Janita - Martian

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Janita - Martian

*****
9
9%
****
12
12%
***
23
23%
**
22
22%
*
34
34%
 
Ääniä yhteensä: 100

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tässä on just se vika, ettei tämä herätä mitään tunteita, ei ärsytä, muttei viehätäkään. Taustamusana tämä mulla kyllä menee, mutta ei nyt viisuihin tällaista unohdusta.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Tämä on jotakin niiiiiin yhdentekevän haaleaa kurapuuroa, että paikka puntarin pohjalla on enemmän kuin ansaittu.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja Violette »

Hohhoijaa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Kakkaa lumella, Ellaa ja Aleksia lainatakseni. :nohyi:

Siis tästä veisusta mulla ei ole mitään positiivista sanottavaa. :eiei:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Janita laulaa kyllä upeasti, mutta mä en voi sietää tätä renkuttavaa rytmiä. :nohyi:

Albatrossi

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Ei hassumpi biisi, mutta multa Janitan laulu jotenkin hukkui. Livenä voi tosiaankin toimia.

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja xoda »

Kerrassaan viehättävää. :ihana:

Jää varmaan omalle soittolistalle tältä vuodelta, viisuihin ei ehkä sovelias (too classy, imo).

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mä olen tässä koukusssa. Peruin jo sanojani Janitasta. Täytyy tutustua siihen paljon tarkemmin. Tämä biisi ei varmaan voita, mutta se todella kuunneltavaa musiikkia.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8332
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tämän vuoden Jippu. Jakaa mielipiteet isoon dissaajien ja pieneen diggaajien ryhmään, mutta nekään jotka pitävät, eivät ajattele tätä vakavasti otettavana vaihtoehtona edustajaksi Suomelle.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

hra47 kirjoitti:Tämän vuoden Jippu. Jakaa mielipiteet isoon dissaajien ja pieneen diggaajien ryhmään, mutta nekään jotka pitävät, eivät ajattele tätä vakavasti otettavana vaihtoehtona edustajaksi Suomelle.
Jipun pienten diggaajien ryhmä osottautui irl levymyynnissä kyllä aika suureksi :hiips: - mutta jos viisukannatuksesta puhut, niin varmaan näin.

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja jamit »

ta1ja kirjoitti:
hra47 kirjoitti:Tämän vuoden Jippu. Jakaa mielipiteet isoon dissaajien ja pieneen diggaajien ryhmään, mutta nekään jotka pitävät, eivät ajattele tätä vakavasti otettavana vaihtoehtona edustajaksi Suomelle.
Jipun pienten diggaajien ryhmä osottautui irl levymyynnissä kyllä aika suureksi :hiips: - mutta jos viisukannatuksesta puhut, niin varmaan näin.
Samaa mieltä täysin, Jippu tuli ensimmäisenä mieleen, vaikka odotin Janitalta jotain parempaa. Pettymys kuitenkin.

Avatar
viisutar
Siemailija
Siemailija
Viestit: 183
Liittynyt: 04 Touko 2008, 09:26
Paikkakunta: Sastamala

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja viisutar »

Sielukasta, tyylikästä, trendikästä, kansainvälistä, ammattitaitoista, taiteellista, viehättävää...

Tämä jää kyllä elämään viisujen jälkeenkin. Harmi, että liian monivivahteinen ja kerroksellinen pärjätäkseen massojen äänestäessä. Mutta ainakin Janita nousee taas yleisön tietoisuuteen takaisin. Ja oikea puhdas laulutaito ja lavakarismahan ratkaisevat paljon, toivottavasti Janita siinä nousee muiden yläpuolelle.

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1073
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja manic »

Loistobiisi. Ei oikeassa ympäristössä. Vaan pitäisikö meitin olla rohkeampia ja todella pistää tämmöisiä edustamaan...

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8332
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja hra47 »

manic kirjoitti:Loistobiisi. Ei oikeassa ympäristössä. Vaan pitäisikö meitin olla rohkeampia ja todella pistää tämmöisiä edustamaan...
Toki, jos mä saisin yksin päättää. Mun allekirjoituksesta voit nähdä osviittaa millaiselta Suomen viisuedustus viime vuosina olisi näyttänyt.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Hyvä tyylimuutos Janitalta, tyylikästä indietä vaimitäsenytoli on tämä. TYKKÄÄN! :tapu:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Jos sattuu pitämään haaleasta kaurapuurosta kuten minä, niin tämä on tämän vuoden parasta antia viisuissa minulle. En jaksa uskoa viisukansan syttyvän tälle helmelle.
Love shine a light

