Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5800
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Itsellä ei onneksi sentään ole mitkään itsemurhat mielessä, mutta kyllähän tuo kappale hieman sai miettimään että mitä jos pahin tapahtuisikin liian aikaisin
Viimeksi muokannut Kasper_, 02 Marras 2023, 17:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3650
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

TomppaJr kirjoitti: 02 Marras 2023, 17:52
Saturnus Psycho kirjoitti: 02 Marras 2023, 17:49 Sarkastinen henkilö voisi sanoa sen olevan kieltämättä vaikea kuvitella että nuorin osallistuja lähettää kappaleen nimeltä If I Die Young.
Kyllä minä ainakin noin 15-vuotiaana aloin miettiä sitä, mitä tapahtuisi, jos nyt dramaattisesti tekisin itsemurhan ja jättäisin syyllistäviä viestejä kaikkialle. Kappaleen lähestymistapa on ehkä hieman kypsempi. :hiips:
Vaikka tuo ei mun musiikkia olekaan, oli tuo kappalevalintana yksi mun suosikkeja! Nimenomaan Kasperin valintana mitä mainioin, ja tästä kommentoinkin Kasperille kun otin biisin vastaan. :surrur:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37154
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kasper_ kirjoitti: 02 Marras 2023, 17:53 Itsellä ei onneksi sentään ole mitkään itsemurhat mielessä, mutta kyllähän tuo kappale hieman sai miettimään että mitä jos pahin tapahtuisikin liian aikaisin
Joo se oli siis hyvin teoreettista pohdintaa ystävien kanssa. Kaikki eivät sitä fantasiointia ymmärtäneet ja osa jopa huolestui. :heh:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3650
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Aleksi on kuolettavan ihastunut WildDancen musiikkimakuun!

kuva
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42762
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Happy sitten sai bekonilta sen vaatimansa kaksinumeroisen. Ei tarvitse leipoa lättyä! :peukku:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5800
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Oikealle kappaleelle antoi Aleksi täydet. Miksei Annan viisu voinut olla noin hyvä?
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4175
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

TomppaJr kirjoitti: 02 Marras 2023, 17:49 Omasta kappalevalinnastani: Olen ollut kuuntelemassa monia Petri Laaksosen kirkkokonsertteja, ja In Memoriam koskettaa aina yhtä paljon. Hän sävelsi kappaleen kuolleelle äidilleen, jonka lempivirsi Maan korvessa kulkevi lapsosen tie (virsi 971) oli. Sen takia kappale alkaa ja päättyy hyvin samalla tavalla kuin kyseinen virsi. Lumoavan kaunis sävellys, sitä niin sanottua oikeaa musiikkia. Olen pahoillani kaikkien puolesta, jotka eivät sille pisteitä ole antaneet.
Ei välttämättä edusta sitä tyylisuuntaa, jota yleensä kuuntelen, mutta kappale koskettaa jo ihan henkilökohtaisistakin syistä. Se on versiointi Karjalan kunnailla -kansansävelmästä ja "virallinen" koko nimi onkin In memoriam - karjalainen äitini. Vanhemmistani vain isäni oli karjalainen, mutta olen kuunnellut tätä paljon sekä äidin että isän poismenon jälkeen.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3650
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

TomppaJr kirjoitti: 02 Marras 2023, 17:55
Kasper_ kirjoitti: 02 Marras 2023, 17:53 Itsellä ei onneksi sentään ole mitkään itsemurhat mielessä, mutta kyllähän tuo kappale hieman sai miettimään että mitä jos pahin tapahtuisikin liian aikaisin
Joo se oli siis hyvin teoreettista pohdintaa ystävien kanssa. Kaikki eivät sitä fantasiointia ymmärtäneet ja osa jopa huolestui. :heh:
Mä kirjoitin 16-vuotiaana novellin Pilven reunalla. Mun kaverit oli siitä erittäin huolissaan, vaikka se oli ihan vaan pelkkää eläytymistä siihen miltä voisi tuntua jos itsetuho ottaisi vallan. Sitten mulla oli niitäkin ystäviä jotka kirjotteli itse saman tyyppisiä aineita koulussa ja opettaja sitten huolissaan otti vanhempiin yhteyttä. :surrur:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20771
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

WildDance varasti taas yhden tulevien listoiltani. Tiesin jo ennen pisteytystä antavani sille täydet. Vilma Alina on kova vastus varsinkin uutukaisensa kanssa, muttei sillä lopulta ollut mitään palaa Geenalle ja Susanille.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3650
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Havulinnun ensimmäinen oheisraati oli tämä - se ei mielestäni ole ihme, koska jos hänen raatipersoonansa olisi vuodenaika, se olisi mielestäni syksy!

