Saara Aalto – No fear

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Saara Aalto – No fear

*****
55
25%
****
40
18%
***
66
30%
**
33
15%
*
25
11%
 
Ääniä yhteensä: 219

lilja
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 212
Liittynyt: 21 Tammi 2016, 21:00

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja lilja »

Rousku kirjoitti:
lilja kirjoitti:Varsinkin mahd vaatteiden vähentäminen tuntuu nykyviisuihin vanhanaikaiselta.
Niinpä. Mutta jos temppu olisikin niin päin, että vaatteita lisätään? Joskus olen nähnyt burleskiesityksen, jossa toimittiinkin noin päin, se oli hauska.
Ai että, tässä versiossa tarvittaisiin pukijoitakin jotka on mainittu. Iso plussa jos ovat tällaisen yllätyksen rakentaneet, varmasti erottuisi ja jäisi mieleen.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Epäilen pukemista, koska se nyt vasta olisikin biisiä vastaan, kun biisi kuitenkin liikkuu balladista tanssahtavaan, eikä päinvastoin. Eli ei ainakaan vaikuta myöskään hyvältä idealta, vaan biisiä tukahduttavalta.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Niinpä et jos siinä jotain niinku merkittävää muutosta Saaran asustukselle tapahtuu niin se lähtee varmasti kevenemään

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10945
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Minua ei haittaa tuleeko pukutemppua vai ei, mutta siis tuo puku on edelleen todella ihana. <3 Voisin kuvitella tuon olevan suoraa jostain itään sijottuvasta prinsessaelokuvasta. Todella satumainen ja kaunis. Kengätkin ovat ihanat. Rakastan kauniita vaatteita ja Saaralla on aina ollut tyyliä. Luotan siihen, että kokonaisuus näyttää hyvältä.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Mä oon samaa mieltä et puku näyttää itämaan vivahteiselta jo ilmankin tota orgasmi ideaa, joka sekin on mielenkiintoinen idea.

Kokonaisuuden yhtenäisyyteen ja hienouteen luotan minäkin

Hometown
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 270
Liittynyt: 16 Tammi 2009, 22:47

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hometown »

Hupzi kirjoitti:Mä oon samaa mieltä et puku näyttää itämaan vivahteiselta jo ilmankin tota orgasmi ideaa, joka sekin on mielenkiintoinen idea.
Orgasmi-idea puvussa tuo taas yhden uuden mielenkiintoisen piirteen Saaran taiteiljakuvaan.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Hometown kirjoitti:
Hupzi kirjoitti:Mä oon samaa mieltä et puku näyttää itämaan vivahteiselta jo ilmankin tota orgasmi ideaa, joka sekin on mielenkiintoinen idea.
Orgasmi-idea puvussa tuo taas yhden uuden mielenkiintoisen piirteen Saaran taiteiljakuvaan.
Oho, en ollutkaan tajunnut tuota, mutta nyt kun sanoitte orgasmi-idea puvussa on kyllä ihan mahtava ajatus, odotan innolla :uujee:

:heh: Hupzi, olet aika persoona :hali:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10945
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Minusta Hupzi on aivan ihana persoona. :ihana: Terveisin, another Saara-fani. :peukku:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

WildDance kirjoitti:Minusta Hupzi on aivan ihana persoona. :ihana:
Juuri sitä tarkoitin, rehellinen, häpeämätön fani :peukku:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37154
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Voi apua. :rofl: Orgasmi-ideapa hyvinnii. :hihi: Ihana Hupzi. :heh:
And when I cry I cry for both of us.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Hah aha onpa hauskaa. Tiedätte varsin hyvin mitä siinä piti lukea. Niin ei tarvi alkaa piruilemaan

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ :heh: :hali: Älä nyt tosissasi ota, tällä palstalla on oma ketjukin vastaaville virheille. Lukuvirheille lähinnä, mutta tuo oli niin herkullinen, että saisit sillä mainetta ja kunniaa ko. ketjussa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5000
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja toivo »

:heh: mää oon koko ajan odottanut milloin joku kirjoittaa tuon origami sanan väärin. Nyt se tuli.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37154
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Organismi puuttuu enää. :heh:

