Idols 2007

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Mielenkiintoista seurata Ruslanasin etenemistä  :tapu:!

Permantotyttö oli loistava  :humppa:!

Tanja on tuttu monista kisoista mulle. Säteilevä toki, mutta tyrkky blondi  :/!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

AntSa kirjoitti: KIITOS TAASEN SYVÄLUOTAAVISTA ANALYYSEISTASI TONYWERNER!  :hali:  Mites noi netti-maikkaroinnit maksetaan? Meneekö puhelinlaskusta suoraan vai visalla vai miten? Oon ihan pihalla! Kiva olis noita(kin) katella kaikessa rauhassa kotoa!  :joojoo:
Ihan oon maksanut kännykällä, eli aikanaan sit puhelinlaskussa. Mä oon ottanut aina sen 24:n tunnin satsin, joka maksaa 1,90 €. Sinne pitää vaan rekisteröityä, mutta ihan helppoa on käyttö, kun menet vaan sinne MTV3-sivujen netti-tv-sivulle  :joojoo:
Näitä on kiva katsella, kun siinä näytetään laulu kokonaan leikkaamattomana versiona.  :peukku:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Ei pidä edes rekisteröityä jos on esim. luukku.comin sähköposti.  :joojoo:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Minusta ois saanu kyllä päästää jatkoon sen vaalean lettipäätytön sieltä lopusta (jota näytettiin yhtä aikaa kuin sitä järkyttävästi laulanutta pikkuoravaa). Eihän kaikkien tarvii olla mitään yltiöpositiivisia itsensä tyrkyttäjiä.  :niinpa:
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jónsì kirjoitti: Ei pidä edes rekisteröityä jos on esim. luukku.comin sähköposti.  :joojoo:
Juu ei niin - tai jos on jo rekisteröitynyt jollekin Alma-median sivustolle aikaisemmin  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja AntSa »

THÄNX POIJAAT ohjeistuksesta! Tää jossain vaiheessa tutustuupi tarjontaan..  :heh: 


Tää TURUN jakso oli kyllä tämänastisista ehdottomasti MIELENKIINTOISIN ja TASOKKAIN!!  :joojoo:  Ensi torstaina sitten bongaillaankin kuppilalaisia ja nähdään myöskin muuan Ibi Love-taiteilijatar..  :heh:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Todella houkuttelevalta näytti se Ibi Love -pätkä.  :roll:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

tonywerner kirjoitti: Jarno Ollikainen
Hauskan näköinen poika, mutta ääni aika vaatimaton. Kiva äänenväri kuitee ja eipä näitä poitsuja liikaa ole muutenkaan...  ;) 7
OMG; jollen IHAN väärin muista, yks entinen koululainen oli tän niminen!  :eeek: Lisäksi soitti ja lauloi aina koulun juhlissa, mielestäni ihan hyvinkin  :peukku: Oliks hän noin 18-vuotias ja tummahiuksinen? Sitten saattaisi olla sama tyyppi  :tapu:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Aintsu kirjoitti:
tonywerner kirjoitti: Jarno Ollikainen
Hauskan näköinen poika, mutta ääni aika vaatimaton. Kiva äänenväri kuitee ja eipä näitä poitsuja liikaa ole muutenkaan...  ;) 7
OMG; jollen IHAN väärin muista, yks entinen koululainen oli tän niminen!  :eeek: Lisäksi soitti ja lauloi aina koulun juhlissa, mielestäni ihan hyvinkin  :peukku: Oliks hän noin 18-vuotias ja tummahiuksinen? Sitten saattaisi olla sama tyyppi  :tapu:
Kyllä tuntomerkit täsmäävät. 17-vuotias ja kotoisin Huutjärveltä.

Kuva
Viimeksi muokannut tonywerner, 14 Tammi 2007, 23:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Hazel »

En sano vielä sen enempää ennen netti tv:n katsomista, mutta kaksi asiaa on pakko mainita: Ruslanas sai vihdoin oikeutta ja Turusta tuli tähän asti paras ehdokas, Mia Permanto. Ihan loistava tyttö!!!
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja BronZe »

tonywerner kirjoitti: Jenni Lehtola
Isot plussat tälle tytölle kappalevalinnasta: Kärleken är! Ihan kivasti vetäisi muutenkin  :peukku:
Tämä taitaa olla mun parhaan kaverin serkku, jonka tiesin päässeen jatkoon Turun koelauluista. Olisin mielelläni kuullut hänen laulava ilman että joudun kolmosen rahastukseen alentumaan, mutta pakko kai se on jossain vaiheessa sieltä ostaa aikaa. :niinpa:

Turussa oli tässä jaksossa nähdyn perusteella ehdottomasti paras taso. :joojoo: Se Mia oli ihan ehdottomasti parhaita laulajia, joita tällä kaudella ollaan kultu. Hyvin mahdollisesti jopa paras tähän mennessä. Toivottavasti pysyy yhtä hyvänä jatkossakin. :peukku: Oli kiva nähdä myös Ruslanasin pääsevän eteenpäin, vaikka se ei nyt yhtä hyvä ollutkaan kuin viimeksi. Ja tosiaan se ylimainostaminen kyllä ärsytti muakin, mutta eihän se ollut Ruslanasin vika. Mulle ei sen ulkonäkökään aiheuta mitään negatiivisia fiboja, joten vähän kyllä ihmettelen, mikää siinä niin monia oikeen ärsyttää. :miettii: Oli tässä jaksossa muitakin hyviä laulajia, mutta ne ei vaan jääneet ihan niin hyvin mieleen, että osaisin sen enempää kommentoida. Toivottavasti Helsinki tarjoaa myös hyviä laulajia, niin voidaan saada vielä ihan hyvätasoinen kisailu aikaiseksi. :)
"Real human being, and a real hero"

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

barbarossa kirjoitti: Todella houkuttelevalta näytti se Ibi Love -pätkä.  :roll:
Mä olin yllättynyt, että Ibi on siis vielä ihan yrittämässäkin tuolla  :shock: Kun se vilahti jossain jaksossa jo heilumassa, niin ajattelin, että sillä on vaan tuotantoyhtiön kanssa diili, heiluu siellä hörhönä ja nostattaa osaltaan Idols-fiilistä. Sitten olikin tossa esikatselupätkässä naama punaisena karjulaulamassa tuomarien edessä...

Ruslanas taas...Jotenkin liikkis se suomenkielinen lauluvalinta. Selvästikin sillä on luonnonkäkkärä tukka ja naama on minkä mallinen on, joten ei se tietyille ulkoisille piirteilleen paljoa voi tehdä. Aika pitkällehän se mitä Asko on sanonut lipevyydeksi ja limaisuudeksi tulee naamasta ja hiuksista, ei sen elehtimisessä tai vaatteissa mitään erityisen "lipevää" musta ole.  :/ Että minkäpä se naamalleen voi, ei siitä mitään rehdinoloista äijänkörmyä millään saa. Parhaasta päästä tähän mennessä kuulluista laulunäytteistä kuitenkin, jännä nähdä miten pitkälle pääsee.

Oltiinko Agnesille yhtä tylyjä hoonon soomen takia? Tai kyllähän Agnes kuitenkin kommunikoi suomeksi, mutta olihan se senkin suomeksi laulaminen "melko" aksentillista, ei kai siitä ihan tuollaista numeroa tehty? Alan Morrisillehan taidettiin ekassa Idolsissa sanoa jotain suomen kielen ääntämisestä, mutta viime Popstarsissa se taisi kyllä pudota pois ihan "omaa ansiotaan". 
Viimeksi muokannut Marjukka, 15 Tammi 2007, 02:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Jos muuten olet linjoilla, JVN (tai joku muu liettuantaitoinen), niin haluaisitko pääpiirteittäin kertoa, mitä tuosta Ruslanaksesta kirjoitetaan esim. täällä? Kun googlettaa tyypin koko nimen, niin tulee kaikenlaista liettuankielistä juttua.  Otsikoissa aina sanotaan "skandalas"  :eeek:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Nyt on Iltalehti tarttunut aiheeseen:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200701145581549_vi.shtml
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

BronZe kirjoitti: Oli kiva nähdä myös Ruslanasin pääsevän eteenpäin, vaikka se ei nyt yhtä hyvä ollutkaan kuin viimeksi. Ja tosiaan se ylimainostaminen kyllä ärsytti muakin, mutta eihän se ollut Ruslanasin vika. Mulle ei sen ulkonäkökään aiheuta mitään negatiivisia fiboja, joten vähän kyllä ihmettelen, mikää siinä niin monia oikeen ärsyttää. :miettii:
Minua ehkä ärsyttää eniten se tukka. Onkohan sillä sitten niin luonnonkihara tukka, ettei muita kampausmalleja löydy? Minusta kyllä Ruslanasin kiharat näyttävät niin tasaisilta, että ne eivät olla muuta kuin permanentin jäljiltä...

Mutta sehän on vain stailauskysymys... Esim. tässä kuvassa Ruslanas on paljon hauskemman ja nuorekkaamman popparin näköinen.