kuva
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11350
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Joo, oli pakko palkita Viaton täysillä, kun se onnistui menemään jonnekin todella syvälle tunteisiin! :'( Samaan aikaan koskettava, mutta myös jotenkin karmiva ja jopa brutaali kuunteluelämys. Luulin aluksi kyseessä olevan pelkän taitavan taideperformanssin, joten yllätys oli suuri lukiessani, että kappaleessa kuullaan ihan aitoa aavedataa. Kiitos akuankalle tästä kiinnostavasta kappalenostosta!
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3650
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Moni pitää kolmeatoista epäonnenlukuna ja välttelee sitä. Jonkun on silti oltava 13. pisteyttäjä ja aavistelin ettei UFOPOLI vähästä hätkähdä.

kuva
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4285
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Saturnus Psycho kirjoitti: 02 Marras 2023, 17:58
Mä kirjoitin 16-vuotiaana novellin Pilven reunalla. Mun kaverit oli siitä erittäin huolissaan, vaikka se oli ihan vaan pelkkää eläytymistä siihen miltä voisi tuntua jos itsetuho ottaisi vallan. Sitten mulla oli niitäkin ystäviä jotka kirjotteli itse saman tyyppisiä aineita koulussa ja opettaja sitten huolissaan otti vanhempiin yhteyttä. :surrur:
Ahh, tulee mieleen yläasteella kirjoittamani "joulutarina", jossa yksinäinen, keski-ikää lähestyvä ja syrjäytynyt mies muistelee onnellisia jo edesmenneiden vanhempien kanssa vietettyjä lapsuuden jouluja hautausmaalla. :heh: Sitten hän siirtyy ajattelemaan onnetonta nykyelämäänsä. Tarinan huippukohdassa mies aikoo hypätä rekan alle hautausmaan viereisellä valtatiellä, mutta näkeekin nuoren tytön olevan aikeissa tehdä saman. Mies sitten pelastaa tytön, mutta menehtyy itse rekan alle. "Ihanaa joulun aikaa kaikille!"
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11350
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Ai niin, ja Vilma Alina oli kerrankin hyvä! Lienenkö siedättynyt hänen musiikilleen, kun tämä oli jo toinen lyhyen ajan sisällä kuulemani kelpo biisi häneltä.

Olisikohan tämä toinen kelvannut Rouskun elinraatiin:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3650
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

ESC Addict 98 kirjoitti: 02 Marras 2023, 18:03
Saturnus Psycho kirjoitti: 02 Marras 2023, 17:58
Mä kirjoitin 16-vuotiaana novellin Pilven reunalla. Mun kaverit oli siitä erittäin huolissaan, vaikka se oli ihan vaan pelkkää eläytymistä siihen miltä voisi tuntua jos itsetuho ottaisi vallan. Sitten mulla oli niitäkin ystäviä jotka kirjotteli itse saman tyyppisiä aineita koulussa ja opettaja sitten huolissaan otti vanhempiin yhteyttä. :surrur:
Ahh, tulee mieleen yläasteella kirjoittamani "joulutarina", jossa yksinäinen, keski-ikää lähestyvä ja syrjäytynyt mies muistelee onnellisia jo edesmenneiden vanhempien kanssa vietettyjä lapsuuden jouluja hautausmaalla. :heh: Sitten hän siirtyy ajattelemaan onnetonta nykyelämäänsä. Tarinan huippukohdassa mies aikoo hypätä rekan alle hautausmaan viereisellä valtatiellä, mutta näkeekin nuoren tytön olevan aikeissa tehdä saman. Mies sitten pelastaa tytön, mutta menehtyy itse rekan alle. "Ihanaa joulun aikaa kaikille!"
Oli niin hienon kuuloinen joulutarina että saat olla seuraava pisteyttäjä! :surrur:

kuva
Viimeksi muokannut Saturnus Psycho, 02 Marras 2023, 18:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37154
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Koirankuonolainen kirjoitti: 02 Marras 2023, 17:56 ja "virallinen" koko nimi onkin In memoriam - karjalainen äitini.
Se on eri sovitus. In Memoriam - karjalainen äitini löytyy vuonna 2015 julkaistulta levyltä In Memoriam - Elät aina minussa, kun taas tämä raadissa ollut sovitus In Memoriam on konserttialbumilta Olkoon ylläsi kirkas taivas. Vähän sekavaa ja joissakin palveluissa lukee, että molemmat ovat pelkkiä In Memoriameja, mutta minä pidän tästä sovituksesta paljon enemmän.

