Harjoitusten seuranta

Euroviisut 2011 Düsseldorfissa
Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33363
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Pete »

Rousku kirjoitti:^^Miksi se yleensä on tuossa mukana? Ymmärrän että pitää olla joku hyvännäköinen tytsy joka edes auttavasti osaa laulaa, mutta luulisi että olisivat löytäneet jonkun joka laulaa vähän paremmin ja ehkä ikänsäkin puolesta sopisi Eldarin pariksi paremmin (noin sovinnaisten pariutumiskäsitysten mukaan).
Minä olen saanut sen kuvan, että hänellä oli tarpeeksi rahaa. :joojoo: Eldar puolestaan otettiin mukaan pelastamaan esitys laulutaidollaan. Eihän näistä huhuista koskaan tiedä, mutta eipä tule muunlaisiakaan vaihtoehtoja mieleen. :eiei:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42852
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Ai että raha olisi azereille sittenkin tärkeämpää kuin Armenian päihittäminen :miettii: Nimittäin jos tuossa olisi laulutaitoinen duon toinenkin osapuoli niin Armenia olisi kyllä varmasti lyöty, mutta nyt en ihan satavarma vielä ole.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33363
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Pete »

Luulen, että azerituomarit ovat kiinnostuneempia henkilökohtaisesta rahatilanteestaan kuin maansa viisumenestyksestä, koska menetystä on ilman hyvää laulajaakin tulossa, sillä maan viisua tuetaan suurilla rahamäärillä jo valtion puolesta. Esimerkiksi romanialainen Roton-levy-yhtiö on laittanut azereitten musiikkivideon youtubekanavalleen. Promootiota (ja ilkeämielisesti luulen että myös pistekauppoja) tehdään todella paljon. Viime vuonna mainostaminen oli vielä suureellisempaa.

Nämä ovat siis vaan aivan yhtä tyhjän kanssa olevia henkilökohtaisia hajatelmiani. :roll:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Kuka/ketkä/mitkä maat on/ovat onnistuneet mielestänne parhaiten tähän mennessä harjoitusten osalta? Itse en ehdi katselemaan, töissä pakko painaa pitkää päivää tää viikko (mut sehän tietää paljon rahaa, nam)! :uujee:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37226
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Itkukkuukkeli Azerbaidzan ää! :kups: Ihanaa! Ihanaa! :ihana: :rakkaus: <3
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

tänään onnistu azerit ,Kreikka ja MALTA...unkarista vielä ,että ei se nyt niin huono ollu ..itseasiassa pirun hyvä ääni ja vaikee laulaa ..100 varmasti menee nappiinsa semissä ja esitys näyttää hyvältä ruudussa .

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Rousku kirjoitti:Armenia olisi kyllä varmasti lyöty, mutta nyt en ihan satavarma vielä ole.
Voittaa Azerit Armenian mennen tullen. :joojoo: Sanokaa mun sanoneen: Armenia pääsee finaaliin mutta sijoittuu huonommin kuin koskaan aiemmin eli villisti veikaten sijoille 13-15. Sen verran surkeaa palautetta on heidän esityksestä tullut, vaikkakin itse pidän Boom-boomista!

Päivän harkoista sen verran että Azerit tosiaan jyräsivät voittotaisteluun eikä Unkarin Kati ollut niin huono livelaulussa kun annetaan ymmärtää. Ihan hyvin ekoiksi harkoiksi, joskin kyllähän siellä epävirettä oli. No, tässä on aikaa parantaa.

Musta on liikuttavan ihanaa että Suomea pidetään jopa mahdollisena yllätysvoittajana. Kyllähän Paradise Oskarin esitys on tähän mennessä yksi semin parhaita! Jos Tom Dice voitti viime vuonna seminsä, en pidä mahdottomana että Suomi on tänä vuonna semissä top 3:ssa. Turku 2012, siitäkö tässä oikeasti on jo kysymys? :draamaa:

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Azerien oh-oh't eivät tule niin pehmeästi kuin levyversiolla ja Nikki ei osaa laulaa, mutta silti :ihana: Tulisade näiden kisojen paras pyro tähän mennessä.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Euro2009
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 551
Liittynyt: 10 Helmi 2009, 18:53

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Euro2009 »

