Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Alexander Rybak - Fairytale

*****
95
48%
****
36
18%
***
31
16%
**
14
7%
*
24
12%
 
Ääniä yhteensä: 200

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja --evg »

Jisuliini kirjoitti:Pitkästä aikaa täälä! :uujee:

"Pete kirjoitti:
Alexander Rybakin debyyttialbumi Fairytales julkaistaan Norjan lisäksi ainakin Suomessa 4.6.2009."

VOI JUMANTSUKKA MIKÄ KANSIKUVA!~~..*ihmeellistä tyttömäistä hihittelyä* Tuo on pakko saada kun julkaistaan suomessa, jää tämän vuoden viisu levy ostamatta kun pitää ostaa Alexin levy. "Roll With The Wind" biisi antoi vain varmistuksen tuosta, että levy on ostettava :mrgreen: Tänä vuonna oli mahtavat viisut, mutta pitääpä sitten pummia jostain muualta niitä euroviisubiisejä. Kaikki kaverini ovat tänään haukkuneet "norjan edustajan" ihan maantasalle, samaan aikaan kun minä olen innoissani laulanut fairytalea koko päivän kilpaa äidin kanssa. Kaverin kanssa katsottiin viisut ja kolmesti äänestettiin Alexanderia, suomelta vain 8 pojoa mutta ainakin minulta se täydet 12. Tiesin kokoajan että tuo niin suloinen ja karismaattinen poika veisi sen voiton! Norjaan sit ens vuonna viisuihin. :ihana: :rakkaus:

Hui, tuli äsken katsottua uutiset ja Alexander on tosiaan saanut mojovan vastaanoton kotimaassaan. Lentokoneenkin päälle heittelivät palokunnan miehet vettä ja Alexander ihmettelee mistä erilaiset julkimot ovat hänen numeronsa saaneet kun "onneksi olkoon" viestejä tulee kokoajan. :shock: Kyllä miullekkin Alexanderin numero kelpaisi, ei siinä mitään. :mrgreen: Mutta juuh, juuri nyt tykkäisin kyllä olla norjalainen, muutenkin niin kiva kansa kun toivottivat Alexanderinkin lämpimästi tervetulleeksi. :tuuletus:

MINÄ OSTAN! :uujee: Täytyyhän tuoretta viisuvoittajaa tukea :peukku: :joojoo: :ihana: :kuolaus:
IB- International Bullshit

Jisuliini
Siemailija
Siemailija
Viestit: 162
Liittynyt: 22 Helmi 2009, 16:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Jisuliini »

eurovisiongirl kirjoitti: MINÄ OSTAN! :uujee: Täytyyhän tuoretta viisuvoittajaa tukea :peukku: :joojoo: :ihana: :kuolaus:
Todellakin. :tuuletus: Ja jos suomesta tulee niin paljon tukea Allulle (mikä lempinimi onkaan annettu täällä, pakko käyttää) että levy myy suomessa huomattavan suuren määrän, saattaa Alex tulla keikkailemaan suomeenkin asti. :rakkaus: ..*odotukset jo AIKA korkealla.*

Juu ja meikäki löysi tämän linkin jota täälä onki jo linkkailtu: http://www.expressen.se/noje/melodifest ... norges-lat
Ei voi muuta sanoa kuin samaa mitä tääläkin..että hellanduudelis ku on sulosta! :rakkaus: ...jos oikein ymmärsin, nii pari tavannu viulutunneilla tai viulunsoiton parissa kun likkakin soittaa viulua? vielä suloisempaa! *ei pysy enään housuissaan kohta.*
Shame that it is just a fairytale~~

uusimilla
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 64
Liittynyt: 04 Touko 2009, 21:47

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja uusimilla »

Uutisten mukaan Norjassa on soitettu kirkonkelloilla Fairytalea ja soitetaan joka päivä koko kesän. Ihan mukavasti nuo norjalaiset ovat hurahtaneet..... :hali:
Mikään ei ole niin puhdasta ja viatonta kuin ensirakkaus!