Kuva
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja JVN »

Joo, jos osaa liettuaa niin noi kuvatkin löytää suht helposti :) Ruslanakselle maksettiin niistä tuhat litiä (n. 270 euroa).

Ruslanaksen yhtye "Omega" oli ennen "skandaalia" suht suosittu Liettuassa, ja sitä tuotti toinen kuuluisa popyhtye - Bavarija.
Ruslanaksen toinen skandaali liittyy myös Suomeen - viime vuonna hänen ja suomalaisen kaverin kimppuun käytiin alkoholimyymälän edessä Vilnassa. Mielestäni luin suomalaisessakin lehdessä jotain tästä... jos muistan oikein, päällekäyjät olivat poliiseja. En löydä juttua enää mistään...

Ruslanas kertoo oikein avoimesti noista seksikuvista liettualaisissa lehdissä; hän kertoo jopa että "aikoo muuttaa ulkomaille skandaalin takia" (-> Suomi?) ja että "hän ei ole samaan sukupuoleen suuntautunut, vaan tykkäÄ vaan käydä homoklubeilla".

Ruslanaksen tunnetuin biisi on "Tu mano mergyte" (Oot mun tyttöni).
Omegan jälkeen Ruslanas teki uraa ensin nimellä "Ruslanas-Pavasaris" (Kevät-Ruslana) ja teki hitin "Meridianas". Sen jälkeen ei ole mitään hänestä kuultu...

Jos liettuankielentaitoisia löytyy enemmänkin, täältä saa lisää tietoa:
http://www.ve.lt/?rub=1065924828&data=2 ... 1085153626
Viimeksi muokannut JVN, 15 Tammi 2007, 10:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Marjukka kirjoitti:
barbarossa kirjoitti: Todella houkuttelevalta näytti se Ibi Love -pätkä.  :roll:
Mä olin yllättynyt, että Ibi on siis vielä ihan yrittämässäkin tuolla  :shock: Kun se vilahti jossain jaksossa jo heilumassa, niin ajattelin, että sillä on vaan tuotantoyhtiön kanssa diili, heiluu siellä hörhönä ja nostattaa osaltaan Idols-fiilistä. Sitten olikin tossa esikatselupätkässä naama punaisena karjulaulamassa tuomarien edessä... 
No hei. Mitä sitten, vaikka IBI on mukana laulamassa tuomareille. Ihan taatusti sillä on diili tuotantoyhtiön kanssa. Muija on kuitenkin jonkun tuotantoporukan tuttu, joka on
on sekoillut tuossa IbI-roolissaan jossain kotibileissä ja porukat ovat sen jälkeen keksineet, että
eikun mukaan Idolsiin. Eiköhän Ibistä kertovat uudet kohu-lööpit ole tehty jo valmiiksi.
Tää uskoo tuohon "salaliittoteoriaan".  :joojoo: Mutta kieltämättä kiehtovan kreisi ROOLI!  :mrgreen:

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja JVN »

Tuo marjukan linkittämä Panele-lehden juttu Ruslanaksesta on muuten aivan loistava! Täynnä ironiaa haastattelijan puolelta.... ja mustaa sellaista! Táytyy yrittää kääntää se teille jossain vaiheessa!

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

barbarossa kirjoitti: Nyt on Iltalehti tarttunut aiheeseen
Mutta Iltalehden kolmen sivun Ruslanas-haastattelu on asiallinen ja
tehty haastateltavan ehdoilla. Koskettava tarina.  :(
Ilta-Sanomien haastattelussa haluton kertomaan taustastaan eli
sieltä suunnalta on tulossa varmasti kielteistä uutisointia, ehkä jo
huomenna...
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Subculture »

tonywerner kirjoitti:
Minua ehkä ärsyttää eniten se tukka. Onkohan sillä sitten niin luonnonkihara tukka, ettei muita kampausmalleja löydy? Minusta kyllä Ruslanasin kiharat näyttävät niin tasaisilta, että ne eivät olla muuta kuin permanentin jäljiltä...

Mutta sehän on vain stailauskysymys... Esim. tässä kuvassa Ruslanas on paljon hauskemman ja nuorekkaamman popparin näköinen.
Viimeviikolla kun Ruslanaksen näin oli kiharapilvi päässä vaan kasvanut. :afro:
Waiting For The Sirens Call

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Miten muuten ymmärsitte sen jatkoon päässeen partasuun seksuaalisuusjutun - siis oliko kyseessä hetero vai ei? Eräs ihminen ymmärsi, että hän olisi halannut poikaystäväänsä, kun minä taas ymmärsin hänen halanneen ystäväänsä.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