Ja tosiaan, pipoa löysemmälle. ;) Joidenkin (=minun) mielestä kirjoitusvirheille nauraminen nyt vaan on hauskinta ikinä. :heh:
And when I cry I cry for both of us.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

ta1ja kirjoitti:^ :heh: :hali: Älä nyt tosissasi ota, tällä palstalla on oma ketjukin vastaaville virheille. Lukuvirheille lähinnä, mutta tuo oli niin herkullinen, että saisit sillä mainetta ja kunniaa ko. ketjussa.
Sorry, ikävää pilata teidän ilo mutta ei kiinnosta tollanen maine

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Ok, pahoittelen sitten. Kukaan ei ollut kyllä varmaan pahantahtoinen, päinvastoin. Tuo ketju perustuu siihen, että ihmiset itse kertoo omista virheistään ja nauraa itselleen eli omille virheilleen. Se ei ole pilkkaketju vaan ihan hyväntahtoinen omien mokien kertomisketju.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37154
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

No johan nyt on. :shock: Vähän pipoa löysemmälle, pliis... :sorivaan:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Vähän vakavaksi mennyt tämä touhu täällä?

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10945
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja WildDance »

No ehkä hieman tiukasti täällä suhtaudutaan. Jopa minun mielestä. Minun mielestä Saara on Jumala. <3 #nofear2016 jako muuten mun tarinan. :tuuletus: :ihana: Sori mainonta . :heh: Minusta Saara on ihailtava ja lahjakas artisi, joka pystyy mihin vain. Iloinne ja rohkea tyttö, joka uskaltaa mennä ennakkoluuloja vastaan. Rakastan Saaraa, enkä ikinä aio lopettaa hänen ihailemistaan. Oletteko nähdeet Idolsita ym. pompanneita, yhtä sinnikäitä ja lahjakkaita astiseja? Saaran intohimo on musiikki ja hän tietää, että Suomessa hänen musiikkityylinsä läpilyönti vaatii enemmäm työtä. Hän on kuitenkin valmis siihen. :peukku: Itse annan kaiken tukeni ja rakkauteni Saaralle. Onnea hänen liveensä. Saara on pahin simätikku, joten toivottavasti hän onnistunuu :shock: :pliis: .
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1353
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

Onpas täällä nyt draamaa vaikka ollaankin Saaran eikä Einin ketjussa.

Anteeksi. :hiips:

Origami-idea on kyllä ihan hyvä ja sopii teemaan, toteutus ei vain tämän ensikatsauksen jälkeen näytä kovin onnistuneelta.
Aina mun pitää käydä suihkussa

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja phale »

Jossain Alien-leffan versiossakin on esiintynyt käännös "A perfect organism" -> "Täydellinen orgasmi", ja sen on sentään oletettavasti tehnyt ihan ammattikääntäjä. :joojoo:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8358
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja hra47 »

phale kirjoitti:Jossain Alien-leffan versiossakin on esiintynyt käännös "A perfect organism" -> "Täydellinen orgasmi", ja sen on sentään oletettavasti tehnyt ihan ammattikääntäjä. :joojoo:
OMG, mullakin tuli tuo mieleen! Oli 80-luvun vhs-videolla ensimmäisessä Alien-elokuvassa (8. matkustaja).
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Ollaanpas täällä taas niin mukavalla päällä, että. :)
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

WildDance kirjoitti:No ehkä hieman tiukasti täällä suhtaudutaan. Jopa minun mielestä. Minun mielestä Saara on Jumala. <3 #nofear2016 jako muuten mun tarinan. :tuuletus: :ihana: Sori mainonta . :heh: Minusta Saara on ihailtava ja lahjakas artisi, joka pystyy mihin vain. Iloinne ja rohkea tyttö, joka uskaltaa mennä ennakkoluuloja vastaan. Rakastan Saaraa, enkä ikinä aio lopettaa hänen ihailemistaan. Oletteko nähdeet Idolsita ym. pompanneita, yhtä sinnikäitä ja lahjakkaita astiseja? Saaran intohimo on musiikki ja hän tietää, että Suomessa hänen musiikkityylinsä läpilyönti vaatii enemmäm työtä. Hän on kuitenkin valmis siihen. :peukku: Itse annan kaiken tukeni ja rakkauteni Saaralle. Onnea hänen liveensä. Saara on pahin simätikku, joten toivottavasti hän onnistunuu :shock: :pliis: .
Sä varmaan oot myös kovana. Saara fanina huomannut sen mitä oon täällä jo sanonutkin ja mihin tyyliin Saara puhui tossa harjoituksista olevalla videolla/tekstissä. Eli kun Saara puhuu suuriinpiirtein et IIK mihinhän ns. liemeen minä olen taas ottein laittanut siis ku puhuu et esityksessä on otettu riskejä, on liikkuvia osia jne. Et muka Saara olis jotenkin ns. hätääntynyt sen esityksen kanssa et mitähän tästä tulee, niin ton tyylinen puhuminen on hyvinkin tyypillistä Saaralle ainakin minun mielestäni kun hän on tekemässä itselleen jotain tosi jännää, isoa ja tärkeää juttua.

