Mikael Saari – On it goes

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Mikael Saari – On it goes

*****
125
56%
****
39
17%
***
30
13%
**
16
7%
*
13
6%
 
Ääniä yhteensä: 223

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Sahara kirjoitti:Ei hitto, alkaa näyttää siltä, että voittaja olis tässä.
Vieläpä sellainen, jolla olis mahdollisuuksia pärjätä kivasti viisuissakin.

Olen kääntänyt kelkkani ja alkanut ymmärtää tän kappaleen päälle, mutta aika monta kuuntelukertaa se otti.
Täysin samaa mieltä kaikesta. Kelkka kuitenkin kääntyi ihan täysin kertarysäyksellä, "vaadin" että tää lähtee Tukholmaan
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Nyt täytyy vaan toivoa ettei mikään Kainuun Meijerityöntekijöiden raati tuhoa tämän mahdollisuuksia.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

kalonike kirjoitti:En ole koskaan nähnyt Suomen karsinnoissa tällaista lahjakkuutta ja osaamista ja näin valmista esitystä.
Tulee kirvelemään ihan hemmetisti, jos/kun tämä mahdollisuus jätetään käyttämättä.
Sahara kirjoitti:Ei hitto, alkaa näyttää siltä, että voittaja olis tässä.
Vieläpä sellainen, jolla olis mahdollisuuksia pärjätä kivasti viisuissakin.
Ei, tää on taas niin tätä :draamaa: Silloin kun kannatin Mikaelia täysillä ja 100%, esitys mukaanlukien (2013), sitä ei valittu... Ja nyt kun esitys meni minusta penkin alle, tästä ollaan leipomassa voittajaa :kups:

No, ehkä olin ladannut tämän niin täyteen odotuksia, UMK-suosikkibiisini kun se on, että esitys sen takia ei tuntunut oikein miltään, ei täyttänyt odotuksia... Tokihan tätä liveä voi parantaa, varsikin jos ja kun se kauhea tanssija tosiaan heivataan... Mikselin on laulettava yleisölle, ei jollekin random-tanssijalle (joka ei edes näytä miltään)!! :draamaa:

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Jonttu kirjoitti:Nyt täytyy vaan toivoa ettei mikään Kainuun Meijerityöntekijöiden raati tuhoa tämän mahdollisuuksia.
Kohtalaisen hyvät naurut sain, kiitos tästä :D
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Hupzi on siinä oikeassa että tämä on kaksintaistelu, Mikael vs Saara. Oma suosikkini AK putosi kyllä leikistä ja ei kolmossemistä voittotaisteluun tulijoita löydy. Mutta ei kai me nyt Saaraa lähetetä, mää en näe juuri mitään hyvää siinä. Pää-äijien pelko on jo voitettu, vielä tuo Saaramörkö kummittelee kaapissa

Mulla ei oo mitään Saaraa vastaan. Upea artisti jne. Tää biisi ja toteutus ei vaan aukea tippaakaan
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

rosetta kirjoitti:Mikselin on laulettava yleisölle, ei jollekin random-tanssijalle (joka ei edes näytä miltään)!!
Hmm. Minulle tanssijan hyviä puolia oli just se, että tässä ei ollut haettu mitään tekoripsimissi-juttua. Muutenkaan en oikeen tykkää ulkonäkökommentoinnista, mutta viisuissahan sitä on.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5000
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja toivo »

^ Se tyttö oli ihana, todella kaunis :ihana: Joku Sabina särkkäkö siinä pitäis tanssia

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Minä olen katsonut tämän ties kuinka monennen kerran ja olen surullinen, koska ennakoin voimakkaasti, ettei suomen kansa valitse tätä.

