Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
^se on ihan ymmärrettävää kun eivät ole kuulleet "oikeaa Saaraa" livenä. Tuosta saa kuvan että eihän se osaa edes laulaa..onneksi tuli käytyä Hartwall areenan keikalla niin on vähän katetta omille puheille..
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Siis miten on oikeasti mahdollista, että Saaran laulu kuulostaa kännykällä nauhoitettuna paremmalta? Millä perunalla Yle oikein filmaa näitä UMK-lähetyksiään? Huhhui. No, nyt uskon että livekokemus on varmaan ollut aika paljon parempi kuin television kautta välittynyt.aj1964 kirjoitti:Anteeks vain Yle minkälaista skeidaa ääntä te välitätte monitoreistanne ulos kun halpis kännykkäkamerallakin saa paremman äänen aikaiseksi mua ihan hävettää(=v...aa) näiden ns ääniteknikoiden takia...
https://youtu.be/l3-HGSZx7Qo
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Harmi, kun saaran parhaaseen kappaleeseen oli tehty huonoin esitys. Ja en usko, että näitä esityksiä enää muutetaan, kun nämä ovat vaivalla tehty. Itselläni alkoi tulemaan kovempi usko, että semeihin jäädään tänäkin vuonna.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti.
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Olen aika varma, ettei YLE saa aikaiseksi hommata erityislupaa siihen lapsikuoroon. Bye Bye Babykin piti ihan väkisin runnoa läpi sääntöjen mukaan orkesterisovituksella, vaikka Saksa sai käyttää taustanauhoja.
Pitäkää punkkinne!
- YourMother
- Vielä yhdet
- Viestit: 981
- Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Miss Ludo kirjoitti:Siis miten on oikeasti mahdollista, että Saaran laulu kuulostaa kännykällä nauhoitettuna paremmalta? Millä perunalla Yle oikein filmaa näitä UMK-lähetyksiään? Huhhui. No, nyt uskon että livekokemus on varmaan ollut aika paljon parempi kuin television kautta välittynyt.aj1964 kirjoitti:Anteeks vain Yle minkälaista skeidaa ääntä te välitätte monitoreistanne ulos kun halpis kännykkäkamerallakin saa paremman äänen aikaiseksi mua ihan hävettää(=v...aa) näiden ns ääniteknikoiden takia...
https://youtu.be/l3-HGSZx7Qo
Ei voi olla... Kävin katsomassa, ajatellen että ehkä vähän liioittelua, mutta totta se on, äänentoisto kännykässä on paljon parempi kun Ylellä.
En edes tiennyt että tossa live-vedossa oli noin muhkeet bassot.
Nyt hei YLE ihan oikeesti.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.
Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.
Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Niin, ylehän on vuosikymmeniä sabotoinut, litistänyt ja latistanut kaikki äänet konserttitaltioinneissa. Popissa ja rockissa siis. Onko siellä äänissä joku joka on kieltäytynyt opettelemassa uutta tekniikkaa sitten v. 1981, vai jossain joku oman elämänsä jukka hauru joka vihaa kaupallista musiikkia?
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral
- Salvador Sobral
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Tämä minuakin harmittaa, että tuo huononkuuloinen ja -näköinen livetaltiointi on nyt Youtubessa (syystäkin) haukuttavana.aj1964 kirjoitti:No siis mä en pysty edes kuunnella sitä livetaltiointia UMK/Eurovision s.c. tube kanavilta Saaran ääni on miksattu niin päin p.... ja se on nyt sitten käyntikortti maailmalle pakko tyytyä noihin amatöörivideoihin..
Ihan tosi huono homma.
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Siis miten voi olla että myös kännykkäkuvaus antaa paremman vaikutelman myös itse esityksestä? YLEn tv-tuotanto on ollut aivan ala-arvoista, söhlänyt kaiken lauantai-iltana. Äänet saivat Saaran kuulostamaan miltei epävireiseltä, tappoivat kaiken soinnin, joka tuosta kuuluu. Kuvakulmissa söhlittiin vailla päätä ja häntää ja ihan selkeästi mokailtiinkin kun niitä hamosen kiinnnittelijöitä ja dominon pyörittelijöitä päätyi kuviin. OIkein korosti sellainen kulissimaisuutta. Puhumattakaan siitä kaikesta juontoihin ja muuhun höpötykseen liittyvästä hysteerisestä, jännittyneestä kökköydestä, joka latisti tunnelman pohjiin.