Jisuliini
Siemailija
Siemailija
Viestit: 162
Liittynyt: 22 Helmi 2009, 16:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Jisuliini »

Juu, luin sen uutisen myös. :uujee: Norjalaiset ovat ihan onnesta sekaisin Alexanderin voitosta, iloista viisukansaa kun kaiketi ovat. Hitsi se paraatikin oli aivan järkyttävän iso..vaikka olihan lordin voittaessa torikin täynnä väkeä mutta..kun se koko paraati veti Fairytalea samalla kun liikkui eteenpäin..hui, en olisi halunnut olla niiden ihmisten tiellä. :draamaa:
Shame that it is just a fairytale~~

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

Jisuliini kirjoitti:
eurovisiongirl kirjoitti: MINÄ OSTAN! :uujee: Täytyyhän tuoretta viisuvoittajaa tukea :peukku: :joojoo: :ihana: :kuolaus:
Todellakin. :tuuletus: Ja jos suomesta tulee niin paljon tukea Allulle (mikä lempinimi onkaan annettu täällä, pakko käyttää) että levy myy suomessa huomattavan suuren määrän, saattaa Alex tulla keikkailemaan suomeenkin asti. :rakkaus: ..*odotukset jo AIKA korkealla.*
hui ui! Munki on aivan pakko ostaa :uujee: <3 :kups: Voisiko jonnekkin lähettää postia ja pyytää Allua keikalle Suomeen? :miettii:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
rewind
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 579
Liittynyt: 26 Touko 2008, 09:35

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja rewind »

Minä en lämmennyt tälle missään vaiheessa, sitäpaitsi pistelaskua oli todella puuduttavaa seurata. Mukavaa kuitenkin saada viisut taas Pohjoismaihin.
El Robocop!

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Tässä vaihtoehtoinen kansi Fairytales-levylle. Pidän kyllä tummemmasta versiosta enemmän. :joojoo:

Kuva
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja --evg »

Darhen kirjoitti:Tässä vaihtoehtoinen kansi Fairytales-levylle. Pidän kyllä tummemmasta versiosta enemmän. :joojoo:

Kuva
Tämäkin on oikein hieno, toisi väriä Alexin Cd:seen. Mutta kumpi vaan kelpaa :joojoo: :ihana:
IB- International Bullshit

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Jisuliini kirjoitti: Hitsi se paraatikin oli aivan järkyttävän iso..vaikka olihan lordin voittaessa torikin täynnä väkeä mutta..kun se koko paraati veti Fairytalea samalla kun liikkui eteenpäin..
Torilla paikalla olleiden HRH yhteislaulu käsittääkseni hyväksyttiin maailmanennätykseksi. :joojoo:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Subculture kirjoitti:Torilla paikalla olleiden HRH yhteislaulu käsittääkseni hyväksyttiin maailmanennätykseksi. :joojoo:
Kai ne nyt norjalaiset senkin ennätyksen rikkoo?

Jisuliini
Siemailija
Siemailija
Viestit: 162
Liittynyt: 22 Helmi 2009, 16:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Jisuliini »

Norjalaisethan rikkoo ennätyksiä ennätyksien perään suomelta, nyt alkaa pikkuhiljaa tykyttämään mieltä. :draamaa:
Darhen kirjoitti:Tässä vaihtoehtoinen kansi Fairytales-levylle. Pidän kyllä tummemmasta versiosta enemmän. :joojoo:

Kuva
On tämäkin juu hiano, mutta oli se tummempi kansivaihtoehto mielestäni parempi. Muutenkin kun pidän enemmän tummista sävyistä niin se edellinen kansi vaihtoehto osui ja upposi. Ei kuitenkaan haittaa vaikka kanneksi tulisi tuo vaaleampi, nättihän sekin ja pääasia että kannessa komeilee Allu. :peukku:
Shame that it is just a fairytale~~

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Ryybakki sitä, Ryybakki tätä. :rullaati: Joka kuvassa ja avassa on Ryybakki. Uutisissa, joka paikassa. Mä en ehkä enää kestä tätä hypetystä. Hermoparantolaan valmis... mut ottakaa te muut kaikki ilo irti Ryybakista sillä välin ku mä lataan akkuja pehmustetussa huoneessa. :peukku:

Ja kohta vielä ilmestyy tuo painajaismainen levy! Onneks Radio Helsinki ei soita sitä. :uujee:

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Rybak tempaisi LA:na sellaiset vaivaiset 387 pistettä, joten parempi totuutella että Allulla ystäviä riittää! :joojoo: Ihana Rybak-mania (ainakin kaikkialla muualla paitsi vali-vali-nega-nega-Suomessa)! :tuuletus:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Jisuliini
Siemailija
Siemailija
Viestit: 162
Liittynyt: 22 Helmi 2009, 16:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Jisuliini »

Juurovissön kirjoitti:Ryybakki sitä, Ryybakki tätä. :rullaati: Joka kuvassa ja avassa on Ryybakki. Uutisissa, joka paikassa. Mä en ehkä enää kestä tätä hypetystä. Hermoparantolaan valmis... mut ottakaa te muut kaikki ilo irti Ryybakista sillä välin ku mä lataan akkuja pehmustetussa huoneessa. :peukku:

Ja kohta vielä ilmestyy tuo painajaismainen levy! Onneks Radio Helsinki ei soita sitä. :uujee:
Minulle kyllä ihan suoraan kanssa sanottu että jos en nyt pidä leipäläpeäni kiinni siitä norjan pojasta niin..ties mitä minulle tehdään. :mrgreen: Anteeksi siis, eiköhän tämä hulina tästä ajanmyötä rauhoitu, ainakin levyn ilmestymisen jälkeen ja kun sitä levyäkin ollaan "ihkutettu" tarpeeksi, niin luulisi sitten rauhoittuvan ja meikäläisenkin avatarin kuva vaihtuu. :peukku: ..Ei siis sillä että Rybak kokonaan unohdettaisiin, mutta ei hänestäkään ikuisuuksiin jakseta puhua. Hänkin tarvitsee lepoa julkisuudesta jossain vaiheessa. :eeek:
Darhen kirjoitti:Rybak tempaisi LA:na sellaiset vaivaiset 387 pistettä, joten parempi totuutella että Allulla ystäviä riittää! :joojoo: Ihana Rybak-mania (ainakin kaikkialla muualla paitsi vali-vali-nega-nega-Suomessa)! :tuuletus:
So true. :joojoo: Mie saan onneksi tykätä niin paljon Alexanderista kavereideni ilmoilla kuin mieli lystää, koska tosiaan..kaikki kaverini tuntuvat valittavan "joo se oli ihan ***** se norjan poika" joten ainakaan kukaan ei ole viemässä Allua minulta kun viisukuppilan ulkopuolelle siirrytään. :heh:
Viimeksi muokannut Jisuliini, 19 Touko 2009, 18:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Shame that it is just a fairytale~~

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mun puolesta saatte ainakin hehkuttaa Allua ihan niin paljon kuin haluatte, ei mulla ole varaa arvostella, koska olin kaksi vuotta sitten aivan samanlainen. :mrgreen: :surrur: Hienoa, että viisuvoittaja jakaa mielipiteitä!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Eipä mullakaan ollut tarkoitusta avaa pitkään pitää, mutta nyt kun tää haukkuminen jälleen alkaa, niin taidanpa pitää sen toistaiseksi.. :mrgreen:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Ei kun hehkuttakaa vaan Allua, mä vaan kerroin tuntemukseni just nyt, uskaltauduin niin tekemään. Tarkoitukseni ei ole tulla tänne ryttäämään, mutta en voinut olla kertomatta fillareita. Näissä maaketjuissa on toki miellyttävämpää kehua suosikkejaan, se luo parempaa ilmapiiriä. Mulla on sama "veli-vali-nega-nega-Suomi -fiilis" joka vuosi voittajan selvitessä. Hienoa että Allulla on paljon faneja. :peukku:

Jisuliini
Siemailija
Siemailija
Viestit: 162
Liittynyt: 22 Helmi 2009, 16:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Jisuliini »