Ja siis tarkoitan sitä et homma on todellisuudessa ihan päinvastoin eli kokonaisuus ainakin sit loppuen lopuksi tulee olemaan hienosti koossa. En tiedä onko tämä joku Saaran tapa focusoida itsensä 100% juttuun vai mitä mutta välillä tuntuu, mitä ns. isommin Saaran puheet tässä kohtaa ovat paniikkin omaisia niin sitä parempi on lopputulos.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4175
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

phale kirjoitti:Jossain Alien-leffan versiossakin on esiintynyt käännös "A perfect organism" -> "Täydellinen orgasmi", ja sen on sentään oletettavasti tehnyt ihan ammattikääntäjä. :joojoo:
Saattaa olla oikean ammattikääntäjän freudilainen lipsahdus, mutta toisaalta kääntäjäksi ja jopa ammattisellaiseksi saa itseään kutsua aivan kuka tahansa. Mitään muodollisia pätevyysvaatimuksia ei ole. Enuf for now ja pahoitteluni, koska tämä kommenttini oli jo täysin OT.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2981
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Hauskaahan se on, että joku fanittaa täysillä ja jaksaa uskoa ja kannustaa suosikkiaan vaikka muut puhuisivat mitä. :hali:

Sitten niistä mokista. Kerran kymmenen uutisissa uutistenlukijankin piti puhua organismeista, mutta puhui orgasmeista. :heh: Että siinä tuli ihan koko kansan edessä mokattua.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Se on oikeastaan Saaran kohdalla aika helppoa, koska Saara on todistanut sen, että hän kestää paineessa, Saarasta näkee, että hän luottaa itseensä ja sitä kautta tulee se olo että Saara tietää mitä tekee ja mitä osaa jne.

Omalla tavallaan tässä nyt jonkinlainen ympyrä sulkeutuu, että aikanaan Blessed with Love oli se biisi ja esitys millä Saara hurmas mut loppullisesti mukaansa ja nyt ollaan ns. takaisin hakemassa Viisuedustuspaikkaa, että jotenkin tulloo sellainen ns. nostalginenkin fiilis tässä kohtaa, kun tavallaan tälläisesta samantapaisesta hetkestä kaikki Saaran kanssa mun osalta lähti.

Ja tälleen se tarinakin ja ura muokkautuu että melkeinpä siitä asti ollaan menty BwL-brändin alla Saaran kanssa ja nyt alkaa sitten vähän siinäkin suhteessa uusi aika Saaran urassa että BwL-brändi muuttuu/muuttui No Fear-brändiin. Joka on kyllä kaikinpuolin sekä Saaralle itselleen jopa selvästi henkilökohtaisempi kokonaisuus ja samalla tavalla se välittyy fanienkin suuhun, että nyt ollaan niinku todella lähellä Saara niinku henkilökohtaisesti jne.