Eli ei näytä ihan niin kaoottiselta yhdestä pisteestä tarkasteltuna. Silti korjattava ja valittu kuvittamislinja ON vanhanaikaista estetiikkaa. Suihkuverhokoppi on ruma, tanssijaörkit liian realistista kuvitusta, samoin liput. Hyvää nyt nähdyn tuubin perusteella, että Saara on tosi hyvä! Karsimalla härpäkkeitä tuostakin voisi vielä saada jotai järjellistä. Minusta siis asu ei ole kamala, mutta jos suuri osa on sitä mieltä niin sitten jotain kivempaa. Se huppuviitta kyllä pois, kliseisistä kliseisin, huonon ja halvan näköinen aleviitta, Saaran meikki ei sovi. Pukutemppu tuntuu vähän turhan kliseiselle muutoinkin, eikö sama saataisi valaistuksen muuntelulla aikaan? Tuo itsevalaisevien kankaiden käyttö pimeässä tuntuu muuten lähtökohtaisesti haluttua kuvituslinjaa vastaan toimivalta: kun kerran tarkoitus siirtyä varjoista valoon niin eihän se toimi, jos pitää olla itsevalaisuefektin takia pimeää.
Eli ei näytä ihan niin kaoottiselta yhdestä pisteestä tarkasteltuna. Silti korjattava ja valittu kuvittamislinja ON vanhanaikaista estetiikkaa. Suihkuverhokoppi on ruma, tanssijaörkit liian realistista kuvitusta, samoin liput. Hyvää nyt nähdyn tuubin perusteella, että Saara on tosi hyvä! Karsimalla härpäkkeitä tuostakin voisi vielä saada jotai järjellistä. Minusta siis asu ei ole kamala, mutta jos suuri osa on sitä mieltä niin sitten jotain kivempaa. Se huppuviitta kyllä pois, kliseisistä kliseisin, huonon ja halvan näköinen aleviitta, Saaran meikki ei sovi. Pukutemppu tuntuu vähän turhan kliseiselle muutoinkin, eikö sama saataisi valaistuksen muuntelulla aikaan? Tuo itsevalaisevien kankaiden käyttö pimeässä tuntuu muuten lähtökohtaisesti haluttua kuvituslinjaa vastaan toimivalta: kun kerran tarkoitus siirtyä varjoista valoon niin eihän se toimi, jos pitää olla itsevalaisuefektin takia pimeää.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral
- Salvador Sobral
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Rautalangasta vielä tämä äänisekoilu kuunnelkaa ensin Viroa..
https://youtu.be/76KOUIfDry8
ja perään Saaraa..
https://youtu.be/eEeIeQ-j2zk
siis miksi naapurissa osataan mutta meillä ei?? Minusta tämä on suurempi moka kuin itse koreografia koska mikään koreografia ei paikkaa ala-arvoista ääntä...
https://youtu.be/76KOUIfDry8
ja perään Saaraa..
https://youtu.be/eEeIeQ-j2zk
siis miksi naapurissa osataan mutta meillä ei?? Minusta tämä on suurempi moka kuin itse koreografia koska mikään koreografia ei paikkaa ala-arvoista ääntä...
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Kävin nyt kuuntelemassa tuon kännykällä kuvatun Monstersin.
Miten ihmeessä lauantain lähetyksessä Saarasta onnistuttiin tekemään epävireessä laulava?
Siis ihan järkyttävää, tällaista ei vain saisi tapahtua.
Saara laulaa erinomaisesti, enkä muuta hänestä olisi uskonutkaan.
Kiitos sille, joka on laittanut kännykällään kuvatut laulut Youtubeen. Se tuo edes hieman lohtua.
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Mutta eiväthän mm. youtube-videon katsojat voi mitenkään tätä tietää... Emme tietäisi mekään ellei tuota kännykällä äänitettyä tallennetta olisi tänne laitettu.andre06 kirjoitti:Minusta on ikävää, että netissä näkyy yllättävän paljon kommenttia siitä, että Saaran live oli huono, vaikka YLE:n miksaus oli ihan päin p*tä.