Sama täällä, ei avataria vielä vaihdeta ainakaan ennen kesäkuuta. :mrgreen:
Kyllä aika monet täälä ovat tottuneet tähän Rybakin fanittamiseen, tietenkin se saattaa joitain yksilöitä ärsyttää mutta..koittakaa vain ymmärtää. Ollaan vielä siinä iässä että tälläistä menestyvää söpöä norjalaispoikaa saa luvan fanittaa ja ylistää. :hali: Poikahan sentäs voitti euroviisut uudella pistesaaliilla ja mahtavalla kappaleella sekä lavaesiintymisellä! (kaksi viimeistä tosin jakavat niitä mielipiteitä)
Shame that it is just a fairytale~~

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Aintsu kirjoitti: Hienoa, että viisuvoittaja jakaa mielipiteitä!
Nimenomaan! Mua lähinnä huvittaa tässä Allu-haukkumisessa se, että jokainen haukkuu jotain eri piirrettä esittäjässä tai kappaleessa; jotenkin sekin puhuu puolestaan, että etsimällä etsitään vikoja. Se että materiaalia löytyy mielin määrin tarkoittaa ainakin että ohkaista hän/voittokappale ei ole! :mrgreen: Allu+Fairytale ei jätä ketään kylmäksi! :tapu:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Norja 2009

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Tammikuu 08, 2009, 23:48:25
gentedimare kirjoitti:Jestas että tulin näitä kuunnellessani iloiseksi Suomen karsinnan tasosta. :joojoo:

Ee taaeta mennä Osolloo ens vuunna, ee taaeta mennä :draamaa:

NII O HYVÄ!!!!! :rofl: :rofl: :rofl:
Ee taaeta mennää Osolloo ens vuunna, ee taaeta mennä NIIIII!!!! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Norja 2009

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Helmikuu 09, 2009, 12:47:34
gentedimare kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti:^ Allekirjoitan.

gentedimare kirjoitti biisien julkistamisen jälkeen, ettei tartte ainakaan 2010 Osloon mennä. Oletko kultu vielä samaa mieltä jos tää pääsee Moskovaan? :mitvit:
Olen! :joojoo:
En nyt ihan tajua tätä hehkutusta. Jotku isohousut siellä pomppii ja pikkupoika soittaa viulua.
Missä melodia? Missä idea? :roll:
NII O HYVÄ!!!!! :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Jisuliini
Siemailija
Siemailija
Viestit: 162
Liittynyt: 22 Helmi 2009, 16:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Jisuliini »

Darhen kirjoitti:
Aintsu kirjoitti: Hienoa, että viisuvoittaja jakaa mielipiteitä!
Nimenomaan! Mua lähinnä huvittaa tässä Allu-haukkumisessa se, että jokainen haukkuu jotain eri piirrettä esittäjässä tai kappaleessa; jotenkin sekin puhuu puolestaan, että etsimällä etsitään vikoja. Se että materiaalia löytyy mielin määrin tarkoittaa ainakin että ohkaista hän/voittokappale ei ole! :mrgreen: Allu+Fairytale ei jätä ketään kylmäksi! :tapu:
Jotkut tosiaan etsimällä niitä vikoja yrittävät Rybakista hakea, koska joitakin ärsyttää Alexanderin ainainen fanitus, mutta ainakin täälä viisukuppilassa on armollista väkeä, niinkuin satuimme huomaamaan. Kaikki saavat fanittaa ketä tahtovat, erilaisilla ihmisillä kun on erilaiset mielipiteet. Ja ei nyt Alexin kappale täysin surkea voinut olla, kun viisutkin meni voittamaan, eli ne jotka haukkuvat biisin maanrakoon esityksineen eivät taida muistaa tätä asiaa. Onneksi täälä ei sellaisia ainakaan ole näkynyt. Ei nyt kaikkien tarvitse fairytalesta pitää, saa sanoa jos ei tykkää, mutta jo ihan maanrakoon haukkuminen TARKOITUKSELLA ärsyttää. Esim. tietäen että toinen pitää biisistä ja esittäjästä aivan hirveästi. Tuon olisin kyllä voinut sanoa koulussa parille tyypille, mutta..menkööt näin. :mrgreen:

Taietaan mennä Osloon ens vuanna, taietaan mennä. :peukku: ...Ainaki yritetää. :roll:
Shame that it is just a fairytale~~

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

No en mää nyt Allua vallan haukkumaan sentään ryhtyis. Olihan tää Ryybakin viikari sentään finaalin 10.paras. :peukku:
Ja jos joku tätä haukkuu, kestäkää rohkeesti. :peukku: No niin, päivän Allu-mielipide annettu.