Musta niinku Saara on rakentanut ja miettinyt ja toteuttanut näitä juttujaan sen aikana mitä minä olen häntä seurannut niin todella mallikaasti. Joku vääräleuka tietty sanoo, että se todellinen radiohitti puuttuu. No niin puuttukiin, mutta Saaralla niin paljon osaamista ja taitoa, että sekin päivä ja hetki, että se radiohitti syntyy voi koittaa ihan minä päivänä tahansa, mutta Saara on saanut niin paljon kokea tehdä hienoja juttuja, että oikeasti se ansaitsee aika kovaa kunniotusta. Ja kaiken kukkuraksi sekin, että kieltäytyy Las Vegasin esiintymisistä tämän UMK-kisan edessä niin kertoo Saarasta ihmisenä todella paljon ja siitä miten urastaan jne. ajattelee. Saara menee ihan selvästi unelmat ja sydän etusijalla uransa kanssa eikä raha edellä. Tottakai niitä tulojakin pitää tulla, että leipä pysyy pöydässä, mutta ei siitä nyt näyttäis olevan hätää, että ei tulisi tarpeeksi tuloja tällä hetkellä.

Ja niinku minusta Saarasta on ihan äärimmäisen helppo pitää ja tykätä. Kaikki musallinen osamiinen on jo lukusinsä. Sieltä on vaikea mitään isoja negatiivisia kommentteja kritiikinpaikka hakea hänen musallisestapaketistaan. Ja sit tohon päälle toi vois melkein sanoa hillitön intohimon palo, mikä Saaran tekemisestä paistaa, että intoa ja energiaan on ku jossain Duracell-pupussa jos näin voi sanoa. Sit toi persoona on jotain niinku aivan ihanaa. Positiivisuus ja iloisuus pulpuaa siitä naisesta joka suuntaan ja aika kovalla voimalla. Hemmetin herttainen ja ns. helposti rakastettava persoona, herkkä ja tunteellinen, mutta sit kun on tarvis olla vahva ja sitkeä niin se välillä tuntuu, että Saaran ns. oksat ei kyllä katkea vaikka kuin tuulet tuivertas ja oksia taivuttelis. Perikisi se likka ei anna ikinä. Todella helposti lähestyttävä ihminen jne. Hänen juttuihinsa ja biisien sekä tarinoidensa fiiliksiin on helppo ainakin minun samaistua.

Et aika usein tulee ihasteltua huulipyöreenä, että ei voi olla totta ja WAU. Se fiilis kun Saara on läsnä siinä samassa tilassa esiintymässä jne. sitä ei voi sanoin kuvailla. Se lämminsydämmisyys ja positiivisuus hehkuu koko paikan täydeltä. Et lyhyesti ytimmekkäästi Saara on vain kaikin puolin ihan super sulonen ja ihana

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Tykkään aina analysoida biisejä pala palalta ja mietin miten ton loppuosan (mielestäni) liiallisen toistovaikutelman saisi vähentymään biisiä tuunaamalla. Nythän rakenne on tämä

0:05 - 1. säkeistö
0:38 - 1. bridge
0:52 - 1. kertsi
1:03 - 2. säkeistö
1:18 - 2. bridge
1:31 - 2. kertsi
1:55 - c-osa
2:12 - 3. kertosäe joka jatkuu loppuun asti (ensin herkistelyversiona, sitten mäiskeellä - tauko - ja vielä kerran mäiskeellä = liikaa!)
2:48 - taustalaulu yksinään

Itseäni toisto alkaa häiritä nimenomaan kohdassa 2:12 kun c-osaa seuraa suoraan taas "no fear", joka sitten jatkuukin biisin loppuun asti. Mitäpä jos c-osan jälkeen kohdassa 2:12 ei alkaisikaan heti no fear vaan sen sijaan tulisi bridge vielä kerran ja sitten vasta no fear - eli ts. c-osan lopettavaa "Would you carea" seuraisi ensin pikku tauko ja tulisikin vielä kerran "here I stand, no guns and guards" jne. Ja sitten vasta antaisi kertsin paukkua tappiin asti.

Testaa idean toimivuus stoppaamalla kohtaan 2:12 ja sitten kuuntemalla pätkä 1:18-1:31 ja loikkaus siitä kohtaan 2:23.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1500
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Luulin että esitys olisi ollut nuorekkaampi mutta kyllä tuokin ihan hienolta näytti. Toivottavasti loppuakohden menee show isommaksi.
<3

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Saara on nyt toinen joka on rikkonut 100 000 katselukerran rajan biisinsä kanssa Youtubessa ja pikkasen näyttää siltä, että jääköhän muilta haaveeksi ainakin tiukkaa tulee tekemään UMK-kisan aikana.

Lukittu