Spice Girls

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Spice Girls

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Pitäähän tytöillekin oma ketju olla!

Mä olin hurja Spaissarifani aikoinaan ja vieläkin tykkään kovasti tyttöjen musiikista. Lempikipaleet taitaapi olla Who do you think you are, Mama, Too much, Spice up your life sekä Let love lead the way...Aikoinaan oma lemppari maustetyttö oli Geri, oikeastaan on vieläkin. Vaikkei nyt niin hirveän suosittuja tytöistä soololaulajina sitten tullutkaan niin silti jokaiselta on tullut rutkasti hyviä soolobiisejä mun makuun!
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33319
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja Pete »

Itse en ole koskaan ollut mikään todella innokas Spice Girls -fani, mutta kyllä varmaan osaan moniakin heidän biisejään ulkoa. Mama ja Viva forever ovat kolahtaneet minuun varmaan parhaiten. Varsinkin tuo Viva forever mainion videonsa vuoksi. Muistan myös, että joku kiusattu koulutyttö oli tehnyt tuolloin itsemurhan, ja sitten hänen kaverinsa toivoivat tuota biisiä Jyrkissä.
Muistan myös kuinka ala-asteen luokkamme tytöt olivat aidosti järkyttyneitä, kun Geri erosi bändistä Helsingissä. Taidettiin asiasta jopa puhua koko luokan kesken. Toivottavasti tytöille tuo ryhmäterapia oli avuksi. :heh:

Oliko muuten Spice up your life siihen saakka tehdyistä musiikkivideoista maailman kallein?
Muistelisin, että Pepsi oli vahvasti mukana videon teossa.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mä muistan kanssa tuon itsemurhajutun ja se tuleekin aina mieleen kun videon näkee. AIDOSTI järkyttynyt olin kyllä minäkin kun Geri erosi, ei sitä vaan uskonut. Geri Halliwellin elämänkerta onkin ainoa kirja, jonka olen lukenut alusta loppuun ja vielä pariin kertaan! Eikä se edes ole mistään ohuimmasta päästä.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Ai se lukee sittenkin kirjoja?  :shock:


:hiips:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Rakastan Geri Halliwell-typyn  "It´s raining men"   -musavideota
ja lauluista suosikkini on vauhdikas "Ride it", josta on tehty onnistuneita
versioita.
http://www.officialgeri.com

Harmikseni "Passion" cd-levy ei täysin vastannut odotuksiani,
mutta ehkä sitä pitää kuunnella lisää.

Nykyinen suosikkini on Victoria avioitumisen myötä.  :puna:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33319
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja Pete »

Vielä piti kummastelemani sitä, ettei tästä yhdestä maailman suosituimmasta bändistä tullut yhtään maailmanluokan sooloartistia. Mel C oli jo melko lähellä todellista läpimurtoa I turn to you -hitillään, mutta toinen levy ei ollutkaan läheskään yhtä hyvä. Hänen menestymättömyytensä on harmittanut minua kovasti, sillä hänestä pidin jotenkin aina eniten.
Tokihan Mel B, Geri, Emma ja jopa Victoriakin ovat päässeet joillakin sinkuillaan listoille, mutta eivät ole kuitenkaan pärjänneet Mel C:n tavoin. Emma taisi käydä jokunen vuosi sitten Suomessa laulamassa What took you so long -sinkkunsa joissain missikisoissa/ vastaavassa gaalassa ja Mel C kävi puolestaan (muistaakseni) Emma-gaalassa esiintymässä.
Viimeksi muokannut Pete, 08 Heinä 2006, 21:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Minä en kyllä kummastele yhtään, ettei kenestäkään tullut maailmanluokan sooloartistia, niin vähän kukaan heistä osaa laulaa. Kait heidän suosionsa (mitä en ikinä ole ymmärtänyt) perustuu johonkin kummaan masokismiin  :stupido:. Kun sopivan söpö porukka kootaan yhteen ja annetaan heidän "laulettavakseen" tarpeeksi yksinkertaista musiikkia, niin sehän on lähes idioottivarma menestysresepti jonkin aikaa, mutta jos yksin pitäisi pärjätä, niin sitten pitää osata myös laulaa. Sori vaan kaikki fanit, muttaa... :stupido:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