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios
(Massiel: La la la)
Que cantan cuando naces y también en el adios
(Massiel: La la la)
- Teräsbekoni
- Kanta-asiakas
- Viestit: 11348
- Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Kyllä se asukin kuuluisi minusta ehdottomasti vaihtaa. Musiikkivideon kohtalokas amatsoni oli vaihtunut kasvoväreillä naamansa töhrineeseen lapseen kurahaalareissa.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Tässä on esimerkki siitä, kuinka huonolla asioiden hoidolla saadaan hyvä asia pilattua.rosetta kirjoitti:Mutta eiväthän mm. youtube-videon katsojat voi mitenkään tätä tietää... Emme tietäisi mekään ellei tuota kännykällä äänitettyä tallennetta olisi tänne laitettu.andre06 kirjoitti:Minusta on ikävää, että netissä näkyy yllättävän paljon kommenttia siitä, että Saaran live oli huono, vaikka YLE:n miksaus oli ihan päin p*tä.
Tietenkään Youtuben katsojat eivät tiedä, että kyse oli huonosta äänentoistosta. He kuulevat ja näkevät esityksen ja ajattelevat, että tuo ei osaa laulaa livenä ja onpas kökkö show. Siinä se.
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Musta on yllättävää että tubesta ei juurikaan löydy amatöörikuvaajien tallenteita lauantailta onko siellä ollut kuvauskielto? Saaran fanit ovat yleensä aika hanakoita jakamaan materiaalinsa mutta nyt ei jostain syystä niitä ole jaettu
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Epäreilu vertailu kun Suomen esityksessä yli-ikäinen koululainen leikkii koulun musikaaliesityksessä suurta laulajatähteä yli-ikäisine ja innokkaine kavereineen ja kansa kustantaa koko mauttoman sekoilun.aj1964 kirjoitti:Rautalangasta vielä tämä äänisekoilu kuunnelkaa ensin Viroa..
https://youtu.be/76KOUIfDry8
ja perään Saaraa..
https://youtu.be/eEeIeQ-j2zk
siis miksi naapurissa osataan mutta meillä ei?? Minusta tämä on suurempi moka kuin itse koreografia koska mikään koreografia ei paikkaa ala-arvoista ääntä...
Tai no, ei se olisi mauton sekoilu jos se olisi jäänyt jonkin koulun esitykseksi, edustamaan jotain koulun esiintymistaidon harrastusryhmää, mutta kun se edustaa meitä, koko valtakuntaa.
Eestissä sen sijaan tarjoillaan korkealla ammattitaidolla, lahjakkuudella ja terveellä ylpeydellä korkealaatuista esteettistä ja musikaalista nautintoa tyylikkäästi, täydellä antaumuksella ja kaikkiin esityksen osa-alueisiin panostaen. Kiitos. Kiitos. Kiitos.
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
https://youtu.be/OYgE7O0OLyw
Lapsikuoron toteuttamisesta tulee mieleen tuo, en tiedä oliko noiden tarkoitus edes kuulostaa noin lapsilta, mutta selvästi se on mahdollista myös ilman alle 16-vuotiaita.
Vaikka lapsikuorin puutos ei itselleni vaikea paikka olekaan
Lapsikuoron toteuttamisesta tulee mieleen tuo, en tiedä oliko noiden tarkoitus edes kuulostaa noin lapsilta, mutta selvästi se on mahdollista myös ilman alle 16-vuotiaita.
Vaikka lapsikuorin puutos ei itselleni vaikea paikka olekaan
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Se siinä onkin juuri ikävää, että YLE:n huonon mixauksen takia osa ulkkareista varmaankin luulee, että Saara on huono laulamaan livenä.rosetta kirjoitti:Mutta eiväthän mm. youtube-videon katsojat voi mitenkään tätä tietää...andre06 kirjoitti:Minusta on ikävää, että netissä näkyy yllättävän paljon kommenttia siitä, että Saaran live oli huono, vaikka YLE:n miksaus oli ihan päin p*tä.
