Mikael Saari – On it goes

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Mikael Saari – On it goes

*****
125
56%
****
39
17%
***
30
13%
**
16
7%
*
13
6%
 
Ääniä yhteensä: 223

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Wadde kirjoitti:Silvennoinen oli maininnut myös, että mutku On it Goes mainitaan kappaleessa vain kahdesti. Niin no, tiedän ainakin yhden kappaleen näissä karsinnoissa, joissa nimeä toistellaan hieman enemmän. :heh:
Laskutaidossa paha puute. On it goes mainitaan kolmesti :)
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
sommar14
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 244
Liittynyt: 02 Kesä 2014, 20:00
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja sommar14 »

Minunkin ennakkoääneni lähti Mikael Saarelle. :peukku: Ennen kakkossemifinaalia äänestin vielä ennakkoon Annicaa ja Kimmoa, mutta livesuoritukset saivat minut kääntämään kelkkani kohti M. Saarta. :joojoo:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Sama täällä.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16707
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

sommar14 kirjoitti:Minunkin ennakkoääneni lähti Mikael Saarelle. :peukku: Ennen kakkossemifinaalia äänestin vielä ennakkoon Annicaa ja Kimmoa, mutta livesuoritukset saivat minut kääntämään kelkkani kohti M. Saarta. :joojoo:
Minä puolestaan käännyin Cristalista Mikaeliin.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Ennen kakkossemiä mulla oli aika tasoissa Mikael ja duo ja odotin liven ratkaisevan asian jommankumman eduksi - ja senhän Mikaelin esitys teki aika selvästi. Tuskin duo voi finaalissa niin paljon parantaa että tilanne muuttuisi.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Ms Unicorn16
Maistelija
Maistelija
Viestit: 48
Liittynyt: 22 Helmi 2016, 01:16

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Ms Unicorn16 »

Hihii nyt Mikael jakoi tapahtuman facessa! :ihana: ja heti tulikin lisää seuraajia :tapu:

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Carboni kirjoitti:
Wadde kirjoitti:Silvennoinen oli maininnut myös, että mutku On it Goes mainitaan kappaleessa vain kahdesti. Niin no, tiedän ainakin yhden kappaleen näissä karsinnoissa, joissa nimeä toistellaan hieman enemmän. :heh:
Laskutaidossa paha puute. On it goes mainitaan kolmesti :)
Niin ja mitä väliä sillä on kuinka monta kertaa kappaleen nimi lausutaan itse kappaleessa :mitvit: kyseenalaistan Mikon olemisen jälkimodulaattorina :niinpa:

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Carboni »

^

Indeed, ei mitään väliä. Yritetään vaan saada ihmisiä ajattelemaan että ehkä ei tätä sittenkään, äänestänpäs Saaraa

50% kuppilan jäsenistä viiltää ranteet auki sillä sekunnilla. Ei kai me kaikki voida niin väärässä olla? Ennemminkin Silvennoinen vaikka on "asiantuntija"
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Joo no itsekään en tulkinnut sitä kommenttia niin, että kannustettaisiin massaäänestykseen, vaan enemminkin juuri että moni tekisi Yle-tunnukset. Tän kampanjan tarkoitus ei ole kannustaa massaäänestämään, enkä ole itse siihen missään vaiheessa kannustanut. Mutta tuota toimintaa ei voi kuitenkaan oikein estää, jos joku niin haluaa tehdä (ja sitä tapahtuu muidenkin artistien kohdalla, kuten eräs Cristal Snow, joka antoi 50 ääntä itselleen) Itse en ryhdy monien tunnusten tekoon ja massaäänestykseen, puhelinääniä kyllä tulen antamaan enemmän kuin yhden.

Hienoa tosiaan, että Mikaelkin jakoi nyt tämän seinällään! :uujee:
Cry him out

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Night_Owl kirjoitti: Tän kampanjan tarkoitus ei ole kannustaa massaäänestämään, enkä ole itse siihen missään vaiheessa kannustanut. Mutta tuota toimintaa ei voi kuitenkaan oikein estää, jos joku niin haluaa tehdä (ja sitä tapahtuu muidenkin artistien kohdalla, kuten eräs Cristal Snow, joka antoi 50 ääntä itselleen)
musta tollanen, että lahjottaa 50 ääntä itelleen on todella likaista peliä, jota en hyväksy :lohduton:

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Sivuaa ehkä vähän aihetta mutta silti...