JVN kirjoitti: Joo, jos osaa liettuaa niin noi kuvatkin löytää suht helposti :) Ruslanakselle maksettiin niistä tuhat litiä (n. 270 euroa).
linkkejä kehiin  :megafoni:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Ibi Loven mukanaolo tälläkin Idolskierroksella on suorastaan yksi kisan alkuvaiheen kohokohdista! En eilisestä Ibi-välähdyksestä ennättänyt napata *biisiä* , mutta toivottavasti hän vetäisee jonkin Janis Joplin -klassikon.  :heh:

Ruslanas ei ärsytä minua ollenkaan niin paljon kuin Agnes aikoinaan. Ruslanaksen vain kannattaisi stailata ittensä ehkä joksikin muuksi kuin venäläiseksi taitoluistelijaksi - tai jos sillä linjalla tahtoo pysyttäytyä, niin lämmittelytrikoot sitten vaan kehiin.  :mrgreen:
Viimeksi muokannut AnnFredi, 15 Tammi 2007, 12:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja JVN »

Liettuan suosituimman naistenlehden, "Panele"n haastattelu ei ole yhtä koskettava kuin Iltalehden,
- En ole täsmällinen, siksi olen melkein aina myöhässä. Tänään tulin ajoissa, koska... otin taksin. Harmi vaan, että viimeiset rahat menivät siihen, sanoo Ruslanas surullisesti. - No, tietenkin minulla on vielä pari litiä kotiin palaamista varten (tämän olen kuullut ennenkin: mies valittaa joka ainoassa haastattelussa rahanpuutettaan.). Tällä hetkellä finanssiasioiden kanssa on vaikeaa, siksi säästän: en osta vaatteita melkein koskaan. (Hm, ja silti olet pukeutunut noin muodikkaasti...) No, nämä vaatteet ostin kauan sitten! Kaikki täytyy aloittaa alusta - skandaali tuhosi elämäni.

- Mitä jos kääntäisit aikaa taaksepäin kaksi vuotta...
- En tekisi sitä enään! en yritä selitellä käyttäytymistäni - kaikki tapahtui siksi, että olin nuori (no, etpä niin nuori... 18-vuotias...), tyhmä ja tunsin itseni tähdeksi. (Tähtenäkö olon vuoksi halusit kokeilla poseeraamista? Edellisessä haastattelussasi sanoit, että 1000 litiä olivat syy valokuvaussessioon...) No, sillä hetkellä tarvitsin rahaa, koska yhtäkkiä minulla ei ollutkaan keikkoja, manageri Juozas oli kiireisempi Liettuan euroviisufinaalin kanssa. Mutta en syytä häntä. (Mutta muistan, että viimeksi valitit Juozaksen maksavan sinulle liian vähän palkkaa, siksi tarvitsit lisätienestejä...) Minulla vain tarjottiin mielenkiintoista hommaa. En lähtenyt siihen rahan vuoksi, vain kokeilunhalusta. En tiennyt, että kuvat julkaistaisiin internetissä, siksi en miettinyt poseerausta sen enempää...

- Kuvissa näytät siltä, niinkuin olisit ottanut huumeita...
- Se ei ole totta. Join vain alkoholia, mutten niin paljon, että olisin ollut kännissä.
- Kertoikio valokuvaaja, missä asennoissa sinun täytyy poseerata?
- Ei, kaikki vain tapahtui. Hän kuvasi ja kuvasi... ja sitten minut valtasi tunne, ettei takaisin enää voi mennä - tulin kuvattavaksi, niinpä poseeraan loppuun asti. (Siis menit "loppuun asti" koska halusit?) En laittanut kuville mitään rajoja - se oli mielenkiintoista minulla, niinpä en miettinyt asiaa yhtään siinä tilanteessa. Lisäksi valokuvaaja lupasi, että kuvat menevät ulkomaisiin lehtiin. Tietenkin mietin jälkeenpäin mitä tapahtuisi, jos kaverit saisivat tietää, mutta ajattelin ettei kukaan tunnistaisi minua kuvista - Liettuassa on niin paljon samannäköisiä ihmisiä. Eikä kuvissa kanssani poseeraava mies, eikä edes valokuvaaja tiennyt, että olin tunnettu...
- Silti en ymmärrä, miksi olit kuvissa miehen kanssa, etkä tyttöystäväsi? Näyttää siltä, että...
- En tiedä. No, näyttää siltä, että... Jos minua kiinnostikin tarjous olla kuvissa miehen kanssa, se ei kerro mitään seksuaalisesta suuntautumisestani. Ehkä ihmiset nyt epäilevätkin sitä... (Mutta sinä suutelit kuvissa miestä!) Se oli kiinnostavaa. Olen ollut tällainen pienestä pitäen - jos joku tarjoaa mahdollisuutta, niin minä kokeilen.