Ai niin, piti sanoa erästä asiasta, josta piti sanoa jo kolme vuotta sitten.
Kolme vuotta sitten etsin Mikaelista tietoa netistä ja kohtasin muutaman kerran tiettyyn tietoon. Mikael Saari ei ollut Mikael Saari vaan Mikael Kallas. Onko siis sukua Aino Kallakselle. Mukava olisi tietää että suurelle runoilijalle sukua. Naiselle, joka sotki mm. Eino Leinon pään.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Reagoin näin jos tämä ei voita

https://youtu.be/wfYe4UicOvE?t=58s
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Andzak
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 637
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 13:31
Paikkakunta: Turku

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Andzak »

Minä lupaan äänestää tätä vaikka kymmenen kertaa (vaikka olisin työvuorossa), että Suomi saisi kerrankin laadukkaan, karismaattisen ja komean mieslaulajan viisuihin :) Pitää mainostaa eteenpäin myös ystäville, itse ainakin vakuutuin Mikaelin potentiaalista, tuli kylmänväreet. Saadaan lahtelainen edustamaan Suomea Tukholmaan :vonkaus:

Vesna
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 493
Liittynyt: 15 Maalis 2011, 13:54

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Vesna »

toivo kirjoitti:^ Se tyttö oli ihana, todella kaunis :ihana: Joku Sabina särkkäkö siinä pitäis tanssia
[makuasia]Ei mitään muovia, mutta vähän lisää symmetriaa. Ehkä intensiivisempi katse, tummempi väritys että erottuu mekosta? No, jos siristän silmiä niin voin kuvitella tanssijan näyttävän melkein Saoirse Ronanilta, kelpaa mulle.[/makuasia]

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1241
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Jestas, miten tämä mies osaa laulaa. :shock: En nyt edes yritä kommentoida mitään puhtausjuttuja, koska en niistä mitään tiedä, mutta mun korvaan livelaulu kuulosti upealta. Parasta siinä mielestäni oli se, ettei se ollut vain teknistä suorittamista vaan ehdottomasti myös tunteiden tulkintaa. Raastavaa ja riipivää, tunteiden värittämää. Mikael kosketti mua ja sai mut eläytymään täysillä. Auoin suutani ja heiluin laulun mukana melkein hurmiossa.
SanneKuu kirjoitti:Tanssija oli periaatteessa ihan ok, mutta minusta hän roikkui liikaa Mikaelissa ja häiritsi katsojan keskittymistä pääasiaan eli upeaan lauluun. Lisäksi Mikael olisi voinut katsoa vähemmän tanssijaa ja enemmän kameraan. Eli tanssija välillä kauemmas, jotta katsoja saisi oman hetkensä laulajan kanssa.
Olen jokseenkin samaa mieltä. Mielestäni tanssija on sinänsä aika hyvä idea, ja koreografia onnistui ainakin osittain ilmentämään biisin tunnelmia ja herättämään tekstiä henkiin, mutta jossain kohtaa tuo Mikaelissa roikkuminen vähän häiritsi muakin. Toisaalta nyt kun katsoin esityksen uudestaan, en kokenut kokonaiskoreografiaa häiritseväksi. Häiritsevin kohta on mielestäni alkupuolella biisiä, joten ehkä se juuttui ensimmäisellä kerralla liiaksi mieleeni ja sumensi koko esityksen. Ja toisaalta kappaleen tarinaan sopii toisessa ihmisessä roikkuminen.

Tanssija on mielestäni erikoisella tavalla oikeinkin viehättävä. Ulkonäöllisesti mielestäni juuri sopiva valinta. Asusta en ole varma, siitä tuli vähän yömekkofiilis... Toisaalta sekin sopii biisiin.
Valeri kirjoitti:Tuntui kuin hänellä, samoin kuin Mikaelilla, olisi ollut oikeasti jotain sydämellään.
Juuri tällainen fiilis minullekin välittyi.
JuliaS kirjoitti:Onko valojen pakko olla niin kauhean kalpeat?
Muakin häiritsi valaistus. Liian kirkasta, kalpeaa ja terävää. En tosin yhtään tiedä, mikä voisi toimia paremmin...

Täytyy varmasti katsoa esitys vielä useamman kerran. Nyt en viitsi pitää ääniä päällä, ettei poikaystävä vallan hermostu mun UMK-maniaan... :heh: Mutta joo, se mulle on jo selvää, että tällä hetkellä toivon kovasti, että Mikael valittaisiin edustajaksemme Euroviisuihin. Ihan jo siksikin, että muu maailma saisi kuulla ja nähdä tämän taideteoksen.
Viimeksi muokannut Miss Ludo, 14 Helmi 2016, 00:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja kalonike »

Jonttu kirjoitti:Reagoin näin jos tämä ei voita

https://youtu.be/wfYe4UicOvE?t=58s
Tässä taas minun tuntemukseni, jos näin käy.
https://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5000
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja toivo »