En seurannut UMKta 2013. Tiedän kyllä että Krista voitti ja Mikael oli toinen. En mielestäni ollut aiemmin kuullut WSBT, tänään etin youtubesta. Ja veti kyllä sanattomaksi, on mun mielestä jopa parempi ku tän vuotinen OIG. On käsittämätöntä ettei WSBT voittanut. Nyt kysynkin teiltä jotka seurasitte, osaatteko sanoa miksei. Raadit vai kansaäänet? Mikä tätä kansaa vaivasi 2013? :D
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

^^ 50 ääntä on kuitenkin aika hiirenkikkare, esim Lordi sai aikanaan 60.000 ääntä.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10942
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^^ Raati antoi saman verran pisteitä Kristalle ja Mikaelille. Yleisöäänissä Krista oli kuitenkin ylivoimainen saaden yli kaksikertaa isomman äänisaaliin kuin Mikael. Minusta kyllä Krista ansaitsisi voiton.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Carboni »

WildDance kirjoitti:^ Raati antoi saman verran pisteitä Kristalle ja Mikaelille. Yleisöäänissä Krista oli kuitenkin ylivoimainen saaden yli kaksikertaa isomman äänisaaliin kuin Mikael. Minusta kyllä Krista ansaitsisi voiton.

Okei kiitos. Kristalla oli hyvä biisi ei siinä mitään ja yllätyin niin heikosta sijasta itse viisuissa. Toivoa sopii että tää kansa ei tee samaa virhettä taas ja päästä jotakuta muuta tappelemaan sijasta ynnä muut
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Carboni kirjoitti:Sivuaa ehkä vähän aihetta mutta silti...

En seurannut UMKta 2013. Tiedän kyllä että Krista voitti ja Mikael oli toinen. En mielestäni ollut aiemmin kuullut WSBT, tänään etin youtubesta. Ja veti kyllä sanattomaksi, on mun mielestä jopa parempi ku tän vuotinen OIG. On käsittämätöntä ettei WSBT voittanut. Nyt kysynkin teiltä jotka seurasitte, osaatteko sanoa miksei. Raadit vai kansaäänet? Mikä tätä kansaa vaivasi 2013? :D
Silloin kai vaan oli semmonen "tää on euroviisutyyppinen biisi eli pärjää varmasti" -hypetys päällä Kristan kipaleen suhteen. Tuomareilla ei ollut silloin käytännön merkitystä, lähes samat pisteet saivat Krista ja Mikael heiltä. Sitä en muista mitä he sanoivat kappaleista mahdollisesti manipuloiden joitain äänestäjiä.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10942
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Jonttu kirjoitti:
Carboni kirjoitti:Sivuaa ehkä vähän aihetta mutta silti...

En seurannut UMKta 2013. Tiedän kyllä että Krista voitti ja Mikael oli toinen. En mielestäni ollut aiemmin kuullut WSBT, tänään etin youtubesta. Ja veti kyllä sanattomaksi, on mun mielestä jopa parempi ku tän vuotinen OIG. On käsittämätöntä ettei WSBT voittanut. Nyt kysynkin teiltä jotka seurasitte, osaatteko sanoa miksei. Raadit vai kansaäänet? Mikä tätä kansaa vaivasi 2013? :D
Silloin kai vaan oli semmonen "tää on euroviisutyyppinen biisi eli pärjää varmasti" -hypetys päällä Kristan kipaleen suhteen. Tuomareilla ei ollut silloin käytännön merkitystä, lähes samat pisteet saivat Krista ja Mikael heiltä. Sitä en muista mitä he sanoivat kappaleista mahdollisesti manipuloiden joitain äänestäjiä.
Aika yleistämistä. Itse äänestin Kristaa, koska pidin häntä yksinkertaisesti parempana. :roll:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