Ruslanaksen kaksi tyttöä

Tässä osiossa ilahdutamme kaikkia lukijoita - kerromme tässä jopa kahdesta Ruslanaksen tyttöystävästä! Yhden näimme omilla silmillämme, toisen kuulimme korvillamme.

Tällä hetkellä seurustelen 22-vuotiaan Jolan kanssa. Me olemme todella hyviä ystäviä. (Mutta kaksi vuotta sitten Panele kuvasi sinua haastatteluun Rasele-nimisen parturi-kampaajan kanssa, ja sanoit, että hän on rakastajattaresi...) Ai, se oli vain showta varten, se oli huijaus (aha... ja silti puhuit niin selvästi todellisesta rakkaudesta!). Jola ei halunnut tulla valokuviin, ja niinpä kutsuin niihin Raselen. Häneen tutustuin skandaalin jälkeen... hän oli kampaajani silloin, muttei enää. Nyt hän on vain hyvä ystävä. Ja Jolaan tutustuin neljä vuotta sitten, kun opiskelin Klaipedan konservatoriossa ensimmäistá vuotta ja hän toista (mutta skandaalin jälkeen Ruslanas ei koskaan valmistunut konservatoriosta). Asuimme vuoden yhdessä Klaipedassa. (Kuulin huhuja, että silloin seurustelit yhden klaipedalaispojan kanssa, ja että Jola oli vain teidän kaverinne...) Ei ei, ei se ollut niin. Ei niin tyhmiä tyttöjä ole olemassa!

Neitsyyden menetys (Lyhyt, mutta kuuma. Ehkä totta, ehkä ei...)

Neitsyyttään Ruslanas ei menettänyt Jolalle, tai jollekin pojalle, vaan kokeneelle ja viisi vuotta vanhemmalle naiselle.
"Olin silloin 14, ja Giedre 19. Hän oli äitini ystävä ja kaunis nainen, niinpä en voinut olla huomioimatta hänen flirttiään. Kun äiti joskus matkusti jonnekin, Giedre vahti 11-vuotiasta sisartani ja 9-vuotiasta veljeäni. No, se tapahtui, kun olin juuri täyttänyt 14. Sänkyä ei ollut lähistöllä, niinpä makasimme lattialla... (Kuka teki aloituksen?) Se vain tapahtui. Ehkä hän halusi kokeilla nuoremman miehen kanssa? Hän oli kokenut... Äiti ehkä kuuli jotain, koska aamulla hän kysyi minulta: "No, oletko jo mies?". Sen jälkeen en koskaan voinut katsoa Giedreä silmiin, ja minusta tuntui ettei hänestäkään tuntunut mukavalta. Hän lähti vuosi sen jälkeen Italiaan työskentelemään au pairina, ja meni myöhemmin naimisiin italialaismiehen kanssa. Nyt hän on raskaana."

Pilkattu ja jätetty

- Skandaaliin asti suhteeni Jolaan oli hyvin vakava - vanhemmat olivat varmoja, että menisimme pian naimisiin. Olin silloin 17, ja hän 18... normaalia rakkautta. Kuitenkin, valokuvien jälkeen hän raivostui minulle ja lähti asumaan kaverinsa luokse. Minä muutin konservatorion asuntolaan. Minulla ei ollut voimia selvittää tilannetta, vaikka olisikin pitänyt. Kaikki tapahtui, kun Jola oli lähdössä Espanjaan, en ehtinyt selittää.

- Ja mitä Jola sanoi sinulle?
- Hän oli shokissa, koska en milloinkaan kertonut hänelle, että halusin kokeilla valokuvissa poseerausta. Hän sanoi vain, että kaikki oli loppu, ettei hän tarvinnut sellaista elämää. Ehkä hän luuli, että menisin vieläkin pitemmälle siihen suuntaan... (että seurustelisit miehen kanssa?) En tiedá. Hän katsoi minuun kummallisesti. Hän tunsi minut, hän tiesi että joskus saan uskomattomia päähänpistoja, vaikka laskuvarjohyppäystä viidennestä kerroksesta tai... (Hyppäsitkö todella laskuvarjolla viidennestä kerroksesta?) No en, mutta hän tietää että olen sellainen (aha... niinpä valitsit turvallisemman vaihtoehdon). Hän on x-treme-tyyppi ja tykkää riskeistä, mutta hän ei koskaan ajatellut että hän voisi mennä sellaisiin kuviin. En ole itse nähnyt niitä kuvia. Haluaisin pyyhkiä ne kokonaan menneisyydestäni pois. Tahdon kertoa ihmisille, että olen hyvin pahoillani siitä, mitä tapahtui - en koskaan suosittelisi kellekään alastonkuviin menemistä, älkää antako kenenkään uskotella teille että siitä saa rahaa.