Kansa äänestää Saara Aallon pukutemppu biisin viisuihin, koska se on euroviisumaisin. Ihan niinkuin Kristan dingdongin, koska se oli euroviisumainen. Tää jää toiseksi :vollotus:.. taas
Viimeksi muokannut toivo, 14 Helmi 2016, 01:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

^ näin ei käy jos ammutaan kovilla, kuka lähtee 50 äänen paketeilla mukaan? :heh:
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

ESCfangirl
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 26 Helmi 2012, 18:06
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ESCfangirl »

Itseltä ainakin varmaan lähtee muutama (kymmenen) ääntä Mikaelille finaalissa :heh: En usko lainkaan että kolmannesta semistä kukaan nousisi suosikikseni.

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Mukavaa tietää naisen suusta kuultuna, että Mikael on jumalaisen komean näköinen mies. Minä kun en ei-homona oikein näe tuommoisia asioita. Tarkoittaa viisumenestystä ajatellen lisää pojoja ja kenguruhyppyjäl

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja murka »

Edwina kirjoitti:Varsinaiseksi kaunottareksi en tuota tanssijaa luokittelisi. Mutta kauneushan on katsojan silmissä.
Minun mielestäni hän oli henkeäsalpaavan kaunis. Persoonallinen, naturelli ja elävän ihmisen näköinen verrattuna median kaikin puolin käsiteltyyn naiskuvaan. Antoi kappaleelle lisäarvoa heti alkutahdeilla. Mikaelin ja tanssijan yhteistyö toimi.

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Esitys meni niin hyvin, että itku ei ollut kaukana green roomissa. Miten Suomen viisukarsinnoissa voi olla jotain näin hienoa! :kups:

Onneksi tanssija ei ollut irrallinen taustaesiintyjä, kuten pelkäsin, vaan esityksestä oli tehty hiukan (muttei liian) musikaalimainen. Ehkä vähän rauhallisempaa pyörähtelyä ja mahdollisesti suudelma pois, mutta jo nyt lavashow oli 9/10. Joku tuolla sanoi ylempänä sanoi, että Mikael ei keskittynyt katsojiin vaan tanssijaan, mutta mielestäni hän loi todella hyvin intensiivisiä, tunteikkaita ja ennen kaikkea aidon tuntuisen tuskan välittäviä katseita kameraan.

Esityksestä tuli sellainen tunne että tässä on nyt Se Oikea viisu Suomelle. En ole myöskään näköjään yksin sen tunteen kanssa, että top-kymppiin mentäisiin niin että viuhahtaa. Vaikka olen täysin peeaa, kai se on laitettava vähintään kympillä ääniä Mikaelille finaalissa :surrur: Ellei nyt sattumalta joku Sandhja tai BQB pyyhi ihan täysin lattiaa ensi viikolla (nyt ei tunnu mahdolliselta).

Eniten huolettavat nyt nuo raadit, jotka varmaan tykkäävät "viisumaisesta" Saarasta :apuva: Kunpa jälkiovulaatiojuontajat nyt pitäisivät päänsä kiinni siitä, onko joku kappale "euroviisu" vai ei ja ennen kaikkea välttäisivät puoltamasta kappaleita sillä perusteella. Vuosikymmenen paras tulos saatiin kun äänestettiin puhtaasti parasta kappale miettimättä mitään viisumaisuusaspekteja, tehdään pliis tänä vuonna sama :pliis:
Viimeksi muokannut Stargazer, 14 Helmi 2016, 01:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja murka »

hra47 kirjoitti:Harmi ettei ole superfinaalia. Nyt pitää harkita siirtyäkö Saaren leiriin vai äänestääkö vaan omia suosikkeja (lähinnä Kimmoa & Annicaa). Sen kuitenkin tiedän, etten halua No Fearia voittajaksi... Aaltoa vastaan ei ole mitään, yritteliäs ihminen, joita Suomi kaipaa, mutta en pidä biisistä, enkä lavashowsta. Yrittäköön myöhemmin uudestaan paremmalla biisillä.
#jumppapukuboikotti

Vaikeaksi menee kun tästä erästä pääsi jatkoon kaksi potentiaalista ja tyylikästä voittajaehdokasta.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12017
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja sziget »