andre06 kirjoitti:musta tollanen, että lahjottaa 50 ääntä itelleen on todella likaista peliä, jota en hyväksy :lohduton:
:joojoo:
WildDance kirjoitti:^^ Raati antoi saman verran pisteitä Kristalle ja Mikaelille. Yleisöäänissä Krista oli kuitenkin ylivoimainen saaden yli kaksikertaa isomman äänisaaliin kuin Mikael.
Missä noin on sanottu, että ihan kaksi kertaa enemmän ääniä? :raaps:
Carboni kirjoitti:Toivoa sopii että tää kansa ei tee samaa virhettä taas ja päästä jotakuta muuta tappelemaan sijasta ynnä muut
Niinpä. Ei mikään ihme, että ulkomailla monet ihmettelevät suomalaisten äänestysmakua, kun ottaa huomioon esim. tuon 2013 ja viime vuoden valinnat... Mitä helmiä jäi rannalle <3 ja viisuihin niiden sijaan lähetettiin... no, en sano mitään.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10942
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^ Varmistin vielä. Krista sai noin 38% äänistä ja Mikael 18%. Eli kaksi kertaa enemmän.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Juutuubikommenteissa aika kärkkäästi käytetään ilmausta "yksi historian suurimmista vääryyksistä" ettei tää lähteny. Ja nimenomaan ulkomaalaiset. Krista haki sen sijan 23 tms en muista mutta uskon että WSBT olis tapellu voitosta. OIG tuskin ihan voittoon yltää mutta paremmin kuin sijalle 23. Kokeiltiin jo toista, ei toiminut. Kokeiltasko nyt sit Mikaelia? Aika yleistävä ja ehkä provoavakin toteamus mutta "kaikki tekee virheitä, tyhmät toistaa ne" ;)
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1337
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

WildDance kirjoitti:^ Varmistin vielä. Krista sai noin 38% äänistä ja Mikael 18%. Eli kaksi kertaa enemmän.

Minunkin mielestäni Krista oli varmempi/valmiimpi esiintyjä tuona vuonna vaikka WSBT kappaleena :ihana: Ehkä myös paljon puhuttu Mikaelin lapsenkakan värinen puku verotti äänestäjiä :heh:

Joka tapauksessa tuo tieto ei finaalijännitystä vähentänyt :shock: Voiko tosiaan taas käydä huonosti :eiei:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

WildDance kirjoitti:Rakastan tuon musiikkivideon iäkästä ladyä.
Ellen nyt vallan erehdy, niin häntä esittää Mikaelin äiti.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Carboni kirjoitti:Mikä tätä kansaa vaivasi 2013? :D
Mulla oli joku tovi sitten Kristan valitsemisen vuosipäivänä tuolla Facebookin muistoissa vanha statukseni, jossa purnasin sitä, että Mikaelia ei valittu. Kommenttikenttä oli täynnä tavisten kommentteja siitä, että Krista oli juuri oikea valinta, koska oli "eniten euroviisu", koska "euroviisuissa pitää olla tällainen laulu- ja tanssishow" ja "Kristassa oli kaikki kohdillaan ja voi voittaa, koska on euroviisu" ja "Mikael oli liian vaikea".

Osittain siis sama, mitä on nyt ilmassa. Toivottavasti historia ei toista itseään.

Juzu24
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 241
Liittynyt: 20 Tammi 2014, 21:54

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Juzu24 »

Muistaakseni Mikael on jossain lehtijutussa itsekin todennut ettei ehkä olisi edes silloin ollut valmis sellaiseen mediapyöritykseen, jos voitto olisi silloin tullut. Nyt on varmasti valmiimpi artistina ja muutenkin.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

WildDance kirjoitti:^ Varmistin vielä. Krista sai noin 38% äänistä ja Mikael 18%. Eli kaksi kertaa enemmän.
Ok, tuo oli minulle ihan uutta tietoa.
viisufantti kirjoitti:Ehkä myös paljon puhuttu Mikaelin lapsenkakan värinen puku verotti äänestäjiä :heh:
En ole kyllä koskaan nähnyt beigeä lapsenkakkaa :heh:

Mutta aika häilyväinen äänestäjä oltava, jos jonkin sellaisen pikkuseikan kuten puvun värin takia jättää äänestämättä... :eiei:
Carboni kirjoitti:Juutuubikommenteissa aika kärkkäästi käytetään ilmausta "yksi historian suurimmista vääryyksistä" ettei tää lähteny. Ja nimenomaan ulkomaalaiset. Krista haki sen sijan 23 tms en muista mutta uskon että WSBT olis tapellu voitosta. OIG tuskin ihan voittoon yltää mutta paremmin kuin sijalle 23. Kokeiltiin jo toista, ei toiminut. Kokeiltasko nyt sit Mikaelia? Aika yleistävä ja ehkä provoavakin toteamus mutta "kaikki tekee virheitä, tyhmät toistaa ne" ;)
Osuva toteamus ;)