Jisuliini
Siemailija
Siemailija
Viestit: 162
Liittynyt: 22 Helmi 2009, 16:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Jisuliini »

Juurovissön kirjoitti:No en mää nyt Allua vallan haukkumaan sentään ryhtyis. Olihan tää Ryybakin viikari sentään finaalin 10.paras. :peukku:
Ja jos joku tätä haukkuu, kestäkää rohkeesti. :peukku: No niin, päivän Allu-mielipide annettu.
Kestämme toki, ei täällä Allun fanit helposti lannistu. :peukku:
Shame that it is just a fairytale~~

Avatar
Minttu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 482
Liittynyt: 05 Maalis 2009, 15:19

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Minttu »

Upea biisi tuo Roll With The Wind! :rakkaus: Kylläpä taidan levyn ostaa :kuolaus: http://www.youtube.com/watch?v=bE0-H87K ... re=relatedTuolla toinen biisi levyltä kans.

Jisuliini
Siemailija
Siemailija
Viestit: 162
Liittynyt: 22 Helmi 2009, 16:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Jisuliini »

Minttu kirjoitti:Upea biisi tuo Roll With The Wind! :rakkaus: Kylläpä taidan levyn ostaa :kuolaus: http://www.youtube.com/watch?v=bE0-H87K ... re=relatedTuolla toinen biisi levyltä kans.
Meikä kuunteli kanssa eilen tuon, kun löysin Roll with the windin lisäksi youtubesta. :rakkaus: Ihastuin eniten tässä sanoihin, ne jotenkin saivat heti suun hymyyn ja laulamaan mukana. Alexanderin levyhän ostetaan, itse pyydän synttärilahjaksi tai ostan itse silloin ilmestymispäivänä jos rahat riittävät. :peukku:
Shame that it is just a fairytale~~

Avatar
Minttu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 482
Liittynyt: 05 Maalis 2009, 15:19

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Minttu »

Jisuliini kirjoitti: Meikä kuunteli kanssa eilen tuon, kun löysin Roll with the windin lisäksi youtubesta. :rakkaus: Ihastuin eniten tässä sanoihin, ne jotenkin saivat heti suun hymyyn ja laulamaan mukana. Alexanderin levyhän ostetaan, itse pyydän synttärilahjaksi tai ostan itse silloin ilmestymispäivänä jos rahat riittävät. :peukku:
Niin tosiaan mullakinhan on synttärit :heh: Heti seuraavalla viikolla levyn ilmestymisen jälkeen. :tuuletus:

Jisuliini
Siemailija
Siemailija
Viestit: 162
Liittynyt: 22 Helmi 2009, 16:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Jisuliini »

Minttu kirjoitti: Niin tosiaan mullakinhan on synttärit :heh: Heti seuraavalla viikolla levyn ilmestymisen jälkeen. :tuuletus:
Onnekasta, minulla on vasta kaksi viikkoa levyn ilmestymisen jälkeen. :draamaa: Miun pitää odottaa vähän kauemmin että saan levyn käsiini. Voisin toivoa sen jonkinlaisena "ennakkolahjana" että tulisi aikaisemmin. Koska tuo levy vaikuttaa toodella hyvältä! :tuuletus:
Shame that it is just a fairytale~~

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Nyt meidänkin roskalehdissä uutisoidaan Allun naisasioista! :draamaa:

http://www.iltalehti.fi/euroviisut/2009 ... 6_ev.shtml
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja --evg »

Aintsu kirjoitti:Nyt meidänkin roskalehdissä uutisoidaan Allun naisasioista! :draamaa:

http://www.iltalehti.fi/euroviisut/2009 ... 6_ev.shtml
Hyi hyi Ingrid!!! Tuollaisen miehen sydäntä EI SAA SÄRKEÄ! :jupinaa: :eiei: Voi Alexia, säälittää hänen puolesta :lohduton: Mutta onneksi hän on nyt onnellinen kun voitti viisut :ihana:
IB- International Bullshit

Lukittu