Nainen vaietkoon seurakunnassa? Taisin juuri tajuta, miksi solistin ja tanssijan roolit pidetään yleensä erillään. Päähenkilön egoistinen tilitys alkoi ällöttää, kun päähenkilöyttä noin alleviivattiin. Muuten hyvä suoritus.
ritsu89 kirjoitti:Yks hailee miltä tanssija näytti. Ensin ajattelin, että olisivat nätimmänkin voineet löytää, mutta eipähän herätä turhaa kateutta. Harmaa varpunen on myös hyvä valinta, koska Saari on esityksen visuaalinen fokus.
Tiivistit hyvin sen mikä esityksessä oli vastenmielistä. Tuo asenne. :nohyi:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Mun mielestä täällä pelätään turhaan modulaatiojengiä. Eivät suomalaiset niin kuuliaisia ole, että äänestäisivät tuommoisten tyyppien puheiden perusteella. Kuka niitä jaksaa muutenkaan kuunnella? Obvious jääkaappi- ja sometustauko.

Veikkaan muutenkin Saaraa sekä Mikaelin että Annican & Kimmon taakse. Miksulle varsin ylivoimainen voitto. Ehkä.
Like a monument to all the time we spent

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja murka »

toivo kirjoitti:Kansa äänestää Saara Aallon pukutemppu biisin viisuihin, koska se on euroviisumaisin. Ihan niinkuin Kristan dingdongin, koska se oli euroviisumainen. Tää jää toiseksi :vollotus:.. taas
Luit ajatuksiani.

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

^
Samaa pelkään, mutta hullu kun olen, Miksu Saarimies voittaa.

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Spekuloin edelleen. Saara jakaa mielipiteitä, eikä herätä tarpeeksi monissa ihmisissä tarpeeksi voimakkaita tunteita esityksen puolesta. Pikkutytöilläkin palvelunumeronestot paukkuu, eikä appia onneksi YLE:llä ole.

Mikael sittaas herättänee ihmiset tuhlaamaan rahojaan. Onhan tietysti ne raadit, mutta veikkaan niiltäkin suurinta suosiota tälle. Sitäpaitsi yleisösuosiota on raatien vaikea torpata, varsinkin kun Mikael ei todellakaan tulee jäämään raadeilta nollille.

Kimmo ja Annica ovat taitavia, mutta kappale ei ole yhtä vaikuttava kuin tämä (vaikka ovatkin suosikkejani toistaiseksi).

Kellään muulla ei ole mitään jakoa.
Like a monument to all the time we spent

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4012
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Minusta Mikaelilla on siinä mielessä parhaat mahdollisuudet voittoon, että hänellä on hyvä ja tyylikäs esitys Laulu onnistuu liveänä lisäksi mies on hyvännäköinen ja vanhemmat naiset tykkäävät. Ja naiset ovat muutenkin kovempia äänestämään ja vanhemmilla naisilla ei ole myöskään saldorajoja esteenä :uujee: :uujee:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 713
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Alkaa vähän tuntua, et tää menee voittoon, esitys oli todella tyylikäs, ja kappalekin kuulosti jo paremmalta, vaikkei nyt mitään mielimusaa olekaan. Uskon että Mikael venyy hyvin isoilla areenoilla, niin tää on vaan parantunut.
Saara tuskin uppoaa näin hyvin kansaan, ja tuo Good enough ei kyllä kuulostanut paljon miltään, laulu ei oikein vaan lähtenyt soimaan.

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Esitys oli täydellinen! <3 tänään kun sen kuulin livenä niin sytyin tälle kappaleelle viimein!! tämä Tukholmaan! :ihana:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5000
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja toivo »

^ Mulle kävi sama juttu. En oo oikein täysillä tästä tykännyt, mutta live-esitys nosti kappaleen taivaisiin. Mikael on ihana. <3 ...

RiseLikeAPhoenix
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 201
Liittynyt: 06 Helmi 2016, 15:37

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja RiseLikeAPhoenix »

laulajana Mikael oli tämän 2.semifinaalin parhaimmistoa, hänen laulustaan välittyi tunnetta,
mutta biisinä tää ei ole mun makuun, vähän sellainen toisesta korvasta sisään toisesta ulos meininkiä sittenkin.

Lukittu