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Onko pakko tuoda vauva-palstalta tutuin sanakääntein artistin henkilöparjausta tänne?jukkanen kirjoitti: Epäreilu vertailu kun Suomen esityksessä yli-ikäinen koululainen leikkii koulun musikaaliesityksessä suurta laulajatähteä yli-ikäisine ja innokkaine kavereineen ja kansa kustantaa koko mauttoman sekoilun.
Tai no, ei se olisi mauton sekoilu jos se olisi jäänyt jonkin koulun esitykseksi, edustamaan jotain koulun esiintymistaidon harrastusryhmää, mutta kun se edustaa meitä, koko valtakuntaa.
Eestissä sen sijaan tarjoillaan korkealla ammattitaidolla, lahjakkuudella ja terveellä ylpeydellä korkealaatuista esteettistä ja musikaalista nautintoa tyylikkäästi, täydellä antaumuksella ja kaikkiin esityksen osa-alueisiin panostaen. Kiitos. Kiitos. Kiitos.
E: jos on vähänkään kyseisen palstan Saara-ketjuja lukenut niin niistä käy ilmeiseksi että Saaraan kohdistuu aikamoista järjestelmällistä, vuosia kestänyttä vainoavaa mustamaalausta, jota varten näyttää perustetun blogi ja nimimerkkikin. Tästä on syytä olla tietoinen, ettei anna sen lokaamisen tarttua omaan mieleensä ja argumentointiinsa. Siinä on kyse ihan eri asioista kuin asiallisesta kritiikistä.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral
- Salvador Sobral
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
En lue vauva-palstaa.ta1ja kirjoitti:Onko pakko tuoda vauva-palstalta tutuin sanakääntein artistin henkilöparjausta tänne?jukkanen kirjoitti: Epäreilu vertailu kun Suomen esityksessä yli-ikäinen koululainen leikkii koulun musikaaliesityksessä suurta laulajatähteä yli-ikäisine ja innokkaine kavereineen ja kansa kustantaa koko mauttoman sekoilun.
Tai no, ei se olisi mauton sekoilu jos se olisi jäänyt jonkin koulun esitykseksi, edustamaan jotain koulun esiintymistaidon harrastusryhmää, mutta kun se edustaa meitä, koko valtakuntaa.
Eestissä sen sijaan tarjoillaan korkealla ammattitaidolla, lahjakkuudella ja terveellä ylpeydellä korkealaatuista esteettistä ja musikaalista nautintoa tyylikkäästi, täydellä antaumuksella ja kaikkiin esityksen osa-alueisiin panostaen. Kiitos. Kiitos. Kiitos.
Kerroin oman mielipiteeni esityksestä kokonaisuutena. Jos vauva-palstalla on ollut samanlaisia mielipiteitä, se ei ole kyllä mitenkään minun syyni, enkä siihen voi vaikuttaa. Syytä voi hakea muualta, vaikkapa esityksestä.
Voin korjata ja tarkentaa tuota kirjoittamaani "Suomen esityksessä yli-ikäinen koululainen leikkii koulun musikaaliesityksessä suurta laulajatähteä yli-ikäisine ja innokkaine kavereineen ja kansa kustantaa koko mauttoman sekoilun" vaikkapa niin että "Suomen esityksestä minulle tulee vaikutelma että yli-ikäinen koululainen leikkii koulun musikaaliesityksessä suurta laulajatähteä yli-ikäisine ja innokkaine kavereineen ja kansa kustantaa koko mauttoman sekoilun."
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Ok. Nuo yli-ikäiseen prinsessaan leikkeineen viittaamiset ja naurunalaistamiset olivat erittäin yleisiä X factorin aikaan - ja jatkuneet samoin sanoin koskien kaikkia tiedottamisia ja muita uran käänteitä. Sitä tarkoitin vuosia jatkuneella samojen asioiden toistelulla, sen päämääränä on koko artistin persoonan lyttääminen, eikä se kohdistu esityksiin.jukkanen kirjoitti:En lue vauva-palstaa.
