivät kuitenkaan ole mun mieleen yhtään, eikä kyllä tämä kappalekaan.
Ehkä ei näyttänyt niin pahalta mitä odotin, mutta varauksella suhtaudun silti finaali esitykseen :roll:

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1353
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

Äh, ei olla nyt sittenkään muutettu esitystä ainakaan tuon tanssin suhteen. :niinpa:
Noh, pieni pätkä tuokin. Vielä voi siis toivoa jotakin parempaa.

(Vai pitäisikö toivoa, että esitys olisikin huonompi? Olisi Mikaelilla paremmat saumat. :heh:
Aina mun pitää käydä suihkussa

Lukittu