Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Euroviisut 2022 Italiassa

The Rasmus – Jezebel

*****
67
36%
****
69
37%
***
33
18%
**
14
7%
*
5
3%
 
Ääniä yhteensä: 188

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17256
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Happy »

Pete kirjoitti: 02 Maalis 2022, 22:15
iiiduli kirjoitti: 02 Maalis 2022, 21:52 -- Jodelissakin osa oli sitä mieltä, että The Rasmuksen pitäisi vähintään ottaa asiaan jotain kantaa. --
The Rasmushan on kertonyt jokaisessa haastattelussa nimen tulevan Raamatusta. Kantaa on siis jo otettu.
Jodelin inisijät näköjään jaksavat & osaavat pahoittaa mielensä milloin mistäkin pikkuasiasta oli maailmantilanne mikä tahansa :)
Rasmuksena minun kantani olisi 🖕

Edit: itseasiassa mitä nyt katsoin niin siellä viisukanavalla onkin suurinosa on järkeviä, olen positiivisesti yllättynyt :peukku:
Viimeksi muokannut Happy, 03 Maalis 2022, 10:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6607
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Happy kirjoitti: 02 Maalis 2022, 22:30 Jodelin inisijät näköjään jaksavat & osaavat pahoittaa mielensä milloin mistäkin pikkuasiasta oli maailmantilanne mikä tahansa :)
Rasmuksena minun kantani olisi 🖕
Jodelissa kyllä suurin osa oli sitä mieltä, että nyt on taas haettu rasismia väkisin sieltä, missä sitä ei ole. Enemmän ongelma taitaa olla ihmisessä, joka tästä alunperin Insta-postauksen teki. Hassua ylipäätään, että asia nostetaan tikun nokkaan vasta sitten, kun biisi on valittu voittajaksi.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8332
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja hra47 »

iiiduli kirjoitti: 02 Maalis 2022, 22:35 Hassua ylipäätään, että asia nostetaan tikun nokkaan vasta sitten, kun biisi on valittu voittajaksi.
Kertoo minusta, että 1) kirjoittaja ei seuraa, eikä ole kiinnostunut viisuista ja 2) ollaan trollimentaliteetilla liikkeellä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17256
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Happy »

^^Siis kyllä siellä on järkeviäkin ihmisiä: tuo uhriutuminen ja uhriutujan komppaaminen on vaan tuolla vahvasti läsnä ja välillä sellaista on kovin vaikeaa lukea ärsyyntymättä itse :mrgreen:
Yeboyah edustaa itselleni samaa huomionkipeää ihmiskastia kuin Renaz Ebrahimi :ylppis:
Pikatsekkauksella kyllä tekee ihan pätevää musiikkia mutta en mä tuollaisten kommenttien jälkeen haluaisi olla esim tuon naikkosen keikalla.


Tää oli kuvottavin kommentti
"- Meitä olisi voinut edustaa musta queer-laulaja Isaac Sene homoseksuaaleja ja seksuaalisuuttaan tutkivia voimaannuttavalla kappaleella, mutta päätämme sen sijasta olla rasisteja, hän täräyttää."
Hän on siis tehnyt yhteistyötä Isaacin kanssa aiemmin ja vetää nyt viattoman Isaacin mukaan nyt tähän negatiiviseen valoonsa, hyi mikä nainen
Viimeksi muokannut Happy, 02 Maalis 2022, 22:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Sitä en lähde kommentoimaan, että kannattaako kappaleeseen tehdä muutoksia tämän "kohun" seurauksena, mutta sen sanon, että minusta aiheen nostaminen esiin on ihan sallittua. On todella surullista, jos rasismista keskusteleminen on aina vain "huomion hakemista". Jonkin verran olen lukenut esimerkiksi amerikkalaisten kommentteja siitä, etteivät hekään ole kuulleet sanaa käytettävän rasistisessa merkityksessä ja uskon että Suomessa vielä vähemmän, mutta tosiaan aiheen esille nostaminen on ihan suotavaa. Tuskin Lauri tai edes Desmond tätä kirjoittaessaan olivat tietoisia asiasta ja hyvä, että heidän tietoon asia on tuotu.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17256
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Happy »