Kerroin oman mielipiteeni esityksestä kokonaisuutena. Jos vauva-palstalla on ollut samanlaisia mielipiteitä, se ei ole kyllä mitenkään minun syyni, enkä siihen voi vaikuttaa. Syytä voi hakea muualta, vaikkapa esityksestä.
Voin korjata ja tarkentaa tuota kirjoittamaani "Suomen esityksessä yli-ikäinen koululainen leikkii koulun musikaaliesityksessä suurta laulajatähteä yli-ikäisine ja innokkaine kavereineen ja kansa kustantaa koko mauttoman sekoilun" vaikkapa niin että "Suomen esityksestä minulle tulee vaikutelma että yli-ikäinen koululainen leikkii koulun musikaaliesityksessä suurta laulajatähteä yli-ikäisine ja innokkaine kavereineen ja kansa kustantaa koko mauttoman sekoilun."
Viimeksi muokannut ta1ja, 05 Maalis 2018, 11:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral
- Salvador Sobral
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Välihuomautuksena vain, että UMK:n livevedosta ovat Euroopassa tietoisia vain suomalaiset ja viisufanit. Mitään ei ole vielä hävitty.
Like a monument to all the time we spent
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
On olemassa ihmisiä joille asiat ei mene perille edes rautalangasta väännettynä ja tässä siitä kouluesimerkki ja jos et ymmärrä vieläkään niin en vaivaudu edes selittämäänjukkanen kirjoitti:Epäreilu vertailu kun Suomen esityksessä yli-ikäinen koululainen leikkii koulun musikaaliesityksessä suurta laulajatähteä yli-ikäisine ja innokkaine kavereineen ja kansa kustantaa koko mauttoman sekoilun.aj1964 kirjoitti:Rautalangasta vielä tämä äänisekoilu kuunnelkaa ensin Viroa..
https://youtu.be/76KOUIfDry8
ja perään Saaraa..
https://youtu.be/eEeIeQ-j2zk
siis miksi naapurissa osataan mutta meillä ei?? Minusta tämä on suurempi moka kuin itse koreografia koska mikään koreografia ei paikkaa ala-arvoista ääntä...
Tai no, ei se olisi mauton sekoilu jos se olisi jäänyt jonkin koulun esitykseksi, edustamaan jotain koulun esiintymistaidon harrastusryhmää, mutta kun se edustaa meitä, koko valtakuntaa.
Eestissä sen sijaan tarjoillaan korkealla ammattitaidolla, lahjakkuudella ja terveellä ylpeydellä korkealaatuista esteettistä ja musikaalista nautintoa tyylikkäästi, täydellä antaumuksella ja kaikkiin esityksen osa-alueisiin panostaen. Kiitos. Kiitos. Kiitos.
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Minua häiritsi se kohta, jossa Saara kannettiin korokkeelle laulamaan siksi aikaa kun örkit heiluttelivat lippujaan, ja sitten taas takaisin. Kurahaalari nimittäin katosi taustaan kokonaan, varsinainen naamioväri. Kyllä tällaisessa esityksessä pitäisi solistin olla se pääasia koko ajan. Ei onnistunut nyt monstereiden karkottaminenTerasbekoni kirjoitti:Kyllä se asukin kuuluisi minusta ehdottomasti vaihtaa. Musiikkivideon kohtalokas amatsoni oli vaihtunut kasvoväreillä naamansa töhrineeseen lapseen kurahaalareissa.
Ja muutenkin se kanniskelu oli turhaa ja näytti esityksen kokonaisuudessa lähinnä siltä, että viedään tuo eukko tieltä pois jotta päästään heiluttelemaan vapaasti. Tanssijoilla on liikaa roolia ja näkyvyyttä.
Eikö kävisi jokin sellainen ratkaisu kuin Saksa 2011 (joka muuten on hienoimpia viisukoreografioita ikinä), että siellä on yhtenäisesti puettuna kolme tanssijaa ja kaksi taustalaulajaa, ja laulajat tekevät koreografiaa - vähän, ei niin paljon kuin tanssijat, jolloin laulaminen ei häiriinny? Tai tässä, koska tarvitaan se lapsikuoro, niin jos löytyisi tanssijat jotka pystyy sen verran ääntä tuottamaan, vaikka pysähtymällä siksi aikaa?