"Join kaikki rahat!"

- Siis kuitenkin olit kuvissa 1000 litin vuoksi?
- En halua sanoa sitä summaa, jonka niistä sain. En kuitenkaan niin paljon, että se olisi ollut maineeni pilaamisen arvoista.
- Ja mihin käytit ne?
- Join ne! Joo... olin masentunut ja valmistelin Dainu Daineles-kilpailuun osallistumista, ja niinpä matkustin aika ajoin Vilnaan... (Ruslanas ei kuitenkaan sijoittunut kilpailussa, koska hän ei saapunut paikalle finaaliin). Mutta silti suurin osa rahoista ei mennyt matkoihin, vaan viinaan. Join yksin ja kavereiden kanssa. En päivittäin, vaan viikonloppuisin, mutta sitten ymmärsin, ettei se auta ongelmiin. Kaikki päättyi hyvin, koska minut kutsuttiin laulukilpailuun Saksaan.

Kymmenen päivää psykiatrisessa hoidossa

- Mutta muistan, että ennen lähtöäsi ehdit vielä "lomailla" Klaipedan psykiatrisessa sairaalassa?
- Olin todella masentunut. Ja sitten minut vielä kutsuttiin armeijaan. Jouduin sairaalahoitoon. Olin siellä vain 10 päivää, mutta sain levättyä kunnolla. Tutustuin erilaisiin ihmisiin - sillä osastolla hoidettiin masentuneita ja syömishäiriöisiä. Oli mielenkiintoista keskustella anorektisen mallin kanssa. Hän oli todella, todella laiha. Hän katsoi koko ajan peiliin ja hoki itsellensä olevansa lihava. Minulla oli sairaalassa tekemistä: soitin pianoa ja lauloin.

Uusia ihmisiä pitämássä huolta

- Matkustin Saksaan "Deutschland sucht den Superstar"-kilpailun vuoksi. Matkan järjestivät minulle läheiset ihmiset, joita en halua nimetä. Tuo kilpailu on hyvin suuri ja tunnettu, ja sen järjesti RTL-televisioyhtiön kanssa Modern Talking -yhtyeen Dieter Bohlen. Asuin Stuttgartissa liettualaisen perheen kanssa. He pitivät huolta minusta, eivätkä antaneet minun edes tiskata tai siivota huonettani, jotta valmistautuisin kunnolla kilpailuun. He jopa vuokrasivat harjoitussalin mikrofoneineen! (Ja miksi he auttoivat sinua niin?) No, jos olisin päässyt kymmenen parhaan joukkoon, olisin saanut sopimuksen RTL:n kanssa ja minusta olisi leivottu tähti. Tiedän, että perhe olisi saanut muutaman prosentin".

Epäonnistunut yritys

-Ensimmäisessä koelaulussa, Münchenissä, oli paljon ihmisiä kaikkialta Saksasta. Kaikkia seurasi operaattori kameransa kanssa. He kuvasivat ihmisiä kampaamassa, syömässä ja jopa vessassa! Kaikki vain siksi, ettei kukaan tiennyt, kuka voittaisi kilpailun.
Ensimmäisessä koelaulussa ei ollut katsojia. Minun piti laulaa tähtikuvion sisällä, kunnes Dieter Bohlen huutaisi "stop". Hän pysäytti minut 15 sekunnin jälkeen ja sanoi: "minusta pystyisit laulamaan loistavasti. Ehkä toisessa koelaulussa menee paremmin!". Sitten hän toivoti onnea. TOiseen koelauluun osallistui vähemmän laulajia. Siitä pääsin niiden 100 joukkoon, jotka pääsisivät kolmannelle kierrokselle Berliiniin. Muutin sinne. Mutta kilpailun järjestäjät eivät ymmärtäneet sitä, että olin tullut Liettuasta: "Tiedätkö, että jos voitat, joudut allekirjoittamaan sopimuksen vuodeksi? Ja voit olla laillisesti Saksassa vain 3 kuukautta"... Niinpä kilpailu päättyi osaltani siihen, vaikka liettualainen perhe saikin minut jäämään vielä pariksi kuukaudeksi. Matkustimme Sveitsiin, ja vuorille. Lomailin.