Pläjäytänpä minäkin mielipiteeni. Ensimmäiset 10 nyt ja loput sitten "joskus". Kaikki harjoitusvideot ekasta semistä käyty läpi ja 10 jaksoin tänään arvostella. Lopuista yhdeksästä voisin sanoa: Liettua mahtava. Kreikka ja Malta nostaa sijoitusta puntarillani. Kroatia ja Unkari yhtä huonoja kuin oletinkin eikä Azerbaitzan iske vieläkään. Islanti edelleen TOP10:ssä ja loput odottakoon.. No tässä ekat 10 kappaletta 1 Semifinaalista:

1. PUOLA
- Puntarini 19. ja semin 7. Toivon siis Puolan jatkavan finaaliin.
- Ensimmäiset harjoitukset Puolan osalta tukevat ajatuksiani. Sävellys on vahva. Laulajalla on voimakas ja persoonallinen ääni, mutta on tämä myös niin tylsä että en jaksa loppuun asti kuunnella. Odotan jo seuraavaa..
2. NORJA
- Puntarini 32. ja semin 14. Norjalle ei jatkoa finaaliin.
- Tyttö on kaunis katseltava. Norjat ovat sääret, mutta muuten pelkkää melusaastetta. En löydä säveltä tästä kappaleesta. Harjoitus ei tuonut mitään lisäarvoa, että tämä nousisi puntarillani. Nyt ei auta edes naapuripisteet.
3. ALBANIA
- Puntarini 11. ja semin 4. Jatkoon.
- Vahva ja voimakas. Tätä on ilo kuunnella. Itse laittaisin taustakuoron piiloon ja antaisin enemmän tilaa laulajan persoonalle.
4. ARMENIA
- Puntarini 39. ja semin 18. Ei jatkoon.
- Tiedän, että minun pitäisi olla objektiivinen ja arvostella eri musiikkilajeja, mutta tällaiset boom boom tsäkä tsäkät vain ärsyttävät. Ei voi mitään, minua nämä mitäänsanomattomat jumputukset vain ärsyttää. Tämä oli pahempi kuin muistinkaan.
5. TURKKI
- Puntarini 12. ja semin 5. Jatkoon
- Pettymys on suuri vaikka vasta harjoitukset. Tietysti odotin paljon ja kun ei sitten saakaan mitään niin pettymys aikamoinen. Ihan tavallisena kasarirokkina tämä ehdottomasti finaaliin, mutta täytyy parantua paljon ja mitä se häkkyräpallo siellä lavalla teki? En ymmärrä.. Puntarillani alaspäin jos ei tietoa tule..
6. SERBIA
- Puntarini 24. ja semin 10. Jatkoon
- Tämä kappale aiheuttaa minussa ristiriitoja. Toisaalta en pidä tästä yhtään ja toisaalta pidän kappaleen erilaisuudesta. Harjoitusten taustalla olevat ympyrät ja spiraalit saivat voimaan pahoin. Tämä siis eka harkkojen jälkeen tippuu listallani semin ulkopuolelle eli en toivo finaaliin..toisaalta?
7. VENÄJÄ
- Puntarini 17. ja semin 6. Jatkoon
- Enpä oikein tiedä. Venäjä, Iso-Britannia, Ruotsi, Hollanti, Malta..ja keitä poppipoikia vielä? Sävel menee sutjakkaasti eteenpäin, mutta mutta .. jotain silti puuttuu. Vielä ei ainakaan auennut tämän kappaleen kokonaiskuva.
8. SVEITSI
- Puntarini 28. ja semin 12. Ei jatkoon.
- Tämä kappale yllättää minut eikä ollenkaan positiivisesti. Alkuvuoden ehdoton helmi Sveitsin karsinnoissa, sitten tulikin video ja vielä tämä karsinta. Nasaalia ääntelyä, kaikki luonnollisuus on poistunut ja tekemällä tehtyä höttöä. Hyj sano ruotsalainen.. tai jotain sinnepäin.
9. GEORGIA
- Puntarini 37. ja semin 16. Ei jatkoon
- Jos alkuperäinen laulaja esittäisi tämän kappaleen niin Georgia olisi meikäläisen puntarilla todella korkealla. Nykyinen rouva ei osaa laulaa; on mauton ja hajuton. Mekaanista toistoa jossa ei ole tunnetta olemassakaan.
10. SUOMI
- Puntarini 4. ja semin 1. JATKOON
- Aleksilla on karisma joka vie pitkälle. Työpaikallani olen monen kuullut hyräilevän da da dam. Tämä on kaunis ja koskettava. Pysäyttää kaiken hömpän keskellä. Tämä oli oikea valinta vaikka itse tyrkytinkin Stalaa. (tunnustan).
euro2009