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Aih aih, kun ois niin loistava artisti, mutta biisi on turhake. Seuraavassa puntarissani saattaa uhkaavasti pohja häämöttää tälle tekeleelle. Itse asiassa ois aika pelottavaa, jos tämmönen kipale lähtis Moskovaan... vois olla varma häntäpään sijoituksesta. Täällä on ollut puhetta kaurapuurosta, samaa mieltä: tää on haaleeta kaurapuuroo, josta on jäänyt suola pois... vähän harmittaa Janitan puolesta, että joutuu tämmösen kans lavalle, hän kun ansaitsisi parempia biisejä.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kivan nopea tämä. Pientä melodianpoikasta löydän, mutta muuten aika tasapaksu kappale. Jotenkin brittiläinen biisi, joka voisi olla vaikka Amy Macdonaldin albumilla. Annan kolme tähteä.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12002
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja sziget »

Kilpailubiisinä säyseä. Muuten menettelee kyllä. :/
Subculture kirjoitti:Tuli ensi kuulemalta viimevuoden Hanna Marsh-fiilikset, sitä odotti eteeristä tyylikappaletta, mutta tulikin tällainen renkutus.
Hello from Mars, ei Marsh.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Hazel kirjoitti:Tässä on just se vika, ettei tämä herätä mitään tunteita, ei ärsytä, muttei viehätäkään. Taustamusana tämä mulla kyllä menee, mutta ei nyt viisuihin tällaista unohdusta.
Bingo! Juuri ajattelin, että tämä on viime vuoden Iso-Britannia tai Hanna Marsh, eli ei sinänsä mitään vikaa, mutta ei sitten mitään muutakaan. Eli täydellistä taustamusaa tai vaikka puhelinjonotusmusaa.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mä varmaa kuuntelen just tätä lajityyppiä niin vähän, että toimii täysin. Minusta tässä on hyvä svengi ja Janita on :shock: äimistyksekseni erittäin hyvän kuuloinen. Biisin tasapaksuus ei häiritse, koska tässä on muutoin niin paljon kuuneltavaa.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja kwak »

Ei ehkä ihan terävintä kärkeä vuoden tarjonnasta, mutta tykkään kyllä paljon! En laittaisi kuitenkaan edustamaan, sillä itsekin vasta "löysin" biisin hyvyyden n. kymmenen kuuntelukerran jälkeen.
Keep your head high above the water

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Samaa mieltä kwakin kanssa. Janitan kappale on kiva, mutta avautuu vasta useamman kuuntelukerran jälkeen eikä siksi toimi näissä kemuissa.

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Ei käy ees tuutulauluksi, sen verran mitäänsanomatonta tyhjyyttä.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Tykästyin heti ensikuulemalla ja taitaa olla ykkössuosikkini ensi vuoden biiseistä. :huiskut:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Mikander
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 09 Tammi 2009, 23:47

Janita!

Viesti Kirjoittaja Mikander »

Mitä mieltä olette ko. biisistä? Mun mielestä ehdottomasti hyvä! :tapu: Mun puolesta voi mennä suoraan Moskovaan! :tuuletus: Tulee vähän mieleen Cardigans.
Viimeksi muokannut JuhaUK, 09 Tammi 2009, 23:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Liitetty Janitan pääketjuun

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Biisi paranee joka kuulemalla, mutta ehkä tämä on EUROVIISUKSI hieman hankalasti avautuva? :mitvit: Puhelinäänestäjät kuulevat kuitenkin laulun yleensä ensimmäistä kertaa itse kisassa.
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja Rousku »

ta1ja (Tapsa-ketjussa) kirjoitti:jos taiteesta puhutaan niin kyllä siinä on kaksi tärkeää asiaa, sen täytyy sekä kommunikoida, välittää tunne, tai tunnelma, saada yhteys ja sitten sen täytyy järkyttää tai sysätä ihminen sillä lailla mukavuusalueelta, että se ei tunnu ihan tavanomaiselta
Ei tämä minua ainakaan miltään mukavuusalueelta sysää, ja siinä tämän vika juuri onkin. Liian tyylikäs ja teknisesti sujuva, ei herätä minkäänlaista myötähäpeän tunnetta.

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Eikös Janita jossakin haastattelussa todennut, että lähti mukaan, koska saa esittää omaa materiaalia eikä kenenkään muun säveltämään tusina discopoppia. Täytynee tuo lainaus vielä tarkistaa ..
Eli on, mitä ilmeisemmin markkinointimielessä mukana ja aivan väärässä kisassa..

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Janita - Martian

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Veikkaanpa, että Janita paikkaa upealla esiintymisellään paljon. Tosin tämmösellä biisillä ei näissä ympyröissä tule huomatuksi.

Lukittu