^ Oliko tuo kommentti Isaacista sinusta millään lailla asiallinen? Jos rasismia etsimällä etsitään niin kyllä se minusta on erittäinkin huomionhakuista ja lapsellista. Rasismista on hyvin vaikeaa keskustella kehittävästi jos nuo ulostulot ovat noin päättömiä.
Rasismia on täällä Suomessa: se on totta, mutta voisiko nuo ulostulot olla jotenkin järkevämmän oloisia? Huomiotahan niillä aina saa mutta synnyttääkö se sitten järkevää keskustelua :miettii:
Viimeksi muokannut Happy, 02 Maalis 2022, 23:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8332
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Millaiset muutokset kappaleeseen sitten tulisi kyseeseen? Kyseessä kun on kappaleen nimi ja kertsin fraasi jota hoetaan ja biisin tekijät ovat jo kertoneet mistä ovat inspiksensä ammentaneet. Tuon muuttaminen olisi kuin jo valmiin pilvenpiirtäjän perustusten tekeminen uusiksi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6607
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Toki tämmöisenkin asian voi nostaa esiin, mutta turha The Rasmuksen biisiä on rasistiseksi syyttää. Bändi on kertonut tarinan biisin ja biisin nimen takana. Kyseisellä sanalla ei myöskään ole samanlaista pohjaa Euroopassa, eiköhän se täällä eniten ole aina ollut vain Raamatussa esiintyvän henkilön nimi.

Eniten Yeboyahin postauksessa silmiin pisti juuri tuo Isaacin esiin nosto. Väkisin tulee olo, että on vain harmittanut ettei oma suosikki (joka sattuu olemaan kahden eri vähemmistöryhmän edustaja) voittanutkaan ja sen vuoksi pitää nyt hyökätä The Rasmuksen kimppuun. Se selittää myös sitä, minkä takia asia halutaan nostaa esiin vasta nyt.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2169
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Ymmärrän, että Yeboyah haluaa ottaa kantaa etenkin rasismiin, koska kyllähän se on täällä Suomessa edelleen ongelma, mutta tässäkin tapauksissa tuo kappaleen taustalla oleva tarina on kerrottu bändin toimesta kymmeniä kertoja, joten tässä on nyt tehty kärpäsestä härkänen kun ei ole viitsitty perehtyä asioihin.

Mä oon jo pitkään kuunnellut Yeboyahin musaa, ja jopa haaveillut että hänkin voisi ottaa osaa joskus UMKhon, mut vähän turhan usein neiti nostaa meteliä ihan pienistäkin asioista ja jotenkin aistin, että jos hän osallistuisi UMKhon ja jäisi jonnekin jämäsijoille, niin sieltä vedettäisiin rasismikorttia esille.

Harmittaa että Isaac on nyt tosiaan sotkettu tähän, koska hän vaikuttaa tosi sympaattiselta tyypiltä :kups:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Happy kirjoitti: 02 Maalis 2022, 22:40 kommentti
"- Meitä olisi voinut edustaa musta queer-laulaja Isaac Sene homoseksuaaleja ja seksuaalisuuttaan tutkivia voimaannuttavalla kappaleella, mutta päätämme sen sijasta olla rasisteja, hän täräyttää."
Kun The Rasmus on sanonut että aihe raamatusta ja näkökulmasta "Jezebel kertoo yhtyeen mukaan vahvoista ja itsenäisistä naisista, jotka kulkevat omia polkujaan" eli ei piittaa häneen kohdistetusta parjauksesta niin kappaleessa on nimenomaan kyse voimaannuttavasta tekstissä jossa miesten/naisten seksuaalisuutta rajoittamaan pyrkivien lanseeraamaan käsitteen typeryys osoitetaan, kyse vain parjauksesta. Toimii myös rasistiseen käyttöön: olen ylpeästi Jezebel, koska siinä ei ole mitään parjattavaa. Nainen, ihonväriin katsomatta saa olla seksuaalisesti niin aktiivinen kuin ikinä haluaa, Jezebeliksi nimittely leimaa lausujansa typeräksi, siinä kaikki, parjaukseen ei tule alistua. Jezebel on kunnia ei häpeä, subjekti ei objekti. Yeboyah on siis tuossa siteeratussa kommentissaan harhateillä.