Miten Ruslanasta tuli Kevät-Ruslana

"Tämän vuoden helmikuussa päätin vielä kokeilla onneani ja matkustaa toiseen kilpailuun Saksaan. Minua ei onnistanut - järjestäjät saivat käsiinsä liettualaisen passini, eivätkä antaneet minun edes laulaan! Olin valmistautunut siihen niin kauan, että purskahdin itkuun. Palattuani Liettuaan, Andrius Rozickas soitti minulle: "Haluatko laulaa? Meillä on menossa tällainen projekti kuin "Kevát"... Tapasimme, keskustelimme, ja suostuin. (Ja mikä projekti se on?) Keväällä puut ja ruoho tulevat taas vihreäksi, kukat alkavat kukkia. Andriuksen mielestä teema sopi minulla hyvin, koska minäkin halusin syntyä uudelleen. (Ruslanas ajattelee). En halua enää olla tyhmä - haluan laulaa! Mutta uudet lauluni ovat erilaisia - eivät niin hempeitä kuin aiemmin.

Uusi look: Neljästä korvakorusta jäi jäljelle yksi
Nyt minulle on tärkeää sisäinen kauneus, eikä ulkoinen. (Hyvä suunnitelma, mutta ruskeasta ihostasi näkee että ulkoinen look on silti tärkeää...) Olin solariumissa pari kertaa, en halua näyttää väsyneeltä! Ennen minulla oli neljä korvista, nyt vain yksi - Jola lahjoitti sen minulle. Haluan näyttää tavalliselta. Haluan laulaa, enkä esitellä, kenen kanssa makaan.

- Et siis aio paljastaa, että tällä hetkellä makaat kahden miehen ja yhden naisen kanssa?
- En. Nukun yksin. Vuokraan yksiötä Vilnassa. Joskus äiti ja isoäiti tulevat vierailulle. He lähettävät rahaa. (he asuvat Telsiaissa. Eivätkä onnellisesti...)

Kyyneleet
äiti sairastaa, isä on mafioso.

- Miltä äidistä tuntuu elämäsi kommellukset?
- Aha... (tauon jälkeen). Tulen paremmin toimeen isoäitini kanssa. Ehkä tämä kysymys sopisi paremmin TV-ohjelmaan "Atleisk" (Anna anteeksi). No, minulla kalliimpi on isoäiti. Hän kasvatti minut ja lähetti minut kouluun. äiti jätti minut isoäidille ja juoksi itse miesten perässä. Hänkin kärsii masennuksesta, niinkuin minä... Nyt hän asuu poikaystävänsä kanssa, mutten ole vihainen hänelle. En siedä myöskään isääni. Synnyin avioliiton ulkopuolella. Tiedän vain sen, että isä jätti meidät, kun synnyin. Hán oli ennen Telsiaissa iso mafiapono, mutta nyt hän on kadonnut sieltä. Hän soitti viime kesänä ja kutsui minut luokseen, mutten suostunut. Emme tule toimeen, en edes kutsu häntä isäksi. Ennen olin kateellinen luokkatovereilleni, kun vanhempainiltaansa tulivat heidän vanhempansa, ja minulta vain mummu.

Kuka haluaa vahvan naisen?

- Miten nyt sujuu Jolan kanssa?
- Oikein hyvin. Hán muuttaa pian Vilnaan etsimään töitä. Jos hän löytää niitä, muutamme yhteen.
- Hän on antanut sinulle menneisyyden synnit anteeksi?
- Emme tapailleet vuoteen, mutta pidimme silti yhteyttä. Nyt kaikki on hyvin. Kaikki elämäni naiset ovat samanlaisia: sotaisia, kauniita, äidillisiä ja itseensä uskovia. Sellaisten naisten lähellä minäkin uskon itseeni. (Ja mitä tarkoittaa Jolan sotaisuus?) Oli esim. sellaisia tilanteita, että ihmiset pilkkasivat minua. Kadulla huutelivat minulle vaikka mitä, "Blue boy" (homo) ja Jola huusi takaisin! Hän ei pelkää miehiä. Minä pelkäsin, että hänet hakattaisiin!

- Koska viimeksi kävit gayklubilla?
(tauon jälkeen)
- En pitkáän aikaan... ja jos kávinkin, niin Jolan kanssa. Siellä voin levätä ja tanssia, niinkuin minua huvittaa. Skandaalin jälkeen en uskaltanut käydä muualla, minut oltaisiin voitu hakata. Jola ei pitänyt siitä. Nyt käyn normaaleilla klubeilla, koska ihmiset ovat varmaankin jo unohtanut kaiken. Ja minäkin olen muuttunut siitä, kun nuo kuvat julkaistiin internetissä. Ympärilläni pyörii vain naisia. Managerinikin on nainen. Totta kai tunnen homoseksuaalisia ihmisiä, mutta en tapaile heitä usein, koska en halua että ihmiset yhdistävät minut heihin.