KainoAslak
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 68
Liittynyt: 17 Helmi 2016, 12:00

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja KainoAslak »

Pidin WSBT:tä parempana biisinä kuin Marry metä, mutta Pernillan ja Oskarin jälkeen oli mielestäni kokeiltava jotain pirteää ja menevää. Itse viisuissa huomasi kuinka vanhanaikaisen pirteää ja menevää Kristan biisi oli. Tänä vuonna tuoreimmat soundit oli Guzanin veljeksillä,jos bailubiisejä vertaillaan. Ilmeisesti aika on ajanut JS16:kin (Ylona) ohi.
Viimeksi muokannut KainoAslak, 23 Helmi 2016, 17:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Korjatkaa, mikäli olen väärässä, mutta ei tainnut olla vielä mainitaa täällä, että #VoteForMikael-kampanja pääsi eilen Suomen viraali-ilmiöitä seuraavan pinnalla-sivuston ( https://twitter.com/PinnallaFI ) päivittäiseen viraalipilveen.

Kuva

Ei siis ihan turha kampanja ;) Miten ois tänään isommalla fontilla? :vonkaus: Eli ei muuta kun twitter ja muu sosiaalinen media laulamaan. :joojoo: Somessa voisi myös jakaa kuvia, jos on esimerkiksi tehnyt jo jonkin sortin kannattajamateriaaleja (esim. kylttejä tms), niiden näkeminen saa aina hyvälle tuulelle. :rakkaus: Lisäksi, jos joku on kekseliäs, niin voi laatia myös vaikka kuvameemejä. :uujee:


Huikeaa työtä, ootte mahtavia, pysykää aktiivisena. :kiitos: Jos ei nyt niin milloin? :draamaa: Laitetaan hyökyaalto/lumivyöry tmv. liikkeelle! :surrur:

Avatar
matsutake
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 93
Liittynyt: 25 Huhti 2013, 13:08

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja matsutake »

Katsoin pitkästä aikaa We shoud be trough -finaaliesityksen ja huomasin miten paljon tunteitaherättävämpi se oli kuin tämä On it goes. Mikaelin tämänvuotisessa lavaesityksessä olisi paljon korjattavaa eikä biisikään jää samalla tavalla mieleen kuin WST.

Itse asiassa en edes pettyisi suuresti, vaikka Mikael ei tänä vuonna pääsisikään viisuihin, sillä On it goes on minun mielestäni vain "hyvä", ei erinomainen. Mikael on silti edelleen tämänvuotisista vaihtoehdoista paras, ja aion äänestää häntä. :)
I'm busy doing nothing at all

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja andre06 »

wigwam kirjoitti: Huikeaa työtä, ootte mahtavia, pysykää aktiivisena. :kiitos: Jos ei nyt niin milloin? :draamaa: Laitetaan hyökyaalto/lumivyöry tmv. liikkeelle! :surrur:
Saarivyöry :rofl: :rofl:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

matsutake kirjoitti:Katsoin pitkästä aikaa We shoud be trough -finaaliesityksen ja huomasin miten paljon tunteitaherättävämpi se oli kuin tämä On it goes. Mikaelin tämänvuotisessa lavaesityksessä olisi paljon korjattavaa eikä biisikään jää samalla tavalla mieleen kuin WST.
:shock: Joku muukin kuin minä on täällä tuota mieltä...

Tosin tuosta ihan viimeisestä kohdasta olen eri mieltä - nyt kun yritän muistella WSBT:ta niin päässä alkaa soida vain OIG ;)

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja wigwam »

andre06 kirjoitti:
wigwam kirjoitti: Huikeaa työtä, ootte mahtavia, pysykää aktiivisena. :kiitos: Jos ei nyt niin milloin? :draamaa: Laitetaan hyökyaalto/lumivyöry tmv. liikkeelle! :surrur:
Saarivyöry :rofl: :rofl:
Saarivyöry, aika mahtava :uujee: Sinäpä sen sanoit! :tapu:

Lukittu