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1215
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja JRS »

Kroatia :kroatia: Ei mennyt hassummin, vaikkei kultakurkkuja lavalla ollutkaan. Vaatteita vaihdeltii hienosti.
Kivat kuteet.
Unkari :unkari: Lueskelin muiden kommentteja Unkarin harkoista, jotka vaikuttivat kovin negatiivisilta. Aloittaessani video odotin siis pahinta :shock: Mutta minusta Kati lauloi hyvin :peukku: , pikkuista haparointia mutta luulen etta sen voi laittaa hermostuneisuuden piikkiin. Minua ei huoleta, se semin esitys on kuitenkin on tarkein sitten :joojoo:
Azerbaijan :azerbaidzan: Ihan hienosti sujui :peukku: live-laulanta parempaa kuin odotin.

En itse rupea arvioimaan pahemmin harjoitusten perusteella kuka floppaa, menestyy tai voittaa.
Semien ja finaalien esitykset ne sitten ratkaisevat
:joojoo: :draamaa: :peukku:
“I am pleased to see that we have differences.
May we together become greater than the sum of both of us.”

–Surak

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Kyllä Katilla meni ihan hyvin. Mä en perusta turhiin negaatioihin sen harjottelusta :ylppis:

Ihana Axel ja ihanat taustat.
LOBODA

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Nyt kun kaikki 1. semin esitykset on katsonut areenalla, niin mielestäni tässä käy näin:

1. Suomi
2. Azerbaijan
3. Islanti
4. Kreikka
5. Venäjä
6. Liettua
7. Sveitsi
8. Serbia
9. Norja
10. Albania
----
11. Turkki
12. Armenia
13. Unkari
14. Puola
15. Malta
16. Georgia
17. San Marino
18. Kroatia
19. Portugali

Suomea on tietysti itse vaikea arvioida, mutta kyllä sokeita ja kuuroja ne äänestäjät ovat jos Suomea ei finaalissa nähdä ja sielläkin korkealla. :joojoo:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11678
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Rousku kirjoitti:^No mutta, tämähän on silkkaa miesenergiaa koko esitys! Kyllä siihen muutama vankka pylväs sopii asiaa korostamaan!
no niin soppii, vaan nuo tanssijat rupesivat ärsyttämään, onko heidän liikesarjansa juuri sitä tyypillisintä kreikkalaista tanssia vai (epäilen) ...? kiinnostavuudessaan tämä ylti noin kolmannelle sijalle jota piti siis päästä jo nyt katselemaan ennakolta... vaikuttavaa! (harmi tietysti ettei tuota rapparia voi enää jättää poies, ihte olisin vaihtanut hänen tilalleen Jorma Uotisen lausumaan syväntummalla äänellään jotain...)
Viimeksi muokannut romualdo, 03 Touko 2011, 01:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja entropia »

Mä luulen, että jatkoon menee nämä yhdeksän:

Suomi
Azerbaijan
Kreikka
Venäjä
Norja
Armenia
Turkki
Unkari
Puola

Sitä kymmenettä en ole vielä päättänyt. :heh:

Edit: Olkoon se Liettua.

Järkkyä paskaa kyl tänä vuonna. Nämä 10 mä pystyn just ja just katsomaan/kuuntelemaan, vaikka Venäjän ja Kreikan kohdalla tarvitaan oksennusämpäriä.