Ja meille (niinkuin teillekin) on ihan sama, kenen kanssa nukut. Näinä aikoina ketään ei enää pysty häkellyttämään!


Haastattelun jälkeen Asta, Ruslanaksen manageri soittaa. Hän haluaa nähdä haastattelun ennen julkaisua. - Täytyy vahtia, mitä poika tekee, kun hänet päästää pihalle... (ja me luulimme, että poika olisi päästetty esiintymislavoille! mutta jos manageri puhuu pihasta... ehkä se on parempi?)



********

Oma kommenttini:

Liettua on monissa asioissa hyvin sulkeutunut yhteiskunta. Haastattelua täytyy osata lukea niin... Haastattelijan kysymykset ja kommentit ovat mielestäni aika pahoja. Ruslanas on aika lailla ollut johdateltavissa niin näissä kysymyksissä kuin varmasti elämänsäkin aikana. Onnea Idolsiin!

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Juu, ja nyt näyttää suomi24.fi - keskustelussakin olevan jo kivan rasistisia kommentteja Ruslanaksesta.  :niinpa: Voivoi, ihanan sivistynyttä tää keskustelu noilla foorumeilla.  :stupido:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kiitos JVN tuosta mielenkiintoisesta käännöksestä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Tiana »

AntSa kirjoitti: Hauska nähdä myöskin edellisestä IDOLS-semifinaalista tutut JOUNI VIRENIUS ja MARKUS BLOM jatkossa!  :joojoo: 
Itse ilahduin myös siitä, että Markus Blom oli uskaltanut lähteä uudestaan mukaan.
Oli mielestäni viime vuoden parhaita miespuolisia kilpailijoita.
Taisi hänen kilpailunsa viime vuonna kaatua siihen, että kriittisellä hetkellä hänen esityksestään jäi puuttumaan extra läsnäolo... Jos muistan oikein. :)

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Kiitos JVN! Tämä oli todella mielenkiintoista...  :miettii: Ihan jo siksikin, että jo tästä näytteestä tuli hyvin esille suomalaisen ja liettualaisen lehtikirjoittelun erot! Ruslanas vaikuttaa tosiaankin kaverilta, jolla ei ole ollut ihan parhaat lähtökohdat elämälle, ei voi kuin toivoa, että hän ajautuisi hyvien ihmisten pariin ja saisi suunnan elämälleen. Tsemppiä Idolsiin  :peukku:
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Seiska tuskin tekee sitä oikean suunnan löytämistä kovin helpoksi :(
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
melodia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4311
Liittynyt: 21 Touko 2006, 21:25

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja melodia »

Marjukka kirjoitti:
barbarossa kirjoitti: Todella houkuttelevalta näytti se Ibi Love -pätkä.  :roll:
Mä olin yllättynyt, että Ibi on siis vielä ihan yrittämässäkin tuolla  :shock: Kun se vilahti jossain jaksossa jo heilumassa, niin ajattelin, että sillä on vaan tuotantoyhtiön kanssa diili, heiluu siellä hörhönä ja nostattaa osaltaan Idols-fiilistä. Sitten olikin tossa esikatselupätkässä naama punaisena karjulaulamassa tuomarien edessä...

Ruslanas taas...Jotenkin liikkis se suomenkielinen lauluvalinta. Selvästikin sillä on luonnonkäkkärä tukka ja naama on minkä mallinen on, joten ei se tietyille ulkoisille piirteilleen paljoa voi tehdä. Aika pitkällehän se mitä Asko on sanonut lipevyydeksi ja limaisuudeksi tulee naamasta ja hiuksista, ei sen elehtimisessä tai vaatteissa mitään erityisen "lipevää" musta ole.  :/ Että minkäpä se naamalleen voi, ei siitä mitään rehdinoloista äijänkörmyä millään saa. Parhaasta päästä tähän mennessä kuulluista laulunäytteistä kuitenkin, jännä nähdä miten pitkälle pääsee.

Oltiinko Agnesille yhtä tylyjä hoonon soomen takia? Tai kyllähän Agnes kuitenkin kommunikoi suomeksi, mutta olihan se senkin suomeksi laulaminen "melko" aksentillista, ei kai siitä ihan tuollaista numeroa tehty? Alan Morrisillehan taidettiin ekassa Idolsissa sanoa jotain suomen kielen ääntämisestä, mutta viime Popstarsissa se taisi kyllä pudota pois ihan "omaa ansiotaan". 
Eiks se häpee yhtään tai se ei osata hävetä, sairaan seko koko Ibi Love :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek:

Lukittu