Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

ESC 2008 -arkisto.
Lukittu

Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

*****
12
11%
****
24
22%
***
22
20%
**
19
17%
*
32
29%
 
Ääniä yhteensä: 109

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

rosetta kirjoitti:Just joo. Miettikääpä kuitenkin, tätä vihaavat (enkä tuomitse teitä), että Kari Tapio kuulostaa kaikkien ei-suomalaisten korviin juuri nimenomaan aivan tältä...!!
No ei tasan kuulosta. Kari Tapio laulaa melodisen kappaleen hienolla, hienolla äänellä varustettuna. Toi pappa hortoilee tuolla lavalla sen näkösenä niinku se ois karannut vanhainkodista. Mä ihan oikeesti pelkäsin, että se ei pääse niitä rappuja ylös vaan kaatuu...... :draamaa:

Ja eihän tässä ole edes melodiaa. Jotain hämyistä kroatiabaarimusaa. Näen silmissäni savuisen baarin, missä on puna-valkoruutuset pöytäliinat ja kauhtuneissa takeissa istuvat miehet vetään hattu päässä lisää kaljaa mahaansa.

Kari Tapion kappale on tyylikäs. Mä en tiedä mikä tää on olevinaan..... :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja WandA »

Voi kroatialaiset... :eiei:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja rosetta »

gentedimare kirjoitti:
rosetta kirjoitti:Just joo. Miettikääpä kuitenkin, tätä vihaavat (enkä tuomitse teitä), että Kari Tapio kuulostaa kaikkien ei-suomalaisten korviin juuri nimenomaan aivan tältä...!!
No ei tasan kuulosta. Kari Tapio laulaa melodisen kappaleen hienolla, hienolla äänellä varustettuna. Toi pappa hortoilee tuolla lavalla sen näkösenä niinku se ois karannut vanhainkodista. Mä ihan oikeesti pelkäsin, että se ei pääse niitä rappuja ylös vaan kaatuu...... :draamaa:
Mä sanoinkin ei-suomalaisten korviin... :) (Tietääkseni olet ihan 100% suomalainen..?) Kyllä varmaan esim. kroaattien (ja kaikkien naapuriensa) mielestä juuri nimenomaan tuo pappa "laulaa melodisen kappaleen hienolla, hienolla äänellä varustettuna"... ;)

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja JIM »

Suuri huokaus,että voi voi. :apuva: :eiei: :lohduton:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

rosetta kirjoitti:Mä sanoinkin ei-suomalaisten korviin... :) (Tietääkseni olet ihan 100% suomalainen..?)
Nimenomaan. Miksi Kari Tapion biisi kuulostais VAIN suomalaisten korviin melodiselta?
Jos tän biisin laulais Antti Tuisku niin tuskin väittäsit tän kappaleen kuulostavan ei-suomalaisten korviin samalta kuin Kroatian kappaleen! :draamaa:

Melodinen biisi on aina melodinen biisi! :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Voi Kroatia, mitä menitte tekemään :eiei: :parku:

Paketti ei jotenkin tunnu toimivan. Tempo on omituinen, vähän hidastamalla tästä olisi ehkä saanut kauniin ja tunteikkaan, nyt tuntuu, että juostaan biisi läpi ja tanssijatar tempoilee siinä jotain. Ja kukahan tuo papparainen on (täytyy vielä katsoa, jos ylempänä ketjussa on lisätietoa), onko joku entisajan merkittävä iskelmäsuuruus, jota kunnioitetaan tuomalla hänet lavalle, vai oliko tässä mitään pointtia? Ukko ei ole herttainen, vaan vaikuttaa jotenkin namusetämäisen irstaalta, kun vilkuilee tanssijatarta. Yritettiinköhän tässä nyt Moldovan rumpumummo -henkisiä sympatiapisteitä? Hidastetumpana ja surumielisempänä olisi ollut (ehkä) jotenkin vetävämpi, mutta nyt jäi ihmeellinen sekasotkufiilis :sorivaan:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »


Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja Nata »

Pöh! Tämähän oli ainoa viikonlopun viisu joka minua sykähdytti! Mutta minä nyt olenkin slaavien jälkeläinen...