MELANIE C ainakin saa tehdä kovasti työtä, että saa minut vakuuttuneeksi.
Muistan miten kovasti pidin "I turn to you"  laulusta ja myöhemmin
tuli syvä pettymys REASON cd-levyn myötä. Vaikka levyn hinta kaksi euroa
menikin kodittomille kissoille, niin ei kai kukaan kuuntele vapaaehtoisesti
REASON-levyä.  :(

http://www.melaniec.net
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Mä olin iso fani ekasta levystä lähtien. Ostin kaikenlaista fanikrääsää mitä vaan löytyi; valokuvia, tikkareita, tarroja, kyniä, paitoja. Kaikkea! Wannabe on klassikko  :joojoo:
Yksi parhaimmista biiseistä on ehdottomasti Tell me why (Thunderpuss radio edit), mahtava versio muuten aika tylsästä biisistä.
Soolona parhain on ehdottomasti Melanie C, upeita biisejä kuten I turn to you, Next best superstar ja First day of my life. Ja Victoria on upea nainen  :)

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Minä kyllä tykkään että Reason on ihan ok taustamusaa.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja Naali »

Mulla on Spaissarit soimassa taustalla. :mrgreen: Reasonin ostin just halvalla, mutta en oo oikeestaan kuunnellut sitä vielä.

Kova fani olin aikoinaan. Tikkareista tulleita tarroja, muutama juliste ja valokuvia on tallella vieläkin jossain kätkössä.  ;) Hyvinhän tätä musiikkia kuuntelee vieläkin (paitsi sitä kolmatta levyä :eeek:).
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Jónsì kirjoitti: Minä kyllä tykkään että Reason on ihan ok taustamusaa.
Joo, ja kyllähän siltä muutama ihan hyvä biisi löytyy. Beautiful intensions on kyllä paras, vaikkei Northern star paljon sille häviä.

Avatar
duu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 488
Liittynyt: 16 Elo 2005, 14:16
Paikkakunta: Turku

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja duu »

Ennen olin suuri fani minäkin  :joojoo: Wannabe on paras, mutta ovathan esim. Mama ja When 2 becomes 1 hienoja biisejä.
I am what I am.
I will always be the same.
I will keep on running.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Jónsì kirjoitti: Ai se lukee sittenkin kirjoja?  :shock:


:hiips:
pakko vielä korostaa, että tuo on AINOA, jonka olen lukenut  :mrgreen:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Emmalta lempparisoolobiisit on Maybe, Crickets sing for Anna Maria sekä We're not gonna sleep tonight.

Miiitäs se Hazel höpäjää, hienostihan tytöt laulavat!! Laulujen ja lauluäänten lisäks suuri syy suosioon oli varmasti tyttöjen persoonat, vaikka imago aikalailla rakennettu olikin.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Mun suosikkejani spaissareista oli Geri ja Vicky. :cool: Huolimatta siitä että Victoria taisi omata viisikosta huonoimman laulutaidon.. Kappaleista Viva Forever on kyllä kaikkein kuunneltavin. The Lady is a Vamp ja Spice Up Your Life on kans kivoja. :peukku:

Eikö ne jotain uutta matskua ole taas kuitenkin työstämässä, kaikki viiisi? :raaps: Ainakin muistaisin jostain lukeneeni jostakin Woman tai Women -singlestä..