Biisiin musiikkina olen pettynyt, ei puhuttele mitenkään itseäni, ihan yhdentekevä :sorivaan:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2100
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Possu »

Yeboyah ei osaa muuta kuin räyhätä :niinpa: Toivottavasti ei ikinä osallistu UMKhon.

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja murka »

Happy kirjoitti: 02 Maalis 2022, 22:56 ^ Oliko tuo kommentti Isaacista sinusta millään lailla asiallinen? Jos rasismia etsimällä etsitään niin kyllä se minusta on erittäinkin huomionhakuista ja lapsellista. Rasismista on hyvin vaikeaa keskustella kehittävästi jos nuo ulostulot ovat noin päättömiä.
Rasismia on täällä Suomessa: se on totta, mutta voisiko nuo ulostulot olla jotenkin järkevämmän oloisia? Huomiotahan niillä aina saa mutta synnyttääkö se sitten järkevää keskustelua :miettii:
On aina ikävää kun pyritään puhumaan toisen suulla ja määrittelemään toista mitä ilmeisemmin ilman lupaa. Kyllä aikuinen ihminen Isaac Sene osaa ihan itse huolehtia itsestään. Aivan varmasti Isaac Sene pärjää ihan omana itsenään ja omalla persoonallisuudeltaan ilman minkäänlaisia päälleliimattuja etikettejä.

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja murka »

Possu kirjoitti: 03 Maalis 2022, 20:03 Yeboyah ei osaa muuta kuin räyhätä :niinpa: Toivottavasti ei ikinä osallistu UMKhon.
Tässä taas on se ilmiö, että urbaanieläjä haluaa nostetta maakunnista nousseen eläjän ansioilla. Pitää olla aika tomppeli jos ei tajua Isaac Senen kantaa ihon eri väriasteiden tai hiustenrakenteiden eroihin ihmisten välillä. Kannattaa poistaa vaikut korvista ja kuunnella kappale N-sana uudestaan.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11626
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Speed kirjoitti: 28 Helmi 2022, 19:25 The Rasmuksen Lauri ja Aki sekä YleX:n musiikkitoimittajat Poikelus, Pehkonen ja Parikka olivat tänään iltapäivällä hämmentävän ulalla siitä, miten semifinalisteista valitaan Euroviisufinaaliin pääsevät maat. Lauri oli käsittänyt, että tuomaristot yksinään päättävät finalistit eivätkä katsojat pääse äänestämään vielä semifinaaleissa. YleX:n toimittajat eivät osanneet varmuudella korjata The Rasmukselle, miten semifinaalien säännöt menevät.

Hei haloo YLE, pienen perehdytyksen paikka! :juhaukki: :tajutkaa:



Just joo, YLE on aina ollut YLE ja Euroviisut ovat heille olleet, tuntuu siltä, melkein enemmän Ongelma kuin Siunaus ....


Sisäistä ESC-opetusta olisi tarvittu lukemattomat kerrat...

kuten esim.

edesmennyt toimittaja Ilkka "StigFramåt" ... (sukunimen unohdin, anteeksi!) kerran kun soitin hänelle niin hän sanoi jotenkin, typiskylemäiseenvähättelewääntyyliinsiinämaanisentupakanpolttamisenohessajajohonhänsittenkuolikinelikurkkusyöpään - niin että "Euroviisujen soittamisen jätän muille..." . Mainitsin hänelle ärsyyntyneenä tuon repliikkinsä jälkeen että soitithan sinä eräässäkin aamuohjelmassa, v. -83 kisojen jälkihöyryissä, samassa ohjelmassa sekä sen vuoden Ranskan/Lux:n Pascalin että Englannin D.E:n esityksen... !?!?!!!


Ja se Kalevi Pollari, joka kokoaa mm. perjantaisen >Jokaniemen Sävelradion niin... mitäs kaikkea hänelle oltais opetettu, mm. sen ettei Maltalla pidetty v. -72 euroviisuja .... !!! :shock: :heh: :surrur:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11626
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja romualdo »

MuzaMaza kirjoitti: 28 Helmi 2022, 22:45 En muista milloin viimeksi olen jännittänyt Suomen edustajan valintaa, kuin lauantai-iltana sitä jännitin. Ainakin sen 20 vuotta olin odottanut, että The Rasmus osallistuisi Euroviisuihin. Nyt odotukseni lopultakin palkittiin. Täydellisesti.