Avatar
Salka Valka
Siemailija
Siemailija
Viestit: 125
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 23:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Salka Valka »

Mä en oikein ymmärrä Unkarin esityksen rankkaa kritiikkiä... Okei, paikalla olleet varmasti tietävät paremmin, mutta kyllä mun korviin tuossa YouTube-näytteellä Katin laulu kuulostaa oikein hyvältä, mitä nyt lopussa vähän hyytyy epävireiseksi. Laittaisin sen ennemmin ekojen harjoitusten piikkiin. Vielä jaksan uskoa Unkarin menestykseen! :peukku:

Sen sijaan en ymmärrä Azerbaidzanin hehkutusta. :mitvit: Koreografiat ja tähtisateet toki hienot, mutta laulua tuskin kuuli. Väljähtänyttä.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Weewa »

^ Tismalleen samaa mieltä Unkarista ja Azerbaidzanista. :joojoo:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

"Väljähtänyt" on erittäin hyvä sana kuvaamaan Azerien viisua. Mä en OLLENKAAN ymmärrä sen hehkutusta. Finaalissahan Azerbaidzan toki tulee olemaan, mutta ainakaan tuolla laulusuorituksella se ei ole ansaittua. :draamaa:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Siis Katyn esityksestä tuli ihanat Celine Dion väreet ja äänessäkin paikoittain samaa ihanaa metallisuutta .... siis ainoastaanhan ne muutamat kiekasut loppupäässä meni tosi metsään mutta voi olla myös ,että sästää ääntänsä .
Unkarin viden biisi on niin tuotettu ja mixattu ,että livenä on tosi vaikee kenenkään pystyä ,mutta livenä katy varmaan myy biisinsä puhäänestäjille jne
Azer oli lumoova ,mutta hei laulullisesti oli kyllä aika vaatimatonta.
tottakait monet ballaadit pärjää näissä harkoissa kun voi keskittyä vain laulamiseen ja monikaan noista artisteista ei edes Unkarin biisii pystyis ees vetää siedettävästi.(miltähän kuulostais nigarin laulamana )
Maltan lynkkaus kanssa ihmetyttää ..Kundi esiintyy upeasti ,upee saundi äänessä ja style esitys .

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Margot »

Haluaisin ehtiä nähdä Bosnia ennen kuin pitää lähteä iltavuoroon (ihan kohta). Mihinköhän videot tulee ekana? Olen tänä vuonna ihan huono viisufani enkä osaa seurata mitään. :apuva:
What color is your life?

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Roope »


Margot kirjoitti:Olen tänä vuonna ihan huono viisufani enkä osaa seurata mitään. :apuva:
http://www.viisukuppila.fi/phpBB3/esc-2 ... ml#p906422 :supati:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Voi kiitos, Roope! :hali: Just ja just ehdin, nyt äkkiä töihin.
What color is your life?

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

<3 :rakkaus: :rakkaus: :rakkaus:

Bosnia FTW!!!!

:heh: - eka joka tuntui toimivan täydellisesti ja kohoavan kohden oikeita korkeuksia!
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Saage
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 258
Liittynyt: 09 Tammi 2010, 21:12
Paikkakunta: Pori

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Saage »

Bosniahan on ihan LOISTAVA :uujee:
I've never been afraid of the highest heights
Or afraid of flying now
I've never been afraid of the wildest fights
Not afraid of dying
But now I want off this ride cuz your scaring me and I don't like where were going

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1441
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Oooh!!!!

Tätä oon odottanut kuin kuuta nousevaa!!!

Ihana Dino - aivan nappiin meni! Eka treeni, jossa tuli niin kylmät väreet, että karvat on 10 minsaa pystyssä - melkein itkettää :ihana: :ihana: :ihana:

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Itävalta:

"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16292
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

:alankomaat:

Imagine a world where no one knows my name
Where I can be young and make my own mistakes
Sometimes I just wanna say I'm not okay
Imagine a world where no one knows my name

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Ihana Bosnia, vielä ihanampi Dino! Täälläkin nieleskellään kyyneliä joka kerta kappaleen aikana. Kiva muuten, että hyppelyä oli vähennetty Dinon osalta jonkun verran. Mutta se yksi tyyppi joka tanssii siinä lavalla on täysin turha, eikä sovi tähän viisuun yhtään.
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Ei ihan minun makua Bosnia-H :eiei: , sitten pidän/pidin Alankomaiden ja Itävallan edustajista. :ihana:

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

:belgia: jammali tähän tapaan.

"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Lounastauon jälkeen lavalle tepsuttelivat nyt Slovakian tytsyt. Ainakin jo sound check kuulostaa aikamoiselta... :heh: Saas nähdä saavatko taustatytöt yhtään korjattua tilannetta. :mrgreen: Kameroille vilautetut vaatteet näyttivät ihmeen tavallisilta ja hameessa oli jopa pituuttakin yli sen rajan ettei oo liian lyhyt. :shock:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Lukittu