Kännykkävideosta näki, että kyllä Ylen kuvauksessakin oli hieman vikaa, sillä nimittäin oli luotu fiilis, että Saara enemmänkin siirtyy lavalla paikasta toiseen, kuin temppuradan seuraavaan suorituspisteesen. Eihän tuo yhdestä pisteestä kuvattuna ihan niin sekavaa sitten ollutkaan. Mutta ihan liikaa tapahtuu silti. Esim. ne hihasta tippuvat laput vaikka ovat sinänsä hauskoja niin siinä ainakin oma keskittyiseni musiikkiin herpaantui, kun jäin katsomaan että ohoh mitäs nuo oli. Show oli toteutettu kuin kuvitellen, että katsoja pitkästyy heti jos ei tapahdu jotakin uutta näyttävää, ei siis luotettu musiikkiin ollenkaan.
Rise, angel, shine, love!
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Samaa mieltä Rouskun kanssa siitä, että solistin pitäisi olla pääasia.
Nyt Saara jäi sivurooliin. Kun siihen vielä yhdistyi kamala äänentoisto ja epätarkoituksenmukainen kuvaus, niin harmittava floppi pääsi tapahtumaan.
Selkeys, voima, tyylikkyys. Siinä ne sanat, joilla haluaisin voida kuvailla uudistettua esitystä. Ote voisi olla myös hieman rennompi ja kiireettömämpi.
Nyt Saara jäi sivurooliin. Kun siihen vielä yhdistyi kamala äänentoisto ja epätarkoituksenmukainen kuvaus, niin harmittava floppi pääsi tapahtumaan.
Selkeys, voima, tyylikkyys. Siinä ne sanat, joilla haluaisin voida kuvailla uudistettua esitystä. Ote voisi olla myös hieman rennompi ja kiireettömämpi.
- Teräsbekoni
- Kanta-asiakas
- Viestit: 11348
- Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Saksa 2011. Ehdottomasti jotain samanlaista tähänkin joo! Paljon lähikuvia, valoja ja hillittyä liikehdintää... Mutta tuskinpa mitään vastaavaa tullaan Lissabonissa näkemään, koska nyt kun tuollainen huippukoreografi on palkattu, niin tottahan sitä koreografiaa on oltava vatsan täydeltä.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Jotain myönteistä Monstersille...spotify listalla ylöspäin sijalle 16 ja miljoona rikki
- YourMother
- Vielä yhdet
- Viestit: 981
- Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Rousku kirjoitti:Ja muutenkin se kanniskelu oli turhaa ja näytti esityksen kokonaisuudessa lähinnä siltä, että viedään tuo eukko tieltä pois jotta päästään heiluttelemaan vapaasti.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.
Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.
Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
No Metro ja Tellymix on ainakin jakanut liven ja the Sun heti kun Wootton ehtii jutun tehdä..JuliaS kirjoitti:Välihuomautuksena vain, että UMK:n livevedosta ovat Euroopassa tietoisia vain suomalaiset ja viisufanit. Mitään ei ole vielä hävitty.
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Voi voi, minä kun luulin ymmärtäväni oikein hyvin ja olevani jopa samaa mieltä kanssasi, vaikka en erityisesti juuri siitä kirjoittanutkaan.aj1964 kirjoitti:
On olemassa ihmisiä joille asiat ei mene perille edes rautalangasta väännettynä ja tässä siitä kouluesimerkki ja jos et ymmärrä vieläkään niin en vaivaudu edes selittämään
Ei tosiaankaan tarvitse selittää. Mielestäni vertailusi oli oikein osuva, kiitos siitä, enkä sillä että sanoin vertailua epäreiluksi tarkoittanut että se ei silti olisi hyödyllistä ja rakentavaa. Kirjoitan kaiketi kaiken kaikkiaan liian epäselvästi kun väärinymmärryksiä tuntuu tulevan, anteeksi, yritän parhaani.
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
^no kenties halusit tulla 'tahallaan väärinymmärretyksi"? Trollaukseksi en halua tekstiäsi kutsua koska olen ymmärtänyt että kuppilan nimimerkit koostuvat henkilöistä jotka eivät siihen sorru, eikö niin?