On tulossa huikea viisukevät. Muiden maiden kehnojen valintojen joukossa Suomi loistaa kirkkaana tähtenä. Finaaliin mennään heittämällä ja tuomisina on sijoitus 1-10 🇫🇮👍




---






No kyllä Sinäkin, arvon nimimerkki ja eräs ESC-ikoneistamme - vähästä innostut...




Mut tietysti minäkin olen jo muutamaan kertaan sanonut läheisille...ystäwille ja tutuille -.... ett top/kärki 10 sija on aika warma, ja ESC- voitto taas lähempänä kuin koskaan ... tai siis, v. -06 jäläkheen ....

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1653
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Jezebel ei ole kyllä mitenkään yksinomaan mustille kohdistettu haukkumasana, vaan taitaa olla yleisessä käytössä yhdysvaltojen kristityissä piireissä. Mulle oli tuttu tästä videosta, jossa ex-mormoni kertoo, että hänen perheensä haukkuu häntä Jezebeliksi selän takana:

No joka tapauksessa Yeboyahilta on mennyt biisin pointti kokonaan ohi, siis että kiusaamisesta huolimatta on ok olla oma itsensä...
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Rousku »

En ole perehtynyt The Rasmuksen tuotantoon millään lailla. Onko niin, että ovat yleensäkin tilanneet biisin joltakin lauluntekijältä, kuten tässä Desmond Childilta? Jotenkin mielikuvissani ne on popparit jotka tilaa biisejä biisinikkareilta, kun taas rokkarit tekevät itse.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Pete »

Rousku kirjoitti: 06 Maalis 2022, 17:01 Onko niin, että ovat yleensäkin tilanneet biisin joltakin lauluntekijältä, kuten tässä Desmond Childilta? Jotenkin mielikuvissani ne on popparit jotka tilaa biisejä biisinikkareilta, kun taas rokkarit tekevät itse.
Eivät ole tilanneet Desmondilta, vaan Laurilla on ollut demo tai jonkinlainen raakile valmiina ja sitten ovat mentorinsa Desmondin kanssa yhdessä työstäneet biisin kokonaiseksi. :tosion:

Yhtyeen entinen jäsen Pauli Rantasalmi oli hittinikkari – hänen käsistään ovat syntyneet suuri osa The Rasmuksen, Kwanin ja Killerin hiteistä. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Tuli katsottua UMK22.

Tuomio voittajasta: En innostunut.

Oman teoriani mukaan katsoja päättää 20-30 sekunnissa, onko viisu hyvä. Minulla meni ensimmäiset sekunnit pimeydestä piirtyneen Lauri Ylösen naaman kauhisteluun ja tämän hämmennyksen vallassa meni suurin osa viisua ohi korvien.

Valaistus: kamala.

Stailaus: kamala.

Viisu: keskinkertainen.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7674
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Requel »

Jostain syystä musiikkivideon julkaisu viisukanavalle on ajastettu. Liekö jotain uutta mukana?



E: Nyt video on siirtynyt yksityiseksi. :mitvit:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20759
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

^ Nyt se on julki. Viralliseksi musiikkivideoksi merkattiin alkuperäinen lyriikkavideo, joka onkin valovuosia sen jälkeen julkaistua parempi. Hyvä, että tuo saatiin viisujen tubekanavalle sen sijaan. :uujee:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17256
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Happy »

Umkn floppiliven jälkeen en oo palannut tähän kertaakaan mut nyt kun kuunteli studion parin viikon jälkeen niin onhan tää biisi nyt upea :ihana:
Harmi etten osaa kannattaa tätä koko sydämellä sillä tiedostan ettei Roomaa onnistu rakentamaan parissa kuukaudessa :nyyh:
No toivottavasti osaavat nyt hyödyntää taustaääniä.. ja mahdollisimman vähän lauluvokaaleja Laurille, kiitos

Mut ihan pelkkänä studioversiona eli biisinä tää on parasta Suomelta sitten Hanna Pakarisen :peukku:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Speed kirjoitti: 01 Maalis 2022, 19:50 Radio Rockin haastattelussa Lauri paljasti, että Darude pyysi Lauria laulamaan viisukappaleensa/-kappaleidensa vokaalit vuonna 2019.
Jahas no ei ihme, ettei Lauri lukuveistä tai niistä kahdesta muusta turhakkeesta innostunut.