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Alexander kirjoitti: Eikö ne jotain uutta matskua ole taas kuitenkin työstämässä, kaikki viiisi? :raaps: Ainakin muistaisin jostain lukeneeni jostakin Woman tai Women -singlestä..
Woman tehtiin jo Forever-albumille, mutta se ei sopinut albumin tyyliin niin se jätettiin siltä pois. Biisiä kuitenkin esitettiin kiertueella.
On muuten hyvä biisi tuo Woman :joojoo:

Milka
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 232
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 20:26
Paikkakunta: Kotka

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja Milka »

Spice up your life oli suosikkini, Scary spice oli kamalin.
Meidän luokkalaiset tytöt kirjailivat käsitöihinsä ala-asteella omien nimiensä sijasta lempi Spice girlsiensä nimet

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja Darhen »

If Only(en muista suomenkielistä nimeä) on kyllä aivan älyttömän hieno elämäkerta, ei yhtään imelä. Aloin tykätä Gerista kirjan myötä, ja kaikki negatiiviset kirjoitukset olen autuaasti ohittanut siitä lähtien. Melanie C:n Northern Star-Never Be The Same Again-I Turn To You(remix)-aikakausi oli loistavaa, mutta ankeaksihan sen musa sitten muuttui. Melanie B-G-B-whatever:sta oon aina tykänny, vaikka musa on ollutkin aikamoista kuraa. Emman Free Me ja Maybe on huisin hyviä, samoin Victorian Out Of Your Mind ja Let Your Head Go, vaikka muuten Posh ak:tta yököttääkin.  :nohyi:

Spice Girlsin omat suosikit: Who Do You Think You Are, Holler ja 2 Become 1.

If Only-kirjassa oli hyvin kuvattu tyttöjen suuruudenhullu näyttämisen halu ja kunnianhimo. Aika harvoin on yhtä tasavahvoja persoonia tyttö/poikabändissä. Oli ne vaan niin hyvii... :peukku:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä tykkäsin kanssa ala-asteella spaissareista. Lempispaissari tyttö oli Emma. :) Tykkäsin erityisesti Wannabe'stä ja Who do you think you are biiseistä. Keräilin kaikkea mahdollista krääsää, mulla oli ainakin 3 t-paitaa, julisteita seinät täynnä, valokuvia, tarroja, viivotin, sellanen hieno purkki... :D Leikkasin lehdistä uutisia bändistä ja kuvia ja uutisia oli yks kansio täynnä. Kai mä menin sit jotenkin sekaisin kun Geri lähti pois ja mulle tuli kamala vastareaktio ja aloin inhota koko bändiä. Sit aloin kuunnella täysin erilaista musiikkia kuten Don Huonoja, Rasmusta, Garbagea ym.... Sillä tiellä olen vähän edelleenkin. :D
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja kwak »

Mäkin oon aina tykännyt Spaissareista.  :D Etenkin heijän ensimmäinen albuminsa pyöri ihan tajuttoman paljon mulla aikoinaan, ja vielä nykyäänkin kuuntelen sitä joskus. Tykkään joka ikisestä sen levyn biisistä, eli aivan loistava levy! Myös toisen levyn ostin (tosin Tallinnasta piraattina :puna:) ja pidän siitäkin kovasti, vaikka siinä pari keskinkertaisempaa biisiä joukossa onkin. Kolmatta geritöntä levyä en kuitenkaan koskaan saanut aikaisiksi ostaa, vaikka Goodbye on yksi kaikkien aikojen spaissari-suosikeistani. Aivan ihana biisi! <3 Suosikkeja on itse asiassa niin monta, että niiden listaaminen olisi ihan turhaa.

Mun suosikkispaissari oli bändiaikoina Geri, jonka ero harmitti muakin aivan vietävästi!  :( Schizophonic -soololevy on kyllä aivan loistava levy ja Mi chico latino yksi suosikkibiisejäni ikuna, että sinänsä eroaminen oli kai kannattavaa... Melanie C:n ensimmäinen soololevy Northern Star puolestaan on yksi kaikkien aikojen suosikkilevyistäni. Ihanan vaihteleva kattaus eikä ainoatakaan huonoa biisiä tässäkään. Esim Never be the same again on aivan tajuttoman uskomattoman upea biisi! <3 <3 <3 Oli aikoinaan mun ehdoton lempibiisi. Myöhempiin Melanie C:n levyihin en oikein ole tutustunut, että niistä en oikein osaa sanoa mitään. Näin SG aikojen jälkeen voisi kuitenkin kai sanoa, että Mel C on suosikkini näistä soololevista bändin jäsenistä.