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

gentedimare kirjoitti:
rosetta kirjoitti:Just joo. Miettikääpä kuitenkin, tätä vihaavat (enkä tuomitse teitä), että Kari Tapio kuulostaa kaikkien ei-suomalaisten korviin juuri nimenomaan aivan tältä...!!
No ei tasan kuulosta. Kari Tapio laulaa melodisen kappaleen hienolla, hienolla äänellä varustettuna. Toi pappa hortoilee tuolla lavalla sen näkösenä niinku se ois karannut vanhainkodista. Mä ihan oikeesti pelkäsin, että se ei pääse niitä rappuja ylös vaan kaatuu...... :draamaa:
Sä sanot, ettei kuulosta vaan silti perustat väittämäs tohon papan hortoilemiseen. Eihän se pappa tätä biisiä yksin laula. On tää paljon parempi ku Kari Tapion kokonaisuus. Ei se Tapsakaan siellä lavalla niin hohdokkaalta varmasti ulkomaalaisten silmin katsottuna näytä :heh:

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Ihan kuin olisin tämän kappaleen kuullut jo joskus vuosia sitten? :shock:
Raipatirai

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja mpappa »

:kups: Minä tykkään! Upea mustalaismeininki, mutta siitä vanhan miehen höpöttelystä en ole ihan varma (Mistä bannaanista se puhhuu?) Mahtavaa! :tapu:

Lisäksi laulajan ääni miellyttää minua.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja Margot »

Täähän on ihan hauska humppa. Tosin muakin hieman ärsyttää toi vanhan äijän höpöttely. Kauheeta, kun sen käsikin tärisee. :shock:
What color is your life?

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja Halla »

Pappa pois horisemasta, niin tästä tulee mun ykkössuosikki. Oikeesti! :joojoo:
gentedimare kirjoitti: Jotain hämyistä kroatiabaarimusaa. Näen silmissäni savuisen baarin, missä on puna-valkoruutuset pöytäliinat ja kauhtuneissa takeissa istuvat miehet vetään hattu päässä lisää kaljaa mahaansa.
:rofl: Ei ihme, että mä tykästyin... :rofl:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6372
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja mariah »

siis voi jeesus nyt sentään..mikä ihme kroatialaisii vaivaa :eeek: tähän ei oo muuta kommentoitavaa. :shock:

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

mä oon nyt ihan poikkeeva.. mun mielestä tää on tosi symppis :ihana:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja Pete »

Taitaa olla tuo ukkeli ihan vaan vitsinä lavalla, kun jostain banaanista ja Internetistä horisee. :roll:
Riskinä seniorilaumat

TuiiYa
Siemailija
Siemailija
Viestit: 164
Liittynyt: 04 Touko 2007, 20:35

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja TuiiYa »

gentedimare kirjoitti:
rosetta kirjoitti:Just joo. Miettikääpä kuitenkin, tätä vihaavat (enkä tuomitse teitä), että Kari Tapio kuulostaa kaikkien ei-suomalaisten korviin juuri nimenomaan aivan tältä...!!
No ei tasan kuulosta. Kari Tapio laulaa melodisen kappaleen hienolla, hienolla äänellä varustettuna. Toi pappa hortoilee tuolla lavalla sen näkösenä niinku se ois karannut vanhainkodista. Mä ihan oikeesti pelkäsin, että se ei pääse niitä rappuja ylös vaan kaatuu...... :draamaa:

Ja eihän tässä ole edes melodiaa. Jotain hämyistä kroatiabaarimusaa. Näen silmissäni savuisen baarin, missä on puna-valkoruutuset pöytäliinat ja kauhtuneissa takeissa istuvat miehet vetään hattu päässä lisää kaljaa mahaansa.

Kari Tapion kappale on tyylikäs. Mä en tiedä mikä tää on olevinaan..... :roll:
Samaa mieltä. Kari Tapion esitys on tyystin toista maata, osaamista, karismaa. Toivottavasti eivät vaan lisää Tapion ympärille mitään turhaa sälää kuten tässä Kroatian onnettomassa esityksessä.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JeSSSe kirjoitti:Sä sanot, ettei kuulosta vaan silti perustat väittämäs tohon papan hortoilemiseen. Eihän se pappa tätä biisiä yksin laula. On tää paljon parempi ku Kari Tapion kokonaisuus. Ei se Tapsakaan siellä lavalla niin hohdokkaalta varmasti ulkomaalaisten silmin katsottuna näytä :heh:
Anteeks minkä väittämän.... en mä väitä mitään. Mä vaan sanoin, että se pappa hortoilee. Kun se hortoilee.

rosette sano, että Kari Tapion biisi kuulosta samalta ulkomaalaisten korviin. Miten niin? Kuulostiko Olsen Brothers ulkomaalaisten korviin samalta kuin tämä Kroatia? EI, koska ne lauloi laulun!! Ja Kari Tapio laulaa laulun. Toi pappa ei laula yhtään mitään, se vähän hortoilee ja räppää ilman säveltä. Miten voi kuulostaa tämä biisi ja Karin biisi siis samalta. Suomella on melodia, Kroatialla ei ole edes ideaa :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mutta eihän se hortoo-paappa ole kuin osa tätä esitystä. Kyllä tuossa varsinaisessa laulussa on ihan selkeä melodia. :draamaa:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

No ei olekaan....
Ja SE mitä se pappa tekee, niin ilmeisesti se on rosettan mielestä samanlaista kuin Kari Tapio? :draamaa:

Koska mä en mitenkään pysty uskomaan, että rosettan mielestä nää laulut ois samanlaisia? Ja samankuulosia ulkomaalaisten mielestä? Kun musatyyli on IHAN ERI! :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

gentedimare kirjoitti:
JeSSSe kirjoitti:Sä sanot, ettei kuulosta vaan silti perustat väittämäs tohon papan hortoilemiseen. Eihän se pappa tätä biisiä yksin laula. On tää paljon parempi ku Kari Tapion kokonaisuus. Ei se Tapsakaan siellä lavalla niin hohdokkaalta varmasti ulkomaalaisten silmin katsottuna näytä :heh:
Anteeks minkä väittämän.... en mä väitä mitään. Mä vaan sanoin, että se pappa hortoilee. Kun se hortoilee.

rosette sano, että Kari Tapion biisi kuulosta samalta ulkomaalaisten korviin. Miten niin? Kuulostiko Olsen Brothers ulkomaalaisten korviin samalta kuin tämä Kroatia? EI, koska ne lauloi laulun!! Ja Kari Tapio laulaa laulun. Toi pappa ei laula yhtään mitään, se vähän hortoilee ja räppää ilman säveltä. Miten voi kuulostaa tämä biisi ja Karin biisi siis samalta. Suomella on melodia, Kroatialla ei ole edes ideaa :draamaa:
Väitäthän sä :mitvit: Rosetta väitti Kari Tapion kuulostavan ei-suomalaisten korviin juuri tältä. Sinä väitit vastaan, että ei tasan kuulosta. Kyllä se mun mielestä väittämistä on! :joojoo:

Ja edelleen, onhan tässä biisissä muutakin kuin se hortoileva pappa :roll:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JeSSSe kirjoitti:Väitäthän sä :mitvit: Rosetta väitti Kari Tapion kuulostavan ei-suomalaisten korviin juuri tältä. Sinä väitit vastaan, että ei tasan kuulosta. Kyllä se mun mielestä väittämistä on! :joojoo:

Ja edelleen, onhan tässä biisissä muutakin kuin se hortoileva pappa :roll:
Sä väitit, että mä perustan väitteeni pappaan.... :draamaa:
Rosettahan niin väitti.... eli vertas Kroatian pappaa ja Kari Tapiota keskenään ja väitti niiden kuulostavan samalta ulkomaalaisten korviin? :roll:
Koska en siis EDELLEENKÄÄN pysty uskomaan, että rosettan mielestä nää biisit on samanlaisia :mitvit:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

TuiiYa
Siemailija
Siemailija
Viestit: 164
Liittynyt: 04 Touko 2007, 20:35

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja TuiiYa »

Hei te kantikset ootte ihania kommentteinenne :ryhmahali: Ja miten mä pystyn poistumaan tältä saitilta ikinä nyt kun olen makuun päässyt :riemu: :korvana: ...?

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Biisi on oikeastaan kivan tunnelmallinen, mutta kyllä muakin tuo papparainen häiritsee, etenkin tuossa lopussa. Jos se voisi olla hiukkasen vähemmän äänessä niin hyvä tulisi.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kiva tangohan tämä on :tanssi:
Onko se muumio se Kraljevi :mitvit:
Eikö sen voisi jättää kotiin...?

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

TuiiYa kirjoitti:Hei te kantikset ootte ihania kommentteinenne :ryhmahali: Ja miten mä pystyn poistumaan tältä saitilta ikinä nyt kun olen makuun päässyt :riemu: :korvana: ...?
No ethän sä poistu ikinä mihinkään. Täältä kuppilasta ei noin vain poistu.... :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

No voi yäk. :nohyi: Sen horisevan dementikon voisi kyllä kyörätä äkkiä lähimpään vanhainkotiin!

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja jamit »

Tämä "yhtye" taisi olla vuosi tai 2 sitten SCC:ssä mukana. Samanlaista huttua tämäkin biisi. Vaikka kyllä näitä katusoittajia mieluummin kuuntelisi kuin noita "romanialaisia hanuristeja täällä Oulussa. Kansainvälinen Oulu. :eeek:

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja JIM »

Aiemmasta poiketen, ei tää nyt ihan huonoimmasta päästä oo, mut ei kyll oo mun cup of cappucinoakaan. :eiei: Kari Tapioo tää kyll ei yhtää muistuta, tää sentään on letkee, mut Tapsan laulu on kun joululaulu. zzz
Viimeksi muokannut JIM, 24 Helmi 2008, 16:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Kroatia 2008: Kraljevi ulice & 75 cents – Romanca

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Muistaakseni viime vuonna. :joojoo:

Nyt vasta tajusin miten tiukoille tuo tulos on eilen mennyt. Voi pönöjen pönö. Mun mielestä kansan mielipidettä tulis arvostaa enemmän kun tyhmien raatien. :ylppis:
Послушай - у сердца голос мой.

Lukittu