Tosin ei tämä kipale niitä paljon kummempi ole eikä sitä sitten tietenkään edes yritetty fiilata, vaan kertosäe on yhtä tympeän mitätön ja tasapaksu letdown. Ottakaa nyt noi nolot viidet ja neljät tähdet pois tuolta ja lakatkaa häpäisemästä ja nöyryyttämästä itseänne. Se käy helposti, kuvitelkaa että tää on Moldovan biisi niin johan sinivalkoinen itsepetos murenee. Sama ilmiö oli lukuvei-vuonna, silloin oli nähtävissä ihan järjettömän yliampuvia tähtiarvioita tuhnulle kappaleelle pöljine kuutioineen - vaikkei tämä nyt ihan niin kehno ole.

Suomen pelastus on kehno vuosikerta ja se että muut rock-biisit on vielä kökömpiä.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5733
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Jonttu kirjoitti: 11 Maalis 2022, 13:03 Jahas no ei ihme, ettei Lauri lukuveistä tai niistä kahdesta muusta turhakkeesta innostunut.
Ohi aiheen, mutta olikohan lukuvei siinä vaiheessa edes pöydällä, kun eikös se ollut Sebastian Rejmanilta lähtöisin?

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Speed kirjoitti: 01 Maalis 2022, 19:50 Radio Rockin haastattelussa Lauri paljasti, että Darude pyysi Lauria laulamaan viisukappaleensa/-kappaleidensa vokaalit vuonna 2019.
:shock: Miksi ihmeessä pyysi?

Sebastian ei ollut kummoinenkaan laulaja. Lauri Ylönen ei ole kummoinenkaan laulaja. Onko Darude sitä mieltä, että hänen kappaleensa pääsevät paremmin esiin heikon vokalistin esittäminä?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Rousku kirjoitti: 11 Maalis 2022, 17:49
Speed kirjoitti: 01 Maalis 2022, 19:50 Radio Rockin haastattelussa Lauri paljasti, että Darude pyysi Lauria laulamaan viisukappaleensa/-kappaleidensa vokaalit vuonna 2019.
:shock: Miksi ihmeessä pyysi?
Koska Lauri Ylönen on pitkän kansainvälisen uran tehnyt, kokenut laulaja ja esiintyjä? Yhtä lailla Darude kuulemma pyysi myös Kasmiria.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Samiasd kirjoitti: 11 Maalis 2022, 18:05
Rousku kirjoitti: 11 Maalis 2022, 17:49
:shock: Miksi ihmeessä pyysi?
Koska Lauri Ylönen on pitkän kansainvälisen uran tehnyt, kokenut laulaja ja esiintyjä?
Olisihan sellaisia Suomesta löytynyt laulutaitoisiakin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

^ Mistä sitä tietää, kuinka montaa Darude pyysi ennen Lauriakin? :sorivaan:

Joka tapauksessa, ettei ihan off-topiciksi mene, The Rasmus nähdään Eurovision in Concertissa.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6607
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Harmittaa, kun The Rasmus ei ole kovinkaan aktiivinen Instassa. Haluaisin tietää heidän treenaamisestaan viisuja varten. :mrgreen: Kiinnostaa, treenaavatko yhtä paljon kuin Blind Channel.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 568
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

^ No, nyt olivat UMK:n instassa ja paljastivat, että kenraaliharjoituksissa Lauri unohti sanat jossain kohdassa ja lauloi "Dippa dai".

Hyvät naiset ja herrat, tulossa siis: Laulava talonmies Lauri Ylönen tulkinnallaan Sepi Kumpulaisen klassikosta "Railakas ilta Venetsiassa" aka "Dippa-dai" :rofl: :heh: ...Railakas ilta Torinossa :joojoo:

Lukittu