Emman What took you so long on ihan hyvä biisi, mutta muuten en hänen tuotannostaan ole innostunut, Melanie B:n ja Victorian vielä vähemmän. Victoria oli/on muutenkin mielestäni koko revohkan huonoin laulaja, vaikka suosikkini ihan alkuaikoina olikin...  :roll:

No joka tapauksessa, Spice Girls oli mulle lapsuudessa ja nuoruudessa hyvin tärkeä kokoonpano, jonka musiikista jaksan nauttia vielä yhä silloin tällöin. Minä pidän! :kiitos:  :peukku:
Keep your head high above the water

Avatar
melodia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4311
Liittynyt: 21 Touko 2006, 21:25

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja melodia »

Diggasin Spice Girls:iä -90 luvulla joskus, kun hajosi ei jaksanut enää kiinnostaa :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Muistan kuinka mua ärsytti vuonna 1997 hirveästi se jatkuva Spaissareiden läsnäolo kaikkialla mediassa ja kaupoissa ym. Itseä kun kiinnosti ihan eri musiikki. Gerillä kyllä on sooloartistina ollut ihan hyviä biisejä.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Harmittaa ihan vietävästi, että Spaissareiden jälkeen ei kukaan eikä mikään tyttöbändi/-ryhmittymä ole välttynyt iänikuiselta vertailulta! Vaikka joku heitä matkisikin, niin vertailu on aina ärsyttävää. Ja kyllähän Spaissarit oman kivan jälkensä pop-historiaan jättivät, erityisesti miehisessä britti-pop -genressä. Soolourat ovat takunneet kun bändiaikojen tyttöenergia ei ole riittänyt, Mel C:llä on tosiaan ollut muutama oikein hyvä ja koskettava ralli, hän tekee jotenkin suomi-henkistä alakuloa pursuavaa staffia, Emman ja Victorian valjut persoonat eivät ole mua puhutelleet. Etenkin Posh tuntuu ihan kolisevan tyhjyyttään, erityisesti tämä hänen nykyinen romuluinen olemuksensa. Ginger oli aikoinaan suosikkini, siinä tytössä oli potkua, mutta mihin lie supertähteyden ihmeelliseen maailmaan hänkin on kadonnut.
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

IHANA SPICE GIRLS!!! IHANA!!!  :tapu:

Mä ainakin tykkäsin ihan täysillä tyttöjen tyylistä ja musasta! Vaikka olinkin "LIIAN VANHA" sellaseen hysteriafanitukseen niin tykkäsin kuitenkin!
Mä sain aina "puolustaa" Spaissareita kun kaikki haukku niitä TEHDYKSI BÄNDIKSI missä ei ole mitään aitoa ja "roolit" muka väkisin keksittyjä! Siis pliis......... ne roolithan niillä korostu vasta sen jälkeen kun brittiläinen Smash Hits -lehti ivallisesti keksi niille ne lempinimet. Vastoin yleistä luuloa tytöt eivät siis itse lanseeranneet niitä lempinimiä! Mun mielestä ne roolit oli ainakin suurimmalta osin aitoja. Siis näkeehän sen nyt päältäkin päin, että Mel C on sporttinen, jalkapallofani ja tykkäs niistä urheiluvaatteista.  Ja kukaan ei ois voinut pakottaa Gerin päälle niitä käsittämättömiä vaatteita. Ei kukaan suostuS sellaisiin releisiin jos ei oikeesti tykkäis  :repeilee: Ja Mel B taasen oli joka haastattelussa aina kuono auki ja Victorialla oli joka esityksessä päällä mustia minejä ja Emma taasen oli jo ekassa videossa ponnarit päässä! Mä ainakin uskon, että ne oli sellasilla tyyleillä alusta asti sen takia kun halusivat! Ja kun tämä lehti sitten vähän niinku kiusamielessä keksi nämä lempinimet niin tytöthän päättivät ottaa ne käyttöön.   :tapu:

Ja tosi on, että kyllä ne sen jälkeen veivät ne roolit aika ajoin ihan äärimmilleen. Emma joka paikassa tikkari suussa yms. yms...... mutta mä en usko, että ne ois mitään levy-yhtiön pompoteltavissa olevia nukkeja olleet!  :roll:

Loistavaa, rehellistä popmusiikkia ainakin tarjosivat
Lempparibiisit, Spice:
Wannabe 10-
Say you'll be there 9+
2 become 1 10-
Love thing 9-
last time lover 8
mama 9+
who do you think you are 10
somthing kinda funny 8+
naked 8-
if you can't dance 8+ (levyversio) 10- (liveversio)

SpiceWorld:
Spice up your life 10
Stop 10
Too much 9-
Saturday nigh divas 9-
Never give up on the good times 91/2
Move Over 9
Do it 9+
Denying 8-
Viva forever 10+
The lady is a vamp 10-

Forever:
Holler 9-
Tell Me Why 9
Let love lead the way 10
Right back at ya 9-
Get down with me 91/2
Wasting my time 8-
Weekend love 9
Time goes by 9+
If you wanna have some fun 9+
Oxygen 9+
Goodbye 10

Harmi, että vika levy jäi niin vähälle huomiolle kun siinäkin on ihan loistavia biisejä. Kokonaisuudessaan kaksi ekaa oli kyllä parempia, mutta kuitenkin Foreverkin on hyvä

Laulutaidosta.... no joo, keskinkertaisia ovat, mutta kyllä ne livenä ihan hyvin kuitenkin veti yhdessä. ja samalla tanssivat, että liian suurta kritiikkiä saivat aikaiseksi. Mel C oli ehdottomasti paras laulaja, mutta itse en hänen äänenväristään koskaan pitänyt! Siinä mielessä Mel B oli suosikkin, matala ja tumma ääni. Emmalla oli kauheen miellyttävä, kaunis ääni, vaikkakaan ei kovin voimakas livenä. Geri ja Victoria selvästi joukon huonoimmat. Varsinkin Vicky veti kyllä niin pahasti välillä vierestä, että korvia sattui. Gerillä ihan kiva ääni vaikkakaan ei kovin koulittu. Suu auki ja ääni ulos tyylillä laulaa, välittämättä siitä miltä se kuulostaa!  :roll:

Olin molemmilla Hesan keikoilla mukana, ja kyllä tytöt hyvän shown vetivät vaikka kriitikoiden oli pakko haukkua vain haukkumisen takia. Jos joku toinen olisi aikanaan vetänyt sellaisen shown niin kehuja olisi tullut, mutta eihän nyt spaissareita kukaan uskaltanut kehua!  :roll:

LOISTAVAA VIIHDETTÄ!!!  :tapu:
Viimeksi muokannut gentedimare, 12 Heinä 2006, 16:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

:shock: varmaan pisin gentesiskoselta näkemäni viesti ikinä!  :shock:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ai? No sie et sitten kyllä LUE kaikkia mun viestejä  :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Gente on kunnon tyttö ja kirjoittaa aina tarpeen vaatiessa pitkiä ja hyvin perusteltuja viestejä  :peukku:

Sekin sotii vielä Spaissareiden "tuotteistamista" vastaan, että tytöt osallistuivat alusta asti itse myös biisiensä tekemiseen. Kunnon tuotteille musiikki on aina jo valmiina ja sitten vasta valitaan naamat levyn kanteen  :mrgreen:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Juu, ja kyllähän tytöt tekivät pari vuotta lujasti töitä ennen läpimurtoaan. Tuli joku ohjelmakin RAW SPICE missä näytettiin vuodelta 1993 alkaen tytöistä materiaalia. Miten harjoittelivat ja asuivat yhdessä ja lauloivat jotain väsyneitä biisejä!  :heh:
Ja jo silloin Emmalla väsyneitä lettejä ja Mel C:llä verkkareita....  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Vs: Spice Girls

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Mahtavaa Gente  :peukku:
If you can't dance liveversio on kyllä mitä mahtavinta kuultavaa!

Vastaa Viestiin