Mukava kuulla, että kappale koskettaa sinua. :hali:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4175
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Saturnus Psycho kirjoitti: 02 Marras 2023, 17:58
TomppaJr kirjoitti: 02 Marras 2023, 17:55

Joo se oli siis hyvin teoreettista pohdintaa ystävien kanssa. Kaikki eivät sitä fantasiointia ymmärtäneet ja osa jopa huolestui. :heh:
Mä kirjoitin 16-vuotiaana novellin Pilven reunalla. Mun kaverit oli siitä erittäin huolissaan, vaikka se oli ihan vaan pelkkää eläytymistä siihen miltä voisi tuntua jos itsetuho ottaisi vallan. Sitten mulla oli niitäkin ystäviä jotka kirjotteli itse saman tyyppisiä aineita koulussa ja opettaja sitten huolissaan otti vanhempiin yhteyttä. :surrur:
Opiskelukaverini kertoi menneensä lapsena sanomaan äidilleen, että "Mä en ole oikeasti olemassa". Sitten olikin menty kasvatusneuvolaan ja lujaa.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3650
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Löysikö Tomppa juuri seuraa kirkkokonsertteihin! <3

kuva
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37154
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Saturnus Psycho kirjoitti: 02 Marras 2023, 17:59 Havulinnun ensimmäinen oheisraati oli tämä - se ei mielestäni ole ihme, koska jos hänen raatipersoonansa olisi vuodenaika, se olisi mielestäni syksy!
Edelleen pelkkiä täysiä tai ei mitään ankalle. :mrgreen:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5800
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Koivin köykäisen alun jälkeen olen alkanut saamaan ihan mukavasti pisteitä. Paikka kärkikymmenikössä ihan todennäköinen :surrur:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4175
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

TomppaJr kirjoitti: 02 Marras 2023, 18:05
Koirankuonolainen kirjoitti: 02 Marras 2023, 17:56 ja "virallinen" koko nimi onkin In memoriam - karjalainen äitini.
Se on eri sovitus. In Memoriam - karjalainen äitini löytyy vuonna 2015 julkaistulta levyltä In Memoriam - Elät aina minussa, kun taas tämä raadissa ollut sovitus In Memoriam on konserttialbumilta Olkoon ylläsi kirkas taivas. Vähän sekavaa ja joissakin palveluissa lukee, että molemmat ovat pelkkiä In Memoriameja, mutta minä pidän tästä sovituksesta paljon enemmän.

Mukava kuulla, että kappale koskettaa sinua. :hali:
OK - joka tapauksessa Karjalan kunnailla on se kappale, johon tämä perustuu :joojoo: <3 Minäkin olen kuullut tämän livenä kirkkokonsertissa.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10946
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Aleksi kirjoitti: 02 Marras 2023, 17:58 WildDance varasti taas yhden tulevien listoiltani. Tiesin jo ennen pisteytystä antavani sille täydet. Vilma Alina on kova vastus varsinkin uutukaisensa kanssa, muttei sillä lopulta ollut mitään palaa Geenalle ja Susanille.
Tuo kyseinen Annan biisi on pitkää ollut itsellänikin levyraatilistalla. Sinulta osasin täysiä jopa odottaa. <3 :peukku: Kasperille myös kiitokset. :rakkaus:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37154
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Koirankuonolainen kirjoitti: 02 Marras 2023, 18:08 OK - joka tapauksessa Karjalan kunnailla on se kappale, johon tämä perustuu :joojoo: <3 Minäkin olen kuullut tämän livenä kirkkokonsertissa.
Joo, nyt kun mainitsit, niin muistankin Petrin puhuneen myös siitä, että johonkin muuhunkin kappaleeseen tämä perustui. Kyseinen teos ei ole itselleni aktiivisesti tuttu, pitääkin kuunnella.
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4285
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Johan nyt on menoa! :draamaa: Kiitos kaikille teille kahdelle äänestäjälleni. Olette akuankka13 ja Kasper_ varsinainen hyvän musiikkimaun dynaaminen duo.
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3650
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Puoliväli on nyt ja pidän tässä välissä pienen 10(?) minuutin luovan tauon (eli niinkin luovaa että nesteitä sisään ja ulos!)

Miltäs näyttää tilanne? Nyt(kin) saa/ehtii spekuloida!

kuva
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4285
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Arvasin, että Saturnuksen pisteissä tulee kolmas äänestäjäni ja veikkailin, että ne tulisivat puolivälissä! Joten kirjoitin sormet sauhuten tuota kiitosviestiäni.
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11350
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Johto kappa on hyvä, ja myös HIM menettelee, vaikkei edustanutkaan sitä "uutta" musiikkia, jota raadeista aina haen. :joojoo:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio/Joensuu

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

Saturnus Psycho kirjoitti: 02 Marras 2023, 18:11 Miltäs näyttää tilanne?
Meh. :sorivaan:
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5800
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Yö-yhtyeen kappale yhä nollilla. Onko näissä levyraadeissa ikinä nähty nollajumboa? :mitvit:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio/Joensuu

Re: Syysraati 2023 - Kuoleman juhla

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

^On kai joskus, mutta eikös SP sanonut jossain kohti, että kaikki ovat tässä raadissa saaneet pisteitä?
Viimeksi muokannut DenEurovise, 02 Marras 2023, 18:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Vastaa Viestiin