Minä kuulen siellä koko ajan taustalla kulkevan jousimaton, ja sitten käynnistyy mekaaninen rumpuryöpsytys-komppi (joka tuntuu tässä vuosikerrassa olevan suosittu). Kumpi niistä on r'n'b:tä? En itse kai tunne sitä tyylilajia.Mattan kirjoitti:Sovitus on mukamodernia r'n'b:t'ä
Joo niin on, mutta toisaalta tarvitseeko mitään sellaista yhteyttä ollakaan? Minusta Elina näyttää neidolta, joka on vangittu torniin ja joka käsiaan ojennellen siellä odottaa pelastavaa prinssiä, katselee ympärilleen joko se jostakin tulisi. Näyttää vaikealta ja ajoin pelokkaaltakin. Silloinkin kun teknisesti katsoo kameraan, katsoo kameraa pidemmälle jonnekin kaukaisuuteen. Yleisölle jätetään tilanteessa tirkistelijän rooli (joko niin ettemme kiinnosta neitoa koska emme ole prinssejä, tai jopa niin että hän mieluummin unohtaisi läsnäolomme, koska näemme hänet nolossa pinteessä). - En osaa italiaa enkä tiedä, mistä laulussa kerrotaan; sopiiko se tuollaiseen tilanteeseen ollenkaan? Apua Elina kuitenkin näyttää tarvitsevan.Mattan kirjoitti:laulajan yhteys yleisöön on olematon
Siltä minustakin kuulostaa, sama aihe toistuu, toistuu, toistuu... vähän (tai "vähän") eri korkeuksilta. Odotan koko ajan, milloin itse biisi alkaa, mutta ei se ala, vaan kuuntelen loputonta introa. Slovenia 2009 oli samanlainen haahuilu. Mutta ehkä siinä kuvastuu se kuinka tornin vangilla ajatus kulkee kehää?Mattan kirjoitti:Käsitykseni mukaan siinä pyöritetään samaa teemaa kolme minuuttia, eikä siltikään.
En kuule niitä soundiltaan epämiellyttävinä, minusta kuulostaa vain siltä, että Elina ei laula itselleen mukavimmalta korkeudelta. Ääni on aika hauras ja joku nuotti ei ihan vireessäkään. Mutta ei ne ole sillä tavoin kamalia kuin Malena Ernmanin La Voix:n matalimmat nuotit olivat. Mietin kyllä, kuulisinko kappaleen mieluummin duettona, jossa joku hyvä altto hoitelisi matalat osuudet .phale kirjoitti:matalissakin äänissä on välillä jokin hieman epämiellyttävä klangi
Ja muuten niin minusta Elinan äänelle tekee enemmän oikeutta jokin tällainen eloisampi biisi. (Youtubesta löytyy muutakin Elinan esittämää oikeaa oopperaa, ja se on tätä La Forzaa vaikuttavampaa, mitä nyt Bizet'n Carmenin Habanerassa toistuu ne samat matalien äänten ongelmat, mutta sehän onkin